- Член од
- 6 јануари 2010
- Мислења
- 1.120
- Поени од реакции
- 104
Како тоа да не е корисен?!
Па има ли нешто подобро за пукање сеир?
Идеш кај некоја глупа разгалена шмизла, и глеаш 258 албуми: "Во Баристааа", "Пред Баристааа", "Слики од КадеВе4ер.Ком.Мк кога беФмее во Баристаа", "Во WC во Бариста" (ова е, патем, најсодржателниот албум кај што гледаш една фигура каде што најчесто не и се гледа лицето ама затоа и се гледа устата ко на патка со три кила светкав сјај за уста), "На скалии во Баристаа" итн итн итн и после си праиш вицови и у фаца им се смееш колку се глупи! Најинтересни се албумите "Dosadnoo na 4as po makedonskii" кај што (најчесто) главните улоги ги имаат две персони, со IQ што одамна е у минус, со големи наочари за сонце (а во позадина гледаш снег врне), со испрчени усти (најбитен детал!) и ништо друго не се гледа освен усти4ките.
Додека, на мене лично, најинтересни ми се оние сељанкине што се фураат ко само они да идат на шоп-шопинг во Солун и имаат 25 исти слики пред Зара или Бершка, каде што објективот е фокусиран на кесите кои ги држат од претходноспоменатите продавници за партали.
Па има ли нешто подобро за пукање сеир?
Идеш кај некоја глупа разгалена шмизла, и глеаш 258 албуми: "Во Баристааа", "Пред Баристааа", "Слики од КадеВе4ер.Ком.Мк кога беФмее во Баристаа", "Во WC во Бариста" (ова е, патем, најсодржателниот албум кај што гледаш една фигура каде што најчесто не и се гледа лицето ама затоа и се гледа устата ко на патка со три кила светкав сјај за уста), "На скалии во Баристаа" итн итн итн и после си праиш вицови и у фаца им се смееш колку се глупи! Најинтересни се албумите "Dosadnoo na 4as po makedonskii" кај што (најчесто) главните улоги ги имаат две персони, со IQ што одамна е у минус, со големи наочари за сонце (а во позадина гледаш снег врне), со испрчени усти (најбитен детал!) и ништо друго не се гледа освен усти4ките.
Додека, на мене лично, најинтересни ми се оние сељанкине што се фураат ко само они да идат на шоп-шопинг во Солун и имаат 25 исти слики пред Зара или Бершка, каде што објективот е фокусиран на кесите кои ги држат од претходноспоменатите продавници за партали.