Io Sono Interista
The original, one and only IoSono.
- Член од
- 21 декември 2007
- Мислења
- 28.624
- Поени од реакции
- 59.477
fixed.Ајсбој went full retard со Real Steel постот
fixed.Ајсбој went full retard со Real Steel постот
Се работи за филмче од независна продукција. Ова не е холивудски блокбастер за да биде технички перфектен. Сепак, филингот кој го остава е неспоредлив со останатите од овој тип што сум ги гледал.Катастрофа е филмот, глумата 0,режија 0 ,камера 0, како студенти да го снимале. Ајде приказната не е лоша али не е доволно добра да ги покрие 0те.
Се на се лош филм.
I taka i taka e Rundskop, gledaj neso od Bela Tarr (steta so se penzionira) ili postaro neso od Darren Aronofsky.Rundskop ептен јак.
Филм што прави студија на еден лик што има пеколна судбина. Приказната е одлично избработена и ни кажува за мафијата што се бави со трговија на вештачки хормони за раст на животни и сплетката на главниот лик во нивната шема. Филм со меланхолична атмосфера.
Од Аронофски само Requiem for a Dream кој е екстра филм и The Wrestler кој е ништо посебно ги имам гледано, ниту фамозниот Black Swan кој има girl on girl сцена меѓу Мила Кунис и Натали Портман го немам гледаноI taka i taka e Rundskop, gledaj neso od Bela Tarr (steta so se penzionira) ili postaro neso od Darren Aronofsky.
Weeeeeell....techincally....имаше една релативно геј сцена во последниот филм што имплицираше нешто..Не ќе биде лошо следниот 007 место партнерка да се користи партнер, и така све накоштрени станаа со тие хомо филмови, а и ке добие сигурно милиони плус заработувачка.
Zatoa i rekov postaro od Aronofsky . Gledaj gi Pi (1996) i The Fountain (2006), malce se teski za gledanje no Aronofsky ostava gledacot da go interpretira konceptot na filmot, genij e , steta so pocna da snima sranja ko Black Swan i Noah. C.R.E.A.M i toj stana izglea.Од Аронофски само Requiem for a Dream кој е екстра филм и The Wrestler кој е ништо посебно ги имам гледано, ниту фамозниот Black Swan кој има girl on girl сцена меѓу Мила Кунис и Натали Портман го немам гледано
Но на watchlist ми е овој и Пи, The Fountain и Noah не знам дали сакам да ги гледам.
A од Bela Tarr ништо немам гледано, но дефинитивно ќе гледам.
Scarlet glumenje ? Edna faca imashe niz celiot film, ne ni zbori, samo se soblece malce i toa bese.Nikoj li ne go gleda Under the Skin? Scarlet razvali. 5/5
*ne e preporacliv za Io poso nema vkus, i za anon poso ima nudity a lot
Zatoa i rekov postaro od Aronofsky . Gledaj gi Pi (1996) i The Fountain (2006), malce se teski za gledanje no Aronofsky ostava gledacot da go interpretira konceptot na filmot, genij e , steta so pocna da snima sranja ko Black Swan i Noah. C.R.E.A.M i toj stana izglea.
Bela Tarr e sledniot cekor posle Aronofsky, melanholicni filmovi so predobra kinematografija, Turin Horse , Werckmeister Harmonies i Damnation mi se najdobri.
Turin Horse mu e najdobar, vo nego e obrazlozena ideologijata na Friedrich Nietzsche, onaka kako sto ja razbira Bela Tarr.
p.s nov sum na forumov , predobra tema za debata.
Мене пак Bella Tar ми е претенциозен, со неверојатно долгите кадри знае да е монотон, но ете трите негови "блокбастери" се must! Аronofsky го изгуби респектот од мене после Noah, класичен блокбастер, очекував каде каде поапстрактни ствари место мерички ефекти. А што се тиче Скарлет.. немој со малава трансформација и ладноќата сосема долови тоа што требаше да го долови. Филмот воопшто не е нападен и флуидно си се распакува, не се рандом нафрлени сцени па после да се бара тешки интерпретации, туку океј знаеме што се дешава, но не знаеме зошто. Веќе има створено култ, и според мене оправдано. Филм на годината ми е.Scarlet glumenje ? Edna faca imashe niz celiot film, ne ni zbori, samo se soblece malce i toa bese.
Filmov e celiov sveden na minimalizam, depresiven, melanholicen, so mal broj na glumci, a najmnogu od se amaterski produciran, morbidna muzika staeno a in-movie dejstvoto ne e ni priblizno napnato, nerazvieni likovi, nitu pak inicijacii niz filmot koi ke mu pomognat na gledacot da gi razbere.
Aj da ne pisam spoileri, neka go izgleda koj ima vreme.