S
Shellshock nam67
Гостин
D&E, Пријателе :helou:
edno прашање дали ми се исплати да ставам плин на мојата застава 101 со оглед на тоа деак сега плинот е поскап 42 денари е ?
D&E, Пријателе :helou:
edno прашање дали ми се исплати да ставам плин на мојата застава 101 со оглед на тоа деак сега плинот е поскап 42 денари е ?
Ajde airlija. TOP.....И воала... БИ секвенционален уред на рено 19... после еден цел работен ден, и мачење на екипата во плимонт, едно рено 19 доби секвенционален уред, т.е. плин на дизни. од сам старт, да кажам дека се осека разликата во влечење, снагата му се зголеми на плин, уште за некој ден да пројде па ке ви кажам и за потрошувачката... ниеден до сега не се осуди на рено 19 да става секвенционален уред... само плимонт скршија нога и одлучија......
значи секој што сака да монтира плин со дизни, а има некое од следниве возила:
рено19, рено 21, рено сафран, или волво кое е со производство од 1989 до 1995, нека повели во плимонт, само они ке му наместат таков плински уред....
да потсетам само зашто е плин со дизни подобар од плин на плочка:
-помалку троши,
-по стартно е
-загубата на снагата е минимална
-по сигурен е како уред
-може и мора да се штелува компјутерски а не со вентили
-електрониката му работи на плин (саух, ланда сонда, сензори и слично) исто како и на бензин...
поздрав до плимонт
toto 22.prasanje do plimont,a moze i do drugite
PLIMONT ste mi pisale na e-mail deka na motorcikl ( 50ccm)moze da se vgradi plinski ured ama ne mozelo da se atestira... jas vi pisav ne znam dali ste ja primile porakata. dali ima nekakva sansa na tomos bt50 da se montira toj plinski ured normalno so pomala plinska boca... motorot nema vodeno ladenje... ako ima sansa sum zainteresiran kazete mi cena i ako treba i ke menjam nesto na motorot za da nema problemi pri vgraduvanjeto najmnogu sum zainteresiran za ovaa opcija poradi rastot na cenite na benzinite, a bogami mojov motor bagi trosi cekam odgovor
.....И воала... БИ секвенционален уред на рено 19... после еден цел работен ден, и мачење на екипата во плимонт, едно рено 19 доби секвенционален уред, т.е. плин на дизни. од сам старт, да кажам дека се осека разликата во влечење, снагата му се зголеми на плин, уште за некој ден да пројде па ке ви кажам и за потрошувачката... ниеден до сега не се осуди на рено 19 да става секвенционален уред... само плимонт скршија нога и одлучија......
значи секој што сака да монтира плин со дизни, а има некое од следниве возила:
рено19, рено 21, рено сафран, или волво кое е со производство од 1989 до 1995, нека повели во плимонт, само они ке му наместат таков плински уред....
да потсетам само зашто е плин со дизни подобар од плин на плочка:
-помалку троши,
-по стартно е
-загубата на снагата е минимална
-по сигурен е како уред
-може и мора да се штелува компјутерски а не со вентили
-електрониката му работи на плин (саух, ланда сонда, сензори и слично) исто како и на бензин...
поздрав до плимонт
Punto 75 od 98 год поседува мулти-поинт инџексион тип на мотор на кој се поставува секвенционален плински уред со торусна плинска боца. Ваков уред, производ на Ланди Рензо, во комбинација со кружна боца, кошта 570 евра.Информативно прашање до плимонт колку пари би чинело вградување на плински уред на Пунто со 1250 кубика 75 од 98 год
значи вака сега, ме прашуваш за разликата помеѓу плинот на плочка и овој секвенционален плин, т.е. на дизни...Онак, ме интересира потрошувачката на плин, добивме ли подобрување од претходниот уред?
Брат те подржуем за она унаказување на возило.......ама на време коа не се распрашуе чоек тоа ти е.....ја не на 2 недели туку на секој 5 дена бев кај мојот "мајстор" ,и што е најпарадоксално уште уредот ми е под гаранција меѓутоа после толку одење губење нерви време пари,фино лепо си се откажав од гаранцијата јас лично..си ја однесов у плимонт вчера и еве дај боже сеа дечкиве ке праат ќе ебаваат сојки да ми ја опорават да можам у нормала да се вратам оти 9 литри бензин у град и 14 плин не е мала разлика.....а дечките ептен коректни од плимонт.....оставија 2 3 дена 4 ако треба да пробаме да видиме да најдеме чаре,а кај мојот мајстор беше стисни на ЕНТЕР двапати на лаптопот и муабетот вози баце сеа ќе да е ОК.....е тој муабет СЕА ЌЕ ДА Е ОК го слушав од ноември па до денесзначи вака сега, ме прашуваш за разликата помеѓу плинот на плочка и овој секвенционален плин, т.е. на дизни...
несакав да одговорам одма, додека не извозам некоја километража па да извадам некој просек, и за работење и за квалитет на сработеното и секако за издржливоста, затоа што со пројдени 50-100 или 200 километри неможеш да кажеш точно...
мојот заклучок, после пројдени 1500 километри е дека разликата помеѓу плочка и секвенционален е околу 30% т.е. на секвент троши 30% помалку одколку на плочка, а да не прајме муабет дека има мнооооогу повеќе снага моторот. ако претходно 160-170 на саат со плочка ми беше проблем т.е. максимална брзина сега тоа се качи на 210, т.е. исто колку на бензин(214). значи на секвент не ја губи снагата т.е. влече исто како на бензин, или со загуба од само 1,5% на снага, додека на плочка има загуба на снага од околу 20-25%...
бидејки математиката ми е јака страна, ке го посочам и ова како некој есап.... возењето на плин на плочка летно време е исто како да возиш на секвент со вклучена клима. и во потрошња, и во снага и буквално се. возењето со клима на плочка беше ОТРОВНО и за двата параметри.
колата сега е каде каде по дива, по силна и по снажна. и да не испадне сега дека правам реклама за плимонт, не правам, туку сум задоволен, секако ке ги пофалам дека изнајдоа решение за ова возило како едно од НАЈ ПРОБЛЕМАТИЧНИТЕ возила произведени во тој поглед. никој, ама повторувам НИКОЈ од плинарите во мк не се нафаќаше да става плин со секвент на ова возило... ни новус, ни васе, ни автогас ни било кој друг. во битола кај еден плинар познат таму, има монтирано исто на едно вакво исто возило на плин со секвент.... и човекот му е редовен гостин во гаража секои 2 недели во сервис, т.е. на секои 200-300 километри... јас му предложив и да му отвори книшка стаж да му тече во сервизот.... па добро бе.... ако треба јас во сервис да идам на секои 2 недели де се сервисира и прештелова плинот, ке ја фрлам колата или во нај мала рака ке го извадам плинот и од глава ке му го треснам...
така да луѓе, ако ви треба плин да монтирате, правец во плимонт, не прашувајте каде и кај кого... еве ви го одговорот. лугето се стручни и редовно се надградуваат. дури и ако некој квази мајстор ви го унаказил возилото со монтажа на плинот, во плимонт ке ви го опраат и ке го дотераат како што треба... толку од мене...
јас незнам како не си му го извадил плинот и не си му го набутал у сералото на тој со се боцата... на секои 5 дена, цели 6 месеци да му идам у сервис и да ми се понаша како он се знае а јас да плаќам? не беееееее.... не го гледа никој тој филм.. до 3-4 пати може ќе ме врти ама после ми се гаси сијалицата.... помрачина фаќа...Брат те подржуем за она унаказување на возило.......ама на време коа не се распрашуе чоек тоа ти е.....ја не на 2 недели туку на секој 5 дена бев кај мојот "мајстор" ,и што е најпарадоксално уште уредот ми е под гаранција меѓутоа после толку одење губење нерви време пари,фино лепо си се откажав од гаранцијата јас лично..си ја однесов у плимонт вчера и еве дај боже сеа дечкиве ке праат ќе ебаваат сојки да ми ја опорават да можам у нормала да се вратам оти 9 литри бензин у град и 14 плин не е мала разлика.....а дечките ептен коректни од плимонт.....оставија 2 3 дена 4 ако треба да пробаме да видиме да најдеме чаре,а кај мојот мајстор беше стисни на ЕНТЕР двапати на лаптопот и муабетот вози баце сеа ќе да е ОК.....е тој муабет СЕА ЌЕ ДА Е ОК го слушав од ноември па до денес![]()
ZdravoПрашање до плимонт:
Која е процедурата за вградување на плиски уред со наменски кредит, колку камата се плаќа и колку време е потребно да се одобри кредитот и да се намонтира уредот?
Кој ке биде износот на најниската месечна рата со камата и колку месеци вкупно ке се плаќа, ако се вгради ЛСИ блу плински уред на Fiat Bravo 1.2i 2000 година, со тороидна боца?
Дали ке може во еден месец некогаш 2-3 рати да платам, за побрзо да ги отплатам?
Сакав да дојдам до кај вас ама ако може и вака да ми разјасниш ке биде подобро.