Абе неможе да се споредува 2 тактно и 4 тактно, различни машини се сосема, нема врска дека 2 тактните повеќе се расипувале, точно е дека повеќе трошат ама затоа и имаат побрз старт и побрза крајна, 4 тактно ти е за обично возење, е сега 80 ка може да го направиш ама ќе треба да смениш и радилица и други работи, после кочниците ќе ти бидат слаби итн итн ...Се расчитав на интернет сега и гледам дека 2т повеќе се расипувале? Колку е точно тоа незнам, него ако се модифицира 4-тактниот мотор да се направи 80кубуци да му се смени ауспух ова она ќе биде подобро или?
и ќе потрошиш многу појќе од да си купиш 4тактно 125-че. А 80-ката никогаш нема да ја бидни, од искуство зборувам. Комшија мој купи JiJing 50 цц (шасиски голема како мојата 150-ка). Прво и основно таа шасија е голема за 50цц. На средни угорнини застанува, особено ако е еден потежок качен. Двајца не иди во предвид. И реши да ја направи 80 кубици. Се уби од пари давање, 3 пати менува радилица до сега, и пак моторот има мака. Нервозите гратис.Абе неможе да се споредува 2 тактно и 4 тактно, различни машини се сосема, нема врска дека 2 тактните повеќе се расипувале, точно е дека повеќе трошат ама затоа и имаат побрз старт и побрза крајна, 4 тактно ти е за обично возење, е сега 80 ка може да го направиш ама ќе треба да смениш и радилица и други работи, после кочниците ќе ти бидат слаби итн итн ...
И ова е малце поголемко и баш затоа ми се свиѓа. Бидејќи сум висок и не секое моторче можам да го возам комотно. Гледав тежина е иста со помалите, сепак кинеско е и има многуууу пластикии ќе потрошиш многу појќе од да си купиш 4тактно 125-че. А 80-ката никогаш нема да ја бидни, од искуство зборувам. Комшија мој купи JiJing 50 цц (шасиски голема како мојата 150-ка). Прво и основно таа шасија е голема за 50цц. На средни угорнини застанува, особено ако е еден потежок качен. Двајца не иди во предвид. И реши да ја направи 80 кубици. Се уби од пари давање, 3 пати менува радилица до сега, и пак моторот има мака. Нервозите гратис.
И ова е малце поголемко и баш затоа ми се свиѓа. Бидејќи сум висок и не секое моторче можам да го возам комотно. Гледав тежина е иста со помалите, сепак кинеско е и има многуууу пластики
задната кочница е со барабанче т.е. на гуртни. потрошени му се и допира механизмот за самозатегнување на барабанот обратно. сменете гуртни и проблемот е решен...abe luge da ve prasam neso. eden drugar ima edna kineska vespa 50ccm zongshen. e pa rabotata e toa so treba da blago da ja stisne zadnata kocnica i da dade gas za da vozi a koga ke ja pusti kocnicata pocnuva da gusi i se gasi. da ne znae nekoj do sto bi mozelo da e ova celata vespa ja rasklopivme ali ne primetivme nesto so bi go pravel ovoj problem ako znae nekoj neka pise fala na site
Која е разликата измеѓу џип и теренец?Која е разликата помеѓу веспа и скутер?
веспа е бренд на скутер... и како и се кај нас, продуктот добива општо име по првиот што е донесен... во мојата бранша на пример за торк бормашина се вели хилта, или за пекс цевки се вели рехау цевки...Која е разликата помеѓу веспа и скутер?