На првата кривина од стартот имаше контакт со Раиконен и мислим дека му пукна задната лева гума и се изврти.Зошто се откажа Алонсо касно станав во 9 и без него не ми е интересно и не ја гледав трката.
Не е до годините. Како можеше на 40 годишна возраст Најџел Менсел да освои титула и тоа во врема на Шумахер???Старите болиди биле многу потешки за возење од денешниве и безбедноста била на многу пониско ниво.
И кај најде баш најлошите да ги наброиш од тој период
Шуми е дрво пошто има 40+ години и рефлексите му се ослабнати и ја нема таа психофизичка способност што ја имал.
Фетел ептен слаб. И во најдобрата сезона на Алонсо тој е само 4 бода зад него. Абе ако освои и 3та титула и таа ќе е случајна и незаслужена
.
Незаслужена, оти се должи на болидот... Нека го седнат во Мекларен, Ферари, Мерцедес, Рено па да го видиме колкав му е... талентот... кај беше претходниве 2-3 трки? Или 5-ти во италија беше по неговото брилијантно возење. Да не го спомнувам изданието во Белгија.Фетел ептен слаб. И во најдобрата сезона на Алонсо тој е само 4 бода зад него. Абе ако освои и 3та титула и таа ќе е случајна и незаслужена
.
За Фетел ли мислиш? Во предходните 3 трки имаше 1 прво и 1 второ место, трката на Монца не ја заврши поради механички проблемиНезаслужена, оти се должи на болидот... Нека го седнат во Мекларен, Ферари, Мерцедес, Рено па да го видиме колкав му е... талентот... кај беше претходниве 2-3 трки? Или 5-ти во италија беше по неговото брилијантно возење. Да не го спомнувам изданието во Белгија.
Другар од кога гледаш формула 1? Од кога воопшто пратиш авто мото спорт? Ова било најдобра сезона на АлонсоФетел ептен слаб. И во најдобрата сезона на Алонсо тој е само 4 бода зад него. Абе ако освои и 3та титула и таа ќе е случајна и незаслужена
.
Денешниве болиди имаат премногу поголема гравитациона сила и возачот во болидот е како во ролеркостер и возачот мора да биде и покрај психички многу способен треба да е и физички.Не е до годините. Како можеше на 40 годишна возраст Најџел Менсел да освои титула и тоа во врема на Шумахер???
Како можеше Фанџо да освои титула на 47 годишна возраст?
Потполно се согласувам, уште и би додал ако толку му е важна титулата не мора на сите трки до крајот да биди прв и да влегува во непотребен ризик (можеше едноставно да се повлечи во ситуацијата и извлечи некој бод од целата работа). Се ми мириса дека титулата и не е толку важна колку тоа што "плачкото" не е во позиција да прави што сака. Проблемот е однесувањето како F1 да е на татко му и можи да прави што сака, да шпиунира, да кажува кога другите смеат да победат кој треба да биде казнет итн. Нека се наврати кога беше во борба со Шумахер и тоа во индеферентна позиција и какви трки возеше без никаква помош. Ама изгледа славата тоа го прави, и Алонсо не е тоа што бешеhttp://www.gpupdate.net/en/f1-news/285189/alonso-blames-raikkonen-for-turn-1-clash/
Ако може трка да крајот да не заврши.
Кими е познат по тоа што предизвикува најмалку несреќи и во овој случај се обиде да се извлече без судар и тоа веројатно го кошташе повисок пламан. Да кажеш дека ова беше вина на Раиконен е исто како да кажеш дека сударот на СПА беше поради Хамилтон. Алонсо го истурка Раиконен надвор од патеката и неможеш да очекуваш дека возачот веднаш штом се врати на патеката ќе има целосна контрола. Барем он треба да го знае ова,поради слична ситуација испадна во Q2 во Австралија.
Не ми е сосема јасно зошто Алонсо некои го нарекуваат "Шпион"Потполно се согласувам, уште и би додал ако толку му е важна титулата не мора на сите трки до крајот да биди прв и да влегува во непотребен ризик (можеше едноставно да се повлечи во ситуацијата и извлечи некој бод од целата работа). Се ми мириса дека титулата и не е толку важна колку тоа што "плачкото" не е во позиција да прави што сака. Проблемот е однесувањето како F1 да е на татко му и можи да прави што сака, да шпиунира, да кажува кога другите смеат да победат кој треба да биде казнет итн. Нека се наврати кога беше во борба со Шумахер и тоа во индеферентна позиција и какви трки возеше без никаква помош. Ама изгледа славата тоа го прави, и Алонсо не е тоа што беше.
Денешниве болиди имаат гравитациона сила, ама пак имаат и премногу електроника.Денешниве болиди имаат премногу поголема гравитациона сила и возачот во болидот е како во ролеркостер и возачот мора да биде и покрај психички многу способен треба да е и физички.
Во времето на Фанџо биле поспори и немало толку нагло кочење не дека бил лесен за возење и не требало возачка вештина како сега мегутоа не барале тие коли толкава физичка способност.
А болидите во 90's и 80's и од 2000 навака се сосема друг муабет иако има прегоголема разлика и мегуовие.