Фан клуб на "Ferrari"

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Шојма врска за кој навивам... тупо е да гледаме доминација на еден чоек цела сезона, сите ке се согласат со мене. Само тоа не важеше кога победуваше Ферари бидејќи сите дркаа на Шумахер, чоекот шо нема победа од ко си замина од таму.

Како и да е, добро е да има конкуренција за да биде интересно гледањето, ако Ветел ја освои титулата во август кој ќе гледа F1 во декември?
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Massa provozao F150 po Fioranu



Ferrari je angažirao Felipea Massu da sjedne u F150° Italia i odvozi, kako je navedeno, promotivne krugove na kojim su dozvoljeni različiti setupovi.
Po fotografijama, čini se da je Ferrari imao nešto viši stražnji kraj bolida, što je po mnogima indikator istraživanja Red Bullove filozofije kod njihovog RB7.
Podsjetimo, iz Red Bulla su par puta naglašavali da tajna njihovog bolida nije i ne može biti u fleksibilnom prednjem krilu nego u postavljanju čitavog bolida, koji je na prednjem dijelu niži, dok je stražnji dio nešto viši – suprotno od McLarenove ideje, kod kojih je stražnji kraj nizak, dok je prednji nešto viši.
Prigodno ili ne, u Tursku većina ekipa dolazi sa novim paketima, što bi značilo da će i Ferrari, u slučaju da se ovi promotivni krugovi pokažu brzi, na Istanbul Parku imati repliku Red Bulla. ostaje nam za vidjeti hoće li to funkcionirati u utrci.


http://www.grandprix.com.hr/massa-provozao-f150-po-fioranu/
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrarijev lov na McLarenovce



Ferrarijev lov na McLarenovce



Autor Goran Slavić Četvrtak, 14 Srpanj 2011 09:58 PDF | Ispis | E-mail




F1Racingov kolumnist, Goran Slavić piše o nedavnim prelascima McLarenovih inženjera u Ferrari, što je omogućio dolazak Pata Frya na mjesto tehničkog direktora. momčadi. Za razliku od Alda Coste, Fry je iz engleskih krugova s odličnim kontaktima.

piše: Goran Slavić
Matulji, Hrvatska
goran.slavic1@ri.t-com.hr
...................................................
Nakon što se Pat Fry, bivši McLarenov djelatnik, ustalio na mjestu Ferrarijevog tehničkog direktora, u Maranellu su, čini se, odlučili ponovno oprati svoju kreditnu karticu u jednom od McLarenovih supermarketa. Ferrari, nakon odlaska ili smjene (ovisno o tome kako tko gleda na te stvari) bivšeg tehničkog direktora Alda Coste, a koja i nije bila nenadana, mora pronaći nove ljude za popunjavanje svoje kadrovske križaljke. Nije tajna da su u potrazi za aerodinamičarom, ali i za inženjerom koji bi trebao potpisati nacrt automobila za 2013. Ovakav način rada bio bi zapravo preslika McLarenovog jer u Wokingu postoji tehnički direktor (Paddy Lowe) i nekoliko projektanata. Donedavno su dvije osobe preuzimale odgovornost za cjelokupan projekt i u toj su se ulozi izmjenjivali iz godine u godinu. Jedan od njih je Tim Goss koji je ostao u McLarenu, a drugi upravo Pat Fry koji trenutno radi na restrukturiranju svoje nove momčadi, nastojeći je popuniti dečkima iz bivše.


McLaren Technology Centre (MTC)

Ovakav sustav rada bio je nezamisliv za „vladavine“ Alda Coste, a što je prema mišljenju mnogih bio limit filozofije „made in Italy“. Costa je rastao i stasao pod okriljem dviju momčadi; najprije Minardija, a potom Ferrarija i jedno od njegovih najvećih ograničenja bio je nedostatak poznanstava, ključnih za dovođenje ljudi iz protivničkih momčadi. U Pata Fryja situacija je potpuno drukčija. Zahvaljujući svojem dugogodišnjem stažu u McLarenu postao je dijelom engleskog „kružoka“ u kojem se svi dobro poznaju, međusobno susreću i razgovaraju. U Maranellu su ustrajni u dovođenju britanskih stručnjaka koji bi bili bolje plaćeni od oih talijanskih, a za izvor novih djelatnika odabrali su Woking. No i McLarenova struktura škripi, a pobjede u utrkama ne mogu sakriti činjenicu da je posljednji naslov proizvođača osvojen 1998., dakle u prošlome stoljeću, pače tisućljeću. Ni Hamiltonov naslov iz 2008. nije pridonio jedinstvu momčadi, a u posljednje vrijeme ne krije svoje nestrpljenje i namjeru da nakon 2012. otiđe iz momčadi ako mu ne pripreme konkurentan automobil.
Iz Wokinga je stigao u Ferrari Ioannis Veloudis, vidnih grčkih korijena, stručnjak za CFD (Computational Fluid Dynamics = Računalna dinamika fluida) i u Maranellu bi trebao biti zadužen za prednja krilca.. Drugo ime na popisu je ono Rupada Darekara, Indijca koji je završio škole u Švicarskoj i Engleskoj, gdje je diplomirao na prestižnom Imperial Collegeu. Premda je njegovo ime mnogima nepoznato, u Wokingu je obnašao dužnost „senior aerodynamicista“, što znači da se radi o iskusnom tehničaru, unatoč njegovim relativno mladim godinama. U Ferrariju se prave da o tome ne znaju ništa, ali iz Engleske stižu potvrde i tvrdnje da su ga izgubili te da je i on „žrtva“ Pata Fryja. No u otimanju imena ne radi se samo o ratu između Ferrarija i McLarena, jer je McLaren izgubio još jednog značajnog inženjera, Tima Leana (također stručnjaka za aerodinamiku s višedesetljetnim iskustvom), koji je otišao u smjeru Red Bulla.
Iz Neweyjeve momčadi u Ferrari je stigao francuski tehničar koji se zadržao izuzetno kratko, krenuvši u smjeru Mercedesa kao zamjena Ben Woodu koji je ranije radio u Super Aguriju, a potom u Brawnu GP, budućem Mercedesu za čiju je aerodinamiku bio odgovoran. I dok je tržište vozača barem za sada relativno mirno, ono inženjera i tehničara prilično je uzavrelo. U Ferrariju se vjerojatno nadaju da će dovođenjem novih imena s otoka u momčadi zapuhati oni isti vjetrovi koji su puhali sredinom devedesetih kada je Ross Brawn uspio nagovoriti i Roryja Byrnea da se preseli u Italiju,

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/ferrarijev-lov-na-mclarenovce
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Маса останува во Ферари



Претседателот на Ферари, Лука ди Монтеѕемоло ги прекина шпекулациите околу иднината на Фелипе Маса во Ферари, изјавувајќи дека за 2012-та Ферари ќе ја има истата возачка постава.
- Маса и Алонсо секогаш носат нешто повеќе за тимот. Алонсо е супер, а Маса ја враќа старта форма. Мислам дека возачите не се проблем. Знам дека ова е период на шпекулации, но возачката постава за Ферари следната година ќе ја сочинуваат Алонсо и Маса.
Победата на Алонсо во Силверстоун беше прва за Ферари оваа сезона, а и со таа победа, Шпанецот повторно ги врати надежите за титулата, а Маса потврди дека титулата не е недостижна и покрај големиот дефицит од 92 поени. Истиот овој оптимизам го сподели и Монтеѕемоло.
- Маса со право се надева, бидејќи сеуште има долг пат. Сите бевме разочарани бидејќи не бевме таму каде што сакавме да бидеме на почетокот на сезоната, и затоа сум задоволен со победата во Силверстоун, бидејќи супериорноста покажана таму, ни дава голема надеж. Работиме цело време, а исто така работиме и на болидот за следната година. Ќе ги броиме поените на крајот. Победата дојде во вистинско време, по многу работа. Побарав итна реакција и мило ми е што нашиот тим ги покажа вистинските капацитети,- изјави Монтиѕемоло.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/10416-masa-ostanuva-vo-ferrari


 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Domenicali: Ferrarijev novi bolid bit će vrlo inovativan

Ferrarijev šef, Stefano Domenicali najavio je da će njihov novi bolid biti vrlo inovativan jer ih je konzervativnost aktualnog 150° Italia skupo stajala.


Zaključak razvojnog programa bolid 150° Italia
Stefano Domenicali je izjavio da je Ferrari sve resurse fokusirao na razvoj novog bolida za 2012., koji će, prema njegovim riječima, biti vrlo inovativan.
Premda im je nasljednik konzervativnog 150° Italia prioritet, Ferrari će se svejedno truditi u finalnom dijelu ove sezone t će pokušati pobijediti na što više utrka.
"Naš realističan cilj za posljednjih osam utrka su pobjede, moramo osvojiti što više bodova možemo," rekao je Domenicali. "Siguran sam da možemo ostvariti dobre rezultate, ali ne bismo trebali razmišljati o tablici s bodovima jer ćemo do naslova vrlo teško s obzirom na zaostatak kojeg imamo. Ali, vidjet ćemo što će se dogoditi na sljedećih nekoliko utrka. Imamo potencijal i vjerujemo u sebe."
"Što se tiče razvoja 150° Italia, došli smo do kraja programa, ali to ne znači da će rad na njemu biti potpuno obustavljen. Sada smo potpuno posvećeni bolidu za 2012."
Ferrarijev novi bolid bit će vrlo inovativan
"Što se tiče pravila za sljedeću godinu, velikih promjena neće biti, osim ispušnih sustava. Stoga na nove bolide možemo gledati kao na prolongirani razvoj aktualnih bolida. Ipak, nakon što sam vidio model našeg novog bolida u dizajnerskim uredima i zračnom tunelu, mogu reći da će to biti vrlo inovativan stroj."
"To i očekujemo jer nam je prvi cilj za 2012. konkurentni početak sezone," dodao je Domenicali.

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/domenicali-ferrarijev-novi-bolid-bit-ce-vrlo-inovativan

Like од мене
море два Like-a
:)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Шојма врска за кој сум, битно да гледаме салам Ф1... Ерата на Шумахер ако се пофтори со истото сценарио а со различни глумци наебафме.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Последна сезона за Маса во Ферари?



Според тврдењата на поранешниот Ф1 возач и сегашен коментатор на ББС, Дејвид Култхард, можно е оваа сезона на Фелипе Маса да му биде последната во Ферари.
Иако тимот од Маранело потврди дека ја задржува истата возачка двојка за наредната година, се поголеми стануваат шпекулациите дека тимот сепак ќе го замени Маса, пред истекот на договорот кој има важност до крајот на 2012-та година.
Причина за ова може да се сметаат победата и осумтте финиши на Алонсо на подиумот, додека Маса најдобар пласман го има петтото место кое на 4 пати му преставува највисок пласман оваа сезона.
- Во Формула 1 се е возможно. Ова го научив во моите 17 години престојување во таа средина. Тој е многу фин возач кој вози со своето срце, но ги нема перформансите со кој располагаше порано. Ферари нема избор освен да бара нов возач. Во Формула 1 , константно сте под присиок. Дури и Фетел е под притисок но на друг начин. Маса знае дека неговата кариера полека заоѓа, а со овие резултати, тој нема да биде во Ферари во наредните години. Ферари ќе бара возачи кои ќе преставуваат сериозна закана за 2012-та година, - изјави Дејвид Култхард.
Останува да се види каква ќе биде разврската во тимот на Ферари по ова прашање, а сигурно главна улога ќе игра и Фернандо Алонсо, кој покрај тоа што се смета дека ќе има удел во избирањето на новиот возач во тимот, неодамна изјави дека е сосема задоволен со Фелипе Маса.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/10601-posledna-sezona-za-masa-vo-ferari

скопско и се е можно

Di Montezemolo upozorio: Bez Ferrarija nema Formule 1

Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo poručio je da Formula 1 ne može samo tako računati na Ferrarijevu prisutnost nego da za to treba ispuniti i određene, precizno definirane uvjete.

Montezemolo na Nurburgringu 1995.

"Nema Formula 1 bez Ferrarija"
Uvijek elegantni Ferrarijev predsjednik, markiz Luca Cordero di Montezemolo u nedjelju je osvanuo u Mugellu, odakle je upozorio da Ferrarijeva budućnost u Formuli 1 ovisi o pravilima koja treba promijeniti.
Di Montezemolo tvrdi da Ferrari neće odustati od svojih zahtjeva, u kojima traži promjenu tehničkog pravilnika te dijelova sportskog pravilnika koji se odnose na testiranja i treći bolid.
"Formula 1 i dalje je naš život, ali nema Formule 1 bez Ferrarija. Baš kao što bi i Ferrari bio drugačiji bez Formule 1," rekao je predsjednik.
"Možemo biti vrlo strpljivi, ali imamo precizne uvjete pod kojima želimo nastaviti raditi. Ne vozimo samo za publiku, nego na utrkama provodimo i napredna istraživanja koja se odnose na sve aspekte naših cestovnih automobila. Testiramo motore, šasiju, mehaničke komponente, elektroniku, materijale i aerodinamiku. Transfer tehnologije s trkaće staze na cestovne automobile značajno je porastao kroz posljednjih dvadeset godina," objasnio je.
Opet protiv aerodinamike
"Ono što nije dobro je činjenica da 90% performansi bolida sada ekskluzivno ovisi o aerodinamici, što je po nama negativno jer testiranja više nisu dozvoljena. Mi proizvodimo automobile, ne helikoptere, rakete ili zrakoplove. Sigurno, ne možemo se vratiti u rastrošnost koja je vladala prije nekoliko godina, ali ne možemo biti ni u situaciji da mladim vozačima iz Ferrarijeve akademije ne možemo osigurati priliku za testiranje."
Ferrari i dalje ustraje na trećem bolidu
"Konačno, dolazimo do problema trećeg bolida kojeg zagovaramo ne zbog svojih vlastitih interesa nego za dobrobit sporta. Vjerujemo da je to u interesu navijača, medija i sponzora jer bi za većim brojem konkurentnih bolida vladao veći interes nego za bolidima koji zaostaju dvije ili tri sekunde i koje se obiđe za samo nekoliko krugova."
"Primjerice, sjetimo se da je Giancarlo Baghetti 1961. pobijedio na VN Francuske u Reimsu s privatnim Ferrarijem. Bilo bi lijepo kad bi svanuo dan u kojem bi jedan od naših bolida vozio pod američkim, kineskim ili pod bojama Abu Dhabija," dodao je.
Što Formula 1 mora napraviti ako želi zadržati Ferrari?
U zaključku obraćanja, predsjednik di Montezemolo je upozorio da Formula 1 Ferrarijevu prisutnost ne bi trebala uzimati zdravo za gotovo.
"Ako Formula 1 i dalje želi Ferrari mora se promijeniti i postati najnapredniji istraživački centar, a istovremeno paziti i na troškove," naglasio je. "Mi u Formuli 1 nismo kao sponzori, nego kao konstruktori."

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/di-montezemolo-upozorio-bez-ferrarija-nema-formule-1

секогаш вака кога пишат (Uvijek elegantni Ferrarijev predsjednik, markiz Luca Cordero di Montezemolo) читам по коментарите дека хрватите многу се нервираат:pos:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Хах, гарант имаат некој подобар на пик, пример Нико Хулкенберг, кој ќе можи да биди втор возач во Ферари зад Алонсо, а по неговото повлекување и да го наследи. Од Маса се очекуваше истото, ама по повредата, едноставно чоекот не е истиот возач.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
хулк кај ѓупците ќе вози,а читам дека наводно розберг сакал да оди ама мислам дека тешко да се случи тоа
јас сакам перез плус и карлос слим ќе го донеси и алонсо педерчето нема шо да брчи и да се заканва оти ќе си заминат со сантандерчето и бла бла бла
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
хулк кај ѓупците ќе вози,а читам дека наводно розберг сакал да оди ама мислам дека тешко да се случи тоа
јас сакам перез плус и карлос слим ќе го донеси и алонсо педерчето нема шо да брчи и да се заканва оти ќе си заминат со сантандерчето и бла бла бла
Кој се ѓупците :pos: ?
Розберг невервам дека ќе го пуштат од мерцедес, нити пак Ферари ќе искешира доволно за да премини... Очекувам некој млад талент, од типот на Фетел да го смени Маса, така да можно е Перез да го видиме.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
форс индија бе брааааааат :pos: и плус можи ќе му најдат малечка невеста на хулк :)
Ферари нема пари за розберг? абе ајде

па да и Фетел можи ќе дојди ама 2014-2015 наместо шпанското кретенче шпионско екс меклареновско а сега ферариевски :)
 
Член од
23 јуни 2011
Мислења
10.341
Поени од реакции
3.846
Боље Розберг отколку Маса. Маса веќе не е тој што беше после инцидентот.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
форс индија бе брааааааат :pos: и плус можи ќе му најдат малечка невеста на хулк :)
Хахаха, ама си ме насмеал :)

Ферари нема пари за розберг? абе ајде
Има, ама дали ќе ги искешираат е прашање. Друг муабет е дали Розберг ќе сака да биди втор возач во Ферари.

па да и Фетел можи ќе дојди ама 2014-2015 наместо шпанското кретенче шпионско екс меклареновско а сега ферариевски :)
Е јебига, ќе видиме кога ќе се повлечи шпионот... мада јас мислам дека ако ја утнат и идната сезона, двата со Маса ќе ги селат.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Хахаха, ама си ме насмеал :)

Има, ама дали ќе ги искешираат е прашање. Друг муабет е дали Розберг ќе сака да биди втор возач во Ферари.

Е јебига, ќе видиме кога ќе се повлечи шпионот... мада јас мислам дека ако ја утнат и идната сезона, двата со Маса ќе ги селат.
изгледа ништо не прајме со розберг (ако ако) има и други возачи.битно столица и в година ќе вози сигурно
инаку Розберг втор возач нема шанси и арно му е во Мерцедес,германец во германски тим
па в година или другата можно е да изненади Мерцедес......
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Montezemolo komentira potencijalne kandidate za Massino mjesto



Luca di Montezemolo još je jednom stao u obranu Felipea Masse, istovremeno nabrajajući vozače koji su ga impresionirali u 2011. godini.
Iako nema sumnje da Brazilac ima sigurno mjesto za iduću sezonu, u Ferrariju ne kriju da su nakon toga sve opcije otvorene.
“2012. je odlučujuća godina za Felipea. Nismo zadovoljni njegovim vožnjama prošle godine, a nije ni on sam. Ali, ne mogu zaboraviti da je on često bio brži od Michaela Schumachera i Kimija Raikkonena. Pomogao je Kimiju da postane prvak, a godinu kasnije i sam je skoro osvojio naslov.”​
Massino mjesto itetkako je goruća tema u F1 paddocku, pa je Montezemolo komentirao i neke od mogućih nasljednika:
Jenson Button je bio odličan, Mark Webber je dobar drugi vozač, a Nico Rosberg je napravio jako dobar posao u bolidu koji nije bio kompetitivan. Također, razvijamo vlastite vozače; nemojte zaboraviti da je Sergio Perez došao iz naše akademije, a i Jules Bianchi bi se mogao razviti u budućnosti.”​
Poljak Robert Kubica, koji se u zadnje vrijeme često spominje kao potencijalna akvizicija za 2013., nije bio spomenut.

http://www.gp1.hr/montezemolo-komentira-potencijalne-kandidate-za-massino-mjesto/

Kakav će biti novi Ferrari (projekt 663)?


Talijanska Gazzetta Sportiva u svom jučerašnjem izdanju najavila je tehničke aspekte novog Ferrarijevog bolida, a tekst je za naše čitatelje preveo i prilagodio Goran Slavić.

Ferrari koji ćemo vidjeti na predstavljanju u Maranellu, predviđenom za početak veljače, značit će radikalni prekid s prošlošću.
Što se mijenja?

Iznenađenja će biti mnoga, polazeći od vanjštine, premda će jednosjed početno biti kamufliran istim krilcima s kojima je model 150 završio prošlogodišnju sezonu (brojevi 1 i 9 na crtežu). Radije smo se odlučili na prikaz mozaika novosti negoli na pogađanje buduće forme. Polazište u tome nam je jednosjed iz 2011. na kojemu su na vrlo jednostavan način primijenjene dvije norme koje će činiti ovogodišnje automobile drukčijim od prošlogodišnjih. Radi se o promjeni visine šasije na prednjemu dijelu i dakle na nosu (2), te o napuštanju niskog puhanja iz ispušnih kolektora (6).
Ispušni kolektori

Ova posljednja zabrana povezana je s velikim ograničenjima glede elektronike motora, kako bi se izbjeglo puhanje toploga zraka i u fazi kada akcelerator nije pritisnut, a što je bilo najsnažnije Red Bullovo oružje u 2011. Od dviju promjena u pravilima posebice je druga utjecala na projektiranje jednosjeda, prisiljeavajući da se krene od ništice u studiji aerodinamike stražnjega dijela. Dobro je podsjetiti da je primarnih cilj svih istraživačkih centara pronaći rješenja koja ne bi umanjila prednosti dobivene 2011. puhanjem toploga zraka u difuzore. Istraživanja će se usredotočiti na to kako pozicinirati i usmjeriti učinak puhanja kako bi se stražnje krilo napravljeno od dviju međusobno dobro razlučenih razina, učinilo što učinkovitijim.
Inklinacija

Premda pravila smještaju ispušne kolektore u zonu udaljenu od difuzora i stražnje osovine (6), ostavljena je sloboda inklinacije terminala (oko 30° na uzdužnu i 10° na poprečnu os), što će omogućiti različita rješenja u odnosu prema stražnjemu krilu. I upravo ćemo na stražnjemu dijelu moći vidjeti nova i do sada neviđena rješenja.
Pluća

Ferrari je (poput Toro Rossa) uveo novost na ispušnim kolektorima od Velike nagrade Belgije, koju čine svojevrsna „pluća“ (5) koja mogu jamčiti jednu vrstu puhanja toploga zraka i u fazi kada akcelerator nije pritisnut, a da se time nije u suprotnosti ograničenjima koja je FIA nametnula glede elektronike.
Ovjesi

Novi je, barem za crvene, stražnji dio s niskim i prilično širokim mjenjačem te sustavom pull rod, što je u skladu s onime što su učinile i ostale momčadi u 2011. po uzoru na revolucionarni Red Bullov potez iz 2009. Po uzoru na McLarenovu školu napravljeno je vozačko mjesto, s vozačem koji je više ispružen i smješten niže. Ovo su u Ferrariju eksperimentirali počevši od Velike nagrade Turske. Novi Ferrari trebao bi biti elegantniji i minijaturiziran na bokovima i stražnjem dijelu. Na kraju, ne smije se zaboraviti da je odgovorna osoba za novi projekt Pat Fry obnašao istu dužnost i 2009. u McLarenu, stoga su pojedine sličnosti s obitelji MP4 neizbježne.

Projekt 663, onaj Ferrarija 2012., mogao bi se početi ostvarivati polovinom tjedna, izradom prve školjke. Posao ove sezone otežava novo i izuzetno značajno pravilo prema kojemu svaki automobil mora proći crash testove prije nego li iziđe na stazu. Ne samo to; od ove godine testovi su stroži jer prednji dio mora izdržati i eventualni bočni sraz s nosom drugoga automobila. Osim toga, uveden je i test kompresije baze. Niz ovih mjera iziskuje i primjenu novih materijala te drukčiji način lijevanja školjke u autoklavim kotlovima. Sada, dakle, započinje i utrka s vremenom.

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/kakav-ce-biti-novi-ferrari-projekt-663
 

Kajgana Shop

На врв Bottom