Промовиран патниот ‘рбет Драч-Кукс

Статус
Затворена за нови мислења.
S

Sheldon Cooper

Гостин
За Сали Бериша едно големо БРАВО, што сакате кажете но тој човек има изградено 10 пати повеќе автопат отколку нашиот Гwујо. И сеуште планира да гради, а кај нас една делница од 30 км ќе се гради 10 години :) Еве едно видео како изгледа новиот автопат од Приштина до Тирана, со модерна сигнализација (нови патокази и знаци):

ПС. Да се смени учебникот по Општество и Географија каде пишува дека Албанија има неповолна географска положба бидејќи моментално тие се во многу поповолна положба од нас :)
 
Член од
12 април 2010
Мислења
10.058
Поени од реакции
15.027
dobro sraboti berisa, no i nemu mu istece rokot, vreme e da si odi, trebaat fresh politicari vo albanija, novi idei.
секаде треба политичари со свежи идеи....

Кажи ми ти мене кога ќе се гради автопат Драч-македонска граница, тоа ме интересира.
тоа нешто би ги унапредило двете економии, Македонија би го користела пристаништето во Драч, само нема инфраструктура....
јбг корупции......
 
I

Iblis

Гостин
Кажи ми ти мене кога ќе се гради автопат Драч-македонска граница, тоа ме интересира.
Кога ќе има економски или политички интерес од тоа, сепак на прв план секогаш економскиот.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
После 1година и 5 месеци работа, се очекува овој месец да заврши првата делница од 38км на Косовскиот автопат кој започнува од границата со Албанија а треба да заврши на границата со Србија.

Еве некои слики







 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.498
барем за ова да ти е мило да плаќаш патарина
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
2/3 од патот Леван-Тепелен (71км) се веќе завршени, а целиот проект ќе заврши наредната година , кога албанците слават 100 години независност на Албанија.

Патот е сосема во нова делница , со што растојанието ќе се скрати за дури 22км , и ќе има дури 38 моста.
Стариот пат минуваше низ тешки предели со остри свиоци, а новиот минува низ долината на Вјоса.

Според Бериша пред 2-3 години никој не можел ни да замисли дека вака ќе се скратат растојаниата меѓу албанските градови.

 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
Албанија во буџетот од 2012-та има предвидено најмалку 500 милиони долари инвестиции во нови патишта.
 

_The Great_

Il Genio
Член од
18 јуни 2008
Мислења
5.955
Поени од реакции
3.318
А кај нас приоритет е Триумфалната капија, или спомениците... зошто кога ќе иделе туристи да се сликаат, а уз пат и градот да заличел на метропола. Незнам дали да плачам или да се смеам, во трагикомична ситуација се наоѓаме.

За да стигнат туристите треба модерен, европски автопат, ама кај нас не се вложува во автопати и таков вид на инфраструктура. Јес да Албанија мислам дека добива и неповратни кредити од НАТО како земја членка, ама еј.. над 200 и кусур милиони фрливме за да го украсиме главниот град.

Мисирков се фати демек ''комуњарите'' во Албанија краделе, крадат ама народот барем ќе искористи нешто, ќе се возат по најмодерни автопати, додека кај нас во Македонија, народот може да се слика со Триумфална капија во позадина. Браво за Албанија.
 

Славјански

Антички Словен
Член од
2 мај 2008
Мислења
5.644
Поени од реакции
1.346
А кај нас приоритет е Триумфалната капија, или спомениците... зошто кога ќе иделе туристи да се сликаат, а уз пат и градот да заличел на метропола. Незнам дали да плачам или да се смеам, во трагикомична ситуација се наоѓаме.

За да стигнат туристите треба модерен, европски автопат, ама кај нас не се вложува во автопати и таков вид на инфраструктура. Јес да Албанија мислам дека добива и неповратни кредити од НАТО како земја членка, ама еј.. над 200 и кусур милиони фрливме за да го украсиме главниот град.

Мисирков се фати демек ''комуњарите'' во Албанија краделе, крадат ама народот барем ќе искористи нешто, ќе се возат по најмодерни автопати, додека кај нас во Македонија, народот може да се слика со Триумфална капија во позадина. Браво за Албанија.
Инаку се инвестира во коридорот север југ, според мене грешка, треба да се даде приоритет на исток запад.
Тек 2012 пругата кон Бугарија ќе се прави.

Еве ти ја суштината како се гради.

Македонија
Надворешниот долг на Македонија во однос на БДП во 2001 година изнесуваше 45,5 отсто, во 2002 беше 40,2 процента, во 2003 имаше ниво од 36,9 отсто, исто колку и во 2004 година, додека во 2005 година се искачи на 44,2 процента. Во 2007 година се намали поради предвреме вратениот долг од 137 милиони долари кон Светска банка и кон Европската инвестициона банка, потоа 103 милиони долари беа отплатени кон Парискиот клуб и уште 51 милион долари му беше вратен долг на ММФ. Поради сите овие отплати, надворешниот јавен долг во 2008 се намали и изнесува 28 проценти од БДП.

Албанија
Тирана, 22 октомври 2010 (МИА) - И официјално е потврдено дека надворешниот долг на Албанија, последнте години бележи постојан раст и тој на крајот од 2009 година достигнал 3,3 милијарди евра, јави дописникмот на МИА од Тирана.

Во извештајот на Централна банка на Албанија, во кој е направен детален преглед на движењето на долгот, истиот споредено со 2003 година е повисок за 2,6 пати.

Ако по 2000 година се зголемувал во просек по 200 милиони евра годишни, во последните две години заедно,тој пораснал за 1,3 милијарди евра.

Надворешниот долг минатата година претставувал 38,2 отато од бруто домашниот произвоид наспроти 2003 кога тој изнесувал 25,1 отсто.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.453
Поени од реакции
5.862
Пуштени во употреба првите 38км на автопатот Ибрахим Ругова на Косово

Денеска се одржа церемонијата на пуштање на првиот сегмент на автопатот Ибрахим Ругова. (вкупна должина од над 100км).

Учествуваа премиерот Хашим Тачи , претседателката Атифете Јахјага , премиерот на Албанија Сали Бериша , и други гости , меѓу кои и американскиот Конгресмен , Елиот Енгел.

Јахјага рече дека овој автопат го приближува Косово со Јадранското и Јонското море. Благодарение на овој пат , народите и земјите ќе се приближат и ќе соработуваат.

Бериша рече дека овој пат ги обединува албанците и е реализирање на идеалите на предците кои се жртвуваа за независна Албанија и Косово.

Хашим Тачи рече дека овој автопат ќе им служи не само граѓаните на Косово и Албанија , туку и на регионот и на Европа.

Првите 38км коштаа 331 милион евра , автопатот ќе биде модерен , со 6 ленти , 3 од една страна и 3 од друга , меѓу нив ќе има зелена површина од 4 метри, дозволената брзина ќе биде од 120-140км/ч.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2HSHiYxJ5m8
--- надополнето: Nov 12, 2011 8:31 PM ---


 
V

viktora

Гостин
Албанија се презадолжува
Опозициската Социјалистичка партија на Албанија алармира за растот на јавниот долг кој, според неа, достигна фрапантни бројки.

- Нивото на јавниот долг достигна 7,3 милијарди долари, што е незамислива бројка за нашата земја. Секој од нас, секој албански граѓанин, денеска има долг од по 2.300 долари. Дури и секое дете што ќе се роди годинава, од првиот ден наследува долг од владата на Бериша во износ од 2.300 долари - го изнесе ставот на партијата, пратеникот Илир Беќја.

Според него, има три причини што условуваат раст на јавниот долг: неспособноста, неодговорноста и корупцијата на владата.

Поради овие причини, социјалистите предвидуваат јавниот долг во 2010 година да се зголеми за уште 480 милиони долари, што ја „доведува албанската економија на несигурен и ризичен пат“.

- Бидејќи е неспособна да обезбеди пари за инвестиции, како што секоја влада во светот обезбедува, албанската влада е принудена да зема кредити со трговски камати, кои се многу високи и влијаат врз растот на јавниот долг - изјави Беќја.

Според него, земањето мито станало дел од секој владин договор и од секој владин трошок и без него ниту еден домашен или странски инвеститор не може да добие работа во Албанија.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Инаку се инвестира во коридорот север југ, според мене грешка, треба да се даде приоритет на исток запад.
Тек 2012 пругата кон Бугарија ќе се прави.

Еве ти ја суштината како се гради.

Македонија
Надворешниот долг на Македонија во однос на БДП во 2001 година изнесуваше 45,5 отсто, во 2002 беше 40,2 процента, во 2003 имаше ниво од 36,9 отсто, исто колку и во 2004 година, додека во 2005 година се искачи на 44,2 процента. Во 2007 година се намали поради предвреме вратениот долг од 137 милиони долари кон Светска банка и кон Европската инвестициона банка, потоа 103 милиони долари беа отплатени кон Парискиот клуб и уште 51 милион долари му беше вратен долг на ММФ. Поради сите овие отплати, надворешниот јавен долг во 2008 се намали и изнесува 28 проценти од БДП.

Албанија
Тирана, 22 октомври 2010 (МИА) - И официјално е потврдено дека надворешниот долг на Албанија, последнте години бележи постојан раст и тој на крајот од 2009 година достигнал 3,3 милијарди евра, јави дописникмот на МИА од Тирана.

Во извештајот на Централна банка на Албанија, во кој е направен детален преглед на движењето на долгот, истиот споредено со 2003 година е повисок за 2,6 пати.

Ако по 2000 година се зголемувал во просек по 200 милиони евра годишни, во последните две години заедно,тој пораснал за 1,3 милијарди евра.

Надворешниот долг минатата година претставувал 38,2 отато од бруто домашниот произвоид наспроти 2003 кога тој изнесувал 25,1 отсто.
Повеке от 100 години слушаме това за таа пруга.
Относно задолжуването, пропускаш едни 400 милиона евра пресни от 2010-2011 година + 130 милиона евра от Доjче банк и Сити банк за 2011.
 
Член од
22 октомври 2011
Мислења
404
Поени од реакции
115
Албанија се презадолжува
Опозициската Социјалистичка партија на Албанија алармира за растот на јавниот долг кој, според неа, достигна фрапантни бројки.

- Нивото на јавниот долг достигна 7,3 милијарди долари, што е незамислива бројка за нашата земја. Секој од нас, секој албански граѓанин, денеска има долг од по 2.300 долари. Дури и секое дете што ќе се роди годинава, од првиот ден наследува долг од владата на Бериша во износ од 2.300 долари - го изнесе ставот на партијата, пратеникот Илир Беќја.

Според него, има три причини што условуваат раст на јавниот долг: неспособноста, неодговорноста и корупцијата на владата.

Поради овие причини, социјалистите предвидуваат јавниот долг во 2010 година да се зголеми за уште 480 милиони долари, што ја „доведува албанската економија на несигурен и ризичен пат“.

- Бидејќи е неспособна да обезбеди пари за инвестиции, како што секоја влада во светот обезбедува, албанската влада е принудена да зема кредити со трговски камати, кои се многу високи и влијаат врз растот на јавниот долг - изјави Беќја.

Според него, земањето мито станало дел од секој владин договор и од секој владин трошок и без него ниту еден домашен или странски инвеститор не може да добие работа во Албанија.
Овие барем се задолжуваат за да ја подобрат инфраструктурата во нивната земја , за разлика од нашиве кои се задолжуваат за да ја подобрат својата приватна состојба .Камо среќа нашиве наместо лавови со магарешки јајца да градеа автопати.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom