Гејминг војна

  • Креатор на темата Креатор на темата Џои
  • Време на започнување Време на започнување
Tuka e i faktot sto NE postojat DVA isti kompjuteri vo svetov...Sekoe domakinstvo, sekoj covek ima razlicna masina. Pri izrabotkata na igra za PC oni treba da vodat smetka za eden shiiiiirok dijapazon na graficki kartici procesorska mok, peglanje na performansi, kompatibilnost so Nvidia/ATI drajveri.
Postojat mnogu varijabili....Jas iskreno na sekoja 3 igra sto ja pocnuvam na PC se soocuvam so nekakov problem...Nisto strasno ali dovolno za da te isprovocira i iznervira.

Konzolata e zatvoren hardver. Razviena specijalno za potrebite na samite developeri. Nikoj vo sustina ne ja znae ni maksimalnata mok i kako sto staree konzolata taka se otkrivaat novi ideji i moznosti za kompajliranje i programiranje na igrite praveni za doticnata konzola. Megutoa najvazno platformata e plug n play!

Interesno ke bide da vidime sto ke napravat so Steambox. Da vidime dali PC gamingot e Future proof :) Ako ja istavat kako sto se planira vo 2014 togas ke bide i pocnata osmava generacija konzoli pa ke vidime kolku edna PC mashina dedicated za gaming ke moze da galopira so edna konzola na koja i davaat vek od 10god.
 
Pa Gabe najavi nesto denovive deka ke izlezat vo javnost so nekoj informacii. Navodno imale problem so ladenjeto i input kontrolite....Sega neznam posto ke bila Linux based ako ne e Backward compatible onda mozat da si ja cuvaat u magacin. Megutoa ako moze da se pusta cel Steam library na nea onda ke bide super.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Лоша ти е пресметката..
15.000 ти се новите верзии и не се чипуваат. Одтаму, 50 евра за игра, 500 евра планирани за писи ќе ги надминеш многу брзо.
Втората варијанта ти е стара конзола. Сите се изначитавме како 6 години ги возат, така да планирај си 6 години стара конзола дека зимаш.
Ризикот е да ти цркне за 1 месец, а ти да заглавиш на посран писи од 20.000 играјќи.. unreal tournoment 1999.

Сам си кажа друже, со оглед на факултетот, ти треба минимум pc од 25.000. Компјутерот е неопходен, конзолата е.
Секој одвојува 25/30.000 за лаптоп или персонален. Место тоа додај уште 15 за нечипуваната конзола - ти веќе имаш компјутер за сите твои обврски и за гејмање.

250е за процесорот за GTA, 300е за графичката за BF4. Koга ќе ги возиш овие игри, зарем за друго има да се секираш?

Мене не ми е опција оти имам 3 писиа дома, нема врз што да додадам при купување, па некако во ќош сум за конзола.. :D


Нов, Modded.
Аман више со математиките за оригинали. :)

http://www.idc.com.mk/4gb
 
...Sakas da kazes postoi igra koja zarabotila poveke so prodazba na PC nego li na konzola??!?!?
Daj mi podatoci od edna!
Koja izlegla za PC i za konzoli i se prodala poveke na PC!

:)
Оваа последнава реченица ја прави нефер целата изјава. Забавно е како фршатат фалења како ексклузивите за конзолите се хајлајтот на гејмингот, ама кога доаѓаме до заработката тогаш се врти работава, тогаш е остај екслклузивите кажи која игра е и за конзоли и за РС а заработила повеќе на РС.
Забавно.

На страна последната реченица еве еден напис од прошлава година, ама со сеуште актуелни податоци.
http://www.businessinsider.com/here...-grossing-video-games-of-all-time-2012-6?op=1

Here Are The 10 Highest Grossing Video Games Ever*

Ana Douglas Jun. 13, 2012, 9:13 PM 161,772 18

Courtesy of Bethesda Game Studios
Bethesda's blockbuster hit, "The Elder Scrolls V: Skyrim."
*Correction: An earlier version of this story failed to cite Digital Battle, a gaming website that worked hard to compile this data, which we used in this post. We apologize to Digital Battle for our mistake.
Many video games have been outgrossing Hollywood blockbusters recently.
Take "The Elder Scrolls V: Skyrim," for example. That video game is to gamers as "Batman and Robin" is to movie fans. Both were highly anticipated sequels that spent a very long time in production. Yet the Joel Schumacher-directed film only grossed $107 million total, while the Bethesda Studio's video game hit an all-time high. Within the first week of its debut, it was reported that "Skyrim" grossed a whopping $450 million!
With video games breaking into the mainstream, it's become clear that they are as, if not more, profitable than Hollywood blockbusters. More importantly, video games are more convenient and accessible as they can be played on multiple processors, are cheaper in the long run, and can be customized according to the viewer's taste.
So with Skyrim's success in mind, here are the highest-grossing video games, according to Digital Battle.

10. $700 million – "Call of Duty: Modern Warfare" (2007)

10-700-million--call-of-duty-modern-warfare-2007.jpg

Courtesy of Infinity Ward
(Source: digitalbattle.com)
9. $740 million – "The Sims" (2000)

9-740-million--the-sims-2000.jpg

Screenshot
(Source: digitalbattle.com)
8. $780 million – "Modern Warfare 2" (2009)

8-780-million--modern-warfare-2-2009.jpg

Courtesy of Infinity Ward
(Source: digitalbattle.com)
7. $850 million – "Gran Turismo 3" (2001)

7-850-million--gran-turismo-3-2001.jpg

Courtesy of Sony Computer Entertainment Inc.
(Source: digitalbattle.com)
6. $1.2 billion – "New Super Mario Bros" (2006)

6-12-billion--new-super-mario-bros-2006.jpg

Courtesy of Nintendo
(Source: digitalbattle.com)
5. $1.25 billion – "Wii Play" (2006)

5-125-billion--wii-play-2006.jpg

Courtesy of Nintendo
By December 2009 the counterpart game to "Wii Sports," "Music," and "Fit" had sold over 26 million copies worldwide.
(Source: digitalbattle.com)
4. $1.35 billion – "Grand Theft Auto 4" (2008)

4-135-billion--grand-theft-auto-4-2008.jpg

Courtesy of Rockstar Games
Despite an estimate production cost of $100 million, GTA 4 still came out making a (very) large profit.
(Source: digitalbattle.com)
3. $1.4 billion – "Mario Kart" for Wii (2008)

3-14-billion--mario-kart-for-wii-2008.jpg

Courtesy of Nintendo
This game has sold an amazing 28 million copies!
(Source: digitalbattle.com)
2. $1.5 billion– "Call of Duty: Black Ops" (2010)

2-15-billion-call-of-duty-black-ops-2010.jpg

Screenshot
In March 2011 "Call of Duty: Black Ops" was the best-selling video game... ever. It was reported that they sold an approximate 23 million copies worldwide.
(Source: digitalbattle.com)
1. Over $10 billion – "World of Warcraft" (2004)

1-over-10-billion--world-of-warcraft-2004.jpg

Courtesy of Blizzard Entertainment
This number one seller has sold over 10 million copies to date.
(Source: digitalbattle.com)
 
Очигледно конзолата ќе ми биде само пуста желба... Ако заработам (пошто почнав да работам во ЗАРА на достава, 2 пати неделно од 5 до 10 сабајле, вкупно на месец 4,570) па ако соберам пари за тоа ќе зеам конзола. Бидејќи, буџет за лаптоп имам од друг извор :)
 
Нов, Modded.
Аман више со математиките за оригинали. :)

http://www.idc.com.mk/4gb


Не дека хејтам. Многу сакам конзола ама ради татко ми не можам да земам и ради фактот што сакал или не многу подобро ќе ги потрошам парите кои ги имам но сепак да ти поставам едно прашање.

Дали воопшто вреди сега да се купува XBOX 360 ? Не за друго прашувам ради тоа шо излезе XBOX One шо би значело дека малку по малку ќе згаснуваат игрите за 360ката.

Инаку http://www.idc.com.mk/product/product&path=20_59&product_id=214 ми седи као боља опција. Не за друго него ради тоа шо има 60GB hdd шо освен шо би заштедило 1000 денари на целокупната конзола плус би заштедило пари да не мора да се зема нов HDD шо би заштедило у најмала рака 50-60 долари кои би биле доволни за уште еден контролер ( нормално ќе сакам да играм фудбал со другари ) и евентуално неколку цедеа за режење на останати игрици. Е сеа тоа шо е малу неугледен и голем обичниов XBOX 360 тоа друго дваесет :D
 
Не дека хејтам. Многу сакам конзола ама ради татко ми не можам да земам и ради фактот што сакал или не многу подобро ќе ги потрошам парите кои ги имам но сепак да ти поставам едно прашање.

Дали воопшто вреди сега да се купува XBOX 360 ? Не за друго прашувам ради тоа шо излезе XBOX One шо би значело дека малку по малку ќе згаснуваат игрите за 360ката.

Инаку http://www.idc.com.mk/product/product&path=20_59&product_id=214 ми седи као боља опција. Не за друго него ради тоа шо има 60GB hdd шо освен шо би заштедило 1000 денари на целокупната конзола плус би заштедило пари да не мора да се зема нов HDD шо би заштедило у најмала рака 50-60 долари кои би биле доволни за уште еден контролер ( нормално ќе сакам да играм фудбал со другари ) и евентуално неколку цедеа за режење на останати игрици. Е сеа тоа шо е малу неугледен и голем обичниов XBOX 360 тоа друго дваесет :D

Еве јас ќе ти одговорам на прашањето дали воопшто вреди сега да се купува Xbox 360, со доцнење од речиси 2 недели.

Да, дефинитивно се исплати сега да се купува Xbox 360, од повеќе причини, меѓу кои спаѓаат и:

- Техничката поддршка за Xbox 360 ќе трае барем до 2017 година, ова е официјално потврдено од страна на Мајкрософт, а повеќе од сигурно е дека развивачите на видео игри нема туку така да го баталат Xbox 360 поради Xbox One;
- Xbox One сеуште не е излезен во продажба, ќе излезе во продажба дури на 22 ноември 2013, а вообичаено кога нова конзола излегува во продажба, првите видео игри кои масовно ќе се продаваат и масовно ќе се играат, излегуваат во продажба после барем 6 месеци, ако не и 1 година откако конзолата излегува во продажба.

Ако на ова го додадеме и фактот дека допрва ќе треба да се хакнува конзолата за да се играат пиратски копии од видео игри, следува заклучокот дека воопшто не треба да се брза по купување на конзола од наредната генерација, односно осмата генерација на конзоли за видео игри.
 
Hi everyone!

I figured it was best to post this in its own thread instead of one of the many "Star Citizen on PS4, the sky is falling!" threads that sprung up this weekend after a PS4 devkit was spied in background on Jason Spangler (our CTOs) desk.

While some could view the 1+1 = 256 logic that it required to come to the conclusion that we were ditching the PC for PS4 as an overreaction it does show how passionate everyone is in this community about the PC as the best gaming platform, which warms my heart!

So let me say this.

Star Citizen IS a PC game. It will NEVER be dumbed down for a lesser platform. We will NOT limit the input options or supported peripherals to the lowest common denominator. We will NOT pass on features and technology just because they will only run on some hardware configurations.

I just upgraded my office rig to a pair of Titans running in SLI, driving a 4K monitor and a 1440P one (Thanks NVidia for the goodies!). We’re about ready to build the ultimate AMD rig with FOUR R9 290Xs and AMD’s eight core CPU driving a set of 4K monitors in Eyefinity (Thanks AMD!)

You think that’s a good approximation for console, even a next gen one like PS4 or Xbox One?

I LOVE the PC as a platform because it is open, is always moving forward, with new powerful components (usually at cheaper prices) becoming available to gamers available every year. A $3,000 high end PC gaming rig of today wipes the floor of dedicated graphics supercomputers costing over $1M 10 years ago. People were amazed at being able to get Giga flops of performance. Now we can obtain over 5 TERA flops on a single PCI-E GPU!!! The PC platform is great because it isn't static. It doesn't have rules or some controlling entity that decides what will and won’t be in the eco system. If a cool new disruptive technology like the Oculus Rift comes along it can have a chance to gain traction and become the next big thing.

Because of this Star Citizen will always be primarily a PC game and will embrace the best and newest tech.

Some of you may have seen that we announced our intention to support AMD’s Mantle with Star Citizen. We didn't do this because AMD sends us lots of high cards (although that doesn’t hurt). We are doing this because it increases the ability of a PC to get the most out of its incredibly powerful hardware. Going to the hardware without an huge inefficient API like DirectX allows us to radically increase the number of draw calls in a frame – At last week’s AMD developer conference Nitrous, which is a new company working on a next gen PC engine, demoed a scene with over 100,000 drawcalls per frame running at over 60 FPS through Mantle. To put that in context last gen stuff (and a bunch of PC games gated by DirectX) have been stuck around 2,000 - 3,000 drawcalls and next gen consoles (like PS4) can do 10,000 - 15,000 or so. We’re supporting Mantle to push PC graphics performance higher – it’s been gated too long by DirectX’s inefficiency and abstraction, which has only gotten worse as Microsoft becomes less interested in the PC as a gaming platform. I would love NVidia and Intel to have Mantle drivers (as the API is designed to be non GPU architecture specific) but if not we would support NVidia or Intel drivers that would allow us to get to the metal (GPU Hardware) efficiently and take advantage of parallelism in CPU cores (for efficient batching of data between the game and the GPU).

This is ironically the advantage the next gen consoles have like PS4 and Xbox One – they abstract the low level hardware much less, so what is essentially a mid-level gaming PC of today (which are what the PS4 and Xbox One specs are) punches above its performance weight while Windows and Direct X do a nice job of handicapping the high end PC.

I'm supporting Mantle to push the PC as a gaming platform even further and negate one of the advantages of a console over a PC. Hardly the actions of someone about to sell out! :-)

As far as consoles go Star Citizen will never be on the PS3 or Xbox 360. As for the next gen consoles, PS4 and Xbox One, we have NO CURRENT PLANS, but my stance remains open and is consistent with the many interviews I’ve given -

IF the platform holders (Sony & Microsoft) allow us to update the code and data without restrictions and odious time consuming QC procedures, IF they allow our community to openly interact with each other across platforms then I would CONSIDER supporting them.

Why?

Well because then they are essentially inexpensive small form factor PCs with a custom operating system focused on gaming and who wouldn't want a bigger community of Star Citizens? If Sony or Microsoft are willing to let their platform be open, then I see no real difference between them or Valve’s Steambox, a Mac or a PC running Linux, all of which are platforms that I don’t think this community would mind supporting as they are all viewed as “PCs”. In fact most Macs are probably much worse gaming machines than a next gen console (as Apple is the antithesis of what I love about PCs)

But this is a big IF as it’s asking a lot. To their credit Sony seems to be the most eager to embrace indie games and the idea of openness, and they chased us down to give us some dev kits to play with but we’ve been very clear on what it would take to get Star Citizen onto PS4.

And even then it would only be contemplated as a port from the PC, not the other way around plus we would require a financial commitment by Sony to make it happen. If some of the coolest features or peripherals don’t make it because the PS4 can’t handle it we would never gimp the PC version. This is no different than the issues you face in PC development – we could be like Blizzard or Riot and focus on a game that works on the widest array of PC hardware – but that’s not the spirit of Star Citizen. We are shooting for the stars both virtually and technology wise. For me this game is about pushing boundaries on all levels and is something that I hope is still breathing strong ten years from now. Instead of Crysis benchmarks when they test a new GPU I want to see Star Citizen!

One last thing to think about - normally developers "sell out" to a console platform (Bungie or Epic going XBox exclusive for instance) because the platform holder is funding the budget. Thanks to everyone that has backed Star Citizen we have no need to sell out to anyone! You've funded a AAA PC game that will compete with the biggest and best. By the time the game is officially "done", I'm pretty sure that the final funding will be larger than most AAA console games outside the very biggest like GTA or CoD - and our money goes much further as we don't have any corporate overhead or fancy marketing budgets. You have all proven there is at least as much demand for a high end PC game as most console games.

So fear not! The PC is the platform of Star Citizen. Anything else, if it happens at all, will just be after the fact.


Christopher Roberts (RSI, Star Citizen)
 
Према Youtube анализи и спесификации на Конзоли. Кој даваат подобри перформанси,графика Play Station 4 или XBox One?
 
Према Youtube анализи и спесификации на Конзоли. Кој даваат подобри перформанси,графика Play Station 4 или XBox One?

Според спецификациите, подобри се перформансите на PlayStation 4, а и според првичните анализи и првите видео игри излезени за PlayStation 4 и за Xbox One, PlayStation 4 води пред Xbox One.

Но прерано е да се доаѓа до заклучок која конзола е подобра, конзолите од осмата генерација штотуку излегоа во продажба и допрва ќе видиме колку видео игри ќе излезат за едната и за другата конзола и на која конзола подобри ќе бидат видео игрите.
 
Според спецификациите, подобри се перформансите на PlayStation 4, а и според првичните анализи и првите видео игри излезени за PlayStation 4 и за Xbox One, PlayStation 4 води пред Xbox One.

Но прерано е да се доаѓа до заклучок која конзола е подобра, конзолите од осмата генерација штотуку излегоа во продажба и допрва ќе видиме колку видео игри ќе излезат за едната и за другата конзола и на која конзола подобри ќе бидат видео игрите.


На Youtube споредбите на хд резолуција далеку изгледа XBox подобар од PS 4 на PS некако по бледа е графиката а XBox-от контрастот е посветол и биоте се по животворни.
Имаш некој линк каде може да се видат статистики?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom