- Член од
- 21 октомври 2011
- Мислења
- 1.747
- Поени од реакции
- 2.562
2. Возвраштение (The Return) 2003.
За (не)прифаќањето, созревањето, соочувањето со стравот и бегството. Сето тоа видено низ очите на браќата во едната недела колку што се на патување со непознатиот маж кој е всушност нивниот долго отсутен татко што прв пат го гледаат.
Каде бил и што правел не е важно и режисерот воопшто не се труди да ни објасни. Исто како и кои се всушност мотивите за враќањето и за неговите постапки такви какви што се. Сето тоа е ок. Не е ок како никого од семејството не го интересираше тоа или можеби знаеа, ама ако знаеа ние тоа не го дознавме. Ама зошто побогу требаше да ја откопа кутијата? Само внесе елемент на исчекување за објаснување коешто никогаш не дојде. Тотално непотребно беше. Ние како гледачи не дознавме што има и зошто беше толку важна, а децата воопшто не беа ни свесни за нејзиното постоење. Само таткото знаеше што има во неа, но нели неговите чувства, мотиви, историја и планови не треба да ги знаеме. Зошто тогаш кутијата?
Другите работи ок, сликата со малку испрани бои да придонесе кон атмосферата, камерата повеќе фотографска одошто филмска. Глумата одлична, особено децата. Ја носеа целата приказна до самиот крај, којшто беше наговестен уште на самиот почеток со првиот кадар. Само чекавме да видиме кој ќе потоне со чамецот.
За (не)прифаќањето, созревањето, соочувањето со стравот и бегството. Сето тоа видено низ очите на браќата во едната недела колку што се на патување со непознатиот маж кој е всушност нивниот долго отсутен татко што прв пат го гледаат.
Каде бил и што правел не е важно и режисерот воопшто не се труди да ни објасни. Исто како и кои се всушност мотивите за враќањето и за неговите постапки такви какви што се. Сето тоа е ок. Не е ок како никого од семејството не го интересираше тоа или можеби знаеа, ама ако знаеа ние тоа не го дознавме. Ама зошто побогу требаше да ја откопа кутијата? Само внесе елемент на исчекување за објаснување коешто никогаш не дојде. Тотално непотребно беше. Ние како гледачи не дознавме што има и зошто беше толку важна, а децата воопшто не беа ни свесни за нејзиното постоење. Само таткото знаеше што има во неа, но нели неговите чувства, мотиви, историја и планови не треба да ги знаеме. Зошто тогаш кутијата?
Другите работи ок, сликата со малку испрани бои да придонесе кон атмосферата, камерата повеќе фотографска одошто филмска. Глумата одлична, особено децата. Ја носеа целата приказна до самиот крај, којшто беше наговестен уште на самиот почеток со првиот кадар. Само чекавме да видиме кој ќе потоне со чамецот.