Torte Mobile
Модератор
- Член од
- 29 ноември 2007
- Мислења
- 7.099
- Поени од реакции
- 1.887
- Возраст
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?
конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе
колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...
![]()
За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон.Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?
конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе
колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...
А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.Едно прашање.. На кола доколку се смени задниот лонец и се стави друг, за да се добие на звук, дали се менува потрошувачката на гориво ( значи солиден лонец не евтин ) ?
И уште едно прашање.. на кола со 1.3 мотор, каков лонец би требало да се стави за звукот да биде подлабок и тап, а да не реже?
Ај малце помош околу ова доколку некој се разбира:smir:
За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон. .
А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.
Е сега ко веќе си запнал... кажи што возило имаш прво, па да се види каков издув има и дали звукот што го произведува е последица на крајното лонче.
Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.Opel kadet 1.3 .. кога работи у лер тивко се слуша, значи ептен тивко, а коа обртаите ке се качат на 3000+ почнува чудно да реже, оргинален е лонецот ама се сомневам да е дупнат негде па затоа така..
Инаку се што сакам да постигнам е да има прилично тап звук и над 3000 обртаи.![]()
Не ми е јасна поентата на ставање лонци за добивање на звук ако правиш спортска кола ја правиш за да имаш поголеми перформанси и ставаш спортски грани спортски лонци а со тоа и звукот каков ке ти се погоди таков се е до природата на моторот. А шминкерски работи и селски тјунинг не правете ружно изгледа може е прашање на вкус ама не ти е тркачка колата ако вади тап звук од огромниот топ позади кој не се уклапа у колата, има неонки и некој спољер. Ако уложувате пари уложете во нешто што ке го подобри однесувањето на колата а ги има милион работи.
Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.
Не сакам да правам ништо со колата од тоа шо го наведе, сакам само да се подобри звукот сегашен, пошо така ја купив колата, и затоа прашувам дали може и како нешо да се смени во врска со тоа. Тоа ми беше уствари муабетот.:smir: :
Ќе прашам тука... дали е официјално донесен закон за задолжително носење на елек и противпожарен апарат во возилото?