Се ова со автопатите изгледа супер,еве и Дардан наш се навлажни,ама по која цена на албанската економија се градат автопатите.60 % задолженост е премногу за земја како Албанија.
Албанија никако не може да заработува од автопатите.Периферна земја е на Балканов,за разлика од Мк која е централна и транзитна земја и може да заработува од автопати,посебно од коридорот север-југ.
солид ,виктора ,славјански.
Има друга тема за долгот на Албанија.
Се навлажнувам , затоа што до 2014 година Албанија ќе оствари големи проекти.
Ние ќе се навлажниме до 2014-та со нашиот центар на идолопоклонштво.
Директно не се заработува од патишта , но затоа земјите кои напредуваат градат инфраструктура , најсилните држави имаат најдобра инфраструктура , и што посиромашни толку поотсечени.
Зошто на пример да патуваш 180км од Тирана до Дебар, кога може за 83км со инвестиција од 300 милиони евра.
Тирана-Елбасан наместо 55км , ќе биде 31км , односно 40 минути побрзо.
Драч-Косово наместо цела ноќ да патуваш , сега се патува за 2-3 часа.
Не бидете злонамерници , порано кога Албанија немаше патишта, велевте заостанати се , сега кога ги направија , велите нема корист од автопатиштата.
За рекордно време , веќе се отворија 1км тунел (од вкупно 4.1км тунел колку ќе треба да се отворат) во автопатот Тирана-Елбасан.