а секаде низ Европава растур напраја.....
Далеку од растур. Германија имаше таргет да има 1 милион електрични возила до 2020 на нивните патишта. 2022 имаат околу 600 000. (Државата е скоро 90 милиони)
Мислам дека 2025 г многу автомобилски индустрии ке престанат да произведуваат дизелаши и бензинаши....све ке бидит на батерија така да тие повеке знаат ЗШ престануваат со бензинаши и дизелаши.
Кој ќе се префрли, Јапонците? Не се баш релевантен фактор на Европскиот пазар. Германија со целата нивна индустрија и генерациско инвестирање во дизелаши ќе се откаже од ооогромни суми потрошени на усовршување на истите? Не би се сложил баш. Дали
хибридите ќе ко-егзистираат? Тоа да. Дали електричните ќе надвладеат? Не у наредни 50 години.
Добро е шо коментираш на темава, негативен си,ама гледам дека не се разбираш а и пишуваш утопија е
Правев истражување дури бев на студии во Холандија, ако ти помага за некаква кредибилнсот на моите ставови, една од државите кои пропагираат политики за хибриди и електрични возила. И се покажа баш тоа, дека електричните возила кои "ja штитат околината" е утопија. Зошто? Затоа што масивно зголемување на електрични возила значи зголемување на побарувачка за електрична енергија, и тогаш предвидовме дека пораст на возилата ќе донесе товар кој што не ќе можат државите да го поднесат бидејќи нема доволно електрична енергија (ова беше 2018). Види види, 2021 пола континент се препоти дали ќе дочека период кај што ќе седи на свеќа.
Второ овие возила НЕ ЈА ШТИТАТ ОКОЛИНАТА. Зошто? Затоа што користат енергија која најверојатно доаѓа од загадувачи. Плус карбонскиот отпечаток што фабриките го оставаат за да се произведе еден електричен автомобил е огромен.
2.1 - Знаеш што се случува на околината кај што има литиумски рудници? Што мислиш луѓето у Србија зашто се кренаа на нозе?
Секоја нова и добра кола е од 40 до 60 илјади евра(имат и поскапи ,,,тесла,мерцедес...)....значи батеријата е од 62 до 75 кв и километража од 400/500 килиметри.Проста математика ОХРИД-СКОПЈЕ 370км ....полнење на 22кв 6 саати....на брзи полначи од 50 кв (од 40 мин до 1 саат),до 80 посто е ок после тоа и на брзите полначи по споро е.Тоа е тоа,секој си купуват према потребата и џебот,ако слушаш паметни и тие шо се 10 чекори пред тебе ке одит подмачкано ако не .....
Кажи ми колку македонци денес можат да влезат у салон и да искешираат 60 000 евра за нова кола?
Ранг од 400 км во ГРАДСКИ УСЛОВИ, на отворено за 30% помал сигурно. Тури му пепел на муабетот ако ја за да одам до Белград морам после Лесковац да чекам неколку саати да допунам батерија за да стигнам до Белград.
Не дај боже за негде подалеку.
И ако више купувам Мерцедес Ц класа (40-60 иљади) или Е класа (основни верзии околу 50тина иљади) сигурно не го купувам да се моткам по Дебар маало со него. Туку да ми врши работа за патувања на долг пат. Помалите коли се многу поевтини од голем дел целосно електричните коли (а да не се од најмалиот сегмент на Ајго,Ап,Мии и слично)
Ја земавме Тесла 3 за споредба рамо до рамо Ц класа, Теслата губи од аспект на квалитет на изработка, корисничка подршка и трошоци за оддржување. Интересна е дури иде кога ќе ти дојде фактурата за сервис, нека ти е со среќа. А секое чепкање од страна на неовластен сервисер ти ја елиминира гаранцијата на Тесла и можеш да се сликаш само. Плус во Македонија баш ме интересира кај ќе ја сервисираш.
Електричните мали автомобили од типот на Skoda CityGo/Vw Up или Toyota Aygo се добра опција за КОМПАНИИ, за нивни вработени да вршат работа по град и тоа под услов да има компанијата свои соларни панели кои ќе ги напојуваат електричните панели или да има некаде бесплатен полнач у близина/соработка со евн. Све останато е пуфкање перја и мода без логичка издржливост.
Добро е шо коментираш на темава, негативен си,ама гледам дека не се разбираш а и пишуваш утопија е
Ако уште после објаснувањава мислиш дека НЕ СЕ РАЗБИРАМ нарачај некоја пинаколада дури си уживаш покрај езерото со розевите наочари.
Не мешај реалност со негативност, т.е. ако си die-hard оптимист секој реален став ќе ти е негативен така да .. тоа е