Плински уреди

_Vlatko_

Rossonero
Член од
2 ноември 2008
Мислења
759
Поени од реакции
45
Јас ставив плин пред 2 месеца во плимонт и сум презадоволен и од услугата и од уредот...едноставно луѓе ставајте плин и да ве види Господ...со ова бензинов не се издржува веќе...ќе се возите за џабе
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Здраво, имам 2 прашања до ПЛИМОНТ.

Имам нисан микра со обичен плински уред ловато (цревото оди преку филтерот за воздух) префрлањето на е со бр. на вртежи.
Кога се стопли времето, пробав да ја запалам директно на плин, запали нормално, возев, ја изгасив, потоа ја запалив на бензин, и сега не сака да префрли на плин. за да ја возам на плин, морам да ја палам на плин:toe:.
Дали е ова дефект или треба да се ресетира контролерот на плинот, од некаде слушнав дека можело само 5 пати да ја палиш на плин, потоа треба да се ресетира за да префлра пак?
Можам ли некако сам да го средам тоа?

Друготоа прашање е за вградување плински уред во турбо машина, поточно Фиат Пунто 96год.
Дали некогаш сте ставале плин на турбо, дали може да дојде до оштетување на моторот?
Давате ли гаранција ако се нафатите да го монтираме кај вас?
r3aktor,

Ќе се потрудам утре да одговорам , прашањата се од стручна природа, ќе се консултирам со колегите од сервисот. Добро би ми дошла информација, дали и прекидачот е Lovato, или пак е заменет со некој од друг производител, бидејќи тоа е чест случај.
поздрав

--- надополнето ---

До ПЛИМОНТ.......
Дечки ручекот не ќе да ми бега.......првичен тест......130 км град + 120 км отворено=250 км.= 23 литра плин тоа значи комбинирано 9,2 литри.Сега иде тестирање стриктно во град,меѓутоа првата сијаличка од сензорот ми се гасеше на 120 км претходно а сега ми се изгаси на 180 км што е јасно дека и дошло памет т.е. дека сте и одржале лекција која што ќе ја памти додека и врти моторот :vozbud:.Инаку во вожња се осеќа ненормална разлика нормално на добро и многу позитивна разлика едноставно спие.Морам да спомнам дека овие 130 км што ги иам поминато во град се со вожња над 2500 обртаи во минута така да муабетот ми е уште да зеам економски да ја возам со до 2000 обртај како што напоменуеше мојон таканаречен квази мајстор има да ја симнам до 8 литра град.
Значи дечки неможат да се најдат пофални зборови за тоа што го направивте а уште помалку па ради тоа што поминав безпари :pehar:....реков на почетокот ручек не ми бега на место и време каде што вие ќе го одберете.....
А до сите што планираат да стават плински уреди или што имаат проблеми со веќе поставени плински уреди.....не идете дечки да се распрашувате кој уред да го ставите или кај е најефтино или да се распрашувате по луѓе за кај кој мајстор дидете...едноставно тука не се работи за ефтин или добар (скап) плински уред...се работи за искуството на мајсторите што ги местат плинските уреди а реално да не се прајме на будала знаеме сите ние кој се тие искусни мајстори....тие искусни мајстори ми ја средија колата за 20 минути време колку што е потребно за да се испие едно кафе.....а неискусните квази мајстори знаеа само да стискаат на ЕНТЕР и да ми викаат ај пробај сеа вака па ај пробај сеа така па ај онака и се така едно 6 месеци:sekss: невидено
Плимонт мајсторишта ниедни се читаме на второ тестирање а се глеаме на трето тестирање....

:aplauz:
Баш ме радува потрошувачката, мислам дека е решен проблемот, меѓутоа сеуште е рано да се потврди дефинитивно.
Направи уште две - три мерења, па јави ни.
поздрав

--- надополнето ---

До Плимонт:

Колку би било инсталирање на плински уред на Subaru Forester 2.0 2008 година, дали сте го направиле ова до сега и дали имало некакви проблеми? Претпоставувам ќе се пали на бензин па кога ќе се загрее автоматски ќе се пребаци на плин.

Фала
Форестерот 2.0 2008 година е со четири цилиндарски мотор (ќе ме поправиш доколку грешам, ми ги нема колегите за консултации). Вградувањето на Плинскиот уред ќе те чини 570 евра, од италијански производител, со торусен резервоар (на местото на резервното тркало). На линкот подолу, може да погледнеш како би изгледал Форестер со вграден плински уред:

http://www.plimont.com/galery4/index.php?/search/562

Поздрав
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
Нормално .......сабајлечки километражата беше на 190 кога тргнав на работа а боцата визуелно е помалце од пола колку што можев да забележам,меѓутоа мислам дека намалена е потрошувачката за 45 до 50% :cheeky1: што е повеќе од идеално многу многу повеќе.....
Дечки бидете ми у здравје се слушаме/гледаме набргу :zver:




:aplauz:
Баш ме радува потрошувачката, мислам дека е решен проблемот, меѓутоа сеуште е рано да се потврди дефинитивно.
Направи уште две - три мерења, па јави ни.
поздрав
 
Член од
9 мај 2011
Мислења
4
Поени од реакции
1
r3aktor,

Ќе се потрудам утре да одговорам , прашањата се од стручна природа, ќе се консултирам со колегите од сервисот. Добро би ми дошла информација, дали и прекидачот е Lovato, или пак е заменет со некој од друг производител, бидејќи тоа е чест случај.
поздрав
Да, прекидачот е ЛОВАТО, и штрака сеуште :)
Еве што правам јас на секое палење, пред да дадам контакт го држам притиснато копчето за префлрање,
светат и црвено и зелено, а кога ке запали моторот штракнува прекидачот и свети зелената диода.
Не ми работи со префрлањето на 2000 вртежи...
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
има ли некој искуство со шкода фелиција 1.3 на плин колку му троши ? Мојата ( на татко ми.. :D ) троши 12-13 литри градска ( домаќинска вожња ) што мислам дека е многу ?? Плинот е со а-тест ово оно све..
 

Yan Gillan

Iron Maiden - my religion
Член од
12 мај 2006
Мислења
642
Поени од реакции
19
Iam golf 2 1.3 so e skoro isti so felicijata trosi 10 niz grad i 7,5 , maksimum 8 na otvoreno
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Здраво, имам 2 прашања до ПЛИМОНТ.

Имам нисан микра со обичен плински уред ловато (цревото оди преку филтерот за воздух) префрлањето на е со бр. на вртежи.
Кога се стопли времето, пробав да ја запалам директно на плин, запали нормално, возев, ја изгасив, потоа ја запалив на бензин, и сега не сака да префрли на плин. за да ја возам на плин, морам да ја палам на плин:toe:.
Дали е ова дефект или треба да се ресетира контролерот на плинот, од некаде слушнав дека можело само 5 пати да ја палиш на плин, потоа треба да се ресетира за да префлра пак?
Можам ли некако сам да го средам тоа?

Друготоа прашање е за вградување плински уред во турбо машина, поточно Фиат Пунто 96год.
Дали некогаш сте ставале плин на турбо, дали може да дојде до оштетување на моторот?
Давате ли гаранција ако се нафатите да го монтираме кај вас?


Прекидачот е рестартиран. Малку е сложена постапката за негово штелување, доколку внимателно го следиш упатството, мислам дека ќе успееш:
-Прекидачот нека биде на автоматско префрлање (преку вртежи)
-Дајте контакт -по (отприлика) 10 секунди, треба двете лед диоди да трепнат еднаш, па ќе продолжат да светат

Погоре наведеното повторете го уште еднаш

-исклјучете го контактот
-Притиснете го копчето и држете го притиснато
-вкључете контакт (копчето држете го сеуште притиснато) - левата лед диода ќе почне да менува боја (зелено / помаранџеста), (доколку менува зелено / црвена, ќе мора да посетиш плински сервис)
-искључете го контактот (штом левата лед диода почне да ги менува боите)
-пуштете го копчето
-стартувајте го возилото
-стабилизирајте ги вртежите на 2500 врт/мин
-притиснете го на кратко копчето

Во рок од 2-3 секунди, левата помаранџеста лед диода ќе почне да трепка

-ослободете ја гаста.
Возилото треба да префрли на плин, и прекидачот е наштелован

Пунтото е со мултипоинт вбризгување, мора да се вгради секвентен тип на уред, и во овој случај турбината од возилото нема допирни точки со плинскиот уред. Гаранција за турбината неможе да се даде од наша страна или од кој било сервис кој вградува плински уреди бидејќи таа може да откаже од X причини.
Во последно време монтиравме доволно возила со турбо полнач (се увезоа голем број на Ауди 1.8Т 1998-2000 год.), за да можам да констатирам дека не појавуваат проблем на плински погон.

Поздрав
 
Член од
18 ноември 2008
Мислења
85
Поени од реакции
6
Ако може помош од Пимонт или некој по упатен со следниов проблем. На сликава убаво се гледа тоа горе заокруженото (некој вакумски прекинувач/сензор или што и да е) кој што му е скршен влезот за приклучок на цревцето што се наоѓа доле заокружено со црвен, кое иде во карбуратор. Проблемот беше кај може да се најде ваков дел, бидејќи неколку сервисери ми рекоа дека тешко се наоѓа, немало и дека било некој вакум за саухот :S Се работи за Felicia '99.

 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Druze idi dokaj toni sto poprava karburatori mislam deka ako se resava ova ke ti go resi on. Se naogja karsi mtv ulickata sto vlaga na parkingot na fakultetite odma od desna strana e servis za karburatori nemozes da utnes
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Ако може помош од Пимонт или некој по упатен со следниов проблем. На сликава убаво се гледа тоа горе заокруженото (некој вакумски прекинувач/сензор или што и да е) кој што му е скршен влезот за приклучок на цревцето што се наоѓа доле заокружено со црвен, кое иде во карбуратор. Проблемот беше кај може да се најде ваков дел, бидејќи неколку сервисери ми рекоа дека тешко се наоѓа, немало и дека било некој вакум за саухот :S Се работи за Felicia '99.

ако не најдеш замена соодветна (нобо или половно), тогаш ти препорачувам да го демонтираш делчето и да отидеш на некој дреар, кој се помачи малку и ке го среди. постапката е следна:
на отворот кој останал треба да се нареже гвинт и соодветно мало цевче или месингана дизничка со нарежан гвинт да се заштрафи во него и залепи со соодветен лепак или тефлон, па така да добиеш повторно приклучок за цревото.

меѓутоа, на сликава е доста матно и не се гледа баш нај добро ама вака гледано од тоа што го гледам изгледа како термопрекидач за температура, бидејки се наоѓа на главата кај што стои термостатот кој отвора топла вода кон хладњак и затвара кога ке се излади моторот... дали си сигурен дека тоа цревце иде баш таму? ти го скрши? или го виде паднато па претпостави дека е од таму? десно гледам армирано црево од плински уред, а другиот крај од обележаното црево е приклучено на усисната грана, што би значело дека тоа цревце би требало да биде приклучено на расплињачот, за да дава колку треба да отвора вентилот при соодветен вакуум. без тој приклучок колата ке изгуби на снага и нема да влече, па дури може и со палење да има проблем....

од друга страна тоа може да биде и механички вентил кој отвора некој проток при одреден вакуум, што е реткост. незнам точно кај фелицијата како е, треба да се види, но за саух хммм, тешко... можда е за отворање на втора дизна или така нешто или можда за на лептир затварање-отварање на проток... толку може да се види од сликава...
немој да ме разбереш грешно дека паметувам, само се обидувам да ти помогнам....

како и да е, ако си сигурен дека цревото е од таму, чарето ти е кај дреар. демонтирај, однеси на дреар и ке ти го среди...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Онак, она што го гледам јас на сликата е пластично (сензорот е месинган, капата е пластика црна), затоа и настанала таа хаварија (т.е. се стопило/скршило сеедно). Друго, сензорот работи како вентил, отвара/затвара. На него има два отвори, треба да се погледне добро да не има уште едно црево шо се мафта таму некаде. Го кажувам ова оти имаше слично срање на Фордот, се наоѓаше на усисна грана, а цревата доаѓаа од вакумот за кочницата па се до бош пумпата.

Решението е просто. Го вадиш целиот сензор надвор, купуваш двокомпонентно епоксидно лепило (базирано на смоли некојси, држи прилично многу, ама и скапичко е, некои 150 денари е мало тубе) и бараш пластично цевче што ќе одговара (најверојатно од стило подебело). Го лепиш со двокомпонентното и тоа е тоа. Вози.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
џиш... па токму тоа што се 2 отвори нај многу ме збуни... затоа и реков дека ми личи на термопрекидач а не на сензор за вакуум... ако е сензор, тогаш дефинитивно има уште некое второ цревце што е подоле негде паднато...
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
Значи дечкиве од ПЛИМОНТ ме препородија у пм и мене и колата хахахаха
Плимонт да ве информирам од макпетрол второто полненје на боца од 35 литри ми потроши 11л/100 со возење од 2500-3000 обртај,додека со третото полнење боца изминав 357 км што значи 9,8л/100 со скоро исто обртај како претходните.Возењево беше нормално по нашиот ни раскопан град каде што беше тргни-застани тоест од ново лисиче до дебар маало за 30 мин. хахахах (овој коце коцка ни иба мамата)
Да ја дотрошам боцава па ќе поминам да се видиме
Поздрав дечки и ептен фала уште еднаш закон сте
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
ало, плимонт, живи ли сте?????

која е цената на уред за шест цилиндри? и уствари кој уред паше?

волво в-70 2500 кубика со 5 цилиндри е.... кој уред и цена за него ако може.... ме изгоре бензинов еј...
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
ало, плимонт, живи ли сте?????

која е цената на уред за шест цилиндри? и уствари кој уред паше?

волво в-70 2500 кубика со 5 цилиндри е.... кој уред и цена за него ако може.... ме изгоре бензинов еј...
Здраво
Кано, ти се појави кај нас за монтажа (во вторникот) уште пред ние да успееме да го прочитаме твојот пост на форумов.
За информација на читателите на форумот на ова Волво В70 се постави секвенционален плински уред наменет за возила со мотор со 5 или 6 цилиндри. Цената на уредот е 830 евра –со цилиндрична плинска боца, 860 евра -со торусна боца која се поставува на место на резервно тркало.
Метанската боца која ја земавме од тебе на користење добро ни дојде за едно возило на кое вградувавме метански уред. Бидејќи Макпетрол сеуште не ја отвори метанската пумпа која ја најави, твојата боца, која беше полна со метан, ја искористивме за да се испроба колата на метански погон.
П:С не се секирај за казанчето кое си го доградил во системот за ладење, убаво ти стои.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom