Дали овој Ровер спаѓа во проблематични возило, и дали има некој проблеми доколку се стави плински уред, да напоменам има пластична грана! Фала однапред Плимонт!
D&E, независно каква е всисната гранка, мора да се монтира секвентен тип на уред, бидејќи кај овој тип на уред невозможно е да дојде до повратна детонација. Доколку се монтира друг тип на уред (постар тип), и да е метална всисна гранка, повратната детонација ќе оштети некој од сензорите кој се сместени на самата всисна гранка, а и куќиштето на филтерот.
Второ, роверот од фотографиите е со semi sequent тип на вбризгување, или, по наше, полусеквентен тип на вбризгување (два излаза од бензинскиот ECU ги контролира четирите бензински инјектори). Поголемиот дел од возилата кој имаат полусеквентен тип на вбризгување на гориво, меѓу кој и роверот, се проблематични при калибрирање на плинскиот уред, и бараат посебно внимание. Меѓутоа, зборот проблематичен, е тежок збор, потребно поголемо внимание во поглед на монажата на плинскиот уред и неговата калибрација. Инсталатерот на плинскиот уред нема право (при евентуален проблем) да ти соопшти дека неможе да го отклони проблемот бидејќи тоа возило е ровер.
Пример, колегата од канцеларија кој ги прима возилата овде, потоа ги предава со вграден плински уред, не ни знае дека роверот е ,,тежок" за калибрација. Тој го прима возилото во исправна состојба, и такво го враќа, откако ќе му соопштиме од сервис дека кај возилото е завршено вградувањето на плински уред и е пуштено на плин, и да го повика сопспственикот на тоа возило.
--- надополнето ---
Iskreno postavuvam prasanje i bi sakal da dobijam iskreni i korekni odgovori, jasno od lica koj profesionalno se bavat so montaza na plinski sistemi. Dali e pametno da se vgradi plinski sistem na Toyota RAV4 ( ja ima objasneto na gorniot post) zatoa sto od dosegasnive pristignati odgovori svativ deka sepak postoi golema opasnost od stradanje na ventilite, jasno ne bi sakal toa da mi se sluci.
Na koj nacin i go resavate ovoj problem i dali 100% go resavate problemot so ventilite t.e garantirate li deka so toj plinski sistem ne nastanuva ostetuvanje na ventilite?
Dali vo praksa imate montirano na Toyota RAV4 2008 godiste?
Spored vas koj pliski sistem e podoben za ova vozilo i kolku cini?
ODNAPRED VI BLAGODARAM,veruvajte navistina sum vo golema dilema ako ja utnam rabotata t.e VIE JA UTNETE (ako vie mi montirate) ke imam golemi privatni posledici.
Во Toyota RAV4
2008 godiste , како и на сите возила од гамата на тојота, вграден е стабилен мотор со стабилно вбризгување на гориво. Ова го пишувам од причина да сите прашања кои си ги поставуваш за да одлучиш ,за или против плински уред во Toyota RAV4 , едноставно заборави ги. Toyota RAV4 работи перфекно на плин. Целата своја енергија дали ќе вградиш плински уред или не, насочија во поглед на вентили на главата, дали ќе изгорат или не, што е голем проблем , доколку се случи. Со моменталните цени на горивата, во плимонт е пренатрпано со работа, се чека по неколку дена за термин, така да, минорно е да пишувам постови за да те убедам да вградиш плински уред. Само сум реален, и ќе го повторам претходниот одговор. Ако секојдневно возилото се вози на отворен пат (под високи вртежи), повеќе од реални, се шансите да изгори некој вентил. Доколку се избегнува подолго возење на високи вртежи, ќе нема проблем.
Го прашав директорот за гаранција за вентилите. Гаранција ќе одобри (за сигурно ќе проверам деновиве со Landi Renzo, ќе мора тие да застанат зад гаранцијата бидејќи ја нудат таа опција), доколку се вгради плински уред со split fuel софтвер. погледни го линкот подолу
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/category/126
За да го сватиш линкот: додека возилото е на плински погон, плинскиот ECU (компјутер), ќе дозволи и бензинските инјектори да дозираат мало количество на бензин.
Pozdrav