Фан клуб на "Ferrari"

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Тимот кој што победува не се менува :). Упс, тоа не важи за ферари.

Мала шала. И да ги сменат, нема ништо да добијат, не растат на дрво луѓе од калибарот на Рос Браун, Лука ди Монтеѕемоло или Адријан Њуи.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
:) ЈБГ

доменикали и крис даер (стратегот) треба да ги преместат (да им дадат некоја функција в кујна)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
:) ЈБГ

доменикали и крис даер (стратегот) треба да ги преместат (да им дадат некоја функција в кујна)
Или пумпа рачна, и да ги натераат рачно да ги пумпаат гумите за болидите :)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrari лансира при крајот на Јануари

Официјално и потврдено од претседателот Монтеѕемоло! Ferrari ќе го лансира наследникот на F10 на една недела пред официјалните и првите зимски тестирања. Ова беше малата тајна која Лука ди Монтеѕемоло им ја откри на новинарите на традиционалниот пред Божиќен ручек во Фиорано.


Претседателот на Ferrari не го откри точниот датум на претставувањето на новиот болид, но најави дека истото ќе се случи помеѓу 25 и 31 Јануари. Ова во превод би требало да значи дека новиот болид на Ferrari ќе го видиме на една недела пред официјалните зимски тестирања во Валенсија.

Запрашан како би ја оценил сезоната на својот тим, Монтеѕемоло одговори: „Разочарани сме, нема причина истото да се демантира.“
„Но реално, 2008 повеќе горчеше од оваа сезона, бидејќи тогаш Фелипе Маса ја помина финиш линијата како шампион. Од 1997 до денес, освен во 2005 и 2009, Ferrari секогаш или победувал или губел во последната трка. Противниците како Williams, McLaren, Renault или Red Bull се менуваа, но Ferrari секогаш беше на врвот,“ - објасни претседателот.
Новинарите побараа оценки и за Алонсо и Маса, а Монтеѕемоло по малку и на шега им додели солидни и преодни оценки и на двајцата возачи.
„9 и пол за Алонсо, бидејќи иако не победи на крајот му ја давам оваа оценка поради напорот, резултатите и карактерот. Што се однесува за Маса, ќе му дадам помалку од седмица.“
„Ние секогаш имаме проблеми со браќата на возачите,“ - ги подзамисли Монтеѕемоло новинарите. „Тоа ни се случи со Шумахер, Раиконен, а еве сега и со Маса. Мислам дека Фелипе се измори на полусезоната, па го испрати неговиот брат да вози место него.“
„Иако добива помалку од седмица, сепак тој вети дека ќе се врати наредната сезона.“
„За мојот тим, мислам дека заслужи осмица. Не можевме да освоиме десетка, но сепак јас сум задоволен со посветеноста и напорот на сите во тимот.“
Монтеѕемоло даде и збор-два за Ф1.
„Ф1 треба да поработи малку на суштината, на патеките и на бројот на трките, кој треба да биде можеби 18. Исто така, сакам да имаме по три болида од секој тим, а верувам дека тоа и Берни го сака. Така ќе имаме помалку тимови, но ќе има поголем квалитет.“
Италијанецот исто така го пофали и Марк Вебер и неговата исклучителна сезона. Монтеѕемоло даде одговор и на прашањето околу евентуална негова можна замена на местото претседател на Ferrari, како и за евентуални промени во тимот од Маранело.
„Гласањето за доверба? Немам коментар,“ - кратко одговори Монтеѕемоло. „Околу тимот, ќе има мали промени кои ќе ги откриеме пред да започне новата сезона.“
За крај, претседателот изјави: „Оставете ни да си ја вршиме нашата работа овде во Ferrari. Ние имаме уште многу работи да направиме.“




http://pitstop.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=1299:ferrari-lansira-pri-krajot-na-january&catid=34:f1&Itemid=28


одвај чекам да видам каква машина ќе биди

:vozbud:
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ферари и Мекларен повторно ќе ги поместат границите



Двете екипи кои во 2010 година ја загубија битката со Ред Бул, вечните ривали Ферари и Мекларен, најавија радикален пристап во конципирањето на болидите за идната сезона.

Правилата за 2011 година носат отстранување на двојните дифузери и на Ф-каналот, со што се верува дека ќе се загуби дури 25% од генерираната потисна сила (даунфорс). Наспроти ова, се враќа КЕРС уредот кој ја складира топлинската енергија ослободена од сопирачките и преку електро мотор ја враќа во форма на дополнителни перформанси кои се достапни за повикување преку копче на воланот. Кога за прв пат е користеше КЕРС во 2009 година, Мекларен и Ферари го користеа на секоја трка и покрај баластот од триесетина килограми кој беше дополнителен, но од оваа сезона минималната тежина на болидите е покачена токму за да остави простор за полесна акомодација на уредот. Неговата употреба нема да биде задолжителна, но се очекува да го користат повеќе екипи отколку во 2009 година. Ферари најави дека ќе го претстави болидот во третата декада на јануари, пред започнувањето на првиот тест во Валенсија, додека Мекларен се уште нема понудено детали.

- Кога нашиот технички директор Алдо Коста зборуваше за екстремен дизајн, сакаше за ги збодне нашите инженери да запнат посилно на темата „иновации“, што во Формула 1 значи да се искористат сите зони до лимитот што е поставен со правилата. Тоа е тежок предизвик бидејќи делуваме во мошне конкурентна средина и знаеме дека во 2011 ќе мора да стартуваме со болид што ќе биде способен да победува од самиот старт. Не смееме да ги повториме грешките со кои одиме чекор назад наместо напред. Следната сезона ќе биде многу долга и не можеме да си дозволиме да не го извадиме максимумот од потенцијалот на секоја трка. Во 2010 година, особено во првиот ел од шампионатот, испуштивме многу шанси за освојување на драгоцени поени, а за тоа скапо плативме на крајот,- вели Стефано Доменикали во пред-Божикното тимско соопштение, практично повторувајќи ги барањата на Монтеѕемоло, кој потсети и дека од 1997 до 2010 Ферари само на два пати не бил во ситуација да се бори за титулата на последната трка.

Нити во Мекларен не спијат на лавориките со кои се здобија откако нивните инженери Тим Гос и Даг МекКирман ја добија наградата за најдобра иновација во 2010 со имплементирањето на Ф-каналот.

- Работите изгледаат добро. Не можам многу да откријам во моментов, но Даг и неговиот тим завршија одлична работа креирајќи платформа за аеродинамиката. Се уште има некои ретки работи. Секогаш постои протор во правилата за иновации, а конструирањето на шампионски болид е токму тоа,- вели Тим Гос за Аутоспорт, како најнов лауреат во оваа бранша, по ланскиот поинерски потег на аеродинамичарите од Браун ГП со имплементацијата на двојните дифузери.

Стартот на сезоната е закажан на 11 март во Бахреин.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/9941-meklaren-i-ferari-ke-gi-pomestat-granicite
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.574


Е ова е моето ново зверче. Си го земав на лизинг.... ама на сон. Во Капиштец ја сликав.Mi amore, Ferrari Italia.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571


Е ова е моето ново зверче. Си го земав на лизинг.... ама на сон. Во Капиштец ја сликав.Mi amore, Ferrari Italia.
од која банка?????

и мора да земаш плата 7700 најмалку така?

:pos2:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Е ова е моето ново зверче. Си го земав на лизинг.... ама на сон. Во Капиштец ја сликав.Mi amore, Ferrari Italia.
Шо не го избрка тој „ѕиркачот“ ? Ја уништува сликата :)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ферари го претстави Ф150



Ферари прв го промовираше болидот за сезоната 2011 именуван како Ф150 во базата во Маранело, Италија.

Ова е првиот болид кој е лансиран за новата сезона и денеска ги помина првите метри на приватната тест патека Фиорано за промотивно снимање.

Иако болидот личи на минатогодишниот модел, со поширок средишен дел поради акодомодацијата на КЕРС, техничкиот директор Алдо Коста изјави со забраната на двојните дифузери, се барало нов пристап кон изработка на болидот.

- Поради новите правила, на болидот му требаше дополнително средување со нови концепти и развојни динамики. Можеби болидот делува исто како и минатата година но од техничка гледна точка, тие ќе бидат многу различни – изјави Коста.

Запрашан за тоа кој беше најголемиот предизвик кај развојот на Ф150, Алдо Коста го потенцираше започнувањето од нула во задниот дел на болидот поради забраната на двојните дифузер, ф- каналот и модификациите на подвозјето на болидот. Како што може да се примети, предното крило на болидот е со спецификациите од 2010та година, Коста алудираше дека до првата трка во Бахраин, болидот ќе биде аеродинамички многу различен од ова што сега го гледаме.

- Еволуцијата на болидот е планирана во 2 фази: Една за време на зимските тестирања каде што главно ке се фокусираме на структурата на болидот. Шасијата , менувачот и суспензијата ќе останат исти за првите неколку трки. Аеродинамиката е симплифицирана и прифремена за првите тестирања чекајки го вистинскот аеро развој за правата трка во Бахраин – заврши Коста.

Изјава даде и тимскиот шеф Стефано Доменикали, кој обелодени дека Ферари оваа година има само една цел.

- Нашата цел е да ги освоиме дватта шампионата. Знаеме дека не е лесно, но ќе се обидеме да го постигнеме сето тоа. Има многу тимови и не сакам да ги потценам воопшто. Од возачки аспект, има многу шампиони на патеката и млади таленти кои ќе изненадат, што значи дека не очекува многу тешка сезона – изјави Доменикали.

http://www.f1almanah.mk/formula1/aktuelno/9971-ferari-go-pretstavi-f150


Ф150 се роди....Вистина се роди

:vozbud:




:vozbud:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Се вратија на стариот напрчен нос како на крајот од 90-тите... За споредба болидот од 2008




и болидот на шумахер



странично гледано напред носот е наведнат. Ќе видиме како ќе се покажи :)
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
ЈБГ се вратија (сите мислам дека така ќе го кренат носот од оваа сезона)

а КЕРС-от го пикнаа во резерварот

очекувам Ферари,Мекларен па можи и Мерцедес да газат се живо и диво со Керсот,за Ред Бул не знам ама се е можно,а и Лотусот можи да изненади и да биди пеколна сезоната



п.с тој од 2008 ми е најубав до сега
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
Ferrarijevi šefovi odletjeli u Maranello

Premda su iz Malezije trebali otputovati u Kinu, šefovi Ferrarija promijenili su odluku i otišli u Maranello, gdje će utvrditi razloge loše forme.


Domenicali, Costa i Fry u Maranellu
Šefovi Scuderije Ferrari odletjeli su u Italiju kako bi istražili i ustanovili razloge lošeg starta sezone i donijeli poboljšanja na bolidu za sljedeće utrke.
Upravitelj momčadi Stefano Domenicali, tehnički direktor Aldo Costa i zamjenik tehničkog direktora Pat Fry promijenili su plan pa su, umjesto u Šangaj, otišli u Maranello jer Ferrari ni na Velikoj nagradi Malezije nije mogao pratiti Red Bull i McLaren.
Njihovi vozači, Fernando Alonso i Felipe Massa trenutno su peti i šesti u poretku vozača. Do sada nisu bili na pobjedničkom postolju.
U priopćenju koje je objavljeno na Ferrarijevim stranicama stoji: "Prvi prioritet je i dalje analiziranje aerodinamike i utvrđivanje razloga zbog kojih se performanse na stazi ne podudaraju s brojkama koje daje zračni tunel.
"Ovo je vrlo komplicirana operacija s konsekvencama za svako područje razvojnog procesa," naglasili su.
"Neka od poboljšanja koja smo planirali za sezonu tako bi mogla biti dostupna ranije, nadamo se već za Kinu."
Obrat nakon predsezonskih testiranja
Ferrari je tijekom predsezonskih testiranja bio najkonkurentnija momčad u smislu brzine i prijeđenih kilometara. No, od početka sezone nisu uspjeli izravno ugroziti Red Bull Racing.
S druge strane, McLaren, koji je bio najgora momčad predsezonskih testiranja, u posljednji je čas redizajnirao svoj bolid, a njihovi vozači, Button i Hamilton, od početka sezone imaju dva druga mjesta.
Alonso je u Maleziji pokazao da 150° Italia ima brzine, no na putu prema pobjedničkom postolju zaustavio ga je sudar s Lewisom Hamiltonom u završnici utrke.
Di Montezemolo vjeruje u Ferrarijeve ljude
Usprkos razočaravajućim rezultatima, Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo izjavio je kako je optimističan za nastavak sezone.
"Sigurno nisam zadovoljan početkom sezone, ali imam iznimno povjerenje u naše ljude koji i u teškim vremenima znaju kako reagirati," priopćio je.
"Znam da puno rade i u njih imam potpuno povjerenje, kako s ljudske, tako i s tehničke strane. Mislim da će period u kojem se možemo nadati jedino pobjedničkim postoljima doći svome kraju," zaključio je.




http://f1racing.com.hr/index.php?option=com_content&view=article&id=4464:ferrarijevi-efovi-odletjeli-u-maranello&catid=58:najnovije-vijesti&Itemid=86






одлетаа во Маранело





треба да одлетаат од тимот т.е само Доменикали да одлета (или да го преместат на местото шеф на кујната)
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Не верувам дека ќе се смени било што ако се смени Доменикали... сезоната им е утната од почеток, (а работеа лани на болидот цело време). Ќе видиме шо ќе излези во понатамошниот дел, и дали ќе се поправат за европските трки.
 

M1K1 007

не у еу
Член од
7 јули 2009
Мислења
1.796
Поени од реакции
571
се надевам дека ќе се поправат

држи среќа и ти (иако за МекЛарен си)

:poss:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom