Претставена е автомобилската батерија која се полни за само три минути и трае 20 години: “Тоа е вистинско чудо”....
Па и горивото не е баш со ниска цена во моментов, пред се електричните возила треба да поработат на ефикасноста, да прават добар рејнџ со 100киловати батерија, што сега засега е реткост, повеќето автомобили се од 50 до 80кв батерија. Е сега цената по киловат е променлива, па и ова со блоковите со различна цена одмага за полнење преку ноќ во гаража на евтина тарифа. Но еве и со оваа цена се исплаќа, 100кв по 5-6 денари на евтина тарифа тие 500-600 денари, тоа ти е 5 литра дизел. Јас мислам дека имаат голема иднина ЕВ доста компании работат на R&D со многу пари вложено. Доколку обезбедат 400-500 милји ЕПА рејнџ, би бил супер задоволен, тоа е околу 700км.Со оваа криза за струја пиши умрено на електричните возила.
pa super kje bide ako moze da napravat funkcionalni baterii od podostapen materijal od litiumot,Еве надеж за поефтини батерии, со ова потенцијално би паднала цената и при купување на самото возило, а и при одржување кога треба да се смени батерија.
Tesla rival BYD and other battery giants are betting on sodium for EVs and energy storage—and challenging the dominance of lithium-ion
Sodium has yet to be used on a large scale, but that could be about to change—and China has the advantage.fortune.com
@Harald ова е исто интересно и за соларната
Мислам дека ако им е ова успешно ќе има сериозен бум на ЕВ особено за во град, воопшто нема да има смисла да се заебаваш со друг тип ако се овие и ефтини за одржување.pa super kje bide ako moze da napravat funkcionalni baterii od podostapen materijal od litiumot,
i potencijalno polesen za reciklaza ili otstranuvanje posle zivoten vek.
ne sum mnogu vo ovaa tehnologija, ama ako napravat povekje vrsti baterii, kje se zabrza procesot na "elektrifikacija",
kje moze povekje koli so baterii da se priklucuvaat na mrezata i da pomagaat za balansiranje.
toa od kinezite sigurno kje bide, a toa od nortvolt malo morgen, kutrite ne znaat koj pie koj plakja,
ubedlivo najnepozelen rabotodavec vo svedska bez konkurencija
pa nekoj vid "bum" na EV za niz grad ima ushte sega (zavisno od lokacii).Мислам дека ако им е ова успешно ќе има сериозен бум на ЕВ особено за во град, воопшто нема да има смисла да се заебаваш со друг тип ако се овие и ефтини за одржување.
Не зборувам само за тие земји туку општо за цел свет. И тие што купуваа голем дел не беа поради тоа што се поисплатливо, туку луѓе кои ете се грижат за екологија или пак од курч.pa nekoj vid "bum" na EV za niz grad ima ushte sega (zavisno od lokacii).
holandija plus skandinavija imaat golem broj na EV vozila, tuka kaj mene se pocesto gi gledam niz grad.
kina mislam deka ima golem broj isto.
zavisno od politikite, negde odi pobrzo.
stanuvaat se poisplatlivi, pak zavisi od regionot. tuka svedska dosta cesto lugjeto zemaat kola na lizing koristenje nekoi 3-5 godini period, cesto preku kompanija kaj sho rabotat. so momentalni ceni i danoci (dizel vs struja), poisplatlivi im se elektricnite.Не зборувам само за тие земји туку општо за цел свет. И тие што купуваа голем дел не беа поради тоа што се поисплатливо, туку луѓе кои ете се грижат за екологија или пак од курч.
Да, зборувам за последното, дизел ќе има логика само за транспорт (камиони и комбиња).stanuvaat se poisplatlivi, pak zavisi od regionot. tuka svedska dosta cesto lugjeto zemaat kola na lizing koristenje nekoi 3-5 godini period, cesto preku kompanija kaj sho rabotat. so momentalni ceni i danoci (dizel vs struja), poisplatlivi im se elektricnite.
ako napravat podostapni i poeftini baterii, game over e togash, elektricnite kje dominiraat.
Многу повеќе, овие коли влечат тон мегавати. Еден паркинг полн со коли троши више од некои фабрики. За ова треба екстремно јак грид иако кога ќе ги ставиш бројките на возила у перспектива целосна електрификација е скоро невозможна.Po nekou modeli potrebno e okolu 15% poveke struja dokolku site koli se elektični. Po drogi 10% po treti 20%. Ako e navistina tolkz dostižno e.