Плински уреди

Член од
18 февруари 2008
Мислења
1.467
Поени од реакции
250
Пријателе како не се исплати, па нели гледаш колкава е разликата со бензинот, 2 литри плин, 1 литар бензин.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
.....И воала... БИ секвенционален уред на рено 19... после еден цел работен ден, и мачење на екипата во плимонт, едно рено 19 доби секвенционален уред, т.е. плин на дизни. од сам старт, да кажам дека се осека разликата во влечење, снагата му се зголеми на плин, уште за некој ден да пројде па ке ви кажам и за потрошувачката... ниеден до сега не се осуди на рено 19 да става секвенционален уред... само плимонт скршија нога и одлучија......

значи секој што сака да монтира плин со дизни, а има некое од следниве возила:
рено19, рено 21, рено сафран, или волво кое е со производство од 1989 до 1995, нека повели во плимонт, само они ке му наместат таков плински уред....

да потсетам само зашто е плин со дизни подобар од плин на плочка:

-помалку троши,
-по стартно е
-загубата на снагата е минимална
-по сигурен е како уред
-може и мора да се штелува компјутерски а не со вентили
-електрониката му работи на плин (саух, ланда сонда, сензори и слично) исто како и на бензин...

поздрав до плимонт
Ajde airlija. TOP :)
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
prasanje do plimont,a moze i do drugite

PLIMONT ste mi pisale na e-mail deka na motorcikl ( 50ccm)moze da se vgradi plinski ured ama ne mozelo da se atestira... jas vi pisav ne znam dali ste ja primile porakata. dali ima nekakva sansa na tomos bt50 da se montira toj plinski ured normalno so pomala plinska boca... motorot nema vodeno ladenje... ako ima sansa sum zainteresiran kazete mi cena i ako treba i ke menjam nesto na motorot za da nema problemi pri vgraduvanjeto najmnogu sum zainteresiran za ovaa opcija poradi rastot na cenite na benzinite, a bogami mojov motor bagi trosi cekam odgovor
toto 22.
пуштен е одговор на пораката пред некој ден, да не стои овде отворено прашањето, ќе го постирам одговорот и тука:

Бт 50 поседува двотактен мотор. Кај скоро сите двотактни мотори, меѓу кои и Бт 50, плинот не доаѓа во цилиндерот преку вентил, туку преку картерот и каналите околу цилиндерот влегува во самиот цилиндер. Плинските уреди не се предвидени за тој тип на проток на гориво, но доколку се постави, како-така ќе функционира. Сме намонтирале плински уред на неколку типа на вакви мотори (меѓу кои не е БТ50). Јавуваат пролеми при работа на ниски вртежи, а некои и воопшто не работат на ниски вртежи. Греење на редукторот поради малата кубикажа може и да не се постави, а во секој случај цевките за плин ќе се намотаат околу издувната грана, што можеби звучи несигурно , но всушност не е проблем.
Заради можните проблеми ние не би се нафатиле да монтираме плински уред на твојот мотор.Сето погоре напишано е за твоја информација – генерално, твојот мотор ќе работи на плин но со очекувани проблеми.

--- надополнето ---

.....И воала... БИ секвенционален уред на рено 19... после еден цел работен ден, и мачење на екипата во плимонт, едно рено 19 доби секвенционален уред, т.е. плин на дизни. од сам старт, да кажам дека се осека разликата во влечење, снагата му се зголеми на плин, уште за некој ден да пројде па ке ви кажам и за потрошувачката... ниеден до сега не се осуди на рено 19 да става секвенционален уред... само плимонт скршија нога и одлучија......

значи секој што сака да монтира плин со дизни, а има некое од следниве возила:
рено19, рено 21, рено сафран, или волво кое е со производство од 1989 до 1995, нека повели во плимонт, само они ке му наместат таков плински уред....

да потсетам само зашто е плин со дизни подобар од плин на плочка:

-помалку троши,
-по стартно е
-загубата на снагата е минимална
-по сигурен е како уред
-може и мора да се штелува компјутерски а не со вентили
-електрониката му работи на плин (саух, ланда сонда, сензори и слично) исто како и на бензин...

поздрав до плимонт

Онак, ме интересира потрошувачката на плин, добивме ли подобрување од претходниот уред?
 
Член од
21 април 2009
Мислења
139
Поени од реакции
16
Информативно прашање до плимонт колку пари би чинело вградување на плински уред на Пунто со 1250 кубика 75 од 98 год
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Информативно прашање до плимонт колку пари би чинело вградување на плински уред на Пунто со 1250 кубика 75 од 98 год
Punto 75 od 98 год поседува мулти-поинт инџексион тип на мотор на кој се поставува секвенционален плински уред со торусна плинска боца. Ваков уред, производ на Ланди Рензо, во комбинација со кружна боца, кошта 570 евра.
Фотографии од Пунто со поставен плински уред може да се видат на:
http://www.plimont.com/galery4/index.php?/search/524
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Онак, ме интересира потрошувачката на плин, добивме ли подобрување од претходниот уред?
значи вака сега, ме прашуваш за разликата помеѓу плинот на плочка и овој секвенционален плин, т.е. на дизни...

несакав да одговорам одма, додека не извозам некоја километража па да извадам некој просек, и за работење и за квалитет на сработеното и секако за издржливоста, затоа што со пројдени 50-100 или 200 километри неможеш да кажеш точно...
мојот заклучок, после пројдени 1500 километри е дека разликата помеѓу плочка и секвенционален е околу 30% т.е. на секвент троши 30% помалку одколку на плочка, а да не прајме муабет дека има мнооооогу повеќе снага моторот. ако претходно 160-170 на саат со плочка ми беше проблем т.е. максимална брзина сега тоа се качи на 210, т.е. исто колку на бензин(214). значи на секвент не ја губи снагата т.е. влече исто како на бензин, или со загуба од само 1,5% на снага, додека на плочка има загуба на снага од околу 20-25%...

бидејки математиката ми е јака страна, ке го посочам и ова како некој есап.... возењето на плин на плочка летно време е исто како да возиш на секвент со вклучена клима. и во потрошња, и во снага и буквално се. возењето со клима на плочка беше ОТРОВНО и за двата параметри.

колата сега е каде каде по дива, по силна и по снажна. и да не испадне сега дека правам реклама за плимонт, не правам, туку сум задоволен, секако ке ги пофалам дека изнајдоа решение за ова возило како едно од НАЈ ПРОБЛЕМАТИЧНИТЕ возила произведени во тој поглед. никој, ама повторувам НИКОЈ од плинарите во мк не се нафаќаше да става плин со секвент на ова возило... ни новус, ни васе, ни автогас ни било кој друг. во битола кај еден плинар познат таму, има монтирано исто на едно вакво исто возило на плин со секвент.... и човекот му е редовен гостин во гаража секои 2 недели во сервис, т.е. на секои 200-300 километри... јас му предложив и да му отвори книшка стаж да му тече во сервизот.... па добро бе.... ако треба јас во сервис да идам на секои 2 недели де се сервисира и прештелова плинот, ке ја фрлам колата или во нај мала рака ке го извадам плинот и од глава ке му го треснам...

така да луѓе, ако ви треба плин да монтирате, правец во плимонт, не прашувајте каде и кај кого... еве ви го одговорот. лугето се стручни и редовно се надградуваат. дури и ако некој квази мајстор ви го унаказил возилото со монтажа на плинот, во плимонт ке ви го опраат и ке го дотераат како што треба... толку од мене...
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
значи вака сега, ме прашуваш за разликата помеѓу плинот на плочка и овој секвенционален плин, т.е. на дизни...

несакав да одговорам одма, додека не извозам некоја километража па да извадам некој просек, и за работење и за квалитет на сработеното и секако за издржливоста, затоа што со пројдени 50-100 или 200 километри неможеш да кажеш точно...
мојот заклучок, после пројдени 1500 километри е дека разликата помеѓу плочка и секвенционален е околу 30% т.е. на секвент троши 30% помалку одколку на плочка, а да не прајме муабет дека има мнооооогу повеќе снага моторот. ако претходно 160-170 на саат со плочка ми беше проблем т.е. максимална брзина сега тоа се качи на 210, т.е. исто колку на бензин(214). значи на секвент не ја губи снагата т.е. влече исто како на бензин, или со загуба од само 1,5% на снага, додека на плочка има загуба на снага од околу 20-25%...

бидејки математиката ми е јака страна, ке го посочам и ова како некој есап.... возењето на плин на плочка летно време е исто како да возиш на секвент со вклучена клима. и во потрошња, и во снага и буквално се. возењето со клима на плочка беше ОТРОВНО и за двата параметри.

колата сега е каде каде по дива, по силна и по снажна. и да не испадне сега дека правам реклама за плимонт, не правам, туку сум задоволен, секако ке ги пофалам дека изнајдоа решение за ова возило како едно од НАЈ ПРОБЛЕМАТИЧНИТЕ возила произведени во тој поглед. никој, ама повторувам НИКОЈ од плинарите во мк не се нафаќаше да става плин со секвент на ова возило... ни новус, ни васе, ни автогас ни било кој друг. во битола кај еден плинар познат таму, има монтирано исто на едно вакво исто возило на плин со секвент.... и човекот му е редовен гостин во гаража секои 2 недели во сервис, т.е. на секои 200-300 километри... јас му предложив и да му отвори книшка стаж да му тече во сервизот.... па добро бе.... ако треба јас во сервис да идам на секои 2 недели де се сервисира и прештелова плинот, ке ја фрлам колата или во нај мала рака ке го извадам плинот и од глава ке му го треснам...

така да луѓе, ако ви треба плин да монтирате, правец во плимонт, не прашувајте каде и кај кого... еве ви го одговорот. лугето се стручни и редовно се надградуваат. дури и ако некој квази мајстор ви го унаказил возилото со монтажа на плинот, во плимонт ке ви го опраат и ке го дотераат како што треба... толку од мене...
Брат те подржуем за она унаказување на возило.......ама на време коа не се распрашуе чоек тоа ти е.....ја не на 2 недели туку на секој 5 дена бев кај мојот "мајстор" ,и што е најпарадоксално уште уредот ми е под гаранција меѓутоа после толку одење губење нерви време пари,фино лепо си се откажав од гаранцијата јас лично..си ја однесов у плимонт вчера и еве дај боже сеа дечкиве ке праат ќе ебаваат сојки да ми ја опорават да можам у нормала да се вратам оти 9 литри бензин у град и 14 плин не е мала разлика.....а дечките ептен коректни од плимонт.....оставија 2 3 дена 4 ако треба да пробаме да видиме да најдеме чаре,а кај мојот мајстор беше стисни на ЕНТЕР двапати на лаптопот и муабетот вози баце сеа ќе да е ОК.....е тој муабет СЕА ЌЕ ДА Е ОК го слушав од ноември па до денес :tapp:
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Прашање до плимонт:
Која е процедурата за вградување на плиски уред со наменски кредит, колку камата се плаќа и колку време е потребно да се одобри кредитот и да се намонтира уредот?
Кој ке биде износот на најниската месечна рата со камата и колку месеци вкупно ке се плаќа, ако се вгради ЛСИ блу плински уред на Fiat Bravo 1.2i 2000 година, со тороидна боца?
Дали ке може во еден месец некогаш 2-3 рати да платам, за побрзо да ги отплатам?

Сакав да дојдам до кај вас ама ако може и вака да ми разјасниш ке биде подобро.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Брат те подржуем за она унаказување на возило.......ама на време коа не се распрашуе чоек тоа ти е.....ја не на 2 недели туку на секој 5 дена бев кај мојот "мајстор" ,и што е најпарадоксално уште уредот ми е под гаранција меѓутоа после толку одење губење нерви време пари,фино лепо си се откажав од гаранцијата јас лично..си ја однесов у плимонт вчера и еве дај боже сеа дечкиве ке праат ќе ебаваат сојки да ми ја опорават да можам у нормала да се вратам оти 9 литри бензин у град и 14 плин не е мала разлика.....а дечките ептен коректни од плимонт.....оставија 2 3 дена 4 ако треба да пробаме да видиме да најдеме чаре,а кај мојот мајстор беше стисни на ЕНТЕР двапати на лаптопот и муабетот вози баце сеа ќе да е ОК.....е тој муабет СЕА ЌЕ ДА Е ОК го слушав од ноември па до денес :tapp:
јас незнам како не си му го извадил плинот и не си му го набутал у сералото на тој со се боцата... на секои 5 дена, цели 6 месеци да му идам у сервис и да ми се понаша како он се знае а јас да плаќам? не беееееее.... не го гледа никој тој филм.. до 3-4 пати може ќе ме врти ама после ми се гаси сијалицата.... помрачина фаќа...
 
Член од
30 јули 2010
Мислења
172
Поени од реакции
47
Прашање до плимонт:
Која е процедурата за вградување на плиски уред со наменски кредит, колку камата се плаќа и колку време е потребно да се одобри кредитот и да се намонтира уредот?
Кој ке биде износот на најниската месечна рата со камата и колку месеци вкупно ке се плаќа, ако се вгради ЛСИ блу плински уред на Fiat Bravo 1.2i 2000 година, со тороидна боца?
Дали ке може во еден месец некогаш 2-3 рати да платам, за побрзо да ги отплатам?

Сакав да дојдам до кај вас ама ако може и вака да ми разјасниш ке биде подобро.
Zdravo
Nekolku informacii za kreditot preku Stopanska banka.
Se raboti za namenski kredit za vgraduvanje na plinski ured koj se odobruva preku Stopanska Banka, a se aplicira vo Plimont. Za ovoj kredit ne se potrebni ziranti. Kamatata e 12%, a za apliciranje potrebno e vo Plimont da dostavite:
- potvrda od firma deka baratelot e vraboten na koja ke e vpisana i visinata na licniot dohod.
- fotokopija od rekapitular od posledni 2 plati
- fotokopija od licna karta
- fotokopija od edna posledna platena smetka od adresata na baratelot (od struja, od fiksen telefon ili od voda)
Vo Plimont ke se popolni i potpise aplikacija za kreditot. Potoa Plimont ja dovrsuva procedurata so Stopanska banka i po odgovorot od bankata Ve izvestuva dali kreditot e odobren. Obicno za odgovor se ceka od 7-15 dena.
Brojot na rati minimalno e 6, a maksimalno e 72, no postoi ogranicuvanje-mesecnata rata da ne e pomala od 1200 denari , taka sto brojot na rati se odreduva individualno sprema zelbata na klientot sprema visinata na licniot dohod i sprema visinata na cenata na plinskiot ured ( povisoka cena na uredot otvora moznost za poveke rati).
Za Vaseto vozilo predvideno e postavuvanje na plinski ured so direktno vbizguvanje, Landi Blu uredot e so cena od 625 eur (so torusna boca)odnosno 38.450 den. Montazata na uredit trae eden den.
Maksimalen broj na rati za ovaa suma e 38 rati, so visina na mesecna rata od 1250 den. Otplatata moze da se odviva I pobrzo, so uplakanje na pogolema suma od predvidenata mesecna rata.
 

GestapoSS

Нема
Член од
18 јануари 2011
Мислења
15
Поени од реакции
0
До ПЛИМОНТ.......
Дечки ручекот не ќе да ми бега.......првичен тест......130 км град + 120 км отворено=250 км.= 23 литра плин тоа значи комбинирано 9,2 литри.Сега иде тестирање стриктно во град,меѓутоа првата сијаличка од сензорот ми се гасеше на 120 км претходно а сега ми се изгаси на 180 км што е јасно дека и дошло памет т.е. дека сте и одржале лекција која што ќе ја памти додека и врти моторот :vozbud:.Инаку во вожња се осеќа ненормална разлика нормално на добро и многу позитивна разлика едноставно спие.Морам да спомнам дека овие 130 км што ги иам поминато во град се со вожња над 2500 обртаи во минута така да муабетот ми е уште да зеам економски да ја возам со до 2000 обртај како што напоменуеше мојон таканаречен квази мајстор има да ја симнам до 8 литра град.
Значи дечки неможат да се најдат пофални зборови за тоа што го направивте а уште помалку па ради тоа што поминав безпари :pehar:....реков на почетокот ручек не ми бега на место и време каде што вие ќе го одберете.....
А до сите што планираат да стават плински уреди или што имаат проблеми со веќе поставени плински уреди.....не идете дечки да се распрашувате кој уред да го ставите или кај е најефтино или да се распрашувате по луѓе за кај кој мајстор дидете...едноставно тука не се работи за ефтин или добар (скап) плински уред...се работи за искуството на мајсторите што ги местат плинските уреди а реално да не се прајме на будала знаеме сите ние кој се тие искусни мајстори....тие искусни мајстори ми ја средија колата за 20 минути време колку што е потребно за да се испие едно кафе.....а неискусните квази мајстори знаеа само да стискаат на ЕНТЕР и да ми викаат ај пробај сеа вака па ај пробај сеа така па ај онака и се така едно 6 месеци:sekss: невидено
Плимонт мајсторишта ниедни се читаме на второ тестирање а се глеаме на трето тестирање....
 
Член од
9 мај 2011
Мислења
4
Поени од реакции
1
Здраво, имам 2 прашања до ПЛИМОНТ.

Имам нисан микра со обичен плински уред ловато (цревото оди преку филтерот за воздух) префрлањето на е со бр. на вртежи.
Кога се стопли времето, пробав да ја запалам директно на плин, запали нормално, возев, ја изгасив, потоа ја запалив на бензин, и сега не сака да префрли на плин. за да ја возам на плин, морам да ја палам на плин:toe:.
Дали е ова дефект или треба да се ресетира контролерот на плинот, од некаде слушнав дека можело само 5 пати да ја палиш на плин, потоа треба да се ресетира за да префлра пак?
Можам ли некако сам да го средам тоа?

Друготоа прашање е за вградување плински уред во турбо машина, поточно Фиат Пунто 96год.
Дали некогаш сте ставале плин на турбо, дали може да дојде до оштетување на моторот?
Давате ли гаранција ако се нафатите да го монтираме кај вас?
 

smole

Ѕверотилук
Член од
26 јануари 2007
Мислења
1.700
Поени од реакции
288
До Плимонт:

Колку би било инсталирање на плински уред на Subaru Forester 2.0 2008 година, дали сте го направиле ова до сега и дали имало некакви проблеми? Претпоставувам ќе се пали на бензин па кога ќе се загрее автоматски ќе се пребаци на плин.

Фала
 

Kajgana Shop

На врв Bottom