Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Шо средство е тоа? И мене ме интересира кај можи такво да се најди како се вика... пошто стаклата во караванот некако многу ми се замаглуваат. Внатре е +30 степени, не се диши од жешко, а сите стакла се замаглени. Кога ќе бришам со крпа, како мрсни се од нешто, а ги имам убиено од чистење со алкохол, ацетон, разредувач...

Можно е од антифризот да е целата збрка?

Ако ти се мрсни, од антифризот ти е 99%, може да ти е пукнато парното некаде.
А јас викам за она стандард замаглување на почеток додека внатре дишат луѓе а надвор е поладно...
 
Ако ти се мрсни, од антифризот ти е 99%, може да ти е пукнато парното некаде.
А јас викам за она стандард замаглување на почеток додека внатре дишат луѓе а надвор е поладно...
Не е пукнато 100%. Го извадив, (нејќиш да знајш која е процедурата за да се извади, цела табла треба да се растури) и излезе дека е здраво. Башка не ми губи антифриз, нити пак ми течи внатре.
 
Не е пукнато 100%. Го извадив, (нејќиш да знајш која е процедурата за да се извади, цела табла треба да се растури) и излезе дека е здраво. Башка не ми губи антифриз, нити пак ми течи внатре.

Кај мене беше пукнато и се извадив, знам како е :) Да не имаш таму по цевките/дупките малку антифриз, таму кај што стои/циркулира парното па да испарува и да се лепи на стаклата?
 
Кај мене беше пукнато и се извадив, знам како е :) Да не имаш таму по цевките/дупките малку антифриз, таму кај што стои/циркулира парното па да испарува и да се лепи на стаклата?
Да го ебам, досега ќе испареше... Башка на форд возилата, процесот на менување топло-ладно е со лептир кој го насочува воздухот низ казанчето за топло., и покрај него за ладно (на другите е со вентил на цевките). Така да и кога е завртено на ладно, казанчето е загреано на температурата на моторот бидејќи низ него циркулира водата нон стоп.
 
so sredstvo za staklo koe sodrzi alkohol jas gi brisev staklata vnatre i poradi alkoholot ne se zamrznuvaat
 
Има бе средства против замаглување. Во секоја подобро снабдена за авто-козметика.
 
Да го ебам, досега ќе испареше... Башка на форд возилата, процесот на менување топло-ладно е со лептир кој го насочува воздухот низ казанчето за топло., и покрај него за ладно (на другите е со вентил на цевките). Така да и кога е завртено на ладно, казанчето е загреано на температурата на моторот бидејќи низ него циркулира водата нон стоп.

едвај 5% од колите имаат вентил за запирање на водата во парното... скоро кај сите хладњачето е нон стоп загреано на температура од моторот и кај сите е со лептир за насочување на воздухот дали преку хладњачето или преку директен отвор да иде. до сега од сите коли што ги имав само на заставите видов вентил за запирање, ама затоа што од истиот довод доаѓа и кај карбураторот за греење на горивото и воздухот. на ниедна друга до сега....
 
едвај 5% од колите имаат вентил за запирање на водата во парното... скоро кај сите хладњачето е нон стоп загреано на температура од моторот и кај сите е со лептир за насочување на воздухот дали преку хладњачето или преку директен отвор да иде. до сега од сите коли што ги имав само на заставите видов вентил за запирање, ама затоа што од истиот довод доаѓа и кај карбураторот за греење на горивото и воздухот. на ниедна друга до сега....
И пезетките друже и пезетките
 
Е де...Пз...Фиат...Застава...исти к***ц.

Многу убава работа тоа со греењето на карбуратор. МНОГУ! Колку мака имав со бубите заради тоа. Ладна грана( или карбуратор) зимно време, трокирање до бескрај...
 
Е де...Пз...Фиат...Застава...исти к***ц.

Многу убава работа тоа со греењето на карбуратор. МНОГУ! Колку мака имав со бубите заради тоа. Ладна грана( или карбуратор) зимно време, трокирање до бескрај...

да ама затоа кога идев во охрид, на стража застанував за да се измочам на моторот и да го изладам... кога ке загрее (прегрее на угорница) тоа значи раб. температура од преку 150 степени, за разлика од другите кои се движат помеѓу 75 и 95... исто како шпорет да си фукнал у кабина... и пеглето исти курац...
 
Не ти чинеше ладењето изгледа :)) (турбината, термостатот или лимовите за насочување на ладен воздух одоздола) :Р :))))
 
абе чудо невидено.. се си беше ок, се беше на место ама пак прегреваше на стискање... се мислам дека палењето беше на раније ставено...
 
Сите буби се на раније. И мојата беше на раније. На нормално не ми работеше убаво. Како да трокира...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom