Yugo Fan Club

  • Креатор на темата Креатор на темата sajSiGa
  • Време на започнување Време на започнување
Ма какво југо бре јас имам и не можам да мрднам подалеку од Скопјево со него. Еднаш отидов до Паланка и ми се искључи вентилаторот и загреа, па морав директно на акумулатор даго поврзувам. Кој нема занимација, досадно му е, не знае што да прави, нека си земе едно југце и нон стоп ке си биде зафатен и малку прљав у рацете.
Тој дечкото што пиша дека наместо пежо земал југо, тој е ненормален, пишува од бардовци.
Едино оправдувам некој да е љубител на ова брмчало ако сака да го спрема за трка, за друго не го бидува.
Поздрав.:smir:
 
Ма какво југо бре јас имам и не можам да мрднам подалеку од Скопјево со него. Еднаш отидов до Паланка и ми се искључи вентилаторот и загреа, па морав директно на акумулатор даго поврзувам. Кој нема занимација, досадно му е, не знае што да прави, нека си земе едно југце и нон стоп ке си биде зафатен и малку прљав у рацете.
Тој дечкото што пиша дека наместо пежо земал југо, тој е ненормален, пишува од бардовци.
Едино оправдувам некој да е љубител на ова брмчало ако сака да го спрема за трка, за друго не го бидува.
Поздрав.:smir:

епа брат види која трагедија се дешава кај нас.. мислат возиш југо или стокец па не давај денар за него а оно ке те служи како ника до сега.. се расипува јебига... ке ти се расипе 10 пати али ке платиш 10 пати по 100 денара за разлика од едно пежо кај шо најмала ситница ке ти се расипе еднап а ке даеп 1000ка...
како бе.. ја иам стокец о 89та и никад ме нема оставено на пат ама баш никад... може ке откаже нешто уз спат али следно запирање на мајстор одма. и тоа не секој мајстор.. мн мајстори килаво дете искача.. носи си го на еден мајстор ( ако го одржаваш ) зашо тој најдобро знае шо праел и како праел па така нема да се чуди шо е како е зашо е од кај дошло до тој проблеми и слично...
македоче пусто сака да купи некое југо од 500 600 евра со се плин регистрирано и нескапано башка да го утепа возејки и денар да не даде.. е неиде така...
 
taka e se slagam i moeto od 96ta nikad me nema ostaveno ama odrzavanje redovno sekoja godina ulje filtri takva rabota i si ide gajle nema. a ne zel jugo 101 go tovara poise od magare i koa ke rikne go pcue ne go bivalo
 
Ма какво југо бре јас имам и не можам да мрднам подалеку од Скопјево со него. Еднаш отидов до Паланка и ми се искључи вентилаторот и загреа, па морав директно на акумулатор даго поврзувам. Кој нема занимација, досадно му е, не знае што да прави, нека си земе едно југце и нон стоп ке си биде зафатен и малку прљав у рацете.
Тој дечкото што пиша дека наместо пежо земал југо, тој е ненормален, пишува од бардовци.
Едино оправдувам некој да е љубител на ова брмчало ако сака да го спрема за трка, за друго не го бидува.
Поздрав.:smir:

А што мислиш на пежо не се заебува перка??

Еднаш со братучетми идевме на трки во Кичево со пежо партнер 1.9 дизел влечевме на приколка пежо 106 ка почнавме да се качуваме на стража и одма дигна температура перката не уклучуваше се стопил приклучокот па ја вадевме цела маска напред за да споиме среќа што бевме опремени со алат иначе ке имаше доста проблеми и на крај плативме казна поради доцнење на технички преглед :kesa:
ААА и заборавив да кажам дека еден бивш тркач си го влечеше југото со 101 со 1.6 мотор и не прелета за нагоре пред да ни загрее пежото :pos2:
 
Ми се скина федерчето за гаста. Цело Скопје го свртив, не можам да најдам нигде. Кај да најдам и дали можам сам, ко лаик да го сменам?

можеш да видиш во Филдес, дуќанчево се наоѓа у Капиштец кај Жито Лукс дирекцијата.
има се за застава таму, па би требало да да има и федерче.
 
можеш да видиш во Филдес, дуќанчево се наоѓа у Капиштец кај Жито Лукс дирекцијата.
има се за застава таму, па би требало да да има и федерче.
Единствен дуќан во кој има оригинални автоделови за Застава во Скопјево ако не и во Државава . Малку се скапички , ама барем се оригинални :wink:
 
Постои ли ШОФЕР на просториве од бивша Југославија што нема седнато у Југич ? Не ми се верува дека постои .. :vozbud:
 
eeе ама сите плукаат по него а не размислуваат колку само едноставно е југото и лесно за одржување сакаат да купат југо и ништо да не сменат само терај а понова кола кога ке купат си ја носат на сервис редовно уље си мењаваат и ставаат поквалитетно и милион други работи а југото е крш затоа што се расипува а гуртни мењаваат кога ке дојдат на метал уље кога ке стане катран црно и како вода а при мењавањето филтер не доаѓа во предвид филтер за воздух на 20 години сменет ребраст каиш додека не се скине нема мењавање и др работи а сакаш југото да ти трае 40 години. Ми поминале низ рака мн заставини коли и кога ке им ги смениш работите кој страдаат на тие коли ке возиш кола која се однесува како нова кола и ке имаш сигурност да тргнеш со неа на пат и да не се плашиш дека негде ке те остави ама џабе е кога денес сите се стручњаци и сите се мајстори и знаат да прават се и сешто само незнаат да оправат едно југо кое според мене е најпроста кола со југо можеш да направиш се и сешто ама доколку малце ти фаќа тиквата. И на крај крајва нема човек кој не би сакал да вози нова кола која ми ја купил тато за роденден ама јас сум пре среќен што татко ми не ми купил кола туки ми оставил сам да се снаоѓам и да се мачам со скапано фичо па со 101 па со југо и мн научив од овие коли и ми се мн драги :smir:
 
Почнав да спремам југо моментално почнав мотор да правам се мислев помеѓу 1.6 или 1.4 од уно турбо се решив за 1.6 денес го земав моторот утре ке го расклопам и ке го фризирам ке го бушам трета специјала ке ја обработувам главата поголеми вентили ке ставам и ке видам како ке стојам со кеш планирам да ставам два дупли карбуратори. А следниот месец ке го правам вешањето имам пазарено два билштена а од едно прошло југо имам спренгуван федер на ладно се на се мислам дека ке испадне едно добро југо :smir:

Еве како идат југовци со 1.6 мотор и на двете клипчиња има трки и погледнете какви коли губат од "скапаниците" наречени југо.


 
Почнав да спремам југо моментално почнав мотор да правам се мислев помеѓу 1.6 или 1.4 од уно турбо се решив за 1.6 денес го земав моторот утре ке го расклопам и ке го фризирам ке го бушам трета специјала ке ја обработувам главата поголеми вентили ке ставам и ке видам како ке стојам со кеш планирам да ставам два дупли карбуратори. А следниот месец ке го правам вешањето имам пазарено два билштена а од едно прошло југо имам спренгуван федер на ладно се на се мислам дека ке испадне едно добро југо :smir:

Еве како идат југовци со 1.6 мотор и на двете клипчиња има трки и погледнете какви коли губат од "скапаниците" наречени југо.






ако можеш стави карбуратори од некои спортски мотор од некоја 600сс но подобро од 1000сс ( значи 4 карбуратори )
 
ако можеш стави карбуратори од некои спортски мотор од некоја 600сс но подобро од 1000сс ( значи 4 карбуратори )
буџетот не ми дозволува за повеќе може некое подобро време, имам веќе weber 34/34 еден дечко ми понуди уште еден за ефтини пари најверојатно ке го земам. Се мислам дали да го разработам моторот со стандард едногрли зошто ми цапа ногата :kesa:
 
Ма какво југо бре јас имам и не можам да мрднам подалеку од Скопјево со него. Еднаш отидов до Паланка и ми се искључи вентилаторот и загреа, па морав директно на акумулатор даго поврзувам. Кој нема занимација, досадно му е, не знае што да прави, нека си земе едно југце и нон стоп ке си биде зафатен и малку прљав у рацете.
Тој дечкото што пиша дека наместо пежо земал југо, тој е ненормален, пишува од бардовци.
Едино оправдувам некој да е љубител на ова брмчало ако сака да го спрема за трка, за друго не го бидува.
Поздрав.:smir:

:nenene:Друже ако го бидува за на трка ке го бидува за секаде...Позз
 
хммм со три цилиндра сум задоволен имам возено и изненаден сум од перформанисте ама верувам дека и овој ке биде јак затоа што ке има турбо. Татко ми има во фирма Фиат мулти џет 1300 cc карго ама брзо е у пм крајната не му е голема 160 ама ги убрзува ко 2.0 бензин мотор да има мн сум задоволен и од потрошња и издржливост можат пак да изненадат фиат не верувам дека ке разочараат :toe:

Ми треба еден совет, колку ли би се појачало југо корал 55 со моментална јачина на мотор 1400 кубици и 65 коња ( фабрички мотор )...колку јачина би добило кога би му ставил само спортски филтер и спортски аусплук ??
Не е темата за тука ама ај ке одговорам модераторите нека го префрлат во југо фан клуб постов :wink:

Ко прво фабрички најак мотор за Југо е 1300cc 65 коња со фабрички двогрли карбуратор. Ако на тој мотор му ставиш грана 4-2-1 и добар лонец тркачки кој ке го платиш 2000 ден како што спомна nikola bb полесно ке диши моторот ке има поголеми пероформанси, а колку коња ке добие незнам не сум носел југо на дајно метар :D А ако сакаш мн брзо да ти иде ке си го бушиш јгото трета специјала ке си нарачаш клипови од србија 6000 ден и завршена работа ке лета југото а крајна солуција ти е 1.6 или 1.4 турбо мотор :vozbud:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom