Формула 1 - сезона 2012

Член од
13 април 2008
Мислења
7.589
Поени од реакции
6.945
- Можно е враќање на Турција наредната сезона. (y)
http://www.racingfanatic.net/2012/12/formula-1-comeback-to-turkey.html#.ULm19OdBC8A.facebook

Каленадарот за 2013 сега за сега е со 19 потврдени трки. Подготовките за Њу Џерси не одеа според планираното и ја одложија за 2014, Олан го изгасна франсуското ГП, па остана Турција да се враќа - една од најдобрите патеки на Европско тло. Фала Богу ужасната Валенсија нема веќе да ја гледаме ..
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
90% од лугето гледаат Ф1 ради Ферари, така да ова е исто ко во тенисот, голфот и другите спортови каде што спортистот/тимот привлекува публика е компензиран за тоа.
ми е мака да пресметам сега ама нема да ме изненади ако и сега земат појќе пари и од пијалокот:D

бај д веј
оти дури сега идам сакам да му ја честитам титулата на петелот,малиот е страшен иако не го имаме видено во вистински дуели а се надевам дека ќе го видиме во иднина,а 7 - те титули ене кај се,а за пол или победи не знам дали ќе го стигни маестрото
и уште да кажам дека петелот нема храброст како шуми од конкурентен болид да оди во помалку конкурентен или од ред бул во Ферари
и се надевам дека в година нема да стани најмлад возач со 4 титули (барем додека не вози Ферари)
а и многу среќа има екс креш бој

бравос за Ферари кои со 1 возач ОК со 1,5 возач заврши пред мекларен оти беа издржливи црвените а и алонсо е ѕвер

лудница беше трката иако разочаран на крајот
и дранк мен ме изнасмеа кога се изгуби во уличката :pos:
мислеше рели дека вози.....

п.с кој ќе чека март да дојди
ама прво да го преживејме судниот ден е најбитно:)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
дитрих матешит ринг
http://www.f1-serbia.com/najnovije/red-bull-zeli-trku-u-austriji-sledece-godine

Казнени поени за Ф1 возачите


Tri momčadi na prodaju
www.f1racing.com.hr/formula-1/tri-momcadi-na-prodaju

Na tržištu su trenutno tri momčadi: Lotus, Toro Rosso i najveći financijski bolesnik Formule 1 – HRT. Premda se situacija u Force Indiji donedavno doimala nimalo ružičastom, Mallya je vlastitim novcem povećao kapital na 80 milijuna dolara.
piše: Goran Slavić
goran.slavic1(pri)ri.t-com.hr
...................................................
Lotus na prodaji po vrlo povoljnoj cijeni

Što se Lotusa tiče, u njemu bi Colin Kolles htio otkupiti 20% dionica, a u operaciji bi trebao biti uključen talijanski vozač Vitantonio Liuzzi kao treći vozač. No aktualni vlasnik momčadi Genii Capital trenutno je otklonio tu mogućnost jer želi prodati cjelovitu momčad, uključujući i dugove, za svotu od oko 100 milijuna eura. Radi se o prilično skromnoj svoti, imajući u vidu da će momčad iz Enstona, s obzirom na četvrto osvojeno mjesto, zaraditi šezdesetak milijuna.

Cijena je doista povoljna jer je tome potrebno pridodati izuzetnu infrastrukturu u tvornici, uključujući sustav za aerodinamičnu simulaciju kojega drže najrazvijenijim u Formuli 1. Potrebno je podsjetiti da je Mercedes potkraj 2009. platio šezdeset milijuna za preuzimanje Brawna.

Unatoč svemu, čini se da za sada nema ponuđača. U Interlagosu je Lotus objavio potpisivanje ugovora s Coca-Colom koja u Formulu 1 ulazi s energetskim napitkom Burn, kao izravnim protivnikom Red Bullu. Time će se na neki način ostvariti davnašnja želja Bernija Ecclestonea koji poodavno želi američkog kolosa u Formuli 1.

Posebno je to došlo do izražaja sredinom devedesetih kada se Ecclestone upleo u organizaciju DTM-utrka, dajući im snažno internacionalno obilježje pod imenom ITC. Jedan od razloga bila je i Coca-Cola godinama prisutna u DTM-u. Na kraju se ipak sve pokazalo velikim promašajem i trajalo je samo dvije godine (1995./96.).

Ulazak Coca-Cole neće umnogome promijeniti život Bouillieru i društvu oko njega, ali će pridonijeti financijskoj stabilnosti momčadi. Poznato je da plaće u momčadi kasne, a sada je potrebno voditi računa i o Räikkönenovim honorarima koji su uvjetovani učinkom u utrkama. Prisjetimo se da je Finac osvojio pomalo neočekivanih 207 bodova. Situaciju dodatno komplicira i Lotusovo ime koje momčad mora zadržati i tijekom idućih triju godina.
Aabar namjerava potpuno preuzeti Toro Rosso

Interlagosom se pronijela vijest da Aabar, fond suverena iz Abu Dhabija, nakon što je napustio Mercedes u kojem je imao 40% dionica, želi u potpunosti preuzeti Toro Rosso. Pretpostavlja se da je Aabar do sada preuzeo 60% momčadi putem svojih marki Falcon Bank i Cepsa, čime Talijanima jamči glavne sponzore. Ovu vijest nisu opovrgnuli u Toro Rossu, a ni u Red Bullu.

Horner već godinama želi racionalizirati Red Bullova ulaganja i riješiti se momčadi iz Faenze. Za razliku od njega, Helmut Marko bi htio zadržati barem djelomično vlasništvo u momčadi.
Posljednja šansa za HRT je kineska vlada

U HRT-u vlada dramatična situacija. Vlasnik, investicijski fond Thesan Capital, prodaje momčad (uključujući i dugove) za četrdeset milijuna eura, no onaj tko to kupi neće se pozamašno okoristiti.

Do današnjega dana (30. studenog) momčad mora platiti FIA-i upisninu od 500.000 dolara kojima trenutno ne raspolaže. Nakon što je u Abu Dhabiju otkazao upravljač na Khartikeyanovom automobilu i kočnice na De La Rosinom, FIA je zatražila dodatno jamstvo glede sigurnosti za posljednje dvije utrke i u Teksasu se momčad pojavila s pouzdanijim materijalom.

Posljednja šansa za HRT je kineska vlada od koje je momčad zatražila 30 milijuna dolara za trećega vozača Oling Hua, ali konkretnoga odgovora iz Pekinga nisu dobili.

хрт1 рипуваше:)

еве му шанса на UVIJEK elegantni Ferrarijev predsjednik, markiz Luca Cordero di Montezemolo за трет болид море и четврт ќе добие ако го купат лотус кој е и конкурентен ама мислам дека не смеат според новите правила да имаат тесна врска два тима т.е иста шасија а еден тим
можи тој инвестицискиот фонд шо сакаа да ја купат Ф1 пред некоја година или некој арап да го купи лотусот а ферари да им дава мотори и да имаат трет болид
ова е само идеја и ако прочита секогаш елегантниот ќе знам:)
и плус ќе го вежбаат нивниот возач од академијата Жул Бјанки кој како шо читам бил многу брз и за кој се надевам дека ќе го шутнат тоа шпанското ѓубре од чоек
 
Член од
13 април 2008
Мислења
7.589
Поени од реакции
6.945
- Расплетот Австриско ГП за догодина изгледа се' поизвесно, откако во петокот турската Влада не го поддржала враќањето на нивната земја во Ф1 календарот.
 
Член од
1 февруари 2012
Мислења
3.674
Поени од реакции
4.205
- Расплетот Австриско ГП за догодина изгледа се' поизвесно, откако во петокот турската Влада не го поддржала враќањето на нивната земја во Ф1 календарот.
Aко се менува брем ке се смени со друга европскса трка која исто така е добра,А1 ринг по ново Ред Бул ринг е олд скул патека што е тотално реновирана,ке биде добра европска трка ако евентуално не се реализира турската.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
ФИА удира "кочница" на промените



ФИА удри сопирачка во однос на промените во аеродинамиката на болидите за 2014 година, стравувајќи дека новата генерација болиди ќе станат премногу бавни.

По последната средба на World Motor Sport Council во Турција, ФИА објави дека планираат промени во врска со аеродинамиката на болидите во 2014 година, кои беа заменети со "спецификации 2012".

"Постојат стравувања дека болидите на Формула 1 ќе станат премногу бавни" гласи публикација во германското Auto Motor und Sport.

Еден од проблемите е дека новите V6 турбо мотори и системите за обновување на енергија ќе додадат сериозни килограми (повеќе од претходно очекуваното) на вкупната маса на болидите за сезона 2014.

Правилата на ФИА за 2014 година имаат за цел да ја намалат брзината, но не повеќе од 5 секунди за круг. Секоја секунда одозгора би довела до тоа Ф1-болидите да станат побавни од Ле Ман прототипите, дури и од Индикар автомобилите.

http://www.mtv.com.mk/mk/sport/formula_1/71023/fia_udira_'kochnica'_na_promenite.aspx
 

Kajgana Shop

На врв Bottom