Електричните и Хибридните автомобили како економски исплатливо превозно средство

Член од
7 април 2015
Мислења
2.650
Поени од реакции
1.538
Инаку Кинезите растур прават со Електрични автомобили, доста имаат погони кои се наменети за висока кастомизација на автомобилот, од големина на батерија, до брзина на полнење, до големина на мотор, технологија и слично.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Имаме проблеми за истрошените гуми (тркала) истото и за батериите кои истрошени и тешко да рециклира исто како гумите кои не се природни туку вештачки се

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.304
Поени од реакции
7.274
Колите се скапи бидејќи се оди на висока технологија во нив, може да има поефтини како на пример 100кв батерија во кола со опрама како Голф 4ка, но сите коли што излегуваат се со најнова технологија што ја дига цената многу. Добар баланс се хибридните автомобили кои имаат плус и бензиски мотор, така да за движење низ град можеш да одиш на батерија а на подолга релација со бензин. Добар аргумент е ова со живеење во зграда, да идеално е живеење во куќа каде можеш да си вградиш брз полнач, така и ги рекламираат автомобилите во САД. И да струјата е дефинитивно многу скапа и во недостаток, но се очекува пад кога ќе проработат нуклеарните централи на ториум кои се поефикасни и не се опасни за околината.
Слабо ти оди математиката тебе а? Слабо.
Автоматски споено мислење:

Околу 10 години е рокот на батеријата, но за 10 год батериите ќе бидат џабе, односно ќе се изработуваат од евтини материјали, неколку тимови работат на ова и ги решаваат сите недостатоци, под ова секако мислам на големи компании со неограничен буџет за РиД, како и големи држави како Кина и Индија, заедно со некои од најголемите универзитети. Големи ресурси се вложени во ова, еве едно истражување од универзитетот Мичиген и професорот Никола Котов,
Кој работи на истражување за литиум сулфур батерии. Така да немаш потреба да бидеш загрижен за после 10 години.
Дека батериите ќе бидат поефтини, не се надевај. Колку што ги поефтинуваат колите во последните 50 години, толку и батериите ќе ги поефтинат.
Автоматски споено мислење:


Видеото ги покрива сите аспекти со глупостиве со електроавтомобилите.
 
Последно уредено:
Член од
20 октомври 2005
Мислења
312
Поени од реакции
136
Само јавен превоз е исплатлив. Електричните возила заземаат исто место на пат, на паркинг дома и на работа, предизвикуваат исти сообраќајни гужви. Дури и да има некаква заштеда со користење на струјата, таа се губи во големата слика. Така што џабе се надевате на решение - мора некој да засука ракави и да го среди јавниот сообраќај. Аха, може и велосипед. Како во Амстердам.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
1.906
Поени од реакции
1.750
Инаку Кинезите растур прават со Електрични автомобили, доста имаат погони кои се наменети за висока кастомизација на автомобилот, од големина на батерија, до брзина на полнење, до големина на мотор, технологија и слично.
Сите почнаа да прават електрични автомобили,кинеската XPENG P5 и после P7 наесен ке ja видиме премиерски,се зборвит за цени од 25 илјади евра па до ...и батерии од 66 кв ....
Гледам дека доста си зинтересиран и ево малку повеке инфо
Германската https://ionity.eu поставија на 350 места низ европа брзи полначи од Осло до.....До пред некоја година имаа екстра понуда за мерцедес ,порше ауди и две други до даске полнење само за 10 евра,багатела/џабе,па после ги кренаа цените,малку критики,а денес мислам дозволија сите да полнат по цена од ... на кв.
Овде имаш кој држави и на кој места имаат полначи https://www.uppladdning.nu/List.aspx#DE од австралија до....Зш немат од МКД незнам, во охрид имат на пристаниште.
Норвежаните,Швеганите и Данците најмногу купувааат,ништо чудно 100 г се понапред пред другите.
 
Последно уредено:
Член од
7 април 2015
Мислења
2.650
Поени од реакции
1.538
Сите почнаа да прават електрични автомобили,кинеската XPENG P5 и после P7 наесен ке ja видиме премиерски,се зборвит за цени од 25 илјади евра па до ...и батерии од 66 кв ....
Гледам дека доста си зинтересиран и ево малку повеке инфо
Германската https://ionity.eu поставија на 350 места низ европа брзи полначи од Осло до.....До пред некоја година имаа екстра понуда за мерцедес ,порше ауди и две други до даске полнење само за 10 евра,багатела/џабе,па после ги кренаа цените,малку критики,а денес мислам дозволија сите да полнат по цена од ... на кв.
Овде имаш кој држави и на кој места имаат полначи https://www.uppladdning.nu/List.aspx#DE од австралија до....Зш немат од МКД незнам, во охрид имат на пристаниште.
Норвежаните,Швеганите и Данците најмногу купувааат,ништо чудно 100 г се понапред пред другите.
Кинезите се закон, сите автомобили им се евтини, не само електричните, сите производители се движат од 60 до 100 илјади јуани(околу 13000 евра), буквално секој произведувач се движи во тие рамки. Не знам како можат да си го дозволат тоа, пример СУВ за 15 000евра И овие што се странските марки се продаваат под друго име пример VW-SAIC,FAW Honda-GAC,Dongfeng итн. Сигурно имаат некоја подршка од државата, некоја комунистичка помош со субвенции.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
1.906
Поени од реакции
1.750
Кинезите се закон, сите автомобили им се евтини, не само електричните, сите производители се движат од 60 до 100 илјади јуани(околу 13000 евра), буквално секој произведувач се движи во тие рамки. Не знам како можат да си го дозволат тоа, пример СУВ за 15 000евра И овие што се странските марки се продаваат под друго име пример VW-SAIC,FAW Honda-GAC,Dongfeng итн. Сигурно имаат некоја подршка од државата, некоја комунистичка помош со субвенции.
Renault City K-ZE оваа е најефтината (цена во Кина )до 9000 евра и 27 кв....назима ке поминиш 120 км,за градска е супер,ама за подалеку Малку морген.За МАК услови и мала држава доволно е 62 кв под услов да имат кај сите бензиски брзи полначи од 50 кв.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
1.906
Поени од реакции
1.750
Шел во Германија со понуда на лизинг 12 модели....од 6 до 36 месеци во зависност од моделот,цена од 300 до 2000 евра,во цената е сервис,осигурање и ЏАБЕ полнење на 250 000 места низ цела европа.SHELL RECHARGES.
 
Член од
8 октомври 2010
Мислења
144
Поени од реакции
103
Само јавен превоз е исплатлив. Електричните возила заземаат исто место на пат, на паркинг дома и на работа, предизвикуваат исти сообраќајни гужви. Дури и да има некаква заштеда со користење на струјата, таа се губи во големата слика. Така што џабе се надевате на решение - мора некој да засука ракави и да го среди јавниот сообраќај. Аха, може и велосипед. Како во Амстердам.
Делам мислење,
ова глобално лудило со елетрификацијата ќе им се акни од глава и на високо развиените земји што можат да се расфрлаат со пари.

Јас за себе би избрал plagin hybrid батерии за низ град петрол за до даље. Единствено логично решение во цела оваа технолошка џунгла на која што наликува авто-мото индустријата во последно.
 
Член од
20 октомври 2005
Мислења
312
Поени од реакции
136
Делам мислење,
ова глобално лудило со елетрификацијата ќе им се акни од глава и на високо развиените земји што можат да се расфрлаат со пари.

Јас за себе би избрал plagin hybrid батерии за низ град петрол за до даље. Единствено логично решение во цела оваа технолошка џунгла на која што наликува авто-мото индустријата во последно.
Јавен превоз до максимум, (електричен) точак, делење превоз, пеки. Проблемот е што колку што се шират коловозите така колите ги заземаат. Никој никаде не рекол - ја проширија таа и таа улица, сега не одам по неа. Баш напротив. Плус кај нас ова дивеењето со паркирање насекаде? Што менува дали е електричен или хибрид автомобилот кога исти се проблемите...
 
Член од
8 октомври 2010
Мислења
144
Поени од реакции
103
Јавен превоз до максимум, (електричен) точак, делење превоз, пеки. Проблемот е што колку што се шират коловозите така колите ги заземаат. Никој никаде не рекол - ја проширија таа и таа улица, сега не одам по неа. Баш напротив. Плус кај нас ова дивеењето со паркирање насекаде? Што менува дали е електричен или хибрид автомобилот кога исти се проблемите...
Да за подетално решавање и дологорчно на проблеми, се согласувам.
Али без бар едно возило дома не верувам дека денес можи фамилија да функционира.
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.650
Поени од реакции
1.538
Вие гледате од аспект на МК, каде цела држава е сконцентрирана во еден мал простор од Ѓорче до Лисиче. Но во САД на пример е невозможно јавен превоз да функционира, пошто веќе 50-60 години има тренд на живеење надвор од урбаните центри, во таканаречените субурбани населби suburban, кои се најчесто на околу 50-60 милји од градот, покрај автопат и едноставно мораат да имаат неколку автомобили да функционираат. Пошто цело време патуваат до градот и назад, ги носат децата на тренинзи, одат до супермаркет, на работа, на кино, театар и сл. Автомобилот е нужно зло и не гледам дека јавниот превоз ќе го замени тоа, едноставно тоа е слобода на движење.
 
Член од
8 октомври 2010
Мислења
144
Поени од реакции
103
Точно, САД пробува да си решава нивни проблеми. Решението преминува во глобален тренд кој како шо гледаме го форсираат и од Европска Унија, со цел нивни брендови да не губат на глобален маркет. И се понатаму иде у ку*ац. Како и за многу нешта претходно промовирани од САД, така и за ова.
Гледано од страна на загадување, елетрификација е добра за европските збиени градови. Гледано од страна на инфраструктура, просторно решение и се што ке повлечи елетрификацијата има доста работа на оваа проблематика.
А кај нас како и по обичај ќе ни се сервира "нешто" шо некој таму на запад одлучил дека е ОК.
Ако за телефон ни треба кредит и просечно платен македонец исплаќа 2 години, за просечно електрично возило ќе работи 15год. :) Па нека е со среќа чистиот воздух, кој ќе доживее да го диши.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom