Da ne e vo prašanje vodorod, tje na srpski vodonik? Ne znam da li ova kako e objasnete može da raboti
има кола на водород. Toyota Mirai, но светот е насочен према електричниве што многу малце внимание им се обраќа на водородните коли.Da ne e vo prašanje vodorod, tje na srpski vodonik? Ne znam da li ova kako e objasnete može da raboti
Da, nekako vodorodot ja gubi trkata. Mislam deka poveke se raboti za nemanje infrastruktura, državite ne sakaat da gradat pumpi za vodorod, kako što ti reče, poveke se nasočeni kod EVима кола на водород. Toyota Mirai, но светот е насочен према електричниве што многу малце внимание им се обраќа на водородните коли.
Ја губат од проста причина што Тесла како претставник на САД има усовршено технологија само за електрични. Кинезите изиграа паметно и оставија САД да им ја заврши домашната работа со маркетингот, па им влегоа во трката со електрични. Јапонците се подзаебаа и тек тук ситно корејците на карта од водородните, инаку не дека се истите инфериорни или дека инфраструктурата би била голем проблем.Da, nekako vodorodot ja gubi trkata. Mislam deka poveke se raboti za nemanje infrastruktura, državite ne sakaat da gradat pumpi za vodorod, kako što ti reče, poveke se nasočeni kod EV
Mnogi ljudi koji razmatraju kupovinu električnog automobila, pitaju se da li su oni opasniji od ostalih, prilikom sudara. S pravom, jer iako električna vozila imaju sofisticirane sigurnosne karakteristike, njihove baterije predstavljaju značajan rizik od eksplozije.Između ostalog, električna vozila predstavljaju veći rizik za nesreće jer njihovo isuviše brzo ubrzanje može da iznenadi vozače koji na to nisu navikli. A to ih, najčešće i čini opasnijim.
Ali da li su električni automobili opasniji u sudaru? To je pitanje na koje mnogi potencijalni kupci žele da saznaju odgovor. U ovom članku ćemo se pozabaviti upravo tim pitanjem. Ako razmatrate kupovinu električnog automobila, nadamo se da će vam ove informacije pomoći da donesete najbolju odluku za vašu, i sigurnost vaše porodice.
Sigurnosne karakteristike električnih vozila
Električna vozila imaju mnoge iste sigurnosne karakteristike kao i automobili na benzinski pogon. To uključuje asistenciju u vožnji, monitore mrtvog ugla, kamere za vožnju unazad i druge. Ali postoje i druge karakteristike specifične baš za električna vozila. One uključuju sledeće:
# Daljinsko podešavanje brzine: Proizvođač EV Tesla omogućava vlasnicima da unapred postave maksimalnu brzinu vozila. Takođe, mogu da prate tu brzinu u realnom vremenu ako neko drugi vozi automobil.
# Smanjen rizik od prevrtanja: Prevrtanje je jedna od najopasnijih nesreća. EV imaju niže težište od tradicionalnih automobila i jači okvir, što ih čini bezbednijim od benzinske braće.
# Regenerativno kočenje: EV su jedinstvena po tome što koriste električnu energiju za usporavanje. Regenerativno kočenje pretvara kinetičku energiju u električnu, kada vlasnik skine nogu sa gasa ili lagano pritisne kočnicu. Kočnice EV ne koriste toliko trenja kao tradicionalni automobili, što ih čini manje podložnim habanju, i smanjuje rizik od nesreće.
Testiranje sudara i sigurnosni standardi za EV su jednako rigorozni kao i za tradicionalna vozila, osiguravajući da ispunjavaju iste sigurnosne propise. Recimo, Kia EV6 iz 2023. godine i Audi Q4 Sportback E-Tron iz 2022. godine imaju ocene od 5/5 za prednje i bočne udare prema Nacionalnoj upravi za bezbednost saobraćaja na autoputevima (NHTSA).
Rizici povezani sa električnim automobilima u sudarima
Iako EV pružaju mnoge prednosti, nose i značajne rizike. Na primer, velika većina EV koristi litijum-jonske baterije. One su slične baterijama koje se nalaze u mobilnim telefonima i laptop računarima.
Problem sa litijum-jonskim baterijama je što u malom prostoru skladište mnogo energije. Kada se zapale, eksplodiraju. Što više baterija električno vozilo ima, veća je eksplozija. Na primer, Tesla EV imaju oko 7.000 baterija.
Eksplozivna priroda litijum-jonskih baterija može da predstavlja značajan problem za prve odgovorne službe. Još veći problem je što ovim baterijama ne treba kiseonik da bi gorele. Tradicionalni načini gašenja požara, kao što su aparati za gašenje, vatrogasna ćebad i pena, gase plamen jer ga lišavaju kiseonika, što znači da ovi načini neće raditi kada baterije električnih vozila zahvati požar.
Drugi sigurnosni problem je snaga. Mnogi modeli EV ubrzavaju mnogo brže od običnih vozila. Ovo može da iznenadi vozače koji to nisu očekivali. Prema jednoj studiji EV se, upravo zbog toga, sudaraju 50% češće od tradicionalnih vozila.
Pa dobro, da li su električna vozila opasnija prilikom sudara?
Iako EV imaju sofisticirane sigurnosne karakteristike, moglo bi se reći da je odgovor na ovo pitanje – da! Jedna briga se odnosi na visokovoltažnu bateriju u EV, koju smo ranije pomenuli. U retkim i teškim nesrećama, oštećenje baterije može potencijalno da dovede do požara. Iako je ovaj rizik minimalan, to je aspekt na koji se može ukazati kada se raspravlja o potencijalnim opasnostima električnih vozila u sudarima.
Često postavljana pitanja
# Da li su električni automobili sigurni?
Kao i njihovi tradicionalni pandani, električni automobili su podložni sigurnosnim regulacijama, i prolaze testiranja, kako bi se osiguralo da ispunjavaju sigurnosne standarde. Često uključuju napredne sigurnosne karakteristike, koristeći prednosti svoje konstrukcije sa modernim sigurnosnim tehnologijama.
# Da li električni automobili lakše gore?
Iako bilo koje vozilo sa baterijom, uključujući i električne automobile, ima rizik od požara u slučaju nesreće, slučajevi požara u električnim automobilima su relativno retki. Proizvođači implementiraju sigurnosne mere kako bi minimizirali ovaj rizik, uključujući enkapsulaciju baterije i sisteme koji izoluju oštećene ćelije, kako bi se sprečili dalji problemi. Izvor teksta
Исто како електрична инсталација дома, ако фати спојка, сиба пиперот.Да ли и колку се електричните автомобили безбедни