Фан Клуб: Вардар

Член од
23 ноември 2011
Мислења
1.562
Поени од реакции
3.856
Само лоши вести стигаат. Тоа што се очекуваше денес и официјално.
Прегледај го приврзокот 422212
Не е ова никаква лоша вест. Ако влага јак спонзор со кој би целеле на европски натпреварувања никој од моменталниве играчи веројатно не би можел да конкурира за таков тим. Ние пролетва гол немаше да дадеме да не беше Глишиќ на пример, па ниту неговото заминување во Гостивар не е никаков удар ако стигнеме до буџетот за кој се шпекулира.
 
Член од
18 јули 2009
Мислења
6.575
Поени од реакции
5.721
Олабавете се не се стегајте стајте си пивце чилајте си се е средено се чекаат ситници , Вардар ке гази и тоа дупло појако од времето на Самс...
Ако јас го кажев ова ке ме пратеа во Бардовци :D

Веќе никој не ми верува после сите мои муабети и шпекулации(освен неколку луѓе тука), затоа си чекам официјално да искочи и да "ГОРИ " тука :cool:
 
Член од
2 декември 2022
Мислења
207
Поени од реакции
532
Ако јас го кажев ова ке ме пратеа во Бардовци :D

Веќе никој не ми верува после сите мои муабети и шпекулации(освен неколку луѓе тука), затоа си чекам официјално да искочи и да "ГОРИ " тука :cool:
Кире бабин шшшшшшш.....:giggle::cool:
 
Член од
20 ноември 2021
Мислења
25
Поени од реакции
111
Видовте и сами дека неколку спонзори се во игра и дека не сум ве лажел дека ке дојде спонзор , ете се надевам денови се во прашаење кога све би било официјално .
Namerno vaka pisuvas za da im ides na zivci na lugjevo ili sto e rabotata?

Zarem mislis deka nekoj so gram pamet ke poveruva vo prikaznata deka za Vardar se zainteresirani NEKOLKU sponzori, a pritoa eve go i 2ri juli pomina, a Vardar osven dolgovi nema apsolutno nisto drugo sto da ponudi. Za mesec dena pocnuva sezonata, a aber se nema ni za pripremi, ni za igraci koi bi odele na tie pripremi, oti vaka i da ima pripremi ke nema igraci ni za na mali golcinja da izigraat nekoja partija. Seriozen sponzor koj bi sakal da investira ne bi cekal tolku dolgo vreme i do sega ke se znaese najmalku osnovata za startnata postava, a i se ostanato sto treba za eden klub da e stabilen i seriozen.

Za kakvi PREGOVORI se zbori na temava be decki ? Za da pregovaras i postavuvas uslovi ili baras garancii treba nesto i da ponudis, a FKV osven dolgovi ne nudi nisto drugo. Nema igraci, a i od tie 5 sto gi ima 3 se so vtoroligaski kvalitet, trenerot ti vika deka nema koj telefon da mu krene sto e i logicno, nema stadion klubot...nema nisto!!! Na se ova koga ke se dodade i faktot deka vremeto nemilosrdno ne gazi, sakale nie da priznaeme ili ne, ke mora da se prifati bilo kakva ponuda od bilo koj, zosto vo sprotivno barem jas osven provalija ne gledam drug izlez od celava situacija.

Kako nekoj sto go sledi Vardar uste od koga znae za sebe, imam uste mnogu sto da pisam, no dodeka celava situacija ne dobie konecna razresnica iskreno ne gledam potreba samo da se stancaat mislenja na baza na spekulacii.
 
Член од
11 ноември 2012
Мислења
1.358
Поени од реакции
4.020
Za kakvi PREGOVORI se zbori na temava be decki ? Za da pregovaras i postavuvas uslovi ili baras garancii treba nesto i da ponudis, a FKV osven dolgovi ne nudi nisto drugo.
Како мислиш ништо друго не нуди? Го нуди името ВАРДАР што е потешко од се што постои во македонскиот фудбал, па би рекол и во земјава воопшто. Што се тепаат тогаш они, ако не нудиме ништо. Нека направат уште еден инстант клуб и нека перат таму пари.
 
Член од
20 ноември 2021
Мислења
25
Поени од реакции
111
Како мислиш ништо друго не нуди? Го нуди името ВАРДАР што е потешко од се што постои во македонскиот фудбал, па би рекол и во земјава воопшто. Што се тепаат тогаш они, ако не нудиме ништо. Нека направат уште еден инстант клуб и нека перат таму пари.
Kapa do pod za Komiti, posebno za poslednive 2-3g, perfekcija, no ajde da i pogledneme na vistinata vo oci i da se zaprasame kade e ostanatata fan baza? Ne zboram tuka za forumi i facebook, nego kade se lugjeto na stadion? Zosto Gradski zjae prazen? Koja e prosecnata brojka na fanovi na stadion ako se znae deka Skopje e grad-drzava? I ne, ne zboram tuka za barazite vo Kavadarci i Strumica, ne zboram ni za utakmicite vo LE, nitu pa za utakmicite na sampionskata generacija na RKV, nego za eden ubav soncev den na Gradski/Madzari/Gjorce kade sto poddrzuvacite na brendot Vardar (na strana Komiti) i ne se vo nekoja zavidna brojka.

Da ne se razbereme pogresno, imeto Vardar e golemo, u sporedba so drugive ne da sme brend nego sme brendiste, no mnogu cesto se precenuvame. Ete lani narodot kupuvase sezonski, lugje kupuvaa po desetici ili stotici karti od ljubov prema klubot i so namera da pomognat, se prodadoa kolku sto se prodadoa karti, so sobraa kolku sto se sobraa pari, no na kraj dojde rabotava da se ceka na pari od opstinite za da se isturka sezonata. Zamislete sega sekoj vardarec togas da kupel samo po edna karta, a ne 5-10-100karti, pa ke nemase kesh ni za mesec ipol da se istera vo najslabata liga vo svet.

Eve osven imeto Vardar sto drugo bi ponudile na potencijalniot sponzor koj site sakame da bide ‚‚domakin covek‚‚? Sopstven stadion jok, igraci slabo nakaj ic, fan baza za nekoj da frli milioni - tnka rabota, ligata poslaba amin, a dolgot na vrat stoi li stoi...
 
Последно уредено:
Член од
11 ноември 2012
Мислења
1.358
Поени од реакции
4.020
Zosto Gradski zjae prazen?
Друже, големо прашање е тоа на кое стварно немам одговор. Но, реално - клубот никогаш не се имаше потрудено да привлече нова публика или публика која некогаш го следела клубот па го напуштила.
Маркетинг служба речиси да не сме имале никогаш. Барем онаква ко што треба да имаме. Дури и покојни Гого (кого го ценам како најголем експерт на таа тема) кога влезе да работи во таа служба, имаше колешки кои завршиле маркетинг факултет, но немале допирна точка со фудбалот. И речиси ниедна негова идеја не проаѓаше.

Спомнуваш кога игравме во групи ЛЕ, па и тоа беше многу далеку од она што Вардар требаше да го има ко посета за такви утакмици.
 
Член од
1 август 2015
Мислења
903
Поени од реакции
1.720
Сите се за Вардар, само не признаваат ;)

Иначе најголем проблем за посетеноста на стадионите е навлезената политика во клубовите и секако квалитетот. Не за џабе на меѓународни или домашни финални или бараж утакмици има каква таква посетеност, причината е што очекуваат неизвесност и квалитет.

Да потсетам на 50к + на плоштад. Беше тоа за РК, ама сите тие се и за ФК.

А кога сме кај имот на клубот, па тој може да се направи, па потоа комплет да се продаде на друг инвеститор. Ама тоа кај нас, некако тешко.
Паметот на тие со пари им е у згради и фотоволтаици. Сакаат брзи пари за 2-3 години, кај ќе чека сеа по 10 и повеќе години да се извади некоја генерација што ќе се продаде и ќе се направат тешки милиони.

Прво треба да се врати имиџот на Вардар, како кога сите најдобри МК играчи сакаа преку Вардар да излезат надвор во странски клуб.
 
Член од
31 август 2020
Мислења
412
Поени од реакции
1.301
Почнаа спинови “па што имаме ние да понудиме “ , “ова ни е последна шанса” , “ако не ја прифатиме оваа каква таква понуда отиде клубот у пропаст” , “Миленко нека биде па да видиме како ќе се покаже” ………
Значи пред крај е веќе работата и треба да се спремиме да прифатиме нешто ????
 
Член од
23 април 2022
Мислења
280
Поени од реакции
1.272
Друже, големо прашање е тоа на кое стварно немам одговор. Но, реално - клубот никогаш не се имаше потрудено да привлече нова публика или публика која некогаш го следела клубот па го напуштила.
Маркетинг служба речиси да не сме имале никогаш. Барем онаква ко што треба да имаме. Дури и покојни Гого (кого го ценам како најголем експерт на таа тема) кога влезе да работи во таа служба, имаше колешки кои завршиле маркетинг факултет, но немале допирна точка со фудбалот. И речиси ниедна негова идеја не проаѓаше.

Спомнуваш кога игравме во групи ЛЕ, па и тоа беше многу далеку од она што Вардар требаше да го има ко посета за такви утакмици.
Сезоните во втора лига и минатата во прва имавме одлична маркетинг екипа каква што доликува на еден бренд и ајде да кажеме голем тим. Од дизајни, видеа, креативи, ексклузиви од соблекувални, брендинг, идеи, до анимирање на публика за одредени натпревари кои и те како даваат резултати (двата баражи, прославата, утакмицата со Гостивар кога беше Андон Дончевски и ред други низ трите сезони) Проблемот е што квалитетот на фудбалот е очаен па и оние кои ќе се натераат да дојдат на утакмица, за наредна дебело ќе се подразмислат, а пак за третата во низа речиси и нема шанса да дојдат. Зборам за публика која не е хард кор односно за оној дел на кој му треба анимација или маркетиншко анимирање за да се појави. После на ред доаѓа честата конфузија околу локацијата на одигрување на натпреварите каде до последен момент не се знае каде ќе се игра, а уште поголем проблем е кога е тоа Маџари каде на одредени луѓе од градското подрачје им е полесно да стигнат до Охрид отколку до Маџари каде се среќаваат со низа проблеми од превоз, паркинг, комодитет на трибина, неквалитет на терен од кој се паѓа во депресија и ред други работи. Така да и тука паѓа во вода некоја маркетиншка акција или слоган кој ќе го тераш низ текот на целата сезона и кој со тек на време ќе стане препознатлив за обичниот Вардарец кој сака со дете или друштво да дојде и неделното попладне да го помине на утакмица
 
Член од
4 јуни 2009
Мислења
11.384
Поени од реакции
28.233
Како мислиш ништо друго не нуди? Го нуди името ВАРДАР што е потешко од се што постои во македонскиот фудбал, па би рекол и во земјава воопшто. Што се тепаат тогаш они, ако не нудиме ништо. Нека направат уште еден инстант клуб и нека перат таму пари.
Не е дека не си во право, ама гледај од поинаква перспектива малку. Што му е гајле на спонзорот за името Вардар и неговата историја? Еве кажи ми за еден спонзор што бил до сега во Вардар и тоа му било од љуобв. Михајло од РК не го земам во предвид. Кој е тој јунак што ќе покрие 3м долг чисто од љуобв и историјата на клубот?

Многу сакам да се најде излез од ситуацијава и да се вратиме на правите патеки, имам верба во дечките од Комити, ама се поголем песимист сум како одминуваат деновите. Од кога знам за себе и Вардар, секогаш е "ќе биде", "од понеделник", "до петок ќе се знае", "ветено е, ќе почнеме за брзо", "ќе се врати Вардар", и ред други првокласни лаги.

Во државава на повеќето спонзори им одговара повеќе да си инвестираат во нови клубчиња, така немаат притисок од навивачи и ќе си перат пари на раат. Веќе видено.
 
Член од
11 ноември 2012
Мислења
1.358
Поени од реакции
4.020
Сезоните во втора лига и минатата во прва имавме одлична маркетинг екипа каква што доликува на еден бренд и ајде да кажеме голем тим. Од дизајни, видеа, креативи, ексклузиви од соблекувални, брендинг, идеи, до анимирање на публика за одредени натпревари кои и те како даваат резултати (двата баражи, прославата, утакмицата со Гостивар кога беше Андон Дончевски и ред други низ трите сезони) Проблемот е што квалитетот на фудбалот е очаен па и оние кои ќе се натераат да дојдат на утакмица, за наредна дебело ќе се подразмислат, а пак за третата во низа речиси и нема шанса да дојдат. Зборам за публика која не е хард кор односно за оној дел на кој му треба анимација или маркетиншко анимирање за да се појави. После на ред доаѓа честата конфузија околу локацијата на одигрување на натпреварите каде до последен момент не се знае каде ќе се игра, а уште поголем проблем е кога е тоа Маџари каде на одредени луѓе од градското подрачје им е полесно да стигнат до Охрид отколку до Маџари каде се среќаваат со низа проблеми од превоз, паркинг, комодитет на трибина, неквалитет на терен од кој се паѓа во депресија и ред други работи. Така да и тука паѓа во вода некоја маркетиншка акција или слоган кој ќе го тераш низ текот на целата сезона и кој со тек на време ќе стане препознатлив за обичниот Вардарец кој сака со дете или друштво да дојде и неделното попладне да го помине на утакмица
Јас коментирав за периодот пред Комити да го водат клубот. Последниве сезони се работи многу подобро, но Маџари е страшен хендикеп.
 
Член од
12 март 2023
Мислења
30
Поени од реакции
112
Олабавете се не се стегајте стајте си пивце чилајте си се е средено се чекаат ситници , Вардар ке гази и тоа дупло појако од времето на Самс...
Друже, како / од каде знаеш дека се' е средено?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom