Најавени измени во законот за увоз на автомобили

?

..........

Гостин
Ај тука да прашам...

Колку ке ме кошта кола купена од Словенија или било каде во ЕУ за 1000 евра, да ја донесам тука со сите давачки до регистрација?
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
би требало околу 2000 да те фати... без транспорт

--- надополнето ---

Рено 19 може да се увези. Познавам луѓе што увезоа од Словенија пред некој месец.
Иначе заборавив да напишам дека имаа луѓево проблем баш со некој од тие документите TUV или штотизнам кој, ама на крај сепак поминаа сите тракатанци и уште регистрација мислам дека им остана, ако го немаат и тоа во меѓувреме средено.
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
Да, ама ај кажими во што е поразличен од тој што ти го напишав јас? Ти кажа дечкото дека некој нашол рено 19 што исполнува еуро 1 и сите останати тракатанци по пропис можеш да го увезиш. Voila, ја откривме Америка. Што ако го донесеш реното што го имаш во план и ако неможеш да го увезиш? Јас конкренто имам пријател што има Бг пасош и има Голф 3 бензин (незнам колку кубици е) па неможе голфот да го увези бидејќи не исполнува норми.

И пак идиме до моментот дека треба да видиш што мотор има Реното за да знаеш дали може да влезе во Мкд или не. А тоа неможам да ти го кажам јас, неможе да ти го каже Razor или некој трет што ја нема видено колата.
de bre Dzish kolku motori imaat renault 19 žiti se kazi mi, jas poznavam samo 1.4 i 1.8>retko ako toj čovek si registriral renault 19 zosto da ne pa ja a za golfovite 3 jas ke ti kazam zosto od BG ne im gi registriraat (ne site) ama nekoj golf 3 ne minat na terminal, od slovenija nema golf 3 šo ne pominal na terminal ajde ako ima takov na forumov neka piše mozebi sum greška, a ja koga go registrirav twingoto na terminal mi rekoa, ima mafija vo BG mi nosat golf trojki od pola napred e 96 godina od pola nazat e 93 nemoze vo nikoj slučaj takov da pomine, a ako si registriral kola togaš znaeš na terminal deka ti zimaat broj duri od kapačeto na rezervoarot, imaš milion šifri vo kolava, toa prv pat go vidov koga jas odnesov renault twingo na terminal, a za renault 19 čim edno dve se pominale na terminal site ke pominat OD SLOVENIJA!!!

--- надополнето ---

Ај тука да прашам...

Колку ке ме кошта кола купена од Словенија или било каде во ЕУ за 1000 евра, да ја донесам тука со сите давачки до регистрација?
drugar vaka od prilika ispaga kolku ke ja kupiš vo slovenija ušte tolku i nekoj 100/200 evra fazla od toa šo si ja kupil, da rečeme si kupil golf 3 1000 evra i ke ti otidat ušte 1200 moze bi nešto fazla vo MK
 
Член од
26 април 2006
Мислења
13.024
Поени од реакции
1.940
Ај тука да прашам...

Колку ке ме кошта кола купена од Словенија или било каде во ЕУ за 1000 евра, да ја донесам тука со сите давачки до регистрација?
10 евра царина 1%
акциза немаш
190 евра ДДВ
Цол табли 50 евра
ТУВ незнам од памет 100 евра
хомологација 100 евра

450-500 евра

--- надополнето ---

- Доколку сакате да примените преференцијална царина од 1% за автомобили со потекло од земја членка на Еврпската Унија, потребно е да поседувате доказ за преференцијално потекло "ЕУР.1" кој го издава царината во земја од ЕУ или "изјава во фактура за преференцијално потекло" за царинска вредност помала од 6.000 ЕУР. Го препорачуваме доказот за преференцијално потекло ЕУР.1.

Внимавајте на ова, значи ова се добива од ЦАРИнаТА во Германија/словенија/бугарија?/?

Кај да ја барам таа царина?
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
de bre Dzish kolku motori imaat renault 19 žiti se kazi mi, jas poznavam samo 1.4 i 1.8>retko ako toj čovek si registriral renault 19 zosto da ne pa ja a za golfovite 3 jas ke ti kazam zosto od BG ne im gi registriraat (ne site) ama nekoj golf 3 ne minat na terminal, od slovenija nema golf 3 šo ne pominal na terminal ajde ako ima takov na forumov neka piše mozebi sum greška, a ja koga go registrirav twingoto na terminal mi rekoa, ima mafija vo BG mi nosat golf trojki od pola napred e 96 godina od pola nazat e 93 nemoze vo nikoj slučaj takov da pomine, a ako si registriral kola togaš znaeš na terminal deka ti zimaat broj duri od kapačeto na rezervoarot, imaš milion šifri vo kolava, toa prv pat go vidov koga jas odnesov renault twingo na terminal, a za renault 19 čim edno dve se pominale na terminal site ke pominat OD SLOVENIJA!!!
Немој да бидеш толку сигурен....

Рено 19 се произведува од 1988 до 2000. И сакаш да ми кажеш дека 1.4 моторот од 1989 исполнува исти еуро норми со 1.4 моторот од 1999?
Патем, во рено 19 се вградува 1.2 (постариот со карбуратор и 54кс, поновиот монопоинт инџекшн со 62 кс) , 1.4 (постариот со 65 поновиот со 80 кс и двата карбураторски), 1.6 (карбуратор со 78 кс и инџекшн со 76кс), 1,7 (постариот карбураторски и 92кс, поновиот мултипоинт инџекшн и 107 кс) и 1.8 (со 95, 107,113, 137, 140 кс). Е сега ти пресметај колку мотори БЕНЗИН се вградувале во Рено 19 и кој исполнува, а кој не еуро 1 стандарди. Сакаш да се обложиме дека ни ти додека не видиш подетално незнаеш кој мотор го носи реното, особено ако е 1.8?

Е затоа друже ги враќаат од граница, Рено 19 од 1990 и исто такво 10 години поново... не е исто. А муабетот со авто мафијата ти држи вода, познавам човек во Битола што купи Пунто, и на крај излезе дека пунтото е со сомнително потекло, и неможе да го увезе.

А за голфот појма немам што се дешава, битно 3-ката што ја има човекот што го знам неможи да ја увези. Не исполнува еуро 1 стандард, или можеби некој трет пошто имаат еден куп глупости налепено од министерство за стандардизација, велур седишта, незнам ти што, бла бла бла....
 
Член од
15 март 2010
Мислења
51
Поени од реакции
2
10 евра царина 1%
акциза немаш
190 евра ДДВ
Цол табли 50 евра
ТУВ незнам од памет 100 евра
хомологација 100 евра

450-500 евра

--- надополнето ---

- Доколку сакате да примените преференцијална царина од 1% за автомобили со потекло од земја членка на Еврпската Унија, потребно е да поседувате доказ за преференцијално потекло "ЕУР.1" кој го издава царината во земја од ЕУ или "изјава во фактура за преференцијално потекло" за царинска вредност помала од 6.000 ЕУР. Го препорачуваме доказот за преференцијално потекло ЕУР.1.

Внимавајте на ова, значи ова се добива од ЦАРИнаТА во Германија/словенија/бугарија?/?

Кај да ја барам таа царина?
vo golema greska si ako si nosel kola dosega ke znaes deka so 400/500 evra ne si mineš :D
zboruvam so 130/150 evra za pat koga ke ja nosis navamu i plus da receme natamu 60 evra so avtobus + zavisno kolku ke ti ja procenat kolata mene renault twingo mi rekoa deka vo 1997 godina koga bilo proizvedeno koštalo 9500 evra od tie 9500 evra oni ti mavaat 10 posto i ti ispaga 950 evra od tie 950 evra mi presmetaa 18 % ddvznaci i tuka da receme otidoa 200 evra zavisi so kola nosis
ako e pasat mozebi bil nov 20 000 evra pa stavi na 10 pa na 18%
so dva zbora kazano KOLKU SI JA KUPIL TOLKU KE DADES I VO MK .

--- надополнето ---

Немој да бидеш толку сигурен....

Рено 19 се произведува од 1988 до 2000. И сакаш да ми кажеш дека 1.4 моторот од 1989 исполнува исти еуро норми со 1.4 моторот од 1999?
Патем, во рено 19 се вградува 1.2 (постариот со карбуратор и 54кс, поновиот монопоинт инџекшн со 62 кс) , 1.4 (постариот со 65 поновиот со 80 кс и двата карбураторски), 1.6 (карбуратор со 78 кс и инџекшн со 76кс), 1,7 (постариот карбураторски и 92кс, поновиот мултипоинт инџекшн и 107 кс) и 1.8 (со 95, 107,113, 137, 140 кс). Е сега ти пресметај колку мотори БЕНЗИН се вградувале во Рено 19 и кој исполнува, а кој не еуро 1 стандарди. Сакаш да се обложиме дека ни ти додека не видиш подетално незнаеш кој мотор го носи реното, особено ако е 1.8?

Е затоа друже ги враќаат од граница, Рено 19 од 1990 и исто такво 10 години поново... не е исто. А муабетот со авто мафијата ти држи вода, познавам човек во Битола што купи Пунто, и на крај излезе дека пунтото е со сомнително потекло, и неможе да го увезе.

А за голфот појма немам што се дешава, битно 3-ката што ја има човекот што го знам неможи да ја увези. Не исполнува еуро 1 стандард, или можеби некој трет пошто имаат еден куп глупости налепено од министерство за стандардизација, велур седишта, незнам ти што, бла бла бла....
ajde taka neka bide dobra e motor od 86 so karburator mi kazuvas na kola od 96 godina auu dosta e kompliciranje najdi na stranava dali ima druk motor osven 1.4 i 1.8 WWW.AVTO.NET
 

Lajce

Не за сркање
Член од
19 април 2006
Мислења
997
Поени од реакции
116
Да ти и..м државата скапана, полицаецот на технички за регистрација на увезено возило ми кажа дека за таблици се чека три недели мене коса ми се крена, а досега помина месец и пол ни трага ни глас од нивното јавување. Бати државата ние после у европа, папапа, ние за унија со ирак, авганистан и иран сме бе. Чекале од интерпол потврда дека било се во ред со колата, Бог да чува излеа нашиве сеуште абер праќаат по гулаби во овој свет на напредна интернет технологија.
 
Член од
17 март 2010
Мислења
64
Поени од реакции
0
Не сум во тек со закониве и слабо гледам вести па ако сака некој да ми објасни како иде овај законот за увоз на возила, сега можи само тие сто исполнуваат еко 1 стандарди или се гледа старосна граница?
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.581
Стојче разгледај ги претхофните постови имаат дечки наведено конкретни примери и опишано со какви се проблеми се соочиле при увоз на возило од странство.
Иначе многу луѓе се бунат кога ке се каже еуро 1. Еве на пример голф 3 од 1994-95 год не исполнува еуро 1 стандард, исто и многу други коли. А беше најавено дека старосната граница на увоз се зголемува до 16 години ама сепак треба да исполнуваат еуро 1 стадард. По мене тоа е една добар рекламен трик, кај што ти вика ДА МОЖЕШ ДА ЗЕМЕШ 16 ГОДИНИ СТАРА КОЛА АМА ИДИ НАЈДИ ЈА КОЛАТА ШТО Е ТОЛКУ СТАРА А ИСПОЛНУВА ЕУРО 1 СТАНДАРД.
Ке ја најдеш на свети никад.
Ретки се ти коли.
Затоа гледај нешто од 1997-98 и понова, да земеш.
 
Член од
24 декември 2007
Мислења
1
Поени од реакции
0
Луге не се лажете дека ке поминете со 500 евра давачки, на царина ке ви земат најмалку 500 евра, (мене конкретно ме кошташе 700), шпедиторски трошкови 50 евра, лежарина 25 евра, после се носе на хомологација и тиф 140 евра, па преводи на сообраќајна, нотари и такви работи околу 50 евра, технички 2000 денари и после може да се регистрира. А ако колата ви е регистрирана да речеме на бугарски таблици, нема потреба да се оде за бугарија, туку вадеш си ги сам таблиците и носеш ги у Скопје у Поштата кај железничката, ке те помаат од шалтер на шалтер и за 500 денари ги одјавуваш (свиваш ги на пола и ги ставаш у плик и праќаш за Бугарија) и после со тај документ шо ти го даат од Поштата со тај можеш да поднесеш за Македонски табли, оти ако донесеш од бугарија документ ќе треба кај преведувач, па после кај нотар, овака е полесно и посигурно. Така да нем да мислете дека е поевтино од порано, не се поевтини давачките колите од таму шо ги купете се поевтини оти се постари.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Немој да бидеш толку сигурен....

Рено 19 се произведува од 1988 до 2000. И сакаш да ми кажеш дека 1.4 моторот од 1989 исполнува исти еуро норми со 1.4 моторот од 1999?
Патем, во рено 19 се вградува 1.2 (постариот со карбуратор и 54кс, поновиот монопоинт инџекшн со 62 кс) , 1.4 (постариот со 65 поновиот со 80 кс и двата карбураторски), 1.6 (карбуратор со 78 кс и инџекшн со 76кс), 1,7 (постариот карбураторски и 92кс, поновиот мултипоинт инџекшн и 107 кс) и 1.8 (со 95, 107,113, 137, 140 кс). Е сега ти пресметај колку мотори БЕНЗИН се вградувале во Рено 19 и кој исполнува, а кој не еуро 1 стандарди. Сакаш да се обложиме дека ни ти додека не видиш подетално незнаеш кој мотор го носи реното, особено ако е 1.8?

Е затоа друже ги враќаат од граница, Рено 19 од 1990 и исто такво 10 години поново... не е исто. А муабетот со авто мафијата ти држи вода, познавам човек во Битола што купи Пунто, и на крај излезе дека пунтото е со сомнително потекло, и неможе да го увезе.

А за голфот појма немам што се дешава, битно 3-ката што ја има човекот што го знам неможи да ја увези. Не исполнува еуро 1 стандард, или можеби некој трет пошто имаат еден куп глупости налепено од министерство за стандардизација, велур седишта, незнам ти што, бла бла бла....
токму така имам рено 19 и интересирајки се за него изнајдов еден куп разлики. кој не верува нека појде во продавница за авто делови и нека побара да речеме лагер преден.. или не мора лагер, ај за моторот... побарај РЕБРАСТ КАИШ и зирни во каталогот да видиш како се подредени кај графата за рено 19... од 1988 до 1990, па после се од 1991 до 1995, па 96 до 98 и на крај 99 со 01... и во секој ред има за различна кубикажа и секако бензин или дизел...

п.с. рено 19 ги има со 4 различни бензински мотори: 1,2-1,4-1,7 и 1,8

за дизелите незнам колку верзии се, никад не ме интерсирал дизелот да го експлоатирам...

јас имам 1,7 мотор, а инаку е SHAMADE серија т.е. директно од франција донесено и произведено...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
п.с. рено 19 ги има со 4 различни бензински мотори: 1,2-1,4-1,7 и 1,8
Да, а и ги има во карбураторски и инџекшн изведби со 8 и 16 вентили, што ите како влијаат на потрошувачката и емисијата на издувни гасови. Така да.... оди погоди која е каква ако незнаеш точно да те видам.
 

Lajce

Не за сркање
Член од
19 април 2006
Мислења
997
Поени од реакции
116
10 евра царина 1%
акциза немаш
190 евра ДДВ
Цол табли 50 евра
ТУВ незнам од памет 100 евра
хомологација 100 евра

450-500 евра

--- надополнето ---

- Доколку сакате да примените преференцијална царина од 1% за автомобили со потекло од земја членка на Еврпската Унија, потребно е да поседувате доказ за преференцијално потекло "ЕУР.1" кој го издава царината во земја од ЕУ или "изјава во фактура за преференцијално потекло" за царинска вредност помала од 6.000 ЕУР. Го препорачуваме доказот за преференцијално потекло ЕУР.1.

Внимавајте на ова, значи ова се добива од ЦАРИнаТА во Германија/словенија/бугарија?/?

Кај да ја барам таа царина?
Пресметката на трошоците според она што јас го поминав за кола од бг купена 2000 евра

цол +осигурување+бензин- 250 евра
Извозна Царинска декларација и други документи како еур 1 и сл- 50 евра
Шпедитер на граница 25 евра
Лежарина на терминал 25 евра (за прием и еден ден)
Царински давачки (царина+еколошка такса+трошоци за транспорт и на сето тоа ДДВ 18%) на каталог кој е минимум 5 години стар ме фати 650 евра
Шпедитерска услуга за царинење 50 евра
Доплата за лежарина на терминал уште 25 евра.
ТИФ 100 евра
Хомолагација 60 евра
Технички со пробни за 5 дена 80 евра
Превод на документи +нотарски заверки 70 евра
Регистрација (технички +осигурување +сообраќајна+таблици) кои сеуште ги чекам 2 месеци вкупно 200 евра

Вкупно 1485 евра + еден добар сервис 250 евра, масло филтри реграст, плочки за кочници, црева неколку и сл.= 1735+2000= 3785 евра е крајната цена.
 
Член од
27 јуни 2010
Мислења
1
Поени од реакции
0
Здраво на сите, имам едно прашање, кој би можел да одговори би му бил многу благодарен :)

Заинтересиран сум да купам Пунто по можност Словенско, веќе донесено тука во Македонија само што треба да се царини тука на МК табли. Би сакал да знам колку се сите давачки до регистрација на МК табли. Разбрав дека и цената варира и од опремата на автомобилот, па сум заинтересиран за модел со 1 или 2 airbag, електрика на прозори, серво волан, централно заклучување. Доколку некој знае колку се и кои се давачките до МК табли, по можност малку поконкретни цени бидејќи сум малку „кнап“ со парите :D

Благодарам однапред.
 

Sluzbarski

Македонец
Член од
21 јули 2009
Мислења
3.364
Поени од реакции
78
Пресметката на трошоците според она што јас го поминав за кола од бг купена 2000 евра

цол +осигурување+бензин- 250 евра
Извозна Царинска декларација и други документи како еур 1 и сл- 50 евра
Шпедитер на граница 25 евра
Лежарина на терминал 25 евра (за прием и еден ден)
Царински давачки (царина+еколошка такса+трошоци за транспорт и на сето тоа ДДВ 18%) на каталог кој е минимум 5 години стар ме фати 650 евра
Шпедитерска услуга за царинење 50 евра
Доплата за лежарина на терминал уште 25 евра.
ТИФ 100 евра
Хомолагација 60 евра
Технички со пробни за 5 дена 80 евра
Превод на документи +нотарски заверки 70 евра
Регистрација (технички +осигурување +сообраќајна+таблици) кои сеуште ги чекам 2 месеци вкупно 200 евра

Вкупно 1485 евра + еден добар сервис 250 евра, масло филтри реграст, плочки за кочници, црева неколку и сл.= 1735+2000= 3785 евра е крајната цена.
истата кола колку вреди овде и колку заштеди со оваа зделка?!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom