Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?

  • 04. Lando Norris - McLaren Mercedes

  • 81. Oscar Piastri - McLaren Mercedes

  • 16. Charles Leclerc - Ferrari

  • 44. Lewis Hamilton - Ferrari

  • 1. Max Verstappen - Red Bull Honda

  • 30. Liam Lawson - Red Bull Honda

  • 63. George Russell - Mercedes

  • 12. Andrea Kimi Antonelli - Mercedes

  • 14. Fernando Alonso - Aston Martin Mercedes

  • 18. Lance Stroll - Aston Martin Mercedes

  • 10. Pierre Gasly - Alpine Renault

  • 7. Jack Doohan - Alpine Renault

  • 31. Esteban Ocon - Haas Ferrari

  • 87. Oliver Bearman - Haas Ferrari

  • 22. Yuki Tsunoda - Racing Bulls Honda

  • 6. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda

  • 23. Alexander Albon - Williams Mercedes

  • 55. Carlos Sainz Jr. - Williams Mercedes

  • 27. Nico Hülkenberg - Kick Sauber Ferrari

  • 5. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Член од
6 ноември 2014
Мислења
4.411
Поени од реакции
10.818
Имав очекувања од Астон Мартин и Њуи, но по се изгледа ќе бидат втор ешалон. РБ и Мекларен ќе се борат за првите 2 места а Ферари и Мерцедес ќе гледаат да украдат некоја победа.
Њуи ќе треба да достави со новите регулативи, не знам ни колку имал можност и да работи на болидот од годинава, ама таргет им е следна година.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.422
Поени од реакции
5.968
Имав очекувања од Астон Мартин и Њуи, но по се изгледа ќе бидат втор ешалон. РБ и Мекларен ќе се борат за првите 2 места а Ферари и Мерцедес ќе гледаат да украдат некоја победа.
Њуи тек од среда ќе почне да работи, официјално.
Се сомневам дека позади завеси не давал хинтови кој правец да се фати и корекции да се направат со оглед на тоа дека уште од лани екипите работат на болидот за следната година.

Очекувам негов ефект втора половина на сезона или таму пред паузата во лето, а дефинитивно резултати следна година.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.820
Поени од реакции
43.807
Ред бул слави 20 години. Првиот тим што го разби дуополот Мекларен Ферари. И направи историја.
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.755
Поени од реакции
12.918
Ред бул слави 20 години. Првиот тим што го разби дуополот Мекларен Ферари. И направи историја.
Да не те најмил Хорнер за нов медиа спин мастер ? :D

Ај може ќе се согласам дека Тирл и Брабам ги немале тие успеси што ги има Ред Бул, ама да ги изоставиш Лотус и особено Вилијамс никако.
Тоа што Вилијамс е срање последниве 15 години, не им ге негира претходните 40.

Усвари после 80та па наваму, пошто генерално така гледаме како „модерна“ Формула 1, кај што генерално полека се стандардизираат работи и федерации, Вилијамс е број 2 во однос на конструкторски титули:

Ферари - 10
Вилијамс - 9
Мекларен - 8
Мерцедес - 8
Ред Бул - 6
Рено - 2
Брон - 1
Бенетон - 1 (* оваа можеш да им ја броиш на Рено исто, пошто исти курац се )


Ако мислеше само на 2000ти периодот, пак Ред Бул не е тој тим, туку е Брон ( Тојота/Мерцедес :D )
Усвари, откако Брон/Мерцедес влегоа во Ф1, Ферари/Мекларен имаат само 1 титула, така да ваљда тие се тие што го разбиле дуополот.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.820
Поени од реакции
43.807
Да не те најмил Хорнер за нов медиа спин мастер ? :D

Ај може ќе се согласам дека Тирл и Брабам ги немале тие успеси што ги има Ред Бул, ама да ги изоставиш Лотус и особено Вилијамс никако.
Тоа што Вилијамс е срање последниве 15 години, не им ге негира претходните 40.

Усвари после 80та па наваму, пошто генерално така гледаме како „модерна“ Формула 1, кај што генерално полека се стандардизираат работи и федерации, Вилијамс е број 2 во однос на конструкторски титули:

Ферари - 10
Вилијамс - 9
Мекларен - 8
Мерцедес - 8
Ред Бул - 6
Рено - 2
Брон - 1
Бенетон - 1 (* оваа можеш да им ја броиш на Рено исто, пошто исти курац се )


Ако мислеше само на 2000ти периодот, пак Ред Бул не е тој тим, туку е Брон ( Тојота/Мерцедес :D )
Усвари, откако Брон/Мерцедес влегоа во Ф1, Ферари/Мекларен имаат само 1 титула, така да ваљда тие се тие што го разбиле дуополот.
никој не го негира успехот на Мерцедес, али тоа е сплет на околности, 5 години имаа мотор што е побрз од тие на другите, и вртеа кругчиња околу конкурентите. Ред Бул е најкомплетна екипа што постоела во Ф1 последниве 20 години. Што со произведување шофери, менаџирање стратегии, механичари, све комплет.

Некому не чинеше тоа и проба јос и макс да ги користи ко шпиуни, али не му успеа да ја растури екипата.
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.755
Поени од реакции
12.918
никој не го негира успехот на Мерцедес, али тоа е сплет на околности, 5 години имаа мотор што е побрз од тие на другите, и вртеа кругчиња околу конкурентите. Ред Бул е најкомплетна екипа што постоела во Ф1 последниве 20 години. Што со произведување шофери, менаџирање стратегии, механичари, све комплет.

Некому нечинеше тоа и проба јос и макс да ги користи ко шпиуни, али не му успеа да ја растури екипата.
Истиот Мерцедес мотор го имаше и Вилијамс сите тие години.
Не е се до моторот. Не велам дека не имаше голем удел, особено во издржливоста, ама не можеш да го користиш „моторот“ или било кое инжинерско достигнување како аргумент.

Дека во споредба со другите конкуренти во тој период, беа најдобро менаџирани, беа, особено од Ферари.
Ама па затоа Ферари е Арсенал во Ф1.

Пошто предосеќам дека ќе пишиш ама Ред Бул немаа ресурси како Ферари/Мекларен, остај немој. Таа бајка дека биле само компанија за сокчина на некој вчера што почнал да гледа да му ја кажуваш :D

Пак ќе речам, одлично менаџиран тим, ама веќе кога го исклучуваш моторот од Мередес, колку од резултатите на Ред Бул, се должни на вонземското возење на Ферстапен ?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
26.820
Поени од реакции
43.807
Истиот Мерцедес мотор го имаше и Вилијамс сите тие години.
Не е се до моторот. Не велам дека не имаше голем удел, особено во издржливоста, ама не можеш да го користиш „моторот“ или било кое инжинерско достигнување како аргумент.

Дека во споредба со другите конкуренти во тој период, беа најдобро менаџирани, беа, особено од Ферари.
Ама па затоа Ферари е Арсенал во Ф1.

Пошто предосеќам дека ќе пишиш ама Ред Бул немаа ресурси како Ферари/Мекларен, остај немој. Таа бајка дека биле само компанија за сокчина на некој вчера што почнал да гледа да му ја кажуваш :D

Пак ќе речам, одлично менаџиран тим, ама веќе кога го исклучуваш моторот од Мередес, колку од резултатите на Ред Бул, се должни на вонземското возење на Ферстапен ?
никој не ги оспорува квалитетите на Верстапен, но Мерцедес не е екипа на задачата. Една сезона имаа кога Макс им влезе под кожа и триста грешки направија у поглед на стратегија. Али кај РБ е константата. Тимот знае све, има сценарио за све. Во друга димензија оперира у поглед на конкуренцијата. Тим е цела слагалица која мора да биде скоцкана за да освоиш нешто. И тука РБ е крал.

А за тие слаби години да ги речам не е крив тимот, него добавувачот на мотори Рено. Рено едноставно не ги сфати овие мотори и РБ не можеше да го оптимизира болидот најдобро што може пошто релативно нестабилни перформанси даваше.
 
Член од
23 ноември 2011
Мислења
1.692
Поени од реакции
4.439
Да не те најмил Хорнер за нов медиа спин мастер ? :D

Ај може ќе се согласам дека Тирл и Брабам ги немале тие успеси што ги има Ред Бул, ама да ги изоставиш Лотус и особено Вилијамс никако.
Тоа што Вилијамс е срање последниве 15 години, не им ге негира претходните 40.

Усвари после 80та па наваму, пошто генерално така гледаме како „модерна“ Формула 1, кај што генерално полека се стандардизираат работи и федерации, Вилијамс е број 2 во однос на конструкторски титули:

Ферари - 10
Вилијамс - 9
Мекларен - 8
Мерцедес - 8
Ред Бул - 6
Рено - 2
Брон - 1
Бенетон - 1 (* оваа можеш да им ја броиш на Рено исто, пошто исти курац се )


Ако мислеше само на 2000ти периодот, пак Ред Бул не е тој тим, туку е Брон ( Тојота/Мерцедес :D )
Усвари, откако Брон/Мерцедес влегоа во Ф1, Ферари/Мекларен имаат само 1 титула, така да ваљда тие се тие што го разбиле дуополот.
И тоа да не бил его-трипот на Френк Вилијамс на максимум, успесите ќе им биле и многу поголеми. Ај шефување и микроменаџирање на возачи ама човек што си дозволил од исти причини да го изгуби Адриен Њуи... Каква комбинација би биле на почетокот на 2000-ти само болид дизајниран од Њуи и моторот на БМВ, кој беше убедливо помоќен од тие на Ферари и Мерцедес во тоа време...
 
Член од
4 јуни 2009
Мислења
11.615
Поени од реакции
29.515
Ја завршив 7ма сезона на Drive to Survive. Комотно можам да кажам дека овој Вил Бакстон и Карлос Оноро менаџерот на Саинц се некаде на врвот по антипатичност, заедно со Џорџ Расел нели и Тото.

Ај овој Вил бар ја напушта Ф1 и се сели во Инди Кар, ама овој менаџеров од Алиекспрес е неподнослив.
 

Leo Bonnie

Кад се врате скитнице
Член од
20 декември 2008
Мислења
4.504
Поени од реакции
5.608
Ја завршив 7ма сезона на Drive to Survive. Комотно можам да кажам дека овој Вил Бакстон и Карлос Оноро менаџерот на Саинц се некаде на врвот по антипатичност, заедно со Џорџ Расел нели и Тото.

Ај овој Вил бар ја напушта Ф1 и се сели во Инди Кар, ама овој менаџеров од Алиекспрес е неподнослив.
Врв на сезоната е Флавио ко се појави, Тото и Хорнер заедно немаат пола од харизмата. Сите ги снимаат на појадок со жените демек за Ф1 прат муабет и излегва Флавио ко шо го дал госпо :cuc::LOL:
 
Член од
25 јануари 2014
Мислења
24
Поени од реакции
14
Има Кајгана лига? Дајте код...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom