Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?

конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе

колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...

eaad1f7a-db94-4619-8b73-be8c75f3e5c2.jpg
 
Eve eden dobar sovet deka nagore na zapad( Germanija; Italija; Svedska; Svajcarija; dnd) nema sansi da najdete vozilo koe e 2000 godina i da ima pominato okulu 100 000km pa duri i pomalku kako sto prikazuvaat trgovcite so avtomobili. Vo nikoj slucaj nemojte da kupuvate avtomobili bez da gi vidite i bez da bidat provereni od strucen serviser ili vas prijatel so se razbira. Isto taka vnimavajte na servisnite kniski dali se sogalsuvaat so servisot i so kilometrazata na voziloto. Znaci vozilo bez servisna kniska ne kupuvajte vo nikoj slucaj. Isto taka najdobro e dokolku imate sansa vie da oditedete vo germanija ili vo bugarija i sami da si odberete avtomobil sto vi odgovara otkolku nekoj drug da vi go donese. Najdobro e da si kupite vozilo od tuka od maticnata zemja i pred da go kupite proverete vo MVR dali ima izdadeno poternica za toa vozilo i vo centralen zalozen registar dali e zalozeno voziloto negdeka idali ima vrz nego nekoja hipoteka. Dobro otvorete gi ocite i ne se zaletuvajte premnogu.
Posebno vnimavajte na modelite Hyundai Accent i Daewoo lanos i Golf 4
 
Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?

конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе

колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...

eaad1f7a-db94-4619-8b73-be8c75f3e5c2.jpg

Екстремно скапи делови, тешко да се најдат, многу скап за одржување и огромна цена. Истиот (во многу подобра состојба) во Италија ќе го најдиш меѓу 1500-2000 евра, причината е прескапата регистрација и огромните трошоци за гориво и резервни делови.
 
Едно прашање.. На кола доколку се смени задниот лонец и се стави друг, за да се добие на звук, дали се менува потрошувачката на гориво ( значи солиден лонец не евтин ) ?
И уште едно прашање.. на кола со 1.3 мотор, каков лонец би требало да се стави за звукот да биде подлабок и тап, а да не реже?
Ај малце помош околу ова доколку некој се разбира :) :smir:
 
Што викате за Rover 75 ??? дали е скап за одржување ? скапи делови сервис ? лоши страни ?

конкретно го гледав овој ровер 75 ТУКА или па некој од увоз да се донесе

колава ми е лудница внатре ептен ептен луксузно и префинето ми изгледа ...
За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон.

Едно прашање.. На кола доколку се смени задниот лонец и се стави друг, за да се добие на звук, дали се менува потрошувачката на гориво ( значи солиден лонец не евтин ) ?
И уште едно прашање.. на кола со 1.3 мотор, каков лонец би требало да се стави за звукот да биде подлабок и тап, а да не реже?
Ај малце помош околу ова доколку некој се разбира :) :smir:
А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.

Е сега ко веќе си запнал... кажи што возило имаш прво, па да се види каков издув има и дали звукот што го произведува е последица на крајното лонче.
 
За цената, гледај размислувај. За делови/сервис се нешто поскапи од остатокот од возилата, мада Ровер (пред да го купат Кинезите и да го преименуваат во Rowee или како и да беше) беше ќерка фирма на BMW. Што значи дека подвозје, мотор, менувач има идентично со BMW. Сум имал прилика да се возам во 75-ка, колата едноставно е сон. .

Дизелите носат BMW мотор а бензинците носат Honda имавме порано еден ROVER 216 si со мотор 1.6 Honda супер се погоди татко ми го возеше не му смени ни еден дел многу беше издржлив, само единствена мана му беше што многу трошеше поготово ја кога ке го грабнев цело време пуна неможев да одолеам на звукот што го вади од под хауба :vozbud:
 
А да си го остајш стандард лонецот? Не ти треба нити тап звук, нити да реже... доволно е да биде тивко возилото, а не да ти предизвикува главоболка по 30 минути возење.

Е сега ко веќе си запнал... кажи што возило имаш прво, па да се види каков издув има и дали звукот што го произведува е последица на крајното лонче.

Opel kadet 1.3 .. кога работи у лер тивко се слуша, значи ептен тивко, а коа обртаите ке се качат на 3000+ почнува чудно да реже, оргинален е лонецот ама се сомневам да е дупнат негде па затоа така..
Инаку се што сакам да постигнам е да има прилично тап звук и над 3000 обртаи. :)
 
Не ми е јасна поентата на ставање лонци за добивање на звук ако правиш спортска кола ја правиш за да имаш поголеми перформанси и ставаш спортски грани спортски лонци а со тоа и звукот каков ке ти се погоди таков се е до природата на моторот. А шминкерски работи и селски тјунинг не правете ружно изгледа може е прашање на вкус ама не ти е тркачка колата ако вади тап звук од огромниот топ позади кој не се уклапа у колата, има неонки и некој спољер. Ако уложувате пари уложете во нешто што ке го подобри однесувањето на колата а ги има милион работи.
 
Opel kadet 1.3 .. кога работи у лер тивко се слуша, значи ептен тивко, а коа обртаите ке се качат на 3000+ почнува чудно да реже, оргинален е лонецот ама се сомневам да е дупнат негде па затоа така..
Инаку се што сакам да постигнам е да има прилично тап звук и над 3000 обртаи. :)
Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.
 
Не ми е јасна поентата на ставање лонци за добивање на звук ако правиш спортска кола ја правиш за да имаш поголеми перформанси и ставаш спортски грани спортски лонци а со тоа и звукот каков ке ти се погоди таков се е до природата на моторот. А шминкерски работи и селски тјунинг не правете ружно изгледа може е прашање на вкус ама не ти е тркачка колата ако вади тап звук од огромниот топ позади кој не се уклапа у колата, има неонки и некој спољер. Ако уложувате пари уложете во нешто што ке го подобри однесувањето на колата а ги има милион работи.

Не сакам да правам ништо со колата од тоа шо го наведе, сакам само да се подобри звукот сегашен, пошо така ја купив колата, и затоа прашувам дали може и како нешо да се смени во врска со тоа. Тоа ми беше уствари муабетот.:smir:

Па братче или завари го стариот, или замени го со нов. Не експериментирај. Мене по некоја случајност ми се скина ауспухот на Кадет-от (1.6 дизел) веднаш по издувната грана, па добивав звук како Пе-Зе. Откако го средив, си се врати се по старо.

Прво ке пробам со заварување, т.е ке го однесам на мајстор па ако се праи ОК, ако не ке стаам нов :) Сакав да дознаам доколку би го мењал какви други можам да стаам, ама без претерување, т.е да биде прибрано и убаво средено. :smir:

Фала ви на одговорите сепак.:smir:
 
Не сакам да правам ништо со колата од тоа шо го наведе, сакам само да се подобри звукот сегашен, пошо така ја купив колата, и затоа прашувам дали може и како нешо да се смени во врска со тоа. Тоа ми беше уствари муабетот.:smir: :

Не сум те разбрал убаво мислев нешто спортски звук сакаш да ти вади :pos2:
 
Ако ауспохот е доста стар, може и да не е дупнат, ама сета изолација внатре да е изгорена, и да се однесува како што си опишал.
Затоа, купи си нов, по спецификација за возилото кое го имаш.
Најарно е да не се крпи, него да се менува.
 
Ќе прашам тука... дали е официјално донесен закон за задолжително носење на елек и противпожарен апарат во возилото?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom