Сообраќајни прекршоци и казни

Член од
6 септември 2007
Мислења
8.174
Поени од реакции
8.255
има ли негде да се види, имам слушнато ако 3 пати ти се одземеме возачката поради х причини истата ја губуш засекогаш?
 
Член од
6 август 2024
Мислења
83
Поени од реакции
38
Abe zaebi ti matematika bez mozok!
Da ne mislish deka vozev na prazen Avtopat?
Ova ne e Skopje Veles
Автоматски споено мислење:



Odi nauchi da vozish.
Jas vozam Diesel izmdju 1100 i 2100 U/min
ajde za sto se fativte pa eve konkretno da zborimo od Tetovo do Skopje ima 37km ja idem za 15 min , kolku vozim na saat?
 
Член од
9 декември 2012
Мислења
1.021
Поени од реакции
1.100
Moze da si igrame vesela matematika Vlade, ama moze i da ja rasirime slikata...
Eve, 20 km gi mines za 24 min so 50 km/h, a za 17 min so 70 km.
I? Samo 7 min? Nisto...
Isto kako sto niedna kapka voda ne se custvuva vinovna za poplava, neli...

Vo praksa, tie 7 poedinecni minuti znacat deka ako, primer, 10.000 vozila dnevno curkuliraat niz Skopje davaat 70.000 minuti (zbirno) nepotrebno zagaduvanje...

Drug ekvivalent bi bilo da zamislime deka vo najgolemiot soobrakaen spic, po ulicite da imas 1000 koli pomalku...

Itn, itn...
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.431
Поени од реакции
11.348
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
Види со 30 не ги фаќаш сите семафори тоа е факт додека со 60 голема е веројатноста дека ке поминеш на сите
Е сега со ова ако ти се ппгоди лентата у превод ако не заглавиш зад некој со 30 што вози се вергла неколку страни уназад
 
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.691
Поени од реакции
6.019
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
Taka e, vo pravo si. I jas ja minam taa relacija.
Za sreka, ova e samo vo spicot.
Napravete ogranicuvanje od 30 km/h , i za zal, taka ke bide cel den
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.318
Поени од реакции
15.571
Не е проблем ако се синхронизираат семафорите на зелен бран да бидат со 50км/ч.
Моментално трета македонска бригада, на пример од Центар за јавно здравје до крстот во Лисиче како и да возиш (освен со 200км/ч) на зелено го фаќаш само семафорот кај Хемиско/ПТТ, сите други се наместени тргни-застани. Логиката у минус, таму кај што е школо и треба да застанеш е зелен бран.
 
Член од
9 декември 2012
Мислења
1.021
Поени од реакции
1.100
Види со 30 не ги фаќаш сите семафори тоа е факт додека со 60 голема е веројатноста дека ке поминеш на сите
Е сега со ова ако ти се ппгоди лентата у превод ако не заглавиш зад некој со 30 што вози се вергла неколку страни уназад
Во право си, Илинденска со 60 зелениот бран се фаќа, и никако друго, испробано 100 пати, нормално ноќно време.
Зборот ми беше дека и 60 и 100 да дозволат , пак ќе дојдеш до семафор каде што ќе чекаш 5 пати за да поминеш.
Вклучување од споредна улица на главна исто ќе биде проблем, со 60 ако возат, вклучувањето ќе биде потешко. Друго е од нула до 40 друго е до 60..
Автоматски споено мислење:

Taka e, vo pravo si. I jas ja minam taa relacija.
Za sreka, ova e samo vo spicot.
Napravete ogranicuvanje od 30 km/h , i za zal, taka ke bide cel den
Разликата е што, тој што вози 30, и тој што вози 60, и некој 100 во исто време се на семафор, и нормално е да има гужва. Од ист гејт до судска,вози колку сакаш,пак тој со 30 ќе биде три коли позади тебе. Ноќно време, нема сообраќај, се престигнува без проблем.
 
Член од
6 ноември 2024
Мислења
91
Поени од реакции
151
Seriozno se fativte za zagaduvanjeto kako najbiten faktor vo cel muabet :facepalm:
За се ќе се фатат само да ја одбегнат суштината на муабетот. Де загадување де гужва во сообраќај де ќе се полнел буџет од казни. Нека се полни буџетот, ако тоа ви пречи не плаќајте струја ем нема да полните буџет ем нема да ве читаме. :toe:
И никој не ја зема во предвид безбедноста на најранливите во сообраќајот.
 
Член од
2 март 2016
Мислења
507
Поени од реакции
509
За се ќе се фатат само да ја одбегнат суштината на муабетот. Де загадување де гужва во сообраќај де ќе се полнел буџет од казни. Нека се полни буџетот, ако тоа ви пречи не плаќајте струја ем нема да полните буџет ем нема да ве читаме. :toe:
И никој не ја зема во предвид безбедноста на најранливите во сообраќајот.
Тоа прашање го решивме ќе им направиме подвозници или надвозници :)

Работата е следна според мене, сега е до 50км/ч на булевар и заради тоа има луѓе кои возат со 30км/ч, ако се направи на булевар да се вози до 70км/ч, тој што претходно возел со 30-35км/ч сега ќе вози со 50 - 55км/ч пак ќе кочи сообраќај али не до толку затоа што со таа брзина ќе се фаќа зелениот бран и ќе има помалку гужва во споредба со денес, затоа што гужвата се прави од возачи кои се плашат да стиснат гас, тие истите да си возат по булевари и денес со 50км/ч јас гарантирам дека за едно 30-40% ќе се намали гужвата и ќе се стигнува побрзо за 1/3 од времето за кое денес се стигнува од една до друга локација, затоа што не е еден на 1000 да се влечка со 35км/ч, буквално секој трет вози со 30-35 км/ч на булевар, а пред него чист пат.
Вака е исто и на автопат има лудаци кои возат со 70-80 км/ч на автопат, на автопат минимум 100 км/ч треба да биде ако тоа го дозволуваат временските и патните услови, а според мене најдобро е кога се вози со 120-130 км/ч на автопат, јас пример на автопат си возам толку зависи од ограничувањето али пак ќе кажам на десна лента има многу кои возат со 70-80 км/ч.
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.321
Поени од реакции
5.350
Не е проблем ако се синхронизираат семафорите на зелен бран да бидат со 50км/ч.
Моментално трета македонска бригада, на пример од Центар за јавно здравје до крстот во Лисиче како и да возиш (освен со 200км/ч) на зелено го фаќаш само семафорот кај Хемиско/ПТТ, сите други се наместени тргни-застани. Логиката у минус, таму кај што е школо и треба да застанеш е зелен бран.
Кога го правеа булеварот не им текна да го направат со кружни, а место имаше колку сакаш. Сега ќе застануваме на секој 30 метри за секоја мала раскрсница.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
10.431
Поени од реакции
11.348
А бе кај што има повеќе ленти амебите нека возат и 10 на саат ако сакаат проблемот е што возат у трета лента споро па тука ке ги додадам и автобусите
 
Член од
6 ноември 2024
Мислења
91
Поени од реакции
151
Тоа прашање го решивме ќе им направиме подвозници или надвозници :)

Работата е следна според мене, сега е до 50км/ч на булевар и заради тоа има луѓе кои возат со 30км/ч, ако се направи на булевар да се вози до 70км/ч, тој што претходно возел со 30-35км/ч сега ќе вози со 50 - 55км/ч пак ќе кочи сообраќај али не до толку затоа што со таа брзина ќе се фаќа зелениот бран и ќе има помалку гужва во споредба со денес, затоа што гужвата се прави од возачи кои се плашат да стиснат гас, тие истите да си возат по булевари и денес со 50км/ч јас гарантирам дека за едно 30-40% ќе се намали гужвата и ќе се стигнува побрзо за 1/3 од времето за кое денес се стигнува од една до друга локација, затоа што не е еден на 1000 да се влечка со 35км/ч, буквално секој трет вози со 30-35 км/ч на булевар, а пред него чист пат.
Вака е исто и на автопат има лудаци кои возат со 70-80 км/ч на автопат, на автопат минимум 100 км/ч треба да биде ако тоа го дозволуваат временските и патните услови, а според мене најдобро е кога се вози со 120-130 км/ч на автопат, јас пример на автопат си возам толку зависи од ограничувањето али пак ќе кажам на десна лента има многу кои возат со 70-80 км/ч.
Нема да им направиме подвозници и надвозници, туку со сила ќе ја промениме возачката култура во државава. Не знаете на дожд да возите, влегувате во крстосница и го блокирате сообраќајот. Свирите на автошкола и непрописно ги претицувате (еј автошкола бе, со кандидат возач зад волан), свирите на џандари кои регулираат сообраќај при сообраќајна незгода. За возење под дејство на алкохол да не зборуваме. 70км/х? Дој на Нирбугринг ќе возиме колку ни сака душа.

Телефоните во сообраќај се шлагот и не зборувам за говорна комуникација туку возење и типкање.

1. Психолошки тест на 3 години, непојавување значи одземање на дозвола за управување пмв/тмв и повторно полагање возачки испит.
2. Ограничување на движењето на сите моторни возила на 40км/во урбана средина. 10км/х повеќе дозволено, над тоа казна 500еур и одземање возачка дозвола на 3 месеци.
3. Поминување на црвено светло, одземање возачка дозвола и повторно полагање на возачки испит.
4. Непропуштање пешак на пешачки премин, одземање возачка дозвола и повторно полагање возачки испит.
5. Непрописно престројување, одземање возачка дозвола и повторно полагање возачки испит (ќе свртиш некој километар и ќе стигнеш каде што треба)
6. Возење во спротивен правец, парична казна, одземање возачка дозвола и забрана за повторно полагање на возачки испит во рок од 3 години. Ако се повтори делото да следи казна затвор.

Редовна ротација на сообраќајната полиција низ градовите на републиката и директива од БЈБ сите единици на територија на републиката да санкционираат сообраќајни прекршоци. Пешаците, велосипедистите и тротинетџиите да не бидат исклучок.

Листава можам да ја дополнам до 26-та точка.
Автоматски споено мислење:

А бе кај што има повеќе ленти амебите нека возат и 10 на саат ако сакаат проблемот е што возат у трета лента споро па тука ке ги додадам и автобусите
Булеварот не е автопат бе шумахер. Фрлај возачката и земи точак.
 
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.691
Поени од реакции
6.019
Rekov, najdobro da se zabranat avtomobili.
I dur sme na muabetot, i ekstremni sportovi. Sve e toa opasno za zivot. I mobilni, i tie zracat...
Ps. I hranata da ja vratat ko pred 100 godini sto bese, mamuimibam...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom