Фан клуб на "Ferrari"

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Помина Wrooom, остана шум



Традиционалниот прес настан во Доломитите ја разубави минатата седмица со дузина вести од кампот на Ферари и Дукати, но за разлика од порано имаше повеќе детали кои останаа да „шумат“ и по крајот на ски-деновите.
Највоздржани беа возачите, особено Алонсо, кој со најголеми епитети зборуваше за сезоната што доаѓа, осврнувајќи се на фактот дека шест светски шампиони ќе возат на патеката, како и дека конкурентите се силни. Најсензационалната изјава што тој ја даде во Мадона ди Кампиљо беше онаа која уследи по веста за малерозниот пад на Роберт Кубица и обновувањето на повредата.
- За мене најдобар возач е Роберт Кубица, и сакам да му посакам се најдобро. Зборував со него и сигурен сум дека ќе се врати како најдобар возач во својата група,- изјави Шпанецот иако прашањето гласеше од кого стравува најмногу.
Од друга страна, „дигањето на акциите“ на ривалските тимови, преку критика на сопствените редови е во спротивност со она што го прокламираше Стефано Доменикали, кој го посочи Алонсо како возач што најмногу соработувал со инженерите во Маранело. Во меѓувреме, финскиот весник Турун Саномат објави дека новото Ферари со кодно име „663“ не минало на креш тестовите на ФИА и дека ќе мора да се корегира пред почетокот на тест сесиите во Херез на 7 февруари. Оваа вест остана без официјален коментар, но бидејќи промоцијата на болидот е закажана четири дена пред почетокот на тестирањата, голема е веројатноста дека проблемот ќе биде адресиран на високо ниво. Од друга страна, Доменикали најави дека очекува болидот да не биде „убав“ и дека ќе претпочита тој да биде брз, но откри и дека тимот од Маранело се обидел да конструира свој систем за регулирање на висината. Станува збор за систем кој ја определува висината на возилото при сопирање, кога физичките законитости влијаат таа да осцилира во таквите моменти.
- Тоа е повеќе врзано за стабилноста на болидот при сопирање. Станува збор за систем за кој што знам дека постои комуникација меѓу ФИА и тимовите. Ја очекуваме финалната потврда за овој тип на уреди, дали ќе биде прифатен или не. Но, со сигурност ги разгледуваме ваквите идеи за да видиме дали тие придонесуваат за перформансите или не. Сепак, мора прво да ја сочекаме реакцијата на ФИА,- рече Италијанецот.
Тимскиот шеф на Ферари претходно обелодени дека во Маранело ќе дојде Хирохиде Хамашима, досегашен директор за развој на пневматиците од Бриџстоун, со кој екипата успешно соработуваше и освои неколку титули меѓу 2002 и 2004 година, кога двете компании разменуваа свои инженери. На прашањето за можни возачки засилувања, Доменикали го потврди ставот дека 2012 година е клучна за иднината на Маса, додека во интервју за Скај одби да каже „не“ за можен трансфер на Фетел кај нив, иако претходно го прогласи Алонсо за најдобар возач во моментов. За да биде мистеријата поцелосна, тој го спомна и техничкиот директор на Ред Бул, Адријан Њуи, велејќи дека „останува да се види што тој сака да прави во иднина“.
Голема вистина е констатацијата на Доменикали дека од Ферари секогаш се очекува да биде најдобар и дека тие постојано работат под притисок, а се чини дека 2012 ќе биде уште еден таков тест за екипата од Маранело. Низ зборовите на Алонсо, пак, ништо нема да се знае до кинеското гран при, кое е трета трка во сезоната, по што треба да уследат неизвесното гран при на Бахреин и тестирањето во Муџело пред почеток на европскиот дел на сезоната.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/10714-rekapitulacija-wrooom-2012
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Снегот ја откажа церемонијата во Маранело


Силните врнежи на снег го принудија Ферари да ја откаже церемонијата за лансирање на новиот болид што Алонсо и Маса ќе го имаат за 2012 година.
Италијанската фирма уште два дена пред настанот објави дека Маранело е завеано и дека јавните установи како училиштата во провинцијата на Модена нема да работат најмалку до крајот на седмицата. Покрај високите снежни наноси, како причина се спомнува и температурата од -10 Целзиуси, што предизвикува голомразица и ги прави патиштата опасни.
Со ова компанијата посочи дека отпаѓа и планираното снимање на видео клип за промотивни цели, но ги упати сите заинтересирани да ја следат страницата www.ferrarif1.com за откривањето на болидот кое сепак ќе се случи според планот, на 3 февруари. Сепак, моментот беше искористен за да се промовира соработката на групацијата Фиат со Крајслер, па Алонсо и Маса во овие услови одлично поминале бидејќи добиле на располагање Џип Гранд Чироки СРТ8, кој се лансира како најбрз и најмоќен во досегашната историја на брендот. Овие модели се персонализирани во Ферари стил со препознатливата „тркачка црвена“ боја (Rosso Corsa). Воедно, Скудерија објави дека во 2012 година и двете сезони потоа, компанијата ќе ги користи тркалата на О.З. произведени во италијанскиот град Падуа

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/10763-snegot-ja-otkaza-ceremonijata-vo-maranelo


Ferrari promijenio planove: LIVE prijenos bolida u petak od 10:00h

 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrari: Zaustavljanja u boksu više ni teoretski ne mogu biti brža
Autor F1Racing Subota, 21 Travanj 2012 10:21 PDF | Ispis | E-mail
Ferrarijev šef operacija i procedura koje se odvijaju na trkaćoj stazi, Diego Iovreno, smatra da su se momčadi Formule 1 približile granici teoretski mogućeg najbržeg zaustavljanja u boksu.

Ferrari na prve tri utrke imao najbrža zaustavljanja

Momčadi Formule 1 zaustavljanja u boksu sada odrađuju na samoj granici teoretski mogućeg najbržeg vremena, tvrde u Ferrariju.
Upravo je Ferrari imao najbolji prosjek brzine zaustavljanja na prve tri ovosezonske utrke, a u Australiji i Kini imali su i pojedinačna najbrža zaustavljanja. S obzirom da su prošle godine u poretku brzine zaustavljanja bili tek četvrti, iza Red Bulla, Mercedesa i McLarena, jasno je da su u Maranellu tijekom zimske stanke napravili velike korake.
Za to je velikim dijelom zaslužan Diego Ioverno, Ferrarijev šef operacija i procedura koje se odvijaju na trkaćoj stazi, ali i ekipa dizajnera koja je revidirala oblik kotača, kako bi ih mehaničari mogli što brže mijenjati.
Važnije je imati dobar prosjek svih zaustavljanja nego najbrže zaustavljanje na utrci

"Na treninzima, gdje je atmosfera puno opuštenija nego na utrci, promjenu smo uspjeli obaviti za 2.2 sekunde," izjavio je Ioverno. "Na zadnjoj utrci imali smo najbrže zaustavljanje od 2.6 sek. Iskreno, mislim da teško možemo ponoviti zaustavljanje od 2.2 sek. na utrci, gdje bolid prema mehaničarima dolazi sa 100 km/h i uz varijablu uvijek drugačije točke na kojoj se vozač zaustavlja."
"Ako provedemo poboljšanja koja smo isplanirali u glavi, možda se možemo spustiti na 2.4 ili 2.5 sek. na utrci, ali želim naglasiti da je najvažnije imati dobar prosjek svih zaustavljanja. Na kraju krajeva, najvažnije stvari na zaustavljanjima su jamstvo bržeg zaustavljanja bez obzira na strategiju, izbjegavanje neugodnih iznenađenja i rizika ulaska u promet nakon povratka na stazu."
Ioverno tvrdi da je Ferrari opet lider u semaforima

Osim što su kopirali Mercedesovu ideju matice koja se ne može odvojiti od naplatka kotača, Ferrari je tijekom zime redizajnirao i zračne pištolje i samu maticu kojoj su sada dovoljna samo tri, a ne više šest, okreta da bi adekvatno pričvrstila kotač.
"Detaljno govoreći, s dobavljačima smo radili na zračnim pištoljima koji su sada puno snažniji. Tako smo pokušali kompenzirati zabranu koju je FIA uvela (zabrana helija)," nastavio je Ioverno. "Radili smo i na obliku dijelova, koji su sada drugačiji i bolje strateški raspoređeni. Donijeli smo riskantne odluke. Imamo maticu koja je pričvršćena za naplatak. Napravili smo i važne korake u razvoju elektronike i semafora. Podsjećam da je Ferrari bio prvi koji je uveo semafor u boks i mislim da smo danas, nakon što smo svjetla stavili na dizalice, opet lideri u tom području."
"Mehaničar na dizalici sada više ne traži podignute ruke kolega koji drže pištolje, nego gleda na svjetla koja ima na dizalici i koja se pale kada mehaničari završe s gumama. Takvi koraci omogućili su nam da smanjimo vrijeme reakcije, ali i da izbjegnemo opasnost ljudske pogreške," zaključio je.


http://www.f1racing.com.hr/formula-1/ferrari-zaustavljanja-u-boksu-vise-ni-teoretski-ne-mogu-biti-brza
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
едвај ја исчистив пајажината :)

Ferrari: Novi dijelovi izgledaju obećavajuće

Ferrari i Fernando Alonso danas su na slobodnim treninzima testirali nekoliko novih aerodinamičkih dijelova. Večeras će provesti detaljne analize i vidjeti jesu li dijelovi ispunili očekivanja.

Nova krila, difuzor i usmjerivači zraka

FERRARIJEV tehnički direktor Pat Fry izjavio je da su poboljšanja koja su testirali danas na slobodnim treninzima u Abu Dhabiju - "ohrabrujuća."
Alonso, koji je testirao novo prednje i stražnje krilo, difuzor te usmjerivače zraka, dan je završio sa sedmim najbržim vremenom. Zaostatak za Vettelom iznosio je osam desetinki.
"Dijelovi izgledaju obećavajuće, ali tek moramo analizirati sve podatke prije nego odlučimo hoćemo li s njima sutra voziti," prokomentirao je Fry. "Maksimalno se trudimo popraviti kvalifikacijsku formu. Na utrkama smo prilično dobri, ali moramo poraditi na kvalifikacijama. Zato ćemo nastaviti pokušavati i truditi se."
Zbog truda oko F2012 kasni razvoj nasljednika

Ferrari će F2012 morati razvijati do posljednje ili pretposljednje ovosezonske utrke, što će ostaviti efekt na nasljedniku kojeg pripremaju za 2013.
"Mislim da ove godine malo kasnimo s novim bolidom u usporedbi s prošlom godinom, ali razvoj na njemu je kvalitetan i traje već neko vrijeme," potvrdio je Fry.
Što se tiče razvoja novog bolida, naglasimo da je Ferrari po tom pitanju prošle godine bio u povoljnijoj poziciji jer su još u rujnu odustali od 150° Italia i odmah se prebacili na F2012.
Alonso nešto rezerviraniji do Frya

S druge strane, Alonso je bio nešto rezerviraniji u analizi dana. Rekao je: "Ovo je bio petak kao i svaki drugi. Prošli smo kroz sve točke programa. Prvi dio bio je posvećen usporedbi različitih aerodinamičkih solucija dok smo poslijepodne bili koncentrirani na gume."

http://www.f1racing.com.hr/formula-1/ferrari-novi-dijelovi-izgledaju-obecavajuce

п.с коментира некој си Мики ама не сум јас а мислам дека негде видов коментар и од некој мој фан потпишан како мене - Мики 007 кој исто така коментираше
е него ќе го тужам! :D
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Педеро де ла Роса во Ферари
Хеики Ковалаинен се уште е без ангажман за 2013 година, откако по три сезони минати во Кетерхем не успеа да направи поголем пробив од пласманите под десеттото место.
Неговото име, заедно со оние на Бруно Сена, Адријан Зутил, Витали Петров и Камуи Кобајаши, е во игра за двете непополнети места во Форс Индија и Кетерхем, но за истите аплицираат и младите возачи како Жул Бјанки, Гиедо ван дер Гарде, Луис Разиа и други. Ковалаинен неодамна беше критикуван од техничкиот директор Мајк Гаскоњ дека не покажал доволно почит иако бил добро платен во Кетерхем, а новиот тимски шеф Сирил Абитебо откри дека имаат две опции.
- Една е да имаме возач од кој што Шарл Пик (кој веќе потпиша за Кетерхем – з.а.) ќе може да учи. Втората е порадикална, и бара да прифатиме дека 2013 година е транзициска и треба да продолжиме да го градиме тимот пред да дојде период на голем стабилност по 2014, кога многу нешта ќе се променат,- изјави Французинот.
Толкувањето на оваа изјава за многумина значи дека Петров е надвор од конкуренција, додека за местото во Кетерхем останува екипата да одлучи дали ќе го задржи Ковалаинен како возач кој ќе добива плата, или пак ќе се одлучи за помлад возач кој ќе го помогне тимот со свои спонзори.
За местото во Форс Индија, најголеми шанси им се даваат на Зутил и Бјанки. Зутил возеше за нив до лани, кога беше осуден на условна казна поради напад на Ерик Лукс, за време на кинеското гран при во Шангај, па беше заменет за 2012 со Хулкенберг. Но, досегашната традиција покажала дека Форс Индија им дава шанса на своите тест возачи, па оттука кредитот за Жул Бјанки кој возеше во неколку наврати на петочните тренинзи. Дополнително, Бјанки е дел од младинската школа на Ферари, за кој се верува дека е основната причина поради која што не беше ангажиран Перез. Шпекулаците наведуваат дека е можно Форс Индија од 2014 година да ги смени моторите на Мерцедес со Ферари, па во таква ситуација италијанската екипа ќе има влијание и врз изборот на возачот, како што тоа го прави и во Заубер.
Засега е сигурно дека во Ферари кариерата ќе ја продолжи ветеранот Педро де ла Роса, кој исто како и Марк Хене е ангажиран како тест возач. Обајцата ќе работат на унапредување на перформансите преку работа во симулаторот. Покрај фактот што објацата се Шпанци, факт е дека претходно де ла Роса беше ангажиран во Мекларен со истата спонзорска поддршка.

шо е ова бе? повеќе шпанци отколку италијанци има во тимот :)
ама ако можи знај некоја тајна од МекЛарен и добар е за развивање...
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrari napušta pull-rod ovjes



Usprkos tome što se Ferrari znatno bolje snašao od McLarena u provođenju ove izvedbe ovjesa, sljedeće godine se vraćaju na push-rod koji su zadnji put koristili 2011. godine.
“Već je gotovo sigurno da će Ferrari koristiti push-rod ovjes sljedeće sezone”, kažu u Autosprintu.​
James Allison ima pune ruke posla, te ne krije činjenicu da je Ferrari imao dosta problema s aerodinamikom u zadnjih nekoliko godina:
“U formuli 1 se ne može sve popraviti preko noći. Momčad je proanalizirala sve slabe točke i sada idemo korak po korak. Nije tajna da je tim imao problema s aerodinamikom zadnjih godina.”​
Bernice Ecclestone se nada kako će u Ferrariju doći do preokreta:
“Ljudi misle da je dovoljno samo ime kako bi se pobjeđivalo u ovom sportu. Gospodin Luca di Montezemolo je uložio dosta sredstava u dovođenje novih ljudi. Mislim da ćemo sljedeće godine vidjeti drugačiji, bolji Ferrari.”​
 

Kajgana Shop

На врв Bottom