Фан клуб на "Ferrari"

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
а како тоа ист болид (еден производител на шасија или еден мотор)

и кога има и на кој канал (втцц и беемве шампионати)
Па така, BMW (пример) е добавувач на мотори во целиот шампионат, и имаат договор со еден производител на шасии, менувачи и гуми... Така да сите тимови возат иста машина, иста шасија и исти делови. Уствари, доаѓаш до моментот каде што нема разлика во деловите, освен во креативата на развивачите на аеро-динамиката на постоечката шасија и поддесувањето на болидот (дали за свиоци или за право). Па разликите се минимални и осетни, едниот е побрз во свиоците, другиот е побрз на правците, и има доста шанса за претекнување, бркање... кое најмногу зависи од спремноста на возачот да ризикува или не.

Мислам дека VTCC лани одеше на А2, годинава незнам каде е и дали го емитуваат уште, само таму се натпреваруваа oбични сериски седани во некоја најјака изведба со некои конкретно регулирани стандарди под капата на FIA.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Па така, BMW (пример) е добавувач на мотори во целиот шампионат, и имаат договор со еден производител на шасии, менувачи и гуми... Така да сите тимови возат иста машина, иста шасија и исти делови. Уствари, доаѓаш до моментот каде што нема разлика во деловите, освен во креативата на развивачите на аеро-динамиката на постоечката шасија и поддесувањето на болидот (дали за свиоци или за право). Па разликите се минимални и осетни, едниот е побрз во свиоците, другиот е побрз на правците, и има доста шанса за претекнување, бркање... кое најмногу зависи од спремноста на возачот да ризикува или не.

Мислам дека VTCC лани одеше на А2, годинава незнам каде е и дали го емитуваат уште, само таму се натпреваруваа oбични сериски седани во некоја најјака изведба со некои конкретно регулирани стандарди под капата на FIA.

па тогаш ајде и во Ф1 нека направат така еден мотор (Ферари на пример) или да не живејме на стара слава нека има мекларен мотор упс грешка (нема мекларен свој мотор сега засега) хахаха

нека има Волксваген мотор (ама тешко тоа да биди така)

а за тоа втцц само го знам милер и занарди и знам дека имаше сеат и беемве коли........
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
па тогаш ајде и во Ф1 нека направат така еден мотор (Ферари на пример) или да не живејме на стара слава нека има мекларен мотор упс грешка (нема мекларен свој мотор сега засега) хахаха

нека има Волксваген мотор (ама тешко тоа да биди така)

а за тоа втцц само го знам милер и занарди и знам дека имаше сеат и беемве коли........
Абе види и Ферари и Мекларен се доволно иновативни за да смислат нешто ново. Н треба да се ограничат на еден производител, во послабите натпреварувања така е поради економската исплатливост и генералниот спонзор. Turbo, Blower, ECU, TipTronic, TractionControl, ABS, ESP, EBD и сите слични срања се измислени за потребите и развојот на моторите во F1. Доволно е да не смислуваат тупи забрани за развој на моторот, надолевање на гориво, менување на гуми, кратење на стабилизатори или буџети. Реното на Сена развиваше 1500 кс од 1500 цм кубни надополнет со турбо полнач. Сегашните мотори ја имаат упола моќта од 2500 цм кубни што значи наместо да се развиваат моторите одат наназад. И додека се развиваше моторот имаше иновации, патетни кои успешно се користат до ден денес во автомобилите. Затоа пак мометнално развојот на болидот е префрлен на аеро-диинамика, а од тоа корист нема автомобилската индустрија.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Абе види и Ферари и Мекларен се доволно иновативни за да смислат нешто ново. Н треба да се ограничат на еден производител, во послабите натпреварувања така е поради економската исплатливост и генералниот спонзор. Turbo, Blower, ECU, TipTronic, TractionControl, ABS, ESP, EBD и сите слични срања се измислени за потребите и развојот на моторите во F1. Доволно е да не смислуваат тупи забрани за развој на моторот, надолевање на гориво, менување на гуми, кратење на стабилизатори или буџети. Реното на Сена развиваше 1500 кс од 1500 цм кубни надополнет со турбо полнач. Сегашните мотори ја имаат упола моќта од 2500 цм кубни што значи наместо да се развиваат моторите одат наназад. И додека се развиваше моторот имаше иновации, патетни кои успешно се користат до ден денес во автомобилите. Затоа пак мометнално развојот на болидот е префрлен на аеро-диинамика, а од тоа корист нема автомобилската индустрија.
така е :bravo:

ама пак ако не забранеа ќе останеше само Ферари и Мекларен (и ќе возеа по 10 болиди од еден тим хаха)


и кризата си го направи своето

ај ќе видиме со турбо моторите за неколку години (ако постоиме после 21.12.2012) :)
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
а кога има и на кој канал????????
На Eurosport ја даваат трката и мерак ти е да ја гледаш, коментаторите се чиста 10 многу се разбираат од трки за разлика од нашиве кој знаат само фудбал да комнетираат и ништо повеќе :toe:
Еве ти страна да гледаш кога има трки http://www.fiawtcc.com/
 

D-r-ot

од поликлиника
Член од
8 јануари 2009
Мислења
3.360
Поени од реакции
941
Покрај тоа што Маса, останува уште 2 години во Ферари, денес Доменикали изјави дека Ф-каналот кој го развивале, е виновникот за слабата форма... Повеќе
 

Stef_12

Player hater
Член од
15 јануари 2009
Мислења
1.024
Поени од реакции
645
Очекувам со новиот издувен систем, и целосно нов заден дел на болидот, конечно да бидеме први на квалификации ( и на трката се разбира) во Валенсија....
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Очекувам со новиот издувен систем, и целосно нов заден дел на болидот, конечно да бидеме први на квалификации ( и на трката се разбира) во Валенсија....

би требало да газиме се пред себе


Пет Фрај преминува во Ferrari


британец кај италијанци хм

да не е некој шпион мамата негова

демек ги знај тајните на мекларен за болидот од 2011 и ќе ги примени кај црното коњче

ај ќе видиме.......
 

D-r-ot

од поликлиника
Член од
8 јануари 2009
Мислења
3.360
Поени од реакции
941
Сите во МсМ жалат по неговото наводно преминување во Ферари...

Инаку, Б верзијата на Ф10, Алонсо ја откри во Фиорано. Повеќе
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Ај вајда ке им ја скратиме радоста на овие за мекларен што се, зашто уште малце ке прднат од среќа
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrari најиздржлив, Red Bull пред McLaren

По оние проблеми со моторот на почетокот на сезоната, кој би поверувал дека Ferrari не би извозел само три круга од вкупните досега оваа сезона? Досега, Ferrari е најрелијабилниот тим во Ф1, а зад нив се наоѓаат Red Bull.

Red Bull е лидер во шампионатот и во двете конкуренции, но заостануваат зад Ferrari по ова прашање за 98 круга. Единственото откажување на Италијанците е она на Алонсо во Малезија, каде што Шпанецот мораше да го „паркира“ болидот поради проблеми со менувачот.

Но барем засега, Ferrari нема никакво фајде од релијабилноста, бидејќи моментално се наоѓаат на третата позиција во конструкторскиот поредок, а нивниот најдобар возач (Алонсо) е на петтата позиција. Како за напомена, ниту Алонсо, ниту Маса немаа судар со некој друг возач, ниту излетување.

Mercedes покрај Ferrari е единствениот тим кој не се повлекол поради судари со други возачи, а по прашање на издржливоста, се наоѓаат на третото место, пред McLaren.

Како за споредба, Red Bull имаа едно откажување поради проблеми и две откажувања поради судари, додека McLaren имаа две откажувања од техничка природа и едно поради судар. Renault е „најлошиот“ по ова прашање од топ четворката, со 4 откажувања и два судари.

На последната позиција се наоѓаат Sauber, а пред нив се Virgin. Lotus е најдобриот во оваа конкуренција од новите тимови, пред Hispania.

Процентуална изразеност на завршени кругови:1. Ferrari 99,8%
2. Red Bull 93,1%
3. Mercedes 92,7%
4. McLaren 91,4%
5. Renault 86,4%
6. Williams 86,1%
7. Force India 85,5%
8. Toro Rosso 80%
9. Lotus 71,1%
10. HRT 70,7%
11. Virgin 65,2%
12. Sauber 57,9%
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrari neće mijenjati ključne ljude upravljačke strukture

U intervjuu kojeg je dao novinarima u Valenciji, markiz Luca di Montezemolo je potvrdio da Ferrari neće mijenjati ključne ljude upravljačke strukture F1 momčadi.

Upravljačka struktura ostaje ista

Usprkos pisanju dobro informiranih talijanskih medija, čini se da Ferrari neće mijenjati ključne ljude svoje upravljačke strukture čije su odluke dovele do gubitka naslova na VN Abu Dhabija.

Informaciju je potvrdio uvijek elegantni Ferrarijev predsjednik, markiz Luca Cordero di Montezemolo. Njegova Ekscelencija je s novinarima razgovarala u Valenciji.

"Promjene u momčadi? To nije naša filozofija jer smo ranije prihvatili politiku temeljenu na dinamičkoj stabilnosti," objasnio je predsjednik.

"Moguće su minorne promjene, ali neće biti većih zahvata. Osim toga, mora se reći i to da bi priča danas bila potpuno drugačija, a da stvari u Abu Dhabiju nisu ispale onakve i da si nismo zabili taj penal."

Podrška Stefanu Domenicaliju

Ekscelencija je iskoristila priliku te dala potpunu podršku šefu momčadi Stefanu Domenicaliju.

"Ja sam jako zadovoljan radom Stefana Domenicalija koji nas vuče naprijed svojim velikim sposobnostima, duhom i istančanim smislom za balans."

Alonso dijeli predsjednikovo mišljenje

Fernando Alonso se slaže s predsjednikom i naglašava da ništa ne bi trebalo zasjeniti Ferrarijeva ovosezonska postignuća.

"Bilo je utrka na kojima smo gubili bodove, baš kao što je bilo utrka i na kojima su naši suparnici gubili još više bodova jer bi inače naslov osvojili ranije," prokomentirao je Španjolac.
"Momčad je bila vrlo razočarana zbog propuštene prilike, ali Ferrarijeva velika snaga je u tome što se zbog jedne pogreške ne predaje depresiji nego, potpuno suprotno, reagira još odlučnije za sljedeću godinu," zaključio je.

http://www.f1racing.com.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=3987:ferrari-nee-mijenjati-kljune-ljude-upravljake-strukture&catid=58:najnovije-vijesti&Itemid=86
 

Kajgana Shop

На врв Bottom