- Член од
- 8 јануари 2012
- Мислења
- 10.285
- Поени од реакции
- 15.426
За овие темели на овој мост(а и на останатите), неможеше да се пронајде карпа за фундирање на демелите, па мораше да се ставаат бетонски шипки испод темелите...а сето тоа е дополнителен трошок.
Се носеше бужилица од Албанија(една е на Балканот), со пречник од 90 см. Се бушат дупки по 30-40 метри, се става цевка, железна арматура и се лие со бетон. И така едно 60 за еден темел
Автопатов излезе вистински куриозитет.....таму каде што треба да се стават мостови...никаде нема карпи...а таму каде треба да се прави пресек низ падините, секаде има карпи па мораше да се минира со илјадници тони експлозив
Не да сне малер...жив малер сме
Се носеше бужилица од Албанија(една е на Балканот), со пречник од 90 см. Се бушат дупки по 30-40 метри, се става цевка, железна арматура и се лие со бетон. И така едно 60 за еден темел
Автопатов излезе вистински куриозитет.....таму каде што треба да се стават мостови...никаде нема карпи...а таму каде треба да се прави пресек низ падините, секаде има карпи па мораше да се минира со илјадници тони експлозив
Не да сне малер...жив малер сме