Електричните и Хибридните автомобили како економски исплатливо превозно средство

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.367
Поени од реакции
4.997
Не е проблем производството на ел. енергија бидејќи замената на возила со внатрешно согорување со ел. возила нема да се случи преку ноќ, туку е процес што ќе трае со децении.
Дури од утре да има достапни само ел. возила за купување, ќе требаат 2-3 децении за целосно да се замени возниот парк со ел. возила.

Производството (и побарувачката) на ел. енергија е во постојан пораст со децении наназад.

Така да, тие работи со оптоварување на ел. мрежа, производство или не знам што, се најмалиот проблем.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.830
Поени од реакции
2.921
Многу повеќе, овие коли влечат тон мегавати. Еден паркинг полн со коли троши више од некои фабрики. За ова треба екстремно јак грид иако кога ќе ги ставиш бројките на возила у перспектива целосна електрификација е скоро невозможна.

Најдобар пристап е моторот да се користи како генератор на струја кој ќе ја полни батеријата. Ова би ја минимизирало потрошњата но сепак пак ќе мора гориво да се троши. Овој принцип е многу добар за камиони. Пошто ако е само на батерија како камионот на Тесла, никогаш нема да го биде.
Веќе ги такви со мотор како генератор тоа се хибриди ги има кај јапонските коли Хонда и Тојота ама ќе тера до 60км/ч како електрично а се над 60 ќе се активира со моторот со внатрешно согорување.
Автоматски споено мислење:

Не е проблем производството на ел. енергија бидејќи замената на возила со внатрешно согорување со ел. возила нема да се случи преку ноќ, туку е процес што ќе трае со децении.
Дури од утре да има достапни само ел. возила за купување, ќе требаат 2-3 децении за целосно да се замени возниот парк со ел. возила.

Производството (и побарувачката) на ел. енергија е во постојан пораст со децении наназад.

Така да, тие работи со оптоварување на ел. мрежа, производство или не знам што, се најмалиот проблем.
Мислиш за оптоварување се најмал проблем,аха така си мислиш , еве пример зимското време во Русија кај Ојмакон јакутска област град со над -40 с температура едвај одржува струја и покрај што има нуклеарна централа ама секој пат обновува нуклерни енергенси и тоа следува нуклеарни отпади што предизвикува загадување на почвата контаминирани и мислиш ЕВ возила не загадува околината , ЈОК бе ЕВ возила уште повеќе загадува од фосилни горива
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.367
Поени од реакции
4.997
Мислиш за оптоварување се најмал проблем,аха така си мислиш , еве пример зимското време во Русија кај Ојмакон јакутска област град со над -40 с температура едвај одржува струја и покрај што има нуклеарна централа ама секој пат обновува нуклерни енергенси и тоа следува нуклеарни отпади што предизвикува загадување на почвата контаминирани и мислиш ЕВ возила не загадува околината , ЈОК бе ЕВ возила уште повеќе загадува од фосилни горива
Колку жители има таму, 10 000?
Мнозинството живее во подрачја каде температурите во поголемиот дел од годината се над нулата.
И реков дека електрификацијата на транспортот нема да се случи преку ноќ, туку тоа ќе биде процес што ќе трае неколку децении.
Во последните неколку децении, без електрификација на транспортот, производството на ел. енергија е зголемено неколку пати. Значи не е никаков проблем да се зголеми производството на среден рок.

Норвешка е еден од најдобрите примери. Лани, скоро 90% од сите нови возила биле електрични.
Норвешка, што е земја каде температурите се едни од најниските на светот.

Тука вреди да се напомени дека ел. возила се најмалку двојно поефикасни од соодветните возила на фосилни горива.
Види на пример само како хибридните возила (особено новите Honda Civic и Toyota Prius) ја намалуваат потрошувачката претворајќи дел или целата енергија од моторот на внатрешно согорување во електрична енергија.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511

YuZe

Sic Semper Tyrannis
Член од
22 септември 2005
Мислења
1.781
Поени од реакции
1.972
Во последните неколку децении, без електрификација на транспортот, производството на ел. енергија е зголемено неколку пати. Значи не е никаков проблем да се зголеми производството на среден рок.
Ако зборуваме само за патнички возила, да. За потешки комерцијални возила, многу тешко. Уште имаат проблеми со екстра тежина за тешките камиони, плус големите камиони користат моторно кочење без екстра користење на енергија.

Норвешка е еден од најдобрите примери. Лани, скоро 90% од сите нови возила биле електрични.
Би сакал да видам колку ќе бea електрични ако немаше субвенции.

The Norwegian EV incentives:
  • No purchase/import tax on EVs (1990-2022). From 2023 some purchase tax based on the cars’ weight on all new EVs.
  • Exemption from 25% VAT on purchase (2001-2022). From 2023, Norway will implement a 25% VAT on the purchase price from 500 000 Norwegian Kroner and over
  • No annual road tax (1996-2021). Reduced tax from 2021. Full tax from 2022.
  • No charges on toll roads (1997- 2017).
  • No charges on ferries (2009- 2017).
  • Maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles (2018)
  • Maximum 50% of the total amount on toll roads (2018-2022). From 2023 70%
  • Free municipal parking (1999- 2017)
  • Access to bus lanes (2005-). New rules allow local authorities to limit the access to only include EVs that carry one or more passengers (2016-)
  • 25% reduced company car tax (2000-2008). 50% reduced company car tax (2009-2017). Company car tax reduction reduced to 40% (2018-2021) and 20 percent from 2022.
  • Exemption from 25% VAT on leasing (2015-)
  • The Norwegian Parliament decided on a national goal that all new cars sold by 2025 should be zero-emission (electric or hydrogen) (2017).
  • «Charging right» for people living in apartment buildings was established (2017-)
  • Public procurement: From 2022 cars needs to be ZEV. From 2025 the same applies to city buses
После ова, незнам оти некој би имал на бензин кола во Норвешка.

Тука вреди да се напомени дека ел. возила се најмалку двојно поефикасни од соодветните возила на фосилни горива.
Освен на зима каде што ќе треба да одбериш дали сакаш да бидиш загреан или да стигниш на време. Колите што се на фосилни горива, ја користат топлотната загуба на маторот за да ја загреат колата. Кај EV, нема загуба :D
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.478
Поени од реакции
41.958
и во Америка исто $7,500 долари има попуст од државата ако купиш електрично возило.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.511
и во Америка исто $7,500 долари има попуст од државата ако купиш електрично возило.
Скоро секаде даваат попуст сега дури се на почеток, ама има и многу заебанции, овде мислам границата беше да немаш поголем приход од 180к на ниво на семејство. Реалноста е дека ако немаш толку, тешко да купиш и рандом кола од 25к, а не електрично од 50+ илјади.

Како и да е, за к не ги бива, еве ги колку се ефтини за возење:
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.478
Поени од реакции
41.958
Стресно е да имаш електрична и возиш многу, нон стоп треба да планираш све каде ќе идеш, каде има полначи и слично. Нешто што ич не е стресно кога возиш на бензин или нафта пошто бензински има на секој чекор. Па и чекањето и така од 5 саати патување ти испаѓа 7-8 саати. У глобала многу се зацапаа на оваа превара Маскот што им ја направи, а и уште памет не им иде.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.367
Поени од реакции
4.997
Ако зборуваме само за патнички возила, да. За потешки комерцијални возила, многу тешко. Уште имаат проблеми со екстра тежина за тешките камиони, плус големите камиони користат моторно кочење без екстра користење на енергија.

Би сакал да видам колку ќе бea електрични ако немаше субвенции.

The Norwegian EV incentives:
  • No purchase/import tax on EVs (1990-2022). From 2023 some purchase tax based on the cars’ weight on all new EVs.
  • Exemption from 25% VAT on purchase (2001-2022). From 2023, Norway will implement a 25% VAT on the purchase price from 500 000 Norwegian Kroner and over
  • No annual road tax (1996-2021). Reduced tax from 2021. Full tax from 2022.
  • No charges on toll roads (1997- 2017).
  • No charges on ferries (2009- 2017).
  • Maximum 50% of the total amount on ferry fares for electric vehicles (2018)
  • Maximum 50% of the total amount on toll roads (2018-2022). From 2023 70%
  • Free municipal parking (1999- 2017)
  • Access to bus lanes (2005-). New rules allow local authorities to limit the access to only include EVs that carry one or more passengers (2016-)
  • 25% reduced company car tax (2000-2008). 50% reduced company car tax (2009-2017). Company car tax reduction reduced to 40% (2018-2021) and 20 percent from 2022.
  • Exemption from 25% VAT on leasing (2015-)
  • The Norwegian Parliament decided on a national goal that all new cars sold by 2025 should be zero-emission (electric or hydrogen) (2017).
  • «Charging right» for people living in apartment buildings was established (2017-)
  • Public procurement: From 2022 cars needs to be ZEV. From 2025 the same applies to city buses
После ова, незнам оти некој би имал на бензин кола во Норвешка.

Освен на зима каде што ќе треба да одбериш дали сакаш да бидиш загреан или да стигниш на време. Колите што се на фосилни горива, ја користат топлотната загуба на маторот за да ја загреат колата. Кај EV, нема загуба :D
Поентата беше дека Норвежаните немаат проблем со функционирањето со ел. возила во релативно ладна клима во текот на цела година.
Имаат поволности при купување и користење, но очигледно дека немаат никаков проблем со користењето, особено во температури кои често се под нулата.

Кај EV нема загуба, ама пак тие екстремни температури се ретки.

Нафтената индустрија, заедно со останатата авто-индустрија е постојано пумпана со субвенции неспоредливо поголеми отколку субвенциите за ел. возила, доколку гледаме од тој аспект.
Скоро секаде даваат попуст сега дури се на почеток, ама има и многу заебанции, овде мислам границата беше да немаш поголем приход од 180к на ниво на семејство. Реалноста е дека ако немаш толку, тешко да купиш и рандом кола од 25к, а не електрично од 50+ илјади.

Како и да е, за к не ги бива, еве ги колку се ефтини за возење:
EV drivers tend to spend about 60 percent less each year on fuel costs compared to drivers of gas-powered cars.
 

YuZe

Sic Semper Tyrannis
Член од
22 септември 2005
Мислења
1.781
Поени од реакции
1.972
Нафтената индустрија, заедно со останатата авто-индустрија е постојано пумпана со субвенции неспоредливо поголеми отколку субвенциите за ел. возила, доколку гледаме од тој аспект.
Интересно што го кладе тој артикл. Еве ти многу подобар.

Се запраша што значи Implicit а што Explicit subsidies?

1710117050674.png

They divide the $7 trillion in subsidies into what they call explicit subsidies (such as mispricing of labor, capital, and materials) and implicit subsidies (such as harm from emissions and traffic congestion). About 18 percent, or $1.4 trillion, of the subsidies are explicit, and 82 percent, or $5.6 trillion, are implicit.

Значи јас ти дадов факти, ти ми даваш кумбаја извори. Загадување на природата го сметаат каку субвенција ретардираниве од ИМФ (изгледа е кратко за Имбецил Мада Факас).

Ај сега признај си, го прочита артиклот пред да го ставиш во линк?
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.367
Поени од реакции
4.997
Интересно што го кладе тој артикл. Еве ти многу подобар.

Се запраша што значи Implicit а што Explicit subsidies?

Прегледај го приврзокот 409364

They divide the $7 trillion in subsidies into what they call explicit subsidies (such as mispricing of labor, capital, and materials) and implicit subsidies (such as harm from emissions and traffic congestion). About 18 percent, or $1.4 trillion, of the subsidies are explicit, and 82 percent, or $5.6 trillion, are implicit.

Значи јас ти дадов факти, ти ми даваш кумбаја извори. Загадување на природата го сметаат каку субвенција ретардираниве од ИМФ (изгледа е кратко за Имбецил Мада Факас).

Ај сега признај си, го прочита артиклот пред да го ставиш во линк?
Да, да...
undercharging for environmental costs and forgone consumption taxes
undercharging for supply costs
We estimate that scrapping explicit and implicit fossil-fuel subsidies would prevent 1.6 million premature deaths annually, raise government revenues by $4.4 trillion
Пумпај отровни гасови и јаглерод диоксид и за последиците нека плаќа некој друг.
Што не е случај со другите индустрии на пример, ама кој ги ебе нив, нафтата мора да тече.

Веројатно поголеми пари се потрошени од нафтената индустрија за лобирање против ел. возила отколку што се самите субвенции за ел. возила.

Ама Норвешка...
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.478
Поени од реакции
41.958
Да, да...




Пумпај отровни гасови и јаглерод диоксид и за последиците нека плаќа некој друг.
Што не е случај со другите индустрии на пример, ама кој ги ебе нив, нафтата мора да тече.

Веројатно поголеми пари се потрошени од нафтената индустрија за лобирање против ел. возила отколку што се самите субвенции за ел. возила.

Ама Норвешка...
Како ќе ќе зголеми приходи за 4.4 трилиони кога државата профитира од акцизи. Или магарица ги посра бројките како и обично со вашите студии.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.273
Поени од реакции
5.525
Електрично возило според мене е океј доколку збориме за максимум Ц сегмент на возила, работата е во тоа што треба да се остави природно да си тече. Нека има субвенции ама нека не не косат нас другите што немаме потреба од електрично возило. Еве ги Германците помпезно најавуваа не знам колку возила ќе имале до 2030 на струја, длабоко нема да го остварат таргетот.

За градско мало возило од тип на Серија 1, А класа, Корола, Леон и слично нека имаат и електро варијанти и хибриди и со внатрешно согорување никој нема да замери па апропо потреби и желби луѓе ќе си изберат опции. Ама да забраниш влез на возила со внатрешно согорување во градови (Лондон) е нон-сенс, дури истите бирократи што ги носат тие одлуки идат со приватни авиони на конференции.

Директорот на БМВ убаво даде коментар лани на генералното собрание на акционери. Парафразирам: убаво е што политичарите мислат на околината (иронично) ама да не заборават и на обичниот човек при донесувањето на некои политики, бидејќи БМВ стратешки ќе се приспособи лесно, но прашањето е колку тоа ќе го чини обичниот човек (материјално и нематеријално).
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.945
Поени од реакции
5.796
 

Kajgana Shop

На врв Bottom