The Last of Us (Part I & II)

Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
355
Па за мене е подобра. Верувам и за многу други што ги изиграле двете.

Најголемиот дел негативни критики ги доби неосновано првите 2-3 дена, од луѓе кои не ја ни играле. Но ајде целосно ќе ги избришеме тие, или еве ќе речеме сите критики се од луѓе што ја изиграле целосно. Критиките се за тоа во која насока се движи приказната, односно нив не им се свиѓаат одлугите што ги прават карактерите. Што не ја прави играта лоша, само значи дека тебе лично не ти се свиѓа во кој правец се движела приказната. Во секој друг аспект играта е феноменална и ако некој наоѓа замерки освен тоа дека него лично не му се свиѓала приказната, за мене значи дека само сака да исхејта. Според мене секако и приказната е феноменална, без разлика дали ќе ти се свиѓа или не.

А да, ќе заборавев да напоменам нешто што најчесто се заборава. Сите критики што ги гледаме онлајн (позитивни и негативни) се од максимум 1% од сите кои ја играле играта.


Иначе онака ставив какви се награди собра, и ќе собира. Секако не мора на некој тука тоа да му значи нешто. Само вреди да се спомне.
Можам да се сложам дека играта продукциски е на врвно ниво, ништо повеќе. Не е битно дали тебе ти се свиѓа а мене не, играва може да добие ГОТИ награди само ради помодарство на елитисти или од организации/асоциации кои сакаат НотиДог и Сони да ги земаат во предвид барем еднаш...
 
  • Гнев
Reactions: wot

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
16.698
Поени од реакции
27.624
Ako ti e za prikazna i grafika, gledaj film. Simple.
Нема врска ова, зошто тресеш вакви работи?
Секоја видео игра, секој филм, било која уметност, треба да цели кон доловување на емоции и корисникот да има одлично искуство.
Дали тоа искуство ќе биде одлично, интересно, забавно, квалитетно... не мора да зависи од само еден елемент.
Игриве и филмов се уметности кои вклучуваат повеќе уметности и баш можат да си експериментираат.
Дали преку гејмплеј, дали преку графика, дали преку музика не е важно, важно е да допрат до корисникот.
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Epa kako moze cover shooter so otvaranje fioki u meguvreme da bide gameplay podobar od Hades ili Ghost ili eve Animal Crossing?
Objektivno da zboruvame, ne licni mislenja.
Prikaznata vo video igrite treba sekogas da e sporedna rabota, bidejki treba da se "igra".
I mene mnogu mi se sviga Bioshock Infinite radi prikaznata, ama objektivno e najslaba od serijalot poradi gameplay.


Zatoa lugeto prevrtuvaat oci na vakvi nagradi.
Gluposti

Ne ti e dobra podelbata, za dobar gameplay mora da se utepas strakajki? Oti, za da se dokaze deka TI igras? Toa e gameplay spored tebe? Demek poveke fizicka involviranost, mashing buttons = podobar "gameplay"?

Samo zatoa li hades e podobra? Ghost of tsushima? Zosto da zemat oni, oti e almost hack and slash, so e revolucionerno u hades, zaso da zema, sto e razlicno od torchlight, diablo? Ili ghost eve i taa ja igrav, sto imase razlicno od poslednata assassins creed, horizon zero... Klasicen rpg so overwhelming stvari na mapa, demek toa e bogatiot "gameplay"?

Absolutno ne. I jas ne bev fan na zbiranje strafovi, nitu na stealth, no ne znaci deka ne e rewarding, mozebi nema vo sekoja fioka cveke da si isfarbas kimonoto no koga ke najdes nesto u nekoja supka posle 200 otvoreni e samo po sebe rewarding i e in theme with igrata, amo is scarce, apokalipsa e, cesto bev bez stvari i bev pushnat into a corner da se spasuvam kako znam poso jas reagiram razlicno od tebe ili drug, ja odam guns blazing i panicaram i gameplayot e razlicen za mene otkollu za donev koj nemal mesto veke vo inventory na kraj. Ovde gameplayot e isto so prikaznata, edno isto e, bitno gameplay isto kolku prikazna, a za da bidat tolku dobri zasebno zavisat edno od drugo, toa e goty peer.

Ne se soglasuvam deka prikaznata treba da e u vtor plan, bidejki bilo igra a ne film. Prikaznata e najbjtna, gameplayot treba da te natera da se pretvoris vo hades, vo enzio, vo dragonborn, gameplayot ima edinstvena pricina da te natera da se osetis deka ti si herojot vo prikaznata.

Jas sum fan na dark souls znaes kade "gameplayot" e dvizecka sila, pa eve tlou2 mi bese goty. Ne smee da se negira deka tlou2 e sovrsena vo sekoj pogled. Emocionalna investiranost e toa sto pravi nekoj gameplay goty isto, mindless klikanje utre ke zaboravis. Ne moze da zema hades vo AAA trka, celi industrii kade AI, facial impressions, muzika od vrvni kompozitori da se natprevaruva so igra koi ja sklopile 3ca u podrum. Zatoa ima indi podkategorii. Toa deka ja igraat milioni i ima golema fan baza e ok, ima peoples choice, itn... neka sobere se. Ama milioni igraat flash igri i ima celo online community kako recimo clash of titans na mobilen, pa ne moze goty da i dademe neli? Soakon imase milion negativni komentari, pak imase milion poveke pozitivni od drugite u trka.

Disclaimer: 3ca pravile u podrum igri i toa deka indi moze da se trka za goty izvadeno samo toa bez kontekst e zabraneto za citiranje :D
 

Донев

★★
Член од
9 мај 2008
Мислења
35.533
Поени од реакции
52.307
Epa kako moze cover shooter so otvaranje fioki u meguvreme da bide gameplay podobar od Hades ili Ghost ili eve Animal Crossing?
Objektivno da zboruvame, ne licni mislenja.
Prikaznata vo video igrite treba sekogas da e sporedna rabota, bidejki treba da se "igra".
I mene mnogu mi se sviga Bioshock Infinite radi prikaznata, ama objektivno e najslaba od serijalot poradi gameplay.


Zatoa lugeto prevrtuvaat oci na vakvi nagradi.
Многу лошо мислење, како може само гејмплејот да се гледа при одлучување? Ако некоја игра има перфектен гејмплеј, ама срање графика, музика, приказна и се останато, тоа е најдобрата игра? Нормално дека треба да се гледа просек од сето тоа кога даваш мислење и оцена. Ете на пример Лест оф ас може да има полош гејмплеј од другиве што ги наброја, ама да ги шие во се друго, па кога ќе го видиш просекот пак да излезе пред сите нив.

Тоа уствари ми беше и за оцените од напалените критичари. Може тебе приказната да ти е срање, ама кога ќе земеш и се друго во предвид (што е феноменално), на крај ќе добиеш некоја просечна оцена 7, а не 0 :ROFLMAO:

На крајот на денот се си е субјективно и секој си гледа него лично како му одговара. За мене џабе е некоја игра да има совршен гејмплеј ако приказната не ме интересира. Исто и анимации и такви ствари ми рушат филм и може да направат да не играм некоја игра. Еве пример на демоата за Демонс Солс најлош впечаток ми остави тоа што кога се браниш со штит и те удираат, карактерот воопшто не се поместува. Некој друг нема ни да го примети тоа, или воопшто не му е битно. Мене ептен безвезе ми изгледаше. Тоа секако не ја прави играта објектнивно лоша, и не осеќам никаква потреба на секое позитивно мислење од друг да коментирам само затоа што мене нешто не ми се свиѓа.

Можам да се сложам дека играта продукциски е на врвно ниво, ништо повеќе. Не е битно дали тебе ти се свиѓа а мене не, играва може да добие ГОТИ награди само ради помодарство на елитисти или од организации/асоциации кои сакаат НотиДог и Сони да ги земаат во предвид барем еднаш...
Ја изигра?
 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.198
Поени од реакции
27.503
Многу лошо мислење, како може само гејмплејот да се гледа при одлучување?
Нема врска ова, зошто тресеш вакви работи?
Секоја видео игра, секој филм, било која уметност, треба да цели кон доловување на емоции и корисникот да има одлично искуство.
Дали тоа искуство ќе биде одлично, интересно, забавно, квалитетно... не мора да зависи од само еден елемент.
Игриве и филмов се уметности кои вклучуваат повеќе уметности и баш можат да си експериментираат.
Дали преку гејмплеј, дали преку графика, дали преку музика не е важно, важно е да допрат до корисникот.
Nikade ne rekov deka samo gameplay treba da se gleda, tuku deka treba koga se ocenuva 1. gameplay, 2. prikazna, 3. grafika.

I ja moze sakav Resident Evil 2 da pobedi lani, ama zema Sekiro. @wot ke vi kaze zosto.
I Sekiro e utepuvanje od strakanje r1, ama epten ti se dopadna neli?
 

wot

њ
Член од
20 мај 2008
Мислења
19.483
Поени од реакции
33.585
Nikade ne rekov deka samo gameplay treba da se gleda, tuku deka treba koga se ocenuva 1. gameplay, 2. prikazna, 3. grafika.

I ja moze sakav Resident Evil 2 da pobedi lani, ama zema Sekiro. @wot ke vi kaze zosto.
I Sekiro e utepuvanje od strakanje r1, ama epten ti se dopadna neli?
Da no re2 ne ja igrav i ne ja branev sekiro kako goty, sto ne e isti slucajot, mnogu ne ja igraa tlou2 a ja napagaat deka ne e goty.
 
Член од
1 ноември 2019
Мислења
357
Поени од реакции
355
Многу лошо мислење, како може само гејмплејот да се гледа при одлучување? Ако некоја игра има перфектен гејмплеј, ама срање графика, музика, приказна и се останато, тоа е најдобрата игра? Нормално дека треба да се гледа просек од сето тоа кога даваш мислење и оцена. Ете на пример Лест оф ас може да има полош гејмплеј од другиве што ги наброја, ама да ги шие во се друго, па кога ќе го видиш просекот пак да излезе пред сите нив.

Тоа уствари ми беше и за оцените од напалените критичари. Може тебе приказната да ти е срање, ама кога ќе земеш и се друго во предвид (што е феноменално), на крај ќе добиеш некоја просечна оцена 7, а не 0 :ROFLMAO:

На крајот на денот се си е субјективно и секој си гледа него лично како му одговара. За мене џабе е некоја игра да има совршен гејмплеј ако приказната не ме интересира. Исто и анимации и такви ствари ми рушат филм и може да направат да не играм некоја игра. Еве пример на демоата за Демонс Солс најлош впечаток ми остави тоа што кога се браниш со штит и те удираат, карактерот воопшто не се поместува. Некој друг нема ни да го примети тоа, или воопшто не му е битно. Мене ептен безвезе ми изгледаше. Тоа секако не ја прави играта објектнивно лоша, и не осеќам никаква потреба на секое позитивно мислење од друг да коментирам само затоа што мене нешто не ми се свиѓа.


Ја изигра?
Сеуште не
 

Донев

★★
Член од
9 мај 2008
Мислења
35.533
Поени од реакции
52.307


Game of the Year
Best Action Adventure
Best Game Direction
Best Narrative
Best Audio Design
Innovation in Accessibility
Best Performance for Laura Bailey as Abby
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.478
Поени од реакции
4.283
Касно се уклучувам.

Gameplay​
Graphics​
Story​
Game : A​
5​
3​
3​
Game : B​
3​
5​
3​
Game : C​
3​
3​
5​

My personal winner :​
Game : A​

Дечки, премногу е глупо да дискутираме за вакви работи. За тоа која игра и со кои квалитети и предности би требало да земе таква номинација како годи.
Затоа има гласање, гласаат луѓе со различни преференци.
Јбг, не можам да го убедам Донев да ја сака и игра Дарк Соулс.

Но да не бидам погрешно сфатен дека кон гејмплејот гледам како пресуден фактор. Еве за пример да ја модифицираме малку табелата, да речеме играта А има стори 1, а играта Б има гејмплеј 4 но на стори има 5-ка... Во тој случај повеќе од веројатно би одел со играта Б. Логички е според мене да одам со покомплетната варијанта.

Да се надоврзам на муабетите од погоре...
Едноставно станува збор за сплет на околности кои треба да се десат. Ботом лајнот е - на каков начин ќе се конекираат сите тие парчиња во играта и според тоа ги даваме нашите перцепции.
 
Член од
25 јануари 2005
Мислења
5.274
Поени од реакции
4.156
Преѓе и зедов платинум на ПС5 и еве ги моите оценки.

Графика 9/10
Амбиент 8/10
Гејмплеј 8/10
Приказна 3/10

За да не спојлерисам некој што сеуште ја нема изиграно, затоа вака.
Значи околу приказната најмногу сум разочаран што пробувајќи да удоволат на сите страна на крај испадна каша-попара.
Ели и во првиот дел беше лезбејка па не беше тоа толку нападно и наметнато. Освен тоа наметнуваат и би сексуалци во ликот и делото на Дина. Настрана од тоа наметнуваат и маж со женска глава (или жена билдер) во ликот на Аби. Немам ништо против, но зошто сите овие работи да бидат толку исфорсирани кога можеле со неколку cut сцени да ги решат и да ги направат не толку ударни. Околу удоволувањето погоре, има сцена во играта каде ќе влезат во некој еврејски храм и ќе има доста непотребни муабети за ритуалите и општо културата што на крај со играта нема никаква сврзност и е воопшто небитно. Исто така пробале да им удоволат (иако сега идеме на ептен ситничарење) и на црнците каде ете Исак го ставаат како главен на WLF а Нора како негова заменичка (но ајде еве ова ОК го имаат имплементирано за разлика од претходните работи). Им удоволуваат и на жолтата раса или во играта наречени (scars) каде една третина играш и нема поента играњето. Прво идеш и бараш медикаменти цел еден чаптер, за после уште цел еден чаптер да го/ја бараш детето што ќе избега. Овие двајца се толку небитни што ептен е дебилно да се потрошат 2 чаптери онака, узалуд. Згора на тоа зошто воопшто вметнуваат лик како Аби? Као демек му се осветува на Џоел за татко и? Па по таа логика ако гледаме, Џоел во кецот истепа еден тон луѓе, и каде ќе му биде крајот ако сите му се осветуваат? Ај она небитна ама стварно не можам да ги сфатам уште понебитниве 2ца малезијци (или што и да се) кои ти земаат факинг 30% од сторијата.
Обожавам приказни каде главните ликови ги ретчат и на почетокот кога го убијаа Џоел, се надевав на прекрасен заплет и расплет, а они за да не биде досадна играта, 100 пати ме прошетаа низ времето (врајкајќи го Џоел), што на крај веќе се губиш и немаш ориентација кога нештото се дешава. Ужасно дебилно е што пробуваат Аби да ја претстават како добар лик, а она на почетокот го уби Џоек со изживување. Јасно ми е дека приказнава ја тераат за трет дел, но после ова фијаско, не треба воопшто да има part 3. Со право на мета критик имаат околу 5 скор. Авторот на приказната тотално се изгуби низ играта. Можам да пишувам уште многу, но доста е.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom