Реставрација : Mercedes Benz w123 240D

  • Креатор на темата Креатор на темата Dzish
  • Време на започнување Време на започнување
Сето тоа е во ред,само не се раеставрира возило да го употребуваш,туку тоа се чува како уникат у гаража
Е такво возило до сега кај мене немало... и којзнае дали некогаш ќе има. За в гаража седење не ми треба, ми треба ко ќе студи и ко ќе врни да ме вози. Ко ќе е топло и сончево, батали колата... дал горнион 2 тркала, 1 машина и 0 мозок :)
 
Не си морал да се мачиш,требало само време и за малку повеке пари ке си купел средена кола. (старо си е старо,може ли баба да биде девојка)

Друже искрено баби и жаби у математика не се собират :)
 
Друже искрено баби и жаби у математика не се собират :)

Не си морал да се мачиш,требало само време и за малку повеке пари ке си купел средена кола. (старо си е старо,може ли баба да биде девојка)

Читаш ама не разбираш или погрешно сум напишал,ама сепак да појаснам.Баба ми има 90 години,да ги платам најдобрите пластични хирурзи за да и направаат пластична операција и ќе изглада како 20 годишна девојка.Изгледа дека пак ќе има 90 години.ѓ
 
Не си морал да се мачиш,требало само време и за малку повеке пари ке си купел средена кола. (старо си е старо,може ли баба да биде девојка)

Читаш ама не разбираш или погрешно сум напишал,ама сепак да појаснам.Баба ми има 90 години,да ги платам најдобрите пластични хирурзи за да и направаат пластична операција и ќе изглада како 20 годишна девојка.Изгледа дека пак ќе има 90 години.ѓ
Си ги смешал работава ова е обратно бабата си изгледа како 90 годишна ама се осеќа како 20 годишна и има здравје на 20 годишна. Никој не оспорува дека е 90 годишна
 
Не си морал да се мачиш,требало само време и за малку повеке пари ке си купел средена кола. (старо си е старо,може ли баба да биде девојка)

Читаш ама не разбираш или погрешно сум напишал,ама сепак да појаснам.Баба ми има 90 години,да ги платам најдобрите пластични хирурзи за да и направаат пластична операција и ќе изглада како 20 годишна девојка.Изгледа дека пак ќе има 90 години.ѓ
Работата е во тоа што никој од оние луѓе кои реставрираат некои коли, или други старудии НЕ САКА како што велиш, бабата од 90 години да изгледа како 20 годишна девојка, туку сака она што го реставрира да изгледа онака како што изгледало некогаш кога било ново, и е горд со тоа што го постигнал.
Тоа е застарена технологија и годините и се тие што се. Во ред се тоа.
АМА!
Некои луѓе уживаат во тоа.
Уживаат во хромирани браници... во чувството кога во некое ладно утро го подигнеш саухот, нашприцаш бензин во карбурот, и ја палиш...па полека спушташ... церемонии...
Се навраќаш лично и интимно во времето кога колите беа коли, а не компјутерско механички мутанти.
Економска страна... да, се согласувам дека реставрацијата, или барем озбилна поправка е скапо хоби. Но се живее за ќефои. Животот е краток.
Новата кола ја имам како превоз од точка А до точка Б. Чисто да ме служи. Најверојатно за година- две ќе ја продадам и пак ќе земам кола, нова... за од точка А до точка Б.
Ама... немам мерак по неа.
Меракот е по нешта постари од мене.
Нема поубаво чувство кога враќаш нешто од мртвите, или барем го будиш од кома, а после седнуваш во него и крстосуваш.
Ако е за тебе тоа губење време и пари, во ред. Твое право твој избор.
Но, тоа не ти дава за право да им се мешаш на другите во изборот или да го омаловажуваш тој избор.

Џиш, одлично оди тоа твое мече :)
Очекуваме да видиме некое пресно сликиче... И, сепак, јас би ставил Барок 14-ки.
 
Џиш, одлично оди тоа твое мече :)
Очекуваме да видиме некое пресно сликиче... И, сепак, јас би ставил Барок 14-ки.

Пресно сликиче, да го дособерам внатре (ми остана уште предниот десен дел, остатокот е спремен), мада можам да закачам нешто од процесот на берење... Пример вечер кога ќе си одам :)

Инаку го однесов на технички пред некој ден... има луфта на една јабучица и рачната не држи :) Другото е 100% фит. Јабучицата ја купив вчера, зедов и гуртни за рачната (замисли имаш 4 тркала, на нив имаат 4 дискови, а внатре во задните дискови има гуртни за рачната) и масло за менувачот и диференцијалот... па со едно одење на мајстор (за викендов) ќе го спремам да помини на регистрација. Тек после тоа идат бандажите...

Инаку барок 14-ки ги имам, ама немам гуми, инаку ќе стоеше на нив. Некој се учел да фарба со бронза (боја за ќумци), и лошо изгледаат. Измеѓу слоевите останале нечистотии и бигор, што го прави надворешно бандашот нерамен, па ги чистам со демол до 0 (да добијам гол алуминиум). Сакав да ги фарбам хром (најдов и боја, за цена не прашувај), ама нема мајстор шо можи да ми ги сработи, па се откажав од хром идејата... ќе одат сребрени - металик. Кога на тоа ќе се додадат 4 нови 205/55 R 14 или 195/60 R 14, идиме до моментот дека ќе чека пролет :)
 
Работата е во тоа што никој од оние луѓе кои реставрираат некои коли, или други старудии НЕ САКА како што велиш, бабата од 90 години да изгледа како 20 годишна девојка, туку сака она што го реставрира да изгледа онака како што изгледало некогаш кога било ново, и е горд со тоа што го постигнал.
Тоа е застарена технологија и годините и се тие што се. Во ред се тоа.
АМА!
Некои луѓе уживаат во тоа.
Уживаат во хромирани браници... во чувството кога во некое ладно утро го подигнеш саухот, нашприцаш бензин во карбурот, и ја палиш...па полека спушташ... церемонии...
Се навраќаш лично и интимно во времето кога колите беа коли, а не компјутерско механички мутанти.
Економска страна... да, се согласувам дека реставрацијата, или барем озбилна поправка е скапо хоби. Но се живее за ќефои. Животот е краток.
Новата кола ја имам како превоз од точка А до точка Б. Чисто да ме служи. Најверојатно за година- две ќе ја продадам и пак ќе земам кола, нова... за од точка А до точка Б.
Ама... немам мерак по неа.
Меракот е по нешта постари од мене.
Нема поубаво чувство кога враќаш нешто од мртвите, или барем го будиш од кома, а после седнуваш во него и крстосуваш.
Ако е за тебе тоа губење време и пари, во ред. Твое право твој избор.
Но, тоа не ти дава за право да им се мешаш на другите во изборот или да го омаловажуваш тој избор.

Џиш, одлично оди тоа твое мече :)
Очекуваме да видиме некое пресно сликиче... И, сепак, јас би ставил Барок 14-ки.

Повеќе сакам од дома да ја стартувам колата,кога ќе влезам во неа да ми биде топло и удобно,gps да користам и телевизија да гледам/аат патниците.2008-bmw-5-series-21_460x0w.jpg
За мене вакво нешто претставува задоволство,сепак 99% од лугето живеат и работат за нешто вакво
 
Повеќе сакам од дома да ја стартувам колата,кога ќе влезам во неа да ми биде топло и удобно,gps да користам и телевизија да гледам/аат патниците.
За мене вакво нешто претставува задоволство,сепак 99% од лугето живеат и работат за нешто вакво

Е, нашиот ков луѓе дневната си ја оставаат дома, не патуваат со неа :)
Затоа, не се мачи со нас љубителите на рѓата.

Џиш... кога веќе до гол алуминиум ќе ги носиш барокот, што велиш на идејата полиран алуминиум па да свети онака... пимпмобил тертип?
 
ctrkantia се сложувам дека ново си е ново, а и спомнато беше неколку пати дека вложувањето во олдтајмерите е неисплатливо (за кај нас тоа, оти ние живееме во нашата Македонија) и поприкладен збор е трошење. Арно ама, јас попрво би потрошил пари на старо возило, отколку да купам Х6 од 5-60.000 евра (не знам ни колку се нови) на кое се палат трето одделенци. И онака за 5-6 месеци ќе му направат фејслифт, па за година нов модел и така all over again... Колку такви и слични на нив ги има низ градовите? Да потсетам дека оние кои имаат олдтајмер тоа не им е единствено возило, тогаш нема поента да го средуваш. Разгледај малку по странските форуми (имаш примери и кај нас) дека сите што имаат старо возило имаат и поново со кое ги завршуваат дневните обврски. Ова е хоби, занимација - исто како што некој цел ден дреми по кладилници. Зошто нив не ги гњавите затоа што тоа што го прават е глупост? Муабетот ми е дека ова е многу осетлива тема за која не треба да се убедуваме што е подобро. Никој не е приморан да вози стари возила, ако ти се свиѓа ок, ако не пак ок.
 
Инаку ајде да ви се пофалам вчера немав време, иако се уште имам желба за Ford Capri Mk1, пред некоја недела земав баварец, т.е. BMW E21 323i 1982 , од Скопје го купив, цена по договор :D ама едвај го натерав да ми ја продаде, ама зашто ми е другар се сложи некако. Еве и слика сега за сега само една, мислам доволна еIMG0119B.jpg Перформанси : 2300 кубика реден 6-так full injection Bosch K Jetronic 110kw - 145ps, 4 дискови, 25% лимитиран диференцијал, 15-ки Alpina алуминиумски бандажи, гуми 195/50 - 15, 5-степен менувач, серво, централна брава, аларм, ретровизори на струја и најважното има плин хахаха, а наскоро ке има подетални слики
 
Инаку ајде да ви се пофалам вчера немав време, иако се уште имам желба за Ford Capri Mk1, пред некоја недела земав баварец, т.е. BMW E21 323i 1982 , од Скопје го купив, цена по договор :D ама едвај го натерав да ми ја продаде, ама зашто ми е другар се сложи некако. Еве и слика сега за сега само една, мислам доволна еПрегледај го приврзокот 35002 Перформанси : 2300 кубика реден 6-так full injection Bosch K Jetronic 110kw - 145ps, 4 дискови, 25% лимитиран диференцијал, 15-ки Alpina алуминиумски бандажи, гуми 195/50 - 15, 5-степен менувач, серво, централна брава, аларм, ретровизори на струја и најважното има плин хахаха, а наскоро ке има подетални слики
Убав избор! Со здравје да си ја возиш :)
 
да ми речат да бирам помеѓу најновото ферари или ФОРД КАПРИ МК 1 (1969-1974 се произведувал ) дефинитивно ќе биде каприто .
ти пријателе немаш поима кој е филингот да се возиш во таква кола оти колата тебе ти служи како превозно средство ама некој ужива во тоа а ти не си од тие дефинитивно .

пс оффтопик
 
да ми речат да бирам помеѓу најновото ферари или ФОРД КАПРИ МК 1 (1969-1974 се произведувал ) дефинитивно ќе биде каприто .
ти пријателе немаш поима кој е филингот да се возиш во таква кола оти колата тебе ти служи како превозно средство ама некој ужива во тоа а ти не си од тие дефинитивно .

пс оффтопик

Да го извадиш автомобилот од салон да ги искинеш прв најлоните на седиштата, патосот,тапацирите .................е тоа е уживање,а да уживаш во уживаното изгледа тоа е филингот
 
Го поддржувам Broo потполно само што ваа кола ми испадна у сусрет, а од Ford Capri Mk1 нема да се откажам никогаш до крајот на животот :)
--- надополнето: Oct 14, 2011 10:44 PM ---
Убав избор! Со здравје да си ја возиш :)
фала што ти душа сака да си купиш
--- надополнето: Oct 14, 2011 10:46 PM ---
Да го извадиш автомобилот од салон да ги искинеш прв најлоните на седиштата, патосот,тапацирите .................е тоа е уживање,а да уживаш во уживаното изгледа тоа е филингот
Nope :) со свои раце кога ке го измајсториш сето тоа од нула до 100ка и да седниш да возиш. е тоа е уживање
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom