Јас не се согласувам со вашите мислења..
- Кај плинот како гориво, потребна е повисока температура за палење од бензинот. Стара свеќица која изгубила дел своите својства е најчеста причина за зголемување на потрошувачка кај возилата кој се на плински погон.
- Во плинскиот резервоар од возилото нема пумпа која ќе го црпи плинот кој е складиран во истиот. Се дистрибутира до плинските елементи кој се сместени во моторот врз база на притисокот кој се создава во резервоарот. Во ситуација кога плинот е при крај, како последица на губење на притисок во резервоарот, остануваат литар до два (во зависност од температурата и односот пропан/бутан) кој неможат да се искористат. За мерење на потрошувачката преку полнење на резервоарот со 10 литри, и нивно трошење до крај, ќе добиете поголеми девијации во мерењата, отколку, примерот кој го наведов претходно.
- Моите совети се базираат на препораките од производителите на опрема за алтернативни горива, и личното искуство како вработен во плимонт. За разлика од вашите три возила , моето искуство е неколку илјади возила.
А од последниве две ипол години:
Застава:
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/search/1010
Опел :
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/search/1009
--- надополнето: 9 април 2012 во 10:26 ---
Кај аспираторските уреди (оние со плочка), кој се вградени на мотори со мултипоинт вбризгување на гориво, препорака е, свеќичките да се менуваат на 20 000-25 000 км. (препораката е од производителите на опрема за алтернативни горива, што се покажа како точна во реални услови). После поминати 25 000 км., повеќекратно се зголемува можноста од појава на повратни детонации кој можат да го оштетат куќиштето на филтерот за воздух или некој сензор кој е поставен во тој потег. Потенцирам:,,повеќекратно се зголемува можноста". Има ситуации кога и со поминати 60 000 - 80 000 км., без да се променат свеќичките, возилото не направило проблем а и сеуште работи идеално.
Кај секвенционалните плински уреди, неисправна свеќичка неможе да направи оштетување на куќиштето од филтерот или друг дел од моторот, како последица може да се јави повисока потрошувачка...