Значи вака, пред 5 дена, порачав логичка плоча за iPhone од и-беј. Ја добив на аукција, за 41долар + 39 за шипинг. Откако проверив дека немам толку средства на картичката ( моментално ) му кажав на продавачот дека немам толку средства, и дека во наредните ден-два ќе му ја уплатам целата сума. На тоа тој ми одговори: прати ми $60,и ќе ти ја испратам плочата. Му пратив $60, и рече дека ги добил, и дека истиот ден ќе ја испрати плочата ( му напоменав едно 3-4 пати дека треба да ја испрати на и-беј адресата, а не на пејпел,тој се согласи ), и само му вратив да ми ги даде деталите околу нарачката ( датата кога би требало да пристигне, и бројот за следење АКО ИМА.
По некое време, добив одговор од него, дека и-беј ќе му наплаќале за превисоки поштарински трошоци, и дека најдобро би било тој да го откаже купувањето, а да ми ја испрати на негова рака плочата, бидејќи така било "подобро", и "поефтино". Се согласив, и откако ми го прати барањето за откажување, го прифатив.
После 3-4 дена, без апсолутно никаков одговор од негова страна, и ниедно враќање на барем еден од моите 5-6 е-маилови, вчера решив да отворам расправија ( dispute ) преку ПејПел. Еве дел од разговорот на расправијата:
1/25/2012 09:23 PST - Buyer: Hi. It's been couple of days since you said that the logic board will be shipped. I still haven't received any of your messages, regretting some of the questions I've asked. Give me an info, if you want me to withdraw the dispute. OR I'll be filing a claim.
1/25/2012 19:59 PST - Seller: Buyer recieved item on the 12 Jan 2012. See tracking info below: EG918780730US
1/25/2012 19:59 PST - PayPal: Seller escalated this dispute to a Claim.
1. Сега, проблемот е што: Како може, јас да сум платила на 20ти Јануари, а да сум ја добила плочата на 12ти Јануари??? Проверив преку USPS за следење, и пишува дека пратката се спрема за испорака.
2. Дали и покрај испраќањето на ПејПел адресата, имам некакви шанси да ја добијам? Адресата на ПејПелот е
S***** S*******
s.Jakimovo
Vinica, 02310
Ljubljana
1211
Slovenia
Згора на тоа, се дрзна да ми врати на е-маил, со содржина:
Your item was sent today and on the custom form, I put the regular price.. $81.. And i sent the item to the paypal address.. Thanks for being impatient and a dumb ass.. Goodbye!
Парите што отидоа отидоа, што лаже лаже, туку, од вас по искусните, барам совет. ДАЛИ ИМА НЕКАКВИ ШАНСИ ДА СИ ГИ ПОВРТАМ ПАРИТЕ?!
Ако пресудат во негова корист, ем без пари ќе сум, ем без плоча .. FML
!!!
-.-