Dzish
unlike any other...
- Член од
- 15 февруари 2007
- Мислења
- 13.994
- Поени од реакции
- 2.687
Мислам дека има доволно матерјал за да се отвори темава, а од друга страна, ќе можи редовно да ја апдејтувам.
Се работи за Mercedes Benz (Мерџан), кој го купив некаде во средината на 2010. Моделот е w123 а под хауба го има 240 D моторот кој се покажа како најпогоден кај Мерцедесите.
Произведн е 78-ма, со поминати околу 180.000 (186.600 поточно) км, и не беше фарбан (тек тук некој се учел да китира/поткрпнува) комплетно.
Еве како изгледаше кога го зедов:
--- надополнето ---
Пред да го однесам на фарбање, променив праг од десната страна, порачав нови крила за напред, нови венци, и се закрпија дупките што ги имаше на шасијата. После дојде дома, секаде на варовите прво се намачка прајмер (да не `рѓосува), па потоа се затворија со 999. Имам слики од таа фаза, незнам кај ми се зафрлени
Меѓу другото, купив и уште еден ваков во очајна состојба, но со прилично сочуван ентериер. Како и да е поисплатливо ми беше да купам екстра возило, отколку да давам пари за ситници што фалеа на мојата машина.
Ова е слика кај мајсторот, изваден од комора. Башка се фарбаше шасијата, башка деловите што се отвараат...
Притоа да напоменам дека внатре комплетно сам го расклопив, додека мајсторот само ги изваде стаклата.
--- надополнето ---
Еве каков го донесов дома... стаклата наместени, и некои лајсни кои што беа на него од страна на мајсторот. Остатокот, е мое дело.
И за крај
вака изгледа гледано од напред. Бидејќи времето не ми е наклонето за работење, викендов го искористив за скијање
Нареден апдејт највероватно идната недела, ако ме послужи времето.
Се работи за Mercedes Benz (Мерџан), кој го купив некаде во средината на 2010. Моделот е w123 а под хауба го има 240 D моторот кој се покажа како најпогоден кај Мерцедесите.
Произведн е 78-ма, со поминати околу 180.000 (186.600 поточно) км, и не беше фарбан (тек тук некој се учел да китира/поткрпнува) комплетно.
Еве како изгледаше кога го зедов:
--- надополнето ---
Пред да го однесам на фарбање, променив праг од десната страна, порачав нови крила за напред, нови венци, и се закрпија дупките што ги имаше на шасијата. После дојде дома, секаде на варовите прво се намачка прајмер (да не `рѓосува), па потоа се затворија со 999. Имам слики од таа фаза, незнам кај ми се зафрлени
Меѓу другото, купив и уште еден ваков во очајна состојба, но со прилично сочуван ентериер. Како и да е поисплатливо ми беше да купам екстра возило, отколку да давам пари за ситници што фалеа на мојата машина.
Ова е слика кај мајсторот, изваден од комора. Башка се фарбаше шасијата, башка деловите што се отвараат...
Притоа да напоменам дека внатре комплетно сам го расклопив, додека мајсторот само ги изваде стаклата.
--- надополнето ---
Еве каков го донесов дома... стаклата наместени, и некои лајсни кои што беа на него од страна на мајсторот. Остатокот, е мое дело.
И за крај
вака изгледа гледано од напред. Бидејќи времето не ми е наклонето за работење, викендов го искористив за скијање
Нареден апдејт највероватно идната недела, ако ме послужи времето.