- Член од
- 11 мај 2010
- Мислења
- 2.952
- Поени од реакции
- 718
Знае ли некој што може да му биде на моево уникатно југо?
Проблемот е следен: Имам постар акумулатор ама толку е слаб што југото едвај вергла, значи се мачи да сврти еден круг алансерот. Го поврзав со клеми со Шкода Октавија 2-ка, две три години стара и го добивам истиот резултат за верглањето како со мојот акумулатор. Исто се мачи за завергла и со тој нов и појак акумулатор. Што ли може да му биде?
вака сега... имаш проблем со акумулаторот, значи пробиен ти е. тоа е прво. заклучокот е дека чим еднаш ке запали, алтернаторот го освежува и после си држи струја за до крајот на денот.Фала ти за советот.
Заборавив да кажам дека ако еднаш го запалам од сабајле, цел ден пали без проблем, од прва. А една вечер да отстои невозено, сабајлето нема шанси да запали, пак тешко вергла, и пак одпоново, а ако запали цел ден ке пали од прва.
А можно ли е да имам некаков спој во некој жица па да ми ослабнува струјата? Бидејки имам извадено алансер от 101 го ставив на југото а од југото алансерот го ставив на 101-от и кај југото новиот алансер се мучи а мојот на 101-от лета.
Не бе ова југово ти е колекционерска кола.![]()
второ, кога сте палеле со каблови, нај веројатно кабловите не чинеле или се со лош квалитет. да го правевме муабетов пред 15 години немаше да се сумњам во кабловите, ама сега има толку многу етини шкарт кинески кабли кои не се доволно јаки да пренесат струја за веспа да запалат а не кола. такви евтини кабли ги има насекаде... по 1000-1200 денари се сет... добри кабли, коштаат околу 100 евра...
значи, мењај акумулатор и проблемот ти е решен. успат, електричар нека ја зирне и измери со инструмент дали влече негде струја... мада југо е тоа...