Формула 1 - сезона 2025

За кои (мин.1, макс. 3) возачи ќе навивате во 2025?

  • 04. Lando Norris - McLaren Mercedes

  • 81. Oscar Piastri - McLaren Mercedes

  • 16. Charles Leclerc - Ferrari

  • 44. Lewis Hamilton - Ferrari

  • 1. Max Verstappen - Red Bull Honda

  • 30. Liam Lawson - Red Bull Honda

  • 63. George Russell - Mercedes

  • 12. Andrea Kimi Antonelli - Mercedes

  • 14. Fernando Alonso - Aston Martin Mercedes

  • 18. Lance Stroll - Aston Martin Mercedes

  • 10. Pierre Gasly - Alpine Renault

  • 7. Jack Doohan - Alpine Renault

  • 31. Esteban Ocon - Haas Ferrari

  • 87. Oliver Bearman - Haas Ferrari

  • 22. Yuki Tsunoda - Racing Bulls Honda

  • 6. Isack Hadjar - Racing Bulls Honda

  • 23. Alexander Albon - Williams Mercedes

  • 55. Carlos Sainz Jr. - Williams Mercedes

  • 27. Nico Hülkenberg - Kick Sauber Ferrari

  • 5. Gabriel Bortoleto - Kick Sauber Ferrari


Резултатите може да се погледнат само после гласање.
Член од
17 октомври 2011
Мислења
15.162
Поени од реакции
37.736
Ништо нема да се смени со укинувањето на DRS, напротив, може дури и поинтересно да биде од 2026. Според сегашните регулативи, не постои ни еден аеродинамички дел на болидите кој може да биде подвижен. Исклучок е задното крило како дел од DRS-от кој знаете кога и како може да се користи - во одредени зони, само доколку 2 болида се поблиску од една секунда, и не на почеток на трка или после рестарт или после safety car, и не на трки на кои врне дожд. В година ќе биде заменет со активна аеродинамика, што значи ќе може да има и други подвижни аеродинамички делови освен задното крило, а со самото тоа ќе биде уште поинтересно.

Истите муабети беа кога го укинаа KERS-от, дека ќе се изгуби многу, дека нема да има претекнувања, ама ете, баш тогаш го воведоа DRS-от. Исто ќе биде и сега, според мене, ќе има можност за уште повеќе претекнувања и ќе биде поинтересно.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.358
Поени од реакции
5.742
Ништо нема да се смени со укинувањето на DRS, напротив, може дури и поинтересно да биде од 2026. Според сегашните регулативи, не постои ни еден аеродинамички дел на болидите кој може да биде подвижен. Исклучок е задното крило како дел од DRS-от кој знаете кога и како може да се користи - во одредени зони, само доколку 2 болида се поблиску од една секунда, и не на почеток на трка или после рестарт или после safety car, и не на трки на кои врне дожд. В година ќе биде заменет со активна аеродинамика, што значи ќе може да има и други подвижни аеродинамички делови освен задното крило, а со самото тоа ќе биде уште поинтересно.

Истите муабети беа кога го укинаа KERS-от, дека ќе се изгуби многу, дека нема да има претекнувања, ама ете, баш тогаш го воведоа DRS-от. Исто ќе биде и сега, според мене, ќе има можност за уште повеќе претекнувања и ќе биде поинтересно.
Ова е супер, бидејќи остава простор за инжинерска креативност. Она што го хејтам у моментов е што Њуи не е дел од Ферари, така да очекувам нешто иновативно на АМ следна година, ќе има и те како време да ги надгледува моменталните развои и да си го усоврши својот.

Ф1 секогаш била поле за развој на нови ствари во автомобилизмот, малце претераа со рестрикции сега пак олабавуваат. Потребна е разноврсност на гридот, нормално после неколку години сите ќе го изберат победничкиот концепт ама вака со мали re-shuffles на неколку години се отвараат врати за некој да заебе и некој нов да искочи на површина
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.739
Поени од реакции
12.797
Го гледа некој бламов од промоција?
 

AceCaleb

Деспот на Адот
Член од
31 декември 2007
Мислења
5.920
Поени од реакции
11.297
Што било ова бе Евровизија :D Пуштив на јутјуб со сецкање да видам што се дешавало, го има цел настан.
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.358
Поени од реакции
5.742
Ферарито преубаво, се надевам дека исто толку и брзо
 

Kajgana Shop

На врв Bottom