Општи вело муабети, прашања, совети

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.376
Поени од реакции
1.856
Алат за сервис и поддршка на велосипед мтв по пристапни цени и дали воопшто има кај нас? За домашна употреба шимано опрема. Ланец, задно тркало, пренос и течности за подмачкување од каде?
Фала
Има во Униор се за велосипедизам од алат. Продавницата е спроти поранешна дирекција на жито лукс. Течности, од номад, mucoff, троа скапи ама добри.
 
Член од
24 ноември 2013
Мислења
192
Поени од реакции
193
Вреди ли да се има едно вакво? Screenshot_20190624-012526.jpeg

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
1.055
Поени од реакции
432
Вреди ли да се има едно вакво? Прегледај го приврзокот 211413

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Таков алат се носи секогаш кога со велосипедот возиш некаде исто како што се носи резервна гума,хебли за вадење на истата и алат за закопчување на ланец но баш таков како на сликата не мораш бидејки сличен го имаш кај Ваит на Битпазар за околу 250 денари и изгледа вака:https://www.aliexpress.com/item/32351244877.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.86327e43wYNCus&algo_pvid=1511309e-7267-4bdc-acc6-d06e12d93d2b&algo_expid=1511309e-7267-4bdc-acc6-d06e12d93d2b-0&btsid=dd48eae7-1008-4518-b154-930b94b976ee&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_52
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
293
Поени од реакции
406
Вреди ли да се има едно вакво? Прегледај го приврзокот 211413

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Би сакал некако да можев да ги филтрирам шпараџииве (како овој над мене), ама не бива.

Multi-tool вреди да се поседува, ме спасиле алатките во многу, многу наврати. Но, поентата не е само да се има колку да се рече „имам multitool“, туку и да ти користи кога навеќе ќе ти треба.

Затоа, доста битно е алатките да се изработени од квалитетен метал, а еден од најквалитетните е CrV (од кој се прават сите рачни алати). Тие не се 250 денари, ама не ни провртуваат штрафови нити се виткаат како овие од 250.

Купуваш еднаш и користиш додека не го изгубиш :)
 
Член од
15 октомври 2017
Мислења
8
Поени од реакции
0
Здраво! Сакам да прашам од каде купувате делови доколку сакате да вклопите велосипед,? Од кои веб страници или пак нешто слично?
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
1.055
Поени од реакции
432
Здраво! Сакам да прашам од каде купувате делови доколку сакате да вклопите велосипед,? Од кои веб страници или пак нешто слично?
Се зависи каква рамка имаш,која класа на делови бараш и за што ќе го користиш најмногу велосипедот.Во глобала кај нас деловите се исплатливи само кога се на попуст додека ако купуваш по редовни цени се прилично поскапи отколку да ги нарачуваш од странство бидејки 90% од трговците набиваат цени.
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
293
Поени од реакции
406
Здраво! Сакам да прашам од каде купувате делови доколку сакате да вклопите велосипед,? Од кои веб страници или пак нешто слично?
Најчесто веб страници, Али Експрес, и половни делови од групите на фејсбук. Последно време нови делови купувам и од DELOVI ZA VELOSIPED страницата на фејсбук, сосема океј цени има.

Нарачувам од интернет не зошто е поскапо во продавница, туку зошто (најчесто) го нема тоа што го барам.
 

Sasa Ilic

Jeбач нероткиња.
Член од
24 август 2016
Мислења
1.597
Поени од реакции
2.515
Ај препорачајте добра апликација за мерење на извозената тура, со можност податоците да се прикачат на Страва, бидејќи истава почна многу да ми краде податоци. Благодарам.
 

D_T

Чорбаџи Димко
Член од
8 март 2009
Мислења
2.074
Поени од реакции
1.537
Ги следам редовно овие роуд тркиве на Еуро спорт.. и за едно нешто имам вечна дилема.
Како успеваат да постигнат толкави брзини стварно ме чуди?!
Не мислам на просечна брзина на цела стаза/трка(и тие им се брутални), туку на онаа во текот на трката кога се во пренос/кадар. На рамно и блага удолница шибаат батињата со 50-60+ km/h, и тоа оние што се најнапред - директно изложени на отпор на ветер.

Како рекреативец (со алиминиумски велосипед со карбон вила), на рамно знам да држам темпо со брзини од 35-40km/h, дури и 40-50km/h на благи удолници и кога ќе фатиш заветрина од некој камион, но со 2/3×10/11 пренос, 50 до 52 заба преден запчаник и 11-25/28ка касета ако сакаш убиј се од вртење толку е максималниот вртежен момент и брзината...
Како успеваат они свака им част. Чат пат ги зумираат во кадар, некои велосипеди имаат и поголеми pulleys на задните менувачи и наместо стандардните со 11 заба користат со 14 заба. Логички тоа би требало да ја зголемува брзината. Можеби тука се крие тајната. Нешто што планирам да го пробам во иднина.
Инаку сваќам дека нема споредба... луѓето се професионалци и цел живот тренираат и се посветени на тоа со специјални исхрани и облека скроена точно за нив, а со обзир на тоа дека просечната тежина на еден професионален велосипедист од 180цм е околу 60кг и тежината на велосипедот(најверојатно карбонски отприлика 5-6кг.( харикирам)) + возат страшни машини, 10 пати поскапи од нашиве рекреативни може и имаат логика тие брзини.
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
293
Поени од реакции
406
Ги следам редовно овие роуд тркиве на Еуро спорт.. и за едно нешто имам вечна дилема.
Како успеваат да постигнат толкави брзини стварно ме чуди?!
Не мислам на просечна брзина на цела стаза/трка(и тие им се брутални), туку на онаа во текот на трката кога се во пренос/кадар. На рамно и блага удолница шибаат батињата со 50-60+ km/h, и тоа оние што се најнапред - директно изложени на отпор на ветер.

Како рекреативец (со алиминиумски велосипед со карбон вила), на рамно знам да држам темпо со брзини од 35-40km/h, дури и 40-50km/h на благи удолници и кога ќе фатиш заветрина од некој камион, но со 2/3×10/11 пренос, 50 до 52 заба преден запчаник и 11-25/28ка касета ако сакаш убиј се од вртење толку е максималниот вртежен момент и брзината...
Како успеваат они свака им част. Чат пат ги зумираат во кадар, некои велосипеди имаат и поголеми pulleys на задните менувачи и наместо стандардните со 11 заба користат со 14 заба. Логички тоа би требало да ја зголемува брзината. Можеби тука се крие тајната. Нешто што планирам да го пробам во иднина.
Инаку сваќам дека нема споредба... луѓето се професионалци и цел живот тренираат и се посветени на тоа со специјални исхрани и облека скроена точно за нив, а со обзир на тоа дека просечната тежина на еден професионален велосипедист од 180цм е околу 60кг и тежината на велосипедот(најверојатно карбонски отприлика 5-6кг.( харикирам)) + возат страшни машини, 10 пати поскапи од нашиве рекреативни може и имаат логика тие брзини.
Од 365 дена, 300 се на точак :)

Од техникалиите, предниот голем запчаник им е 52/53 па и 54 на спринтерите, додека тркалцата на задниот менувач не вршат никаква улога во брзината - толкави се за ланецот да прави поголем круг (помалку да се „прекршува“) и со тоа да му се зголеми ефикасноста. Тоа се веќе marginal gains, јас и ти немаме бенефит од такви модификации.

UCI вика дека точакот мора да е тежок 6,76 килограми или повеќе, под тоа не е легален за тркање.

Најбитно од се е возењето во пелотон (група), кај што константно имаш смена на чело и така се одржува свежина. Кога возиш со друштво пробајте да се менувате на чело (си има и кодекс за тоа - првиот иде позади и така во круг се менувате сите), ќе држите доста повисока просечна брзина отколку кога возите едни до други.
 

D_T

Чорбаџи Димко
Член од
8 март 2009
Мислења
2.074
Поени од реакции
1.537
Значи ич да не експериментирам со тркалцата. :D
Што поголем преден запчаник само му е мајката. Инаку, неам возено во група(ЈБГ самотник сум(хронометраш), немам друштво, а тоа што го имам е ориентирано на МТБ).
Ова со возење во група, одржување и штедење на енергија, смени јасно ми е како ден. Мислев да не има некоја тајна на технички план.
:toe:
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
1.055
Поени од реакции
432
Истото и јас се прашував како е можно да одржуваат на рамно 46,47 а двајца еден до друг додека возат во група да зборуваат меѓусебе без притоа да се задишуваат и плус 3,4 пати ќе завртат со педалите а цели 5,6 секунди после завртувањето престануваат а велосипедот повторно оди со таа брзина.Не е баш до кондицијата туку до нискиот отпор на тркалање на кое придонесуваат тубулар гумите кои некаде прочитав дека се пумпале и до 13 бари за што помала лежечка површина да имаат на асвалтот и осовините на тркалата кои после едно завртување имаат голема инерција на празен од.
 
На врв Bottom