Најавени измени во законот за увоз на автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
анте за танте или можда 300 евра ќар и 2 МЕСЕЦИ ЈЕБАНИЈАДА (извинете за францускиот) и колата нема таблици сеуште... да ти се намочам на ќарот... поише зијан си...
 
истата кола колку вреди овде и колку заштеди со оваа зделка?!

Не се штеди многу, само единсвен ќар е тоа што прекупците ги земаат најскапаните понуди за да ги продадат со поголем ќар а ти можеш да си избереш сам што ќе купиш и секако нема да ја избереш најскапаната.
 
Не се штеди многу, само единсвен ќар е тоа што прекупците ги земаат најскапаните понуди за да ги продадат со поголем ќар а ти можеш да си избереш сам што ќе купиш и секако нема да ја избереш најскапаната.

точно... само тука е разликата... ама... увек има едно ама :) .... тие коли што ги нарекуваш нај скапани и не се со нешто екстра разлика од другите кои се по сочувани, бидејки патиштата кај што се возени не се како нашиве... причини за по нискицени има повеќе... плус дилерите на коли и си договараат со неколку добавувачи и добиваат попусти бидејки набавуваат повеке коли од нив наеднаш а не една...

во австралија на пример, идеш да купуваш кола и на плацот посебно се паркирани коли со по ниски цени на кои има етикета дека ВО КОЛИТЕ СЕ ПУШЕЛО ПРЕТХОДНО... и заради тоа, цената на колата е за неверојатни 30-40% подоле од другите...
 
Другар зема Опел Тигра 1.6, 110 коња, сива металик од Словенија. Му ја донесе некој човек што увезува коли но ни другарот не го знаел, само капар 200 евра му оставил. Тој таму ја купил 1100 евра а со се сите трошоци вклучително и профитот на увозникот и регистрации другарчево го фати 2500 евра компљет. :) Значи околу 1400 евра додатни трошоци сосе делот за увозникот , да не го заборавиме. Значи ако некој иде сам и ја донесе ке го фати околу 1100-1200 евра додатни трошоци.
Иначе Тиграта преде баш како мачка. Моторот е коска, влече како ненормална а му троши околу 10 градска вожња.
 
Здраво на сите, ги прочитав скоро сите постови на оваа тема. Многу информативни и корисни постови.

Ме интерсира еден детал:
Дали претставува проблем што јас ќе си купам кола во Германија меѓутоа немам регулиран престој таму? Живеам и работам во Македонија.
Треба некој специфичен документ или ЦОЛ табличките и ТИВ ќе бидат доволни за царинење?

Фала на сите за досегашните информации.
Поздрав.

--- надополнето ---

jeton напиша:
Здраво на сите, ги прочитав скоро сите постови на оваа тема. Многу информативни и корисни постови.

Ме интерсира еден детал:
Дали претставува проблем што јас ќе си купам кола во Германија меѓутоа немам регулиран престој таму? Живеам и работам во Македонија.
Треба некој специфичен документ или ЦОЛ табличките и ТИВ ќе бидат доволни за царинење?

Фала на сите за досегашните информации.
Поздрав.

После подетално читање да си одговорам себеси па и на други што ги интересира.
Нема проблем, со ЦОЛ табличките практично и легално ти си сопственик на возилото.

П.С. Утре заминувам за Германија да купам Голф4 од 2000год и погоре. Ќе споделам искуство кога ќе се вратам.
 
Сакам да увезам кола ама не знам што треба да има колата за да можам да ја направам на македонски таблици....дали треба да има некоја опрема и слично...никаде на нетов не најдов такво нешто верувале или не....не сакам да ми се случи да ја однесамколата во мак и да ми кажат извини брат ама не ги исполнува условите за да ја средиме на мк таблици...
 
Еве јас зедов Renault Laguna 1.9 dCi со 109 кс од 2003 година за 3450 еурчиња од бугарски авто плац во Дупница.Трошоците за бугарскиот технички сервис(КАТ),нивната царина(митница) и останатите пропратни трошкови се на сметка на продавачот(не прифаќајте Вие да ги платите тие трошоци,туку исценкајте се на нивна сметка да оди сето тоа).
Потоа следува:
- Нафта+јадење по пат=40 еура+спиење во хотел(бев 3 дена таму=10 евра од ден=20 евра)
- Мито за бугарски цариник=5 еура,ти кажува да частиш за колата и да ги ставиш парите под тастатурата од компјутерот во неговата канцеларија,ама да пазиш да не те види некој???
- 25 евра гранична шпедиција+400 ден.за лежарина од 1 час и 12 мин.на граничниот терминал[200 ден.за 1 час,400 ден.за 1-2 часа]>>>(ова е пародија-закон,25 евра за да ме упателе до терминалот во Штип?)
- Влез на терминал во Штип=900 ден.+лежарина од ден 300 ден.(ја зедов колата во истиот ден [рекорд,ха ха] ама потеглив ДЕБЕЛА ВРСКА!)
- Шпедитерски арч=3000 ден.(сите земаат исто,се договориле,мамето нивно хоштаплерско)
- Колата ми ја царинија 1015 евра се комплет(ДДВ и остали тракатанци),патем ова со ДДВ-то од 18% е најголема глупост која сум ја видел,ај да е 5% и така и така,ама вака испаѓа дека колата која сум ја увезол е акцизна стока.
- Сега чекам да ја однесам на хомолгациа,нотари и остала биртија која ќе ми собере уште некој денар+редовен сервис од околу 120 евра.

Ете тоа е народе,колата на крај ќе ми излез за 1500 евра поевтина,неголи да сум ја купил од овде,ама и јас имам заслуга во сето тоа:helou:
 
Со здравје да ја возиш,догодина поубава да имаш!!!!!
 
ај честито...

а за она дали е или не е колата акцизна стока... па акцизна е, се рачуна во луксуз, затоа е 18% ддв-то...
 
И да се дозволи, пак не ти се исплаќа. Барем не за евтина кола. Зошто? 2000 долари ти е само транспорт до Солун, ако не се лажам. Удри математика.

Ако сакаш Muscule car то е друга работа или некој Chrysler 300C, Jeep и такви моќни машини.

Другите се со цените исти ко во Словенија.
 
Pozdrav do site forumdzii.Ako moze nekoj da mi pomogne.Imeno se raboti vo toa sto sakam da kupam polovno vozilo Opel Astra 1,6i proizvedeno 1995godina a prvata registracija mu e 1996godina so redovni italijanski tablici.Megjutoa sopstvenikot na voziloto momentalno se naogja vo italija i kje dojde okolu 5 avgust.Voziloto se naogja vo gradot kaj sto ziveam vo Debar.prashav vo tri spediterski kukji i dobiv tri razlicni odgovori.Ako nekoj e dobro upaten kje go molam da mi objasni kako odi carinskata procedura i dali istoto kje moze da se carini kaj nas iako ne e so COL tablici.Pozdravi odnapred vi blagodaram!
 
За увоз на возила од Америка државата пак може да биде во ќар, не знам зошто досега не е средено тоа прашање. Србија, Хрватска и Словенија се изнаполнија со секакви амери, од најстари до најнови а давачките за нив се солидни (моќни автомобили). Исто и за мераклиите е поевтин тој начин затоа што кај нас ти продава амер со 99% од деталите кои недостигаат, многу јасно дизел и поминат низ 100 раце а за истите пари можеш да земеш среден од Америка тип топ, па дури и во оригинал состојба. Превозот се фаќа околу 2500 долари и можеш да си организираш преку агенција (шпедиција) колата да ти ја донесат дирекно на царински терминал кај нас.
 
Да ама 2500 долари неможеш да носиш некоја ефтина кола нели? Ќе земаш нешто луксузно, ШТО ако размислиш подобро тие 2500 долари ќе ги даеш на истиот модел но позачуван од Германија.

Не знам колку се исплаќа сето ова што го збораме да се прави. Факт е дека американските се големи и убави. И јас реално би размислил.

Сепак...нема да се исплати за просечен купувач до 3000 евра или 5000 евра. 2500 долари за транспорт...факд ап шит!
 
Pozdrav do site forumdzii.Ako moze nekoj da mi pomogne.Imeno se raboti vo toa sto sakam da kupam polovno vozilo Opel Astra 1,6i proizvedeno 1995godina a prvata registracija mu e 1996godina so redovni italijanski tablici.Megjutoa sopstvenikot na voziloto momentalno se naogja vo italija i kje dojde okolu 5 avgust.Voziloto se naogja vo gradot kaj sto ziveam vo Debar.prashav vo tri spediterski kukji i dobiv tri razlicni odgovori.Ako nekoj e dobro upaten kje go molam da mi objasni kako odi carinskata procedura i dali istoto kje moze da se carini kaj nas iako ne e so COL tablici.Pozdravi odnapred vi blagodaram!
најдобро е да прашаш дали таа астра ке помине на хомологација оти е произведена 95 година. јас кога бев да правам хомологација на мојата кола од таму ми рекоа дека се многу ретки колите што поминуваат хомологација произведени 95 година. иако не е на цол таблици може да се царине и да помине целата процедура па после ке ти треба одјава на тие таблици за да можеш да ја регистрираш тука. само прво ти препорачувам да провериш дали ке помине хомологација.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom