Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Значи Застава Скала 55 варира од 200 еур до 800-900 еур за ептен солидно зачувани со а-тест плин.

Е сега, види кај се наоѓа твојата. Мада без да ставиш слика неможеме да ти ја процениме.
 
Неможам слики моментално да ставам за километри па не е возена многу само градска и 10 пати низ македонија дали е шетана за на одмор и сл.А да и не е регистрирана....и гумите и се сите нови пред 2 месеца.Онака груба цена од прилика шо мислите ?

ништо без слика... 23 години е старо па затоа ке мораш со слика да настапиш... една слика милион зборови кажува...
 
Абе све ви се добри опциите за праење 128ца као оригиналниот фиат 128 Rally, али иам една опција за предниот дел уместо од 101 Медитеран/Комфорт да биде од Форд Ескорт Мk1 еве една слика да видите на шо мислам VEH1647.jpg
 
Абе све ви се добри опциите за праење 128ца као оригиналниот фиат 128 Rally, али иам една опција за предниот дел уместо од 101 Медитеран/Комфорт да биде од Форд Ескорт Мk1 еве една слика да видите на шо мислам
То во реалниот свет се вика мотика тјунинг... ако имаш мерак на Ескорт МК1 шо кур ќе ти е Југо/128/101? Инвесирај во возило шо ќе има некаква вредност, немој да изиграваш Менгеле и да прајш Франкенштајн од возилата.
 
То во реалниот свет се вика мотика тјунинг... ако имаш мерак на Ескорт МК1 шо кур ќе ти е Југо/128/101? Инвесирај во возило шо ќе има некаква вредност, немој да изиграваш Менгеле и да прајш Франкенштајн од возилата.

не бе неам ја мерак да праам 128 него глеав даваа идеи да турат преден дел од 101 медитеран, а предниот дел од ескортот е сличен као на 101 така да мислам дека не би стоел лошо, а иначе само дадов мислење.. Иначе ја коа би праел кола би купил Ford Consul GT... види го ако не си го видел.. :)
 
не бе неам ја мерак да праам 128 него глеав даваа идеи да турат преден дел од 101 медитеран, а предниот дел од ескортот е сличен као на 101 така да мислам дека не би стоел лошо, а иначе само дадов мислење.. Иначе ја коа би праел кола би купил Ford Consul GT... види го ако не си го видел.. :)
Ретки како јужно овошје во Ескимска кујна... а и тие што ги има ем се солидно скапани, ем бараат четвороцифрени суми на евра...
 
Немојте бе такви селски тјунинзи ако мозе тоа да се нарече тјунинг
еве да освежам со право тјунирано југо се што ставиле на него е за перформанси а не за изглед се гледа и по вожњата формула е :vozbud:
 
Немојте бе такви селски тјунинзи ако мозе тоа да се нарече тјунинг
еве да освежам со право тјунирано југо се што ставиле на него е за перформанси а не за изглед се гледа и по вожњата формула е :vozbud:

хаха како занесува во лево при поаѓање, како и секое тјунирано југо
 

I have for sale this pile of crap Yugo. Designed by a retarded engineer and assembled by a group of drunk workers.
Has the performance and handling of a 99cent store shopping cart.
You can count on it to start every morning like you can count on Bernie Madoff.
Keeps it's value like the houses in Alabama's suberbs.
A Coca Cola can is made tougher than this car.
38,000 original miles
1 owner, all original papers, original 1988 Title
Clear CA Title, no accidents
The worst car you could own. Don't expect a sales pitch here.
Bring $2,200 (OBO) and have a piece of.............. history
:pos2:
 
хаха како занесува во лево при поаѓање, како и секое тјунирано југо

Не завлекува само југо секоја појака кола ке завлече на некоја страна спрема условите на патот :D
 
Не завлекува само југо секоја појака кола ке завлече на некоја страна спрема условите на патот :D
Не е во врска со патот. Зборувам за феноменот кој се јавува кај сите Југовци со малку појак мотор (100+КС) и при писта рамен пат. Поради не еднаквите полуосовини при нагол старт секогаш колата занесува во страна па има мала борба со воланот за да одржи правец. Решение - менувач од Ритмо на кој пасуваат еднакви полуосовини.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom