Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Со 3.5% масленост. За љубителите на добриот вкус! :pos:

BTW, што се смееш на Parasite во ТОП 100? Мислам дека ретко се случува, ама овојпат не се согласувам со тебе. И примерот кој го спомна за слугинката која сценаристите ја ставиле во филмот зашто не знаеле како да ја поттурнат приказната, не ти држи, зашто на таков начин можеш да дисквалификуваш било кој филм кој постои. Ете, рецимо во одличен X филм ми смета одредена сцена Y или лик Z и пишувам: јас сум сценарист и не знам како да ја продолжам приказната, па ја ставам сцената Y или ликот Z во игра. Малку lame. ;)

Инаку и мене Parasite, заедно со Burning, The Handmaiden, Train to Busan, Age of Shadows и The Wailing ми е во моите топ 100 филмови од декадата, сигурно! А 6 корејски од 100 и не е за потценување. Ќе се следи се што ќе искочи од таму годиниве!
Автоматски споено мислење:

И дај нека стави некој точка во ТОП 100 темата, спремен ми е следниот филм, па да одам на пос'о!
 
Последно уредено:
Со 3.5% масленост. За љубителите на добриот вкус! :pos:

BTW, што се смееш на Parasite во ТОП 100? Мислам дека ретко се случува, ама овојпат не се согласувам со тебе. И примерот кој го спомна за слугинката која сценаристите ја ставиле во филмот зашто не знаеле како да ја поттурнат приказната, не ти држи, зашто на таков начин можеш да дисквалификуваш било кој филм кој постои. Ете, рецимо во одличен X филм ми смета одредена сцена Y или лик Z и пишувам: јас сум сценарист и не знам како да ја продолжам приказната, па ја ставам сцената Y или ликот Z во игра. Малку lame. ;)

Инаку и мене Parasite, заедно со Burning, The Handmaiden, Train to Busan, Age of Shadows и The Wailing ми е во моите топ 100 филмови од декадата, сигурно! А 6 корејски од 100 и не е за потценување. Ќе се следи се што ќе искочи од таму годиниве!
Автоматски споено мислење:

И дај нека стави некој точка во ТОП 100 темата, спремен ми е следниот филм, па да одам на пос'о!
Train to Busan е многу подобар филм. Сцената со слугинката е невозможна, не е цепидлачење, нестварна е, нула логика има. Знам дека некогаш мора да се прогледа низ прсти ама она беше невозможно. Друго, не знам зошто сте толку возбудени, еден куп филмови со твист имаме изгледано, она е само копија, а твистот премина во калакурница. Гола вода е филмот. Да беше на почетокот од декадата до сега ќе го имавте заборавено.
 
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Полномасно
Многу е сочен зборот и мислам дека ептен прецизно ја доловува конституцијата на жената :D
 
Чисто само да пријавам дека ни јас не бев импресиониран од Parasite. Филмот почнува добро и се движи во супер насока, ама втората половина е тотално разочарување.
 
Очекувам во 10 дел да се бркаат во вселената со Тесла автомобили...уште тоа не пробале во франшизава :toe:

идат натака ако не си го погледал трејлерот блиску си со вселената ;)

 
Мене ми беше квалитетен, солидна 8ца.
Го најавуваа трејлерот кога го гледав Врба во Синеплекс. Ме хајпна тогаш. Имав високи очекувања, ама не ги оправда. Убаво почна филмот ама на моменти досаден, последниот саат го предвидов, ништо ново, ништо спектакуларно.
 

"Уште една предрасуда за „Медена земја“: ова е филм кој на Американците и на Западот им се допаднал поради својот балканизам. Сакаат да кажат, ова е уште една верзија на Кустурица. Никако, никако и никако! „Медена земја“ не го слави и не го мистифицира Балканот. Балканот тука, всушност, и го нема. Атиџе и нејзината мајка подеднакво би можеле да бидат и од Лапонија и Авганистан, како што се од Северна Македонија. Друга работа е што авторите на филмот, генијалните Тамара Котевска и Љубомир Стефанов, своето дело го базирале врз нешто што е херметично во својата локалност и партикуларност – па од Скопје е далеку колку и од Њујорк – и воопшто не воделе сметка за универзалната разбирливост. Но, колку некое уметничко, особено наративно дело, е полокално, толку е повеќе речовито и поуниверзално.

И уште нешто: тоа што радосните дилетанти на пчелите им го одземаат целиот мед, тоа никако не може да биде парабола за грабливиот капитализам. Тоа е апиницид, уништување на пчелните заедници, а на капитализмот никогаш и никаде не му е цел целосното физичко уништување на оние кои произведуваат вредност. Дилетантите на пчелите им го одземаат целиот мед, и така ја уништуваат не само заедницата на своите кошници, туку, посредно, и пчелните заедници на Атиџе, едноставно затоа што немаат талент, не знаат со пчелите, ниту за уметност."

Миљенко Јерговиќ, „Уметноста на медот или што пчелите му кажуваат на светот додека бодат дилетанти и умираат“.
:aplauz::aplauz::aplauz:
 
Филмови што се работени според вистински настани ви се досадни и предвидливи, филмови ко тој на тарантино ви се глупи зошто не се придржуваат со вистинските настани, и вас крај не ви се наоѓа.
 
Ајде сите лајк за Шон што предвидел филм сниман по историски настан (y)
Не биди толку лоша, историски настан или не, ако Шон не бил запознаен со настанот, смее да предвиди.
 

"Уште една предрасуда за „Медена земја“: ова е филм кој на Американците и на Западот им се допаднал поради својот балканизам. Сакаат да кажат, ова е уште една верзија на Кустурица. Никако, никако и никако! „Медена земја“ не го слави и не го мистифицира Балканот. Балканот тука, всушност, и го нема. Атиџе и нејзината мајка подеднакво би можеле да бидат и од Лапонија и Авганистан, како што се од Северна Македонија. Друга работа е што авторите на филмот, генијалните Тамара Котевска и Љубомир Стефанов, своето дело го базирале врз нешто што е херметично во својата локалност и партикуларност – па од Скопје е далеку колку и од Њујорк – и воопшто не воделе сметка за универзалната разбирливост. Но, колку некое уметничко, особено наративно дело, е полокално, толку е повеќе речовито и поуниверзално.

И уште нешто: тоа што радосните дилетанти на пчелите им го одземаат целиот мед, тоа никако не може да биде парабола за грабливиот капитализам. Тоа е апиницид, уништување на пчелните заедници, а на капитализмот никогаш и никаде не му е цел целосното физичко уништување на оние кои произведуваат вредност. Дилетантите на пчелите им го одземаат целиот мед, и така ја уништуваат не само заедницата на своите кошници, туку, посредно, и пчелните заедници на Атиџе, едноставно затоа што немаат талент, не знаат со пчелите, ниту за уметност."

Миљенко Јерговиќ, „Уметноста на медот или што пчелите му кажуваат на светот додека бодат дилетанти и умираат“.
:aplauz::aplauz::aplauz:
Супер е Медена земја, го изгледав и јас со закаснување но таман пред наградите. За странски филм потешко ама за документарец имаме реални шанси за Оскар.

Негативните рецензии најчесто доаѓаат од нефилмомани кои му пристапуваат на филмот како да се работи за игран филм а не за документарец.

Леле колку беше иритантен ликот со шеширот. Како супер вилан во филм на Марвел. :pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom