Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Zdravo imam Audi A4...pri vozenje nad 80-90 km/h nesto mi zuee kako da zuee pisti kj levovo trkalo napred...a pod taa brzina toa go nema...Sto moze da e? Fala odnapred
 
Чисто информативо ме интересира дали се поскапи деловите за Француски автомобили отколку за Германски авотмобили.
Тука пред се мислам на споредба помеѓу цена на делови за Пежо, Цитроен, Рено, и цена на делови за Голф, Пасат, Опел Астра и Опел Корса.....
Не мислам на цената за делови за Порше, БМВ, Мерцедес, Ауди......
За бмв е36 предни дискови и плочки се околу 100 евра
За циторен предни дискови и плочки се околу 50 евра
За алфа ромео предни дискови и плочки се околу 60-65 евра.
Цитроен Ц5 ја имам 4 година уште ништо немам чепнато
Овие цени се за брембо
Бомбина за опел астра е 150-180 евра а за алфа ромео е 25 евраа парче или 100 евра а за разлика од астрата се менува само една.
Е сеа свеќици за алфа ромео се 100-150 евриќи ама ако се разбираш истите можеш да ги најдеш за 1500-2000 денари
Е сеа коа купуеш германско возило продавачот ти праи филм дека тоа било поефтино за одржавање и не се расипувало
А бидејќи нели не се расипуваат затоа имаш еден куп продавници за авто делови и отпади за половни делови
Патем цитроенот од 1995 до сега има поминато 450 -500к и не знае како е да смениш зглоб,додека комшијата има ауди а4 2005/6 а ги има сменето лев и десен зглоб ако го игнорираш враќањето на километражата има поминато 180-250к[DOUBLEPOST=1474742889][/DOUBLEPOST]А заборавив на цитроенот уште е фабричкиот термостат
 
Дечки за што е копчето :) (ова со стрелките). Малце глупо прашање Али ете.... Како за грејачи ми личи

IMG_20160924_225733.jpg
 
Бидејќи го имам истото возило дома, само една година постаро, и доста алував по него, да го донесам во пристојна состојба, ќе ти кажам следното:
Кај него е се едноставно: Нема електроники, нема такви заебанции... проста механика.
Е сега, како што ги објаснуваш симптомите, мене ми влече накај проблем со бензинската пумпа.
Ова возило има механичка бензинска пумпа, значи влече бензин на принцип на шмукање на горивото од резервоарот преку вакуум. Вакуум ствараат обртаите на моторот, така да, кога е на ниски обртаи, послаб вакуум заради дотраеност на бензинската пумпа, и има тенденција да гасне.
Убава бензинска пумпа марка Sobafex е околу 30 евра.
Карбураторот... не верувам... Твојата би требало да носи Solex 32 BIS карбуратор.
А, некој спомна дека можеби некое црево е напукнато па влече фалш воздух. Ништо чудно и тоа. Види дали се слуша шиштење.
Ако колата долго време не видела мајстор, паметно би било да види конечно. :)
Треба убаво да се наштелува палењето и карбураторот, ако не се оддамна сменети кабли, палец, капа и платинка да се сменат, и да се провери карбуратор.
Ама сепак мислам дека до бензинската пумпа ќе да е.

П.С.
Ако е се во ред, палењето кај мене оди вака:
Ако е ладен моторот:
Летно време без саух, верглање 5-6 секунди, без притискање гас и пали.
Зимно време, саух до крај, без гас притискање, пали после 2-3 секунди верглање, кратко време со цел саух (10-15 секунди), и наредните 300-400 метри на пола саухот и после го спуштам.
Каков е тој прекидач кој вбризгува бензин????
Фала ти многу, за тоа шиштењето што викаш.... во 3-та на пр на право вчера баш ја пробував со 30км/ч пуштам гас и слушам такви слабо шуштење како "Ззззз" (малце глупо е вака што објаснувам :) ) татко ми вика дека ваљда е карбураторот, ама неделава ќе видиме.
Кога е загреана нема проблем, си пали, него на пр. недела-дена ако не е запалена тогаш потешко пали, а за тоа на семафор што скоро ќе изгаси ако не држам мала гас, тоа речиси стално.
Тој прекидачот е копче буквално со две жички под хаубата, за вбрузгување на бензин во филтерот пред да запали, и така полесно пали.[DOUBLEPOST=1474795355][/DOUBLEPOST]
Бидејќи го имам истото возило дома, само една година постаро, и доста алував по него, да го донесам во пристојна состојба, ќе ти кажам следното:
Кај него е се едноставно: Нема електроники, нема такви заебанции... проста механика.
Е сега, како што ги објаснуваш симптомите, мене ми влече накај проблем со бензинската пумпа.
Ова возило има механичка бензинска пумпа, значи влече бензин на принцип на шмукање на горивото од резервоарот преку вакуум. Вакуум ствараат обртаите на моторот, така да, кога е на ниски обртаи, послаб вакуум заради дотраеност на бензинската пумпа, и има тенденција да гасне.
Убава бензинска пумпа марка Sobafex е околу 30 евра.
Карбураторот... не верувам... Твојата би требало да носи Solex 32 BIS карбуратор.
А, некој спомна дека можеби некое црево е напукнато па влече фалш воздух. Ништо чудно и тоа. Види дали се слуша шиштење.
Ако колата долго време не видела мајстор, паметно би било да види конечно. :)
Треба убаво да се наштелува палењето и карбураторот, ако не се оддамна сменети кабли, палец, капа и платинка да се сменат, и да се провери карбуратор.
Ама сепак мислам дека до бензинската пумпа ќе да е.

П.С.
Ако е се во ред, палењето кај мене оди вака:
Ако е ладен моторот:
Летно време без саух, верглање 5-6 секунди, без притискање гас и пали.
Зимно време, саух до крај, без гас притискање, пали после 2-3 секунди верглање, кратко време со цел саух (10-15 секунди), и наредните 300-400 метри на пола саухот и после го спуштам.
Каков е тој прекидач кој вбризгува бензин????
Фала ти многу, за тоа шиштењето што викаш.... во 3-та на пр на право вчера баш ја пробував со 30км/ч пуштам гас и слушам такви слабо шуштење како "Ззззз" (малце глупо е вака што објаснувам :) ) татко ми вика дека ваљда е карбураторот, ама неделава ќе видиме.
Кога е загреана нема проблем, си пали, него на пр. недела-дена ако не е запалена тогаш потешко пали, а за тоа на семафор што скоро ќе изгаси ако не држам мала гас, тоа речиси стално.
Тој прекидачот е копче буквално со две жички под хаубата, за вбрузгување на бензин во филтерот пред да запали, и така полесно пали.
 
незнам дали имат тема за европски па ај овде да прашам, денес ми го изгребаја браникот инапрајвме европски, тој беше крив, утре требит воосигурителната да ојме, само ме интересират дали во секоја осигурителна имат можност за јас сам да си ја напрам колата а тие да проценат штета и да ми префрлет пари?[DOUBLEPOST=1474801275][/DOUBLEPOST]незнам дали имат тема за европски па ај овде да прашам, денес ми го изгребаја браникот инапрајвме европски, тој беше крив, утре требит воосигурителната да ојме, само ме интересират дали во секоја осигурителна имат можност за јас сам да си ја напрам колата а тие да проценат штета и да ми префрлет пари?
 
незнам дали имат тема за европски па ај овде да прашам, денес ми го изгребаја браникот инапрајвме европски, тој беше крив, утре требит воосигурителната да ојме, само ме интересират дали во секоја осигурителна имат можност за јас сам да си ја напрам колата а тие да проценат штета и да ми префрлет пари?[DOUBLEPOST=1474801275][/DOUBLEPOST]незнам дали имат тема за европски па ај овде да прашам, денес ми го изгребаја браникот инапрајвме европски, тој беше крив, утре требит воосигурителната да ојме, само ме интересират дали во секоја осигурителна имат можност за јас сам да си ја напрам колата а тие да проценат штета и да ми префрлет пари?
Да таму ке те прашаат како сакаш, дали они да ти ја прават во сервис со кој соработуваат или да ти проценат штета и да ти пуштат пари на трансакциска а ти да си ја правиш кај сакаш.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Ај да ве замолам за мислења за Ауди А6 1.8т со плин од 1999 год.одржување потрошувачка и тн.?
Фала :)
 
Чуден проблем:
Ако ја возам колава на подолга релација и наредниот ден не пали на прво, туку на 4-5.(без разлика надвор дали е ладно-утро или топло-напладе), а доколку ја возам на кратка релација, наредниот ден си пали на прво. (Инаку колата пали на бензин, па автоматски си префрла на плин).*Незнам дали е поврзано со палењето ама колку за информација: - На левиот штраф од деклата има мала дамка-вирче околу штрафот од масло ( а колата добро си прима супер оди и на угорница и товарена), можно е дихтонот да е оштетен или некој друг проблем е? Совет, мислење, искуство?
Се работи за - Рено Сценик 1999, 1.6 16вентили (бензин/плина).
Ви благодарам
 
Се работи за опел, на кочење при поголеми брзини се осеќа тресење и некој звук како стружење.
Претпоставка дисковите се при крај или се работи за крив диск?
 
Се работи за опел, на кочење при поголеми брзини се осеќа тресење и некој звук како стружење.
Претпоставка дисковите се при крај или се работи за крив диск?
Стружењето би требало да е од плочките, најверојатно се за менување. Незнам дали може од нив да тресе, меѓутоа од крив диск, небалансирани гуми, нецентрирана предница тресе. Штом велиш кочење од поголема брзина претпоставувам станува збор за крив диск.
 
Некој со нож ми ги рушил сите четири гуми, пријавено е во полиција, дали обичното осигурување и за трети лица покрива нешто?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom