Електричните и Хибридните автомобили како економски исплатливо превозно средство

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.595
Поени од реакции
38.742
Со оваа криза за струја пиши умрено на електричните возила.
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.648
Поени од реакции
1.538
Со оваа криза за струја пиши умрено на електричните возила.
Па и горивото не е баш со ниска цена во моментов, пред се електричните возила треба да поработат на ефикасноста, да прават добар рејнџ со 100киловати батерија, што сега засега е реткост, повеќето автомобили се од 50 до 80кв батерија. Е сега цената по киловат е променлива, па и ова со блоковите со различна цена одмага за полнење преку ноќ во гаража на евтина тарифа. Но еве и со оваа цена се исплаќа, 100кв по 5-6 денари на евтина тарифа тие 500-600 денари, тоа ти е 5 литра дизел. Јас мислам дека имаат голема иднина ЕВ доста компании работат на R&D со многу пари вложено. Доколку обезбедат 400-500 милји ЕПА рејнџ, би бил супер задоволен, тоа е околу 700км.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.628
Поени од реакции
34.881
Еве надеж за поефтини батерии, со ова потенцијално би паднала цената и при купување на самото возило, а и при одржување кога треба да се смени батерија.



@Harald ова е исто интересно и за соларната
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.110
Поени од реакции
8.897
Еве надеж за поефтини батерии, со ова потенцијално би паднала цената и при купување на самото возило, а и при одржување кога треба да се смени батерија.



@Harald ова е исто интересно и за соларната
pa super kje bide ako moze da napravat funkcionalni baterii od podostapen materijal od litiumot,
i potencijalno polesen za reciklaza ili otstranuvanje posle zivoten vek.

ne sum mnogu vo ovaa tehnologija, ama ako napravat povekje vrsti baterii, kje se zabrza procesot na "elektrifikacija",
kje moze povekje koli so baterii da se priklucuvaat na mrezata i da pomagaat za balansiranje.

toa od kinezite sigurno kje bide, a toa od nortvolt malo morgen, kutrite ne znaat koj pie koj plakja,
ubedlivo najnepozelen rabotodavec vo svedska bez konkurencija :D
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.628
Поени од реакции
34.881
pa super kje bide ako moze da napravat funkcionalni baterii od podostapen materijal od litiumot,
i potencijalno polesen za reciklaza ili otstranuvanje posle zivoten vek.

ne sum mnogu vo ovaa tehnologija, ama ako napravat povekje vrsti baterii, kje se zabrza procesot na "elektrifikacija",
kje moze povekje koli so baterii da se priklucuvaat na mrezata i da pomagaat za balansiranje.

toa od kinezite sigurno kje bide, a toa od nortvolt malo morgen, kutrite ne znaat koj pie koj plakja,
ubedlivo najnepozelen rabotodavec vo svedska bez konkurencija :D
Мислам дека ако им е ова успешно ќе има сериозен бум на ЕВ особено за во град, воопшто нема да има смисла да се заебаваш со друг тип ако се овие и ефтини за одржување.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.110
Поени од реакции
8.897
Мислам дека ако им е ова успешно ќе има сериозен бум на ЕВ особено за во град, воопшто нема да има смисла да се заебаваш со друг тип ако се овие и ефтини за одржување.
pa nekoj vid "bum" na EV za niz grad ima ushte sega (zavisno od lokacii).
holandija plus skandinavija imaat golem broj na EV vozila, tuka kaj mene se pocesto gi gledam niz grad.
kina mislam deka ima golem broj isto.
zavisno od politikite, negde odi pobrzo.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.628
Поени од реакции
34.881
pa nekoj vid "bum" na EV za niz grad ima ushte sega (zavisno od lokacii).
holandija plus skandinavija imaat golem broj na EV vozila, tuka kaj mene se pocesto gi gledam niz grad.
kina mislam deka ima golem broj isto.
zavisno od politikite, negde odi pobrzo.
Не зборувам само за тие земји туку општо за цел свет. И тие што купуваа голем дел не беа поради тоа што се поисплатливо, туку луѓе кои ете се грижат за екологија или пак од курч.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.595
Поени од реакции
38.742
ЕВ пазарот се заситува бргу, освен некои географски локации како овие Шведска, Норвешка. Кина и слични, нема некој огромен интерес. Поготово Америка кај што Форд еве работи у огромни загуби пошто мислеа ќе продаваат милиони електрични возила. А не се деси тоа.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.110
Поени од реакции
8.897
Не зборувам само за тие земји туку општо за цел свет. И тие што купуваа голем дел не беа поради тоа што се поисплатливо, туку луѓе кои ете се грижат за екологија или пак од курч.
stanuvaat se poisplatlivi, pak zavisi od regionot. tuka svedska dosta cesto lugjeto zemaat kola na lizing koristenje nekoi 3-5 godini period, cesto preku kompanija kaj sho rabotat. so momentalni ceni i danoci (dizel vs struja), poisplatlivi im se elektricnite.

ako napravat podostapni i poeftini baterii, game over e togash, elektricnite kje dominiraat.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.628
Поени од реакции
34.881
stanuvaat se poisplatlivi, pak zavisi od regionot. tuka svedska dosta cesto lugjeto zemaat kola na lizing koristenje nekoi 3-5 godini period, cesto preku kompanija kaj sho rabotat. so momentalni ceni i danoci (dizel vs struja), poisplatlivi im se elektricnite.

ako napravat podostapni i poeftini baterii, game over e togash, elektricnite kje dominiraat.
Да, зборувам за последното, дизел ќе има логика само за транспорт (камиони и комбиња).
И тука е слично, ама сеуште се скапички за да направат бум, и особено се скапи батериите за кога ќе дојде време за одржување.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.043
Поени од реакции
4.698
Напредокот на батериската технологија е на некој начин сличен на напредокот на технологијата за чипови.
Цената оди надолу, се зголемува енергијата по килограм.
Бидејќи има огромна побарувачка на батерии (не само за ел. возила), има се поголем број на инвестиции во развој на понапредни технологии за батерии.
Така да, иднината е скоро сигурна за електричните возила. Веќе и за товарни возила.

Но и без тоа, денешната технологија во комбинација со развиена мрежа за полнење (каква што има на Запад) е сосем доволна за ел. автомобили да бидат подобри од останатите скоро во секој аспект.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
И после ќе има огромен недостиг на електрична енергија за напојување преку мрежи за ЕВ и други , па атомските централи ќе има проблеми освен соларните.
 
Член од
30 јануари 2014
Мислења
528
Поени од реакции
273
Po nekou modeli potrebno e okolu 15% poveke struja dokolku site koli se elektični. Po drogi 10% po treti 20%. Ako e navistina tolkz dostižno e.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.595
Поени од реакции
38.742
Po nekou modeli potrebno e okolu 15% poveke struja dokolku site koli se elektični. Po drogi 10% po treti 20%. Ako e navistina tolkz dostižno e.
Многу повеќе, овие коли влечат тон мегавати. Еден паркинг полн со коли троши више од некои фабрики. За ова треба екстремно јак грид иако кога ќе ги ставиш бројките на возила у перспектива целосна електрификација е скоро невозможна.

Најдобар пристап е моторот да се користи како генератор на струја кој ќе ја полни батеријата. Ова би ја минимизирало потрошњата но сепак пак ќе мора гориво да се троши. Овој принцип е многу добар за камиони. Пошто ако е само на батерија како камионот на Тесла, никогаш нема да го биде.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom