r3aktor,Здраво, имам 2 прашања до ПЛИМОНТ.
Имам нисан микра со обичен плински уред ловато (цревото оди преку филтерот за воздух) префрлањето на е со бр. на вртежи.
Кога се стопли времето, пробав да ја запалам директно на плин, запали нормално, возев, ја изгасив, потоа ја запалив на бензин, и сега не сака да префрли на плин. за да ја возам на плин, морам да ја палам на плин.
Дали е ова дефект или треба да се ресетира контролерот на плинот, од некаде слушнав дека можело само 5 пати да ја палиш на плин, потоа треба да се ресетира за да префлра пак?
Можам ли некако сам да го средам тоа?
Друготоа прашање е за вградување плински уред во турбо машина, поточно Фиат Пунто 96год.
Дали некогаш сте ставале плин на турбо, дали може да дојде до оштетување на моторот?
Давате ли гаранција ако се нафатите да го монтираме кај вас?
До ПЛИМОНТ.......
Дечки ручекот не ќе да ми бега.......првичен тест......130 км град + 120 км отворено=250 км.= 23 литра плин тоа значи комбинирано 9,2 литри.Сега иде тестирање стриктно во град,меѓутоа првата сијаличка од сензорот ми се гасеше на 120 км претходно а сега ми се изгаси на 180 км што е јасно дека и дошло памет т.е. дека сте и одржале лекција која што ќе ја памти додека и врти моторот.Инаку во вожња се осеќа ненормална разлика нормално на добро и многу позитивна разлика едноставно спие.Морам да спомнам дека овие 130 км што ги иам поминато во град се со вожња над 2500 обртаи во минута така да муабетот ми е уште да зеам економски да ја возам со до 2000 обртај како што напоменуеше мојон таканаречен квази мајстор има да ја симнам до 8 литра град.
Значи дечки неможат да се најдат пофални зборови за тоа што го направивте а уште помалку па ради тоа што поминав безпари :pehar:....реков на почетокот ручек не ми бега на место и време каде што вие ќе го одберете.....
А до сите што планираат да стават плински уреди или што имаат проблеми со веќе поставени плински уреди.....не идете дечки да се распрашувате кој уред да го ставите или кај е најефтино или да се распрашувате по луѓе за кај кој мајстор дидете...едноставно тука не се работи за ефтин или добар (скап) плински уред...се работи за искуството на мајсторите што ги местат плинските уреди а реално да не се прајме на будала знаеме сите ние кој се тие искусни мајстори....тие искусни мајстори ми ја средија колата за 20 минути време колку што е потребно за да се испие едно кафе.....а неискусните квази мајстори знаеа само да стискаат на ЕНТЕР и да ми викаат ај пробај сеа вака па ај пробај сеа така па ај онака и се така едно 6 месеци:sekss: невидено
Плимонт мајсторишта ниедни се читаме на второ тестирање а се глеаме на трето тестирање....
Форестерот 2.0 2008 година е со четири цилиндарски мотор (ќе ме поправиш доколку грешам, ми ги нема колегите за консултации). Вградувањето на Плинскиот уред ќе те чини 570 евра, од италијански производител, со торусен резервоар (на местото на резервното тркало). На линкот подолу, може да погледнеш како би изгледал Форестер со вграден плински уред:До Плимонт:
Колку би било инсталирање на плински уред на Subaru Forester 2.0 2008 година, дали сте го направиле ова до сега и дали имало некакви проблеми? Претпоставувам ќе се пали на бензин па кога ќе се загрее автоматски ќе се пребаци на плин.
Фала
Да, прекидачот е ЛОВАТО, и штрака сеуштеr3aktor,
Ќе се потрудам утре да одговорам , прашањата се од стручна природа, ќе се консултирам со колегите од сервисот. Добро би ми дошла информација, дали и прекидачот е Lovato, или пак е заменет со некој од друг производител, бидејќи тоа е чест случај.
поздрав
Здраво, имам 2 прашања до ПЛИМОНТ.
Имам нисан микра со обичен плински уред ловато (цревото оди преку филтерот за воздух) префрлањето на е со бр. на вртежи.
Кога се стопли времето, пробав да ја запалам директно на плин, запали нормално, возев, ја изгасив, потоа ја запалив на бензин, и сега не сака да префрли на плин. за да ја возам на плин, морам да ја палам на плин.
Дали е ова дефект или треба да се ресетира контролерот на плинот, од некаде слушнав дека можело само 5 пати да ја палиш на плин, потоа треба да се ресетира за да префлра пак?
Можам ли некако сам да го средам тоа?
Друготоа прашање е за вградување плински уред во турбо машина, поточно Фиат Пунто 96год.
Дали некогаш сте ставале плин на турбо, дали може да дојде до оштетување на моторот?
Давате ли гаранција ако се нафатите да го монтираме кај вас?
ако не најдеш замена соодветна (нобо или половно), тогаш ти препорачувам да го демонтираш делчето и да отидеш на некој дреар, кој се помачи малку и ке го среди. постапката е следна:Ако може помош од Пимонт или некој по упатен со следниов проблем. На сликава убаво се гледа тоа горе заокруженото (некој вакумски прекинувач/сензор или што и да е) кој што му е скршен влезот за приклучок на цревцето што се наоѓа доле заокружено со црвен, кое иде во карбуратор. Проблемот беше кај може да се најде ваков дел, бидејќи неколку сервисери ми рекоа дека тешко се наоѓа, немало и дека било некој вакум за саухот :S Се работи за Felicia '99.
![]()
Здравоало, плимонт, живи ли сте?????
која е цената на уред за шест цилиндри? и уствари кој уред паше?
волво в-70 2500 кубика со 5 цилиндри е.... кој уред и цена за него ако може.... ме изгоре бензинов еј...