- Член од
- 7 декември 2021
- Мислења
- 50
- Поени од реакции
- 17
За портирање на број од Телекабел на Лајка. Прво се ја јавив на контакт-центарот на Лајка секретарката рече дека има проблеми кога се префрлуваат броеви од Телекабел на Лајка дали при префрлување или услуга незнам - тоа се случувало на сите броеви. После проблемите тие пријавувале во Телекабел се чекало 2 недели да добијат одговор - и не гарантира дали ке се средат проблемите - незнам колку е точно ова. А секретарка од Телекабел ми рече дека од нивна страна немало проблеми - тие само го прифаќале барањето за портирање испратено од Лајка и другото Лајка си сносува. Секретарката ме уверуваше дека не би требало да има никакви проблеми ако тоа се случувало треба да се пријави во АЕК. Сега дали вреди да се ризикува или прво портирај на А1 после на Лајка - и тоа не може одма бидејќи мора 1 месец да поминеш кај А1 па да портираш на друг оператор.