5X филмски предизвик v.2/2018

Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.793
Поени од реакции
33.604
Ај вака: јас стварно се извинувам за должината на филмовите, ама уште тој филтер да го ставев, ќе немаше што да гледаме. Ете, за да не биде претешко, нека биде и The Woman Who Left (тој од три и кусур саати) незадолжителен. Можете да го замените со друг од листата.
 

grande-juve

е ај да плачеме сега
Член од
20 ноември 2017
Мислења
1.477
Поени од реакции
7.284
Thirst

Технички одличен од сите аспекти, посебно музиката ми се допадна. Приказната исто интересна, свештеник станува вампир, одеднаш добива анти-свештеничко морални нагони и се обидува да се избори со тоа. Исто и романсата ми се свиѓаше како беше прикажана, плус добра хемија меѓу заљубените гулапчиња.
Како минус ми беше што дејствието во вториот дел на филмот на моменти ко да делуваше небалансирано, посебно ми кршеше филм мртвиов маж кога се појавуваше.
Севкупно, интересен од почеток до крај иако можеше и уште подобро.. 7,5/10


Убиецот Ичи

Е овој не ми легна. Сите обиди да изгледа што повеќе како стрип не ме бендисаа. Ко целиот напор да бил вложен филмов да изглеа што е можно пошокантно. Не ме внесе од ниеден аспект, само по некоја кул сцена заради Какихара.
И втф со стариов кога се соблече и испадна цел набилдан...
Не е до толку катастрофа ама не е за мене. 5,5/10

Добра тема беше ова
 

Corvus

Latrodectus
Член од
24 јануари 2011
Мислења
4.004
Поени од реакции
15.329
Јас 2 изглеав од Анон, ама сум забораила да пишам, не ми оставија многу впечаток и двата па затоа изглеа се демотивирав за другите, ќе биде се изгледано и изрецензирано до крајот на годинава во секој случај.
Месецов ќе гледам да ги поминам овие на Злате па ако остане време ќе се вратам на овие од Анон и мунгусот, ама отом потом.
One step at a time.
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.793
Поени од реакции
33.604
Филм бр.1 - Возвраштение aka The Return

или филмот кој ги победи 21 Gram на Ињариту, Zatoichi на Такеши Китано и др. УПМ, Звјагинцев е ѕвер над ѕверовите. Ова ми е втор негов (почнав малку наопаку, од последниот), и подеднакво ме импресионираше, иако е неговото првенче. На ова не Златен лав, туку и слон во природна големина од злато да му дадеш - е малку. Прво - кинематографијата: па добро бе човече, зар може секој ебан кадар да биде како за врамување и за на ѕид во дневна? Секој кадар е буквално уметност сам за себе... Да не земам да сликам сега, оти малку ќе ми биде едно мислење, кој може да се одлучи за само 20 слики? Го најдов и виновникот: Микаил Кричман, истиот батко на кого му се поклонував и во Loveless. Note to myself: запиши го тоа име некаде! Ме импресионираше неговата опседнатост со тревките. Тие се секогаш во преден план, и секогаш во движење. Нив ветрот секогаш ги лула лево-десно, па не се жалат. За нив животот е постојано бурен, иако големата слика на екранот и целото пространство изгледа како се да е мирно, баш онака како во времето кога Андреј и Иван живееја мирни животи со мајка им и баба им и за постоењето на нивниот татко знаеја од една единствена фотографија. Но доаѓа татко им, и им внесува бура во животите, баш онака како што ветрот ги бранува тревките. Второ - музиката. Па добро бе, како може да се наежам уште од прва сцена? Како? Како може да ме натера да не трепнам, два саати? Како може мене да ми предизвика толкав немир, а изгледа се толку мирно, тивко, сибирски-ладно... И трето - приказната. Звјагинцев ми е ко човек кој зема 100 романи, со 100 различни поенти, и успева од нив да изгради една приказна, проста како грав, но што ги содржи сите тие поенти. Значи буквално! Не претерувам. Филмов можеш да го толкуваш на милион подеднакво импресивни начини и по секој крај подеднакво да се наежиш. Една, една црна дамка да имаше, јас лично ќе му дадев помала оценка од најголемата можна. Ама не. Тука е невозможно ни сенка на некаква дамка да видиш. Да не заборавам - глумата на децата е фантастична, секоја чест на кастинг агентите кои успеале да ги најдат. Преубаво е прикажано како реагира еден невин детски свет кога ќе биде брутално вшмукан во светот на возрасните - полн со лаги, премолчувања, недоискажани работи и тајни. И кога за крај, прочитав дека детето кое го глумеше Андреј, само неколку месеци по снимањето на филмот, и само неколку километри потака од езерото во С.Петерсбург каде е снимен филмот загинало во несреќа на едно друго, слично езеро, буквално се запрепастив. Навистина штета да згасне еден така млад живот. Плус и живот којшто ветувал толку многу. Нека почива во мир Владимир Гарин, јас секогаш ќе се сеќавам на неговиот лик.

Можам уште многу да пишувам, би продолжил и за темите, и за значењата, и за поединечни сцени, толкувања, за милион работи... Ако некој сака, го има гледано, или ќе го изгледа во рамки на предизвиков, бујрумте на дискусија. Препорака до сите кои не сакаат да гледаат 4 саати филм - заменете го The Woman Who Left со The Return! @Corvus , @Хоуп , @wot - за вас ова црвеново. Засега тука ќе се сопрам, и ќе станам да се напијам едно кафе, за да ме подосвести.

А оценка:
10/10, логично
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
1. Ordet (Збор) 1955

Како ме зграпчи филмов полека, полека, без да забележам. Почна некако бавно, впрочем и целиот филм е бавен, со доста „телефонирање“, си реков пак ова некоја уметност ќе гледам, кога тоа излезе ремек дело. Толку проста приказна, а толку многу суштински дилеми наметна, за религијата, за науката, за догмата, за љубовта, за сите вредности воопшто. Одлична режија, малку театарска поставеност на дејството, немаше баш континуитет на времето, но не пречеше. Ептен добри движења на камерата и светло. Музика скоро ич, на два моменти само ја забележав, можеби подобро и таа да ја немаше.
Ликовите фантастични, секој со својот табиет и со своите реакции.
Севкупно малку ме потсети на „Плодови на гневот“, иако сосема различна приказна, но доста сличности во атмосферата, односите во семејството, карактеризацијата.
Да се гледа.
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.793
Поени од реакции
33.604
1. Ordet (Збор) 1955

Како ме зграпчи филмов полека, полека, без да забележам. Почна некако бавно, впрочем и целиот филм е бавен, со доста „телефонирање“, си реков пак ова некоја уметност ќе гледам, кога тоа излезе ремек дело. Толку проста приказна, а толку многу суштински дилеми наметна, за религијата, за науката, за догмата, за љубовта, за сите вредности воопшто. Одлична режија, малку театарска поставеност на дејството, немаше баш континуитет на времето, но не пречеше. Ептен добри движења на камерата и светло. Музика скоро ич, на два моменти само ја забележав, можеби подобро и таа да ја немаше.
Ликовите фантастични, секој со својот табиет и со своите реакции.
Севкупно малку ме потсети на „Плодови на гневот“, иако сосема различна приказна, но доста сличности во атмосферата, односите во семејството, карактеризацијата.
Да се гледа.
Одамна беше кога го гледав јас, како дел од програмата на еден онлајн курс за скандинавската кинематографија, ама приближно ист впечаток како тебе имав. Филмиште е ова! Можеби помалку познат за нас е Драјер од Бергман или Трир, на пример, но за Скандинавците е светост, богот на скандинавскиот филм. Ако имаш можност, ти препорачувам да ѕирнеш уште нешто негово. (y)
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.726
Поени од реакции
2.544
Одамна беше кога го гледав јас, како дел од програмата на еден онлајн курс за скандинавската кинематографија, ама приближно ист впечаток како тебе имав. Филмиште е ова! Можеби помалку познат за нас е Драјер од Бергман или Трир, на пример, но за Скандинавците е светост, богот на скандинавскиот филм. Ако имаш можност, ти препорачувам да ѕирнеш уште нешто негово. (y)
Ја имам гледано Јованка Орленка од него, ама бајаги одамна. Ама тоа е нем филм и потпаѓа под друга естетика. Ама ќе гледам да ги изгледам и другите негови и така не се нешто многу. А Трир не би го ставал во иста реченица со Драјер и Бергман :)
Него каде и на каков курс за кинематографија си бил?
 
Член од
17 октомври 2011
Мислења
13.793
Поени од реакции
33.604
А Трир не би го ставал во иста реченица со Драјер и Бергман :)
Трир и Бергман се де факто најпознатите и најпопуларните скандинавски режисери надвор од Скандинавија. На тоа мислев. За вкусовите не дискутираме. :)
Него каде и на каков курс за кинематографија си бил?
Имаше на Coursera еден онлајн курс од Универзитетот во Копенхаген - Scandinavian Film and TV. Пред некоја година мислам дека пола подфорум го помина истиот. Имам и сертификат, и сè. :P Шегата настрана, одличен беше курсот. Јас дефинитивно се заљубив (особено) во данската кинематографија. Таму и дознав за Драјер, и така ги гледав неговите филмови.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom