- Член од
- 29 ноември 2007
- Мислења
- 7.099
- Поени од реакции
- 1.887
- Возраст
- 39
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?
конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе
колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...
![]()
:smir:За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон.Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?
конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе
колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...
А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.Едно прашање.. На кола доколку се смени задниот лонец и се стави друг, за да се добие на звук, дали се менува потрошувачката на гориво ( значи солиден лонец не евтин ) ?
И уште едно прашање.. на кола со 1.3 мотор, каков лонец би требало да се стави за звукот да биде подлабок и тап, а да не реже?
Ај малце помош околу ова доколку некој се разбира:smir:
За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон. .

А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.
Е сега ко веќе си запнал... кажи што возило имаш прво, па да се види каков издув има и дали звукот што го произведува е последица на крајното лонче.

Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.Opel kadet 1.3 .. кога работи у лер тивко се слуша, значи ептен тивко, а коа обртаите ке се качат на 3000+ почнува чудно да реже, оргинален е лонецот ама се сомневам да е дупнат негде па затоа така..
Инаку се што сакам да постигнам е да има прилично тап звук и над 3000 обртаи.![]()
Не ми е јасна поентата на ставање лонци за добивање на звук ако правиш спортска кола ја правиш за да имаш поголеми перформанси и ставаш спортски грани спортски лонци а со тоа и звукот каков ке ти се погоди таков се е до природата на моторот. А шминкерски работи и селски тјунинг не правете ружно изгледа може е прашање на вкус ама не ти е тркачка колата ако вади тап звук од огромниот топ позади кој не се уклапа у колата, има неонки и некој спољер. Ако уложувате пари уложете во нешто што ке го подобри однесувањето на колата а ги има милион работи.
Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.
Сакав да дознаам доколку би го мењал какви други можам да стаам, ама без претерување, т.е да биде прибрано и убаво средено. :smir:Не сакам да правам ништо со колата од тоа шо го наведе, сакам само да се подобри звукот сегашен, пошо така ја купив колата, и затоа прашувам дали може и како нешо да се смени во врска со тоа. Тоа ми беше уствари муабетот.:smir: :
Ќе прашам тука... дали е официјално донесен закон за задолжително носење на елек и противпожарен апарат во возилото?