Porsche Cayenne vs BMW X5 vs Mercedes ML 350 vs VW Touareg 2

  • Креатор на темата Креатор на темата Dzish
  • Време на започнување Време на започнување

Што би избрале?

  • Porsche Cayenne

    Гласови: 57 42,5%
  • BMW X5

    Гласови: 42 31,3%
  • Mercedes-Benz ML350

    Гласови: 23 17,2%
  • VW Touareg

    Гласови: 12 9,0%

  • Вкупно гласачи
    134
ja bi izbral bmw x5 bidejki sum fan na bmw a da ne bev fan bi izbral vw tuareg so nekoj dizel motor
 
модераторите нека ги преместат мислењата...штета е ваа дебата да биде избришана(за горивата)
 
Нека си стои дебатата за горивата. Сепак, и тоа е дел од дискусијата, јес да е малце офтопик, но е квалитетна.
Колку и да се трудиме, неможе секогаш да се држиме строго формално на она што го пишува во насловот.
 
Нека си стои дебатата за горивата. Сепак, и тоа е дел од дискусијата, јес да е малце офтопик, но е квалитетна.
Колку и да се трудиме, неможе секогаш да се држиме строго формално на она што го пишува во насловот.
True true.... не сме во собрание па ке дебатираме стриктно за законот за дрн дрн дрн. Се додека дискусијата е нормална и не забегува премногу ок е и ке си седи. Сепак Порше се исфали дека ке вгради дизел мотор во Каен и 911 :kesa: па тоа не е мала работа и вреди да се прокоментира.
 
haha dizel vo 911 e stvarno luda rabota
 
Толку од чистокрвинот тркачки карактер на Порше 911 :helou:
 
мене ме имаат возеон во Q7 3.0 и нема ништо посебно...тешко возило нема забрзување и само на kick down дава некоја реакција...
а cayen от пошо е порше...квалитет, забрзување и мануелен мењач..

Drugar si se vozel vo vozilo so ima 3000 kubika, 230ks, V6 motor,24 ventila, 100km/h razviva za 8sec, max brzina nad 230km/h...i sporo ti bilo? Ti da ne imas Enzo? Jas nekolku dena vozev Audi A4 so toj motor...edna od pobrzite koli sto ja imam vozeno!

Дизел верзијата на порше е снабдена со 3.0 V6 мотор со 236KS.До сто забрзува за 8.3 секунди и постигнува максимална брзина од 215km/h!

Znaci go prevzemale motorot od VW so e i normalno, toj motor se vgraduva vo VW, Audi i eve vo Porsche!

Дизелот по правило е доста поскап за одржување и станува се понеисплатлив со намалувањето на разликата бензин/дизел. Баш кога купував VW анализирав 1,4 бензинец со 1,9 дизел и излезе дека дизелот

1. дупло повеќе масло при менување

2. филтер за масло/воздух/гориво се доста поскапи

3. помасивен е

4. поскапи сервиси

Значи за мене дизел не :nenene::nenene::nenene:

Seto ova za mene paga vo voda!

1. Duplo poveke Km projdeni.
2. Nema vrska:smir:
3. Kako mislis pomasiven?
4. Nema vrska:smir:

Kako bi vozel edno dizelce od 3000kubika spakuvan Q7 ili A4 Night Vision:smir:

Види...
Јас од мене си тргнувам зошто не сум по нафтените печки.
Кај мене е субјективно. Пред се, мене повеќе мерак ми прават стари машини, и тоа бензинци. Да имам нова ми е чисто од практични причини.
Е сега, мене барем, звукот на бензинец на високи обртаи ми е многу поубав :)
И новите дизели, барем во првите две минути, се чувствуваат и некои ептен ситни вибрации, оној дизелски шмек...самото стартување на моторот...
Башка, македонско дизел гориво е смрт за современите дизели. Човече, сум видел отворени дизел машини, абе полно саги на турбината, пумпата за висок притисок и сл. Сулфурот убива. Потребно е често менување масло и ставање адитиви и само по себе го прави одржувањето поскапо...
Не велам дека не се софистицирани, ама не уживам во таква работа.
Сум возел од 1.4 ХДИ на ПСА до 3.0 д на БМВ како твојот на пр, ама во серија 5, не велам дека не се солидни возила, напротив, ама едноставно, субјективно не ми прават мерак.
Објективно, современ дизел е со подобри карактеристики од соодветен бензинец, ама сепак, субјективниот фактор ми е побитен.

Moj star dobar prijatele...dali si go slusnal W12 dizel motorot na VW, ili 3.0TDI... Moken benzinec ima dobar zvuk ama so dobar izduv...moken dizel ima dobar zvuk so fabrickiot izduv...pod samata hauba se stvara toj...prekrasen zvuk:smir: Za ova naftava imas pravo, za nikade ni e, ama gledam dizelive kaj nas gi vozat po 300.000 i nemaat gajle, mojot ima 130.000 ne se desilo da mu vidam dim :) Te svakam za toa deka sakas poveke benzinec i deka za nisto ne bi kupil dizel, imam doma takov covek :D

Dizel kolite vadat zvuk kako da krsat orevi pod hauba.


Еден мој другар плати половна бош пумпа за ровер600 700 евра.

Ne da go izgorele...go obrale!!!

A za toa zvukot deka e kako da se krsat orevi, kreni hauba moze stvarno ima nekoj so krsi orevi ili pa motorot ima svrteno nekolku kruga okolu svetov :)
 
Drugar si se vozel vo vozilo so ima 3000 kubika, 230ks, V6 motor,24 ventila, 100km/h razviva za 8sec, max brzina nad 230km/h...i sporo ti bilo? Ti da ne imas Enzo? Jas nekolku dena vozev Audi A4 so toj motor...edna od pobrzite koli sto ja imam vozeno!



Znaci go prevzemale motorot od VW so e i normalno, toj motor se vgraduva vo VW, Audi i eve vo Porsche!



Seto ova za mene paga vo voda!

1. Duplo poveke Km projdeni.
2. Nema vrska:smir:
3. Kako mislis pomasiven?
4. Nema vrska:smir:

Kako bi vozel edno dizelce od 3000kubika spakuvan Q7 ili A4 Night Vision:smir:



Moj star dobar prijatele...dali si go slusnal W12 dizel motorot na VW, ili 3.0TDI... Moken benzinec ima dobar zvuk ama so dobar izduv...moken dizel ima dobar zvuk so fabrickiot izduv...pod samata hauba se stvara toj...prekrasen zvuk:smir: Za ova naftava imas pravo, za nikade ni e, ama gledam dizelive kaj nas gi vozat po 300.000 i nemaat gajle, mojot ima 130.000 ne se desilo da mu vidam dim :) Te svakam za toa deka sakas poveke benzinec i deka za nisto ne bi kupil dizel, imam doma takov covek :D



Ne da go izgorele...go obrale!!!

A za toa zvukot deka e kako da se krsat orevi, kreni hauba moze stvarno ima nekoj so krsi orevi ili pa motorot ima svrteno nekolku kruga okolu svetov :)
:helou:BRAVO BRAVO Alek_SK.......potpuno se soglasuvam so tebe.
ali dzabe e ne im se diokazuva..............:toe:
 
турбодизелаш го тепа турбобензинец од иста кубикажа...и помина ерата кога дизелите се користеле само за heavy indystrie vehicles и за возови...сте чуле за комон реил дизелчиња?-тек доаѓа времето кога дизелите ќе ги пумпаат со HP..како што прават сега на бензинците...:helou:DIESEL 4 EVER!
 
Z
Seto ova za mene paga vo voda!

1. Duplo poveke Km projdeni.
2. Nema vrska:smir:
3. Kako mislis pomasiven?
4. Nema vrska:smir:

Веќе одговорив на ова немам намера пак истото да го пишувам. Татко ми работеше до пред некоја година на продажба на VW, Audi и Porsche во Македонија и пресметката е точно правена 1,4бензинец против 1,9 SDI. Излезе дека за да се исплати дизелот нешто повисоката цена во старт треба да помине дизелот 100,000км. Во пресметките е врачуната поскапа регистрација и потрошен материјал наспроти поефтин дизел.

Во врска со тоа што си екстра задоволен од тој V6 дизел во А4 е сосема нормално кога има само 6кг по коњска сила, за разлика кај Q7 каде односот е 11кг по коњска сила никако неможе да го има истиот ефект.

турбодизелаш го тепа турбобензинец од иста кубикажа...и помина ерата кога дизелите се користеле само за heavy indystrie vehicles и за возови...сте чуле за комон реил дизелчиња?-тек доаѓа времето кога дизелите ќе ги пумпаат со HP..како што прават сега на бензинците...:helou:DIESEL 4 EVER!

Ај те молам информирај се малку. Според истражувањата спроведени во Европа ерата на дизелите веќе помнува со пикот од 40% од учеството на пазарот кој ќе го достигнат во 2010. По 2010 ќе падне бројот на новокупени дизели.
 
па не мислев на тоа колку дизели ќе се купат,туку дека перформансите ќе се зголемуваат....
 
па не мислев на тоа колку дизели ќе се купат,туку дека перформансите ќе се зголемуваат....

Нормално дека ќе се зголемат, ќе се зголемат и на бензинците со напредокот на технологијата ама се помалку дизели ќе гледаме на улиците, а сепак тоа нема да е поради зголемувањето на цената на дизелот.
 
Drugar si se vozel vo vozilo so ima 3000 kubika, 230ks, V6 motor,24 ventila, 100km/h razviva za 8sec, max brzina nad 230km/h...i sporo ti bilo? Ti da ne imas Enzo? Jas nekolku dena vozev Audi A4 so toj motor...edna od pobrzite koli sto ja imam vozeno!



Другар ама ако не сум грешка овие две возила иаат разлика во тежина 500-1000 kg(не знам точно) и мене Q7 не ми остави впечаток...
а што се однесува до дизелашите... кога ке случнам некоја кола мајко мила со дизел како тресе и КРШИ ОРЕВИ ми се с**е... едноставно немам впечаток дека возилото има некоја снага...дизелашите се убаи по звук на првите 30.000 km...после нема мерак...едино ми е интересно да го слушам инџекшнот како свирка...
 
Не свирка инџекшн него турбото а разликата е 1000+ кг меѓу A4 и Q7 :uvo:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom