Cinedays

  • Креатор на темата Креатор на темата MyloXyloto
  • Време на започнување Време на започнување
Се сомневам во ова. Особено периодов! Нема шанси.
На Вуди секогаш после емитувањето оди на редовна програма, ама на Вуди.

Winter Sleep исто така беше во редовна програма неколку недели по фестивалот.
 
На Вуди секогаш после емитувањето оди на редовна програма, ама на Вуди.

Winter Sleep исто така беше во редовна програма неколку недели по фестивалот.
Да, ама шансите за тоа се многу мали со оглед на фактот што овој период има милион холивудски премиери на добри филмови од кои кино салите би се офајдиле сто пати повеќе отколку од Sieranevada.
 
Да, ама шансите за тоа се многу мали со оглед на фактот што овој период има милион холивудски премиери на добри филмови од кои кино салите би се офајдиле сто пати повеќе отколку од Sieranevada.
Во Милениум има простор за еден “непознат“ филм во репертоарот. Синеплекс нема шанси, ниту досега емитувал некој од прикажуваните на Синедејс. Гледам само Битлси го има кај нив од 17-ти во редовна проекција.
 
Birdman и Boyhood пред некоја година? Пред тоа - The Artist?
Добро, ајде да речам дека тие се веќе од комерцијала :ROFLMAO::ROFLMAO:

Ќе видиме ајде, би сакал да останам викенд ама не сум сигурен колку ќе можам, ако останам овој викенд, дома нема да се приберам, ќе дремам по саливе :LOL:
 
Добро, ајде да речам дека тие се веќе од комерцијала :ROFLMAO::ROFLMAO:

Ќе видиме ајде, би сакал да останам викенд ама не сум сигурен колку ќе можам, ако останам овој викенд, дома нема да се приберам, ќе дремам по саливе :LOL:
Е па ако останеш овој викенд, зошто не би го гледал Sieranevada? Мене ептен ми одговара преместувањето, таман ќе ги гледам и двата едно по друго: Sieranevada и I,Daniel Blake. Малку доцна завршува овој вториов, а во сабота од сабајле треба да станам во 6, но за Синедејс мора некои жртви да се направат. :P
 
Е па ако останеш овој викенд, зошто не би го гледал Sieranevada? Мене ептен ми одговара преместувањето, таман ќе ги гледам и двата едно по друго: Sieranevada и I,Daniel Blake. Малку доцна завршува овој вториов, а во сабота од сабајле треба да станам во 6, но за Синедејс мора некои жртви да се направат. :P
Па ако останувам се` ќе изгледам, ама веројатноста да не останам е поголема па за тоа си го сметам дека нема да го гледам :D
 
Лани ги даваа дел од Синедејсовците како редовна проекција во Милениум декември негде.. Аферим, Love на Ное, еден руски безвезален што го гледав у Милениум и уште 2,3 филма имаше.
 
Како побогу Дневникот на машиновозачот стигна до Оскар номинација?

Филмот излезе црна комедија, не гледав ниту трејлер дури содржината онака од интернет повеќе што ја знаев. Не читам содржини на филмовите, дури и за Франц немав поим што се дешава. Каталогот си го земав чисто да го имам за мене, не читам сега додека трае фестивалов.

Лазар Ристевски изглуми одлично, ама младиот главен актер, ликот на Сима беше ужасен, многу иритантен глумец. Сценариото беше океј, ама многу некако ефтино ми изгледаше целиот концепт, сум гледал доста српски и не ми се свиѓаше баш целава реализација. Не знам, не ме навлече целава сторија околу машиновозачот и пасијата на неговиот “син“ да ја наследи професијата. 6/10 само ради Лазар и добрите дијалози. Сигурно имале подобар филм од овој. Добра жена? Поред мене?

Франц - да се навратиме на нешто подалеку од Балканот. Франсоа постепено, а може да се рече последниве 5-6 години станува францускиот Вуди Ален. Прави скоро секоја година по еден филм, се занимава најчесто со сексуалноста, лесни теми, светли ноти, нешто да речеме француски мајстор за гилти плежр филм (иако неговите Swimming Pool и Dans la maison не би рекол дека се гилти, туку само задоволство). После неколку полесни филмови, сега се враќа со нешто сосема различно од неговата досегашна филмографија. Сместен по Првата светска војна, со прекрасно одбрана актерска екипа посебно магијата што ја внесе во целиот филм актерката Паула Бир во улогата на Ана.

Моментот во целиот филм беше како постепено црно-белото преминуваше во боја на секоја “среќна“ сцена во филмот. Иако позитивни моменти беа неколку, сепак самата таа трансформација, бавна проследена со прекрасна музика и глума му даде посебен белег на филмот.

Јас до самото откритие мислев на сосема друга теорија, но испадна еден сосема неочекуван твист околу францускиот посетител во Германија. Ќе му дадам 7, само поради некои дупки во сценариото, би му дал осум за прекрасниот крај, но сепак имаше нешто при гледањето што ме остави рамнодушен при размислувањето на оценување на филмот. Сепак вреди да се гледа, премногу добро расположение по Машиновозачот.
 
Според мене добар беше Дневникот, пошто очекував некоја драма и сосема поинаков правец на развој. Му дадов седмица бидејќи ми беше забавен за следење, едино крајот не беше среден и само заврши. Инаку Сима може не е многу интересен за гледање, ама мене ми делуваше дека така и сака да го претстави режисерот, како иритантен дечкич. :D
 
Вечерва се најдобрите филмови, па и утре, така да дечки гледајте и за мене, и обавезно пишете импресии. Јас ќе дојдам во Скопје во недела, па ќе ја фатам ваљда репризата на Патерсон :D Инаку сега се сетив дека го нема најновиот на Асгар Фаради The Salesman, сите негови претходни беа емитувани на Синедејс, бар колку што памтам Le Passe и A Separation се прикажувани.

Инаку...
ЛГБТ-програмата на „Синедејс“ е откажана – проекција на филмовите откако ќе заврши фестивалот

ЛГБТ програмата на Фестивалот на европски филм „Синедејс“ требаше да стартува утре (12 ноември) во Џебното кино во МКЦ, но организаторот денеска информира дека таа се откажува поради технички причини. Програмата ќе биде дополнително реализирана по завршувањето на фестивалот во соработка со Амбасадата на Шведска.

„За сите нови информации во однос на термините за емитување на ЛГБТ програмата ќе ве известиме дополнително. Се извинуваме поради промената во програмата и се надеваме дека ќе имате разбирање“, соопштија организаторите на „Синедејс“.

Во ЛГБТ-селекцијата беа планирани „Да се стане Ана-Кристина“ на шведската режисерка Хелена Исаксон Баек, потоа „Само обичен човек“ на Малин Бјоркман-Видел, „Никогаш не бриши солзи без ракавици“ од Симон Кајсер и „Со секое срцебиење“ на Александра-Тересе Кеининг.

Во однос на останатата програма, вториот ден од „Синедејс“ денес продолжува со проекциите на филмовите „Непозната девојка“, „Сиера Невада“, „Јас Даниел Блејк“ во киното „Милениум“, „Чисти раце“, „Жалејка“ и „Влажност“ во киното „Фросина“, додека во Џебното кино МКЦ на репертоарот е „Странецот“.

Во Скопје денеска доаѓа и романскиот режисер Кристи Пују да го претстави својот последен филм „Сиера Невада“ кој е копродукција меѓу Романија, Франција, БиХ, Хрватска и Македонија. Филмот е инаку и романски кандидат за наградата „Оскар“.

Во сабота во Скопје доаѓа и словенечкиот режисер Дамијан Козоле за промоција на неговиот филм „Ноќен живот“ кој исто така е и македонска копродукција, а во филмот меѓу другите игра и нашиот Петар Арсовски.
 
Јас за Жалејка може да кажам коментар пошто тој го планирам, а еве другите нек се изјаснат за гала-проекциите. :D
 
Јас ќе одам и на Sieranevada и на I,Daniel Blake вечерва. Очекувам многу, особено од вториот.
 
Жалејка беше онака просечен, нискобуџетен. Одличен кинематографски, одлична главна улога, иако филмов е дебитански, дипломски труд на режисерката и дебитантска улога на натуршчик. Сниман во доку стил.
П.С. Уште еднаш видов зошто ги нејќам Блгариве, само крадат нешто. Почетната песна македонска, ама кога ги ставиш со нацистите гз у гаќи во филм, одма се сурлат.
П.П.С. го погледнав пола саат и српскиов Влажност и добар беше до тогаш. Почетната сцена одлична. :D Штета што морав да излезам пред време.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom