Moze da si igrame vesela matematika Vlade, ama moze i da ja rasirime slikata...
Eve, 20 km gi mines za 24 min so 50 km/h, a za 17 min so 70 km.
I? Samo 7 min? Nisto...
Isto kako sto niedna kapka voda ne se custvuva vinovna za poplava, neli...
Vo praksa, tie 7 poedinecni minuti znacat deka ako, primer, 10.000 vozila dnevno curkuliraat niz Skopje davaat 70.000 minuti (zbirno) nepotrebno zagaduvanje...
Drug ekvivalent bi bilo da zamislime deka vo najgolemiot soobrakaen spic, po ulicite da imas 1000 koli pomalku...
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
Види со 30 не ги фаќаш сите семафори тоа е факт додека со 60 голема е веројатноста дека ке поминеш на сите
Е сега со ова ако ти се ппгоди лентата у превод ако не заглавиш зад некој со 30 што вози се вергла неколку страни уназад
Од Лиза ,ново Лисиче, до Транспортен центар, еден 100 км да вози, другиот 30, разликата ќе биде 30 метри.Или накај Бриколаж, гужвата е на 2 семафори, и на многу други места низ Скопје. Некој со 30 што вози,ако му се погоди лентата побрзо ќе стигне од тој 100 што возел..
Не е проблем ако се синхронизираат семафорите на зелен бран да бидат со 50км/ч.
Моментално трета македонска бригада, на пример од Центар за јавно здравје до крстот во Лисиче како и да возиш (освен со 200км/ч) на зелено го фаќаш само семафорот кај Хемиско/ПТТ, сите други се наместени тргни-застани. Логиката у минус, таму кај што е школо и треба да застанеш е зелен бран.
Види со 30 не ги фаќаш сите семафори тоа е факт додека со 60 голема е веројатноста дека ке поминеш на сите
Е сега со ова ако ти се ппгоди лентата у превод ако не заглавиш зад некој со 30 што вози се вергла неколку страни уназад
Во право си, Илинденска со 60 зелениот бран се фаќа, и никако друго, испробано 100 пати, нормално ноќно време.
Зборот ми беше дека и 60 и 100 да дозволат , пак ќе дојдеш до семафор каде што ќе чекаш 5 пати за да поминеш.
Вклучување од споредна улица на главна исто ќе биде проблем, со 60 ако возат, вклучувањето ќе биде потешко. Друго е од нула до 40 друго е до 60..
Разликата е што, тој што вози 30, и тој што вози 60, и некој 100 во исто време се на семафор, и нормално е да има гужва. Од ист гејт до судска,вози колку сакаш,пак тој со 30 ќе биде три коли позади тебе. Ноќно време, нема сообраќај, се престигнува без проблем.
За се ќе се фатат само да ја одбегнат суштината на муабетот. Де загадување де гужва во сообраќај де ќе се полнел буџет од казни. Нека се полни буџетот, ако тоа ви пречи не плаќајте струја ем нема да полните буџет ем нема да ве читаме.
И никој не ја зема во предвид безбедноста на најранливите во сообраќајот.
За се ќе се фатат само да ја одбегнат суштината на муабетот. Де загадување де гужва во сообраќај де ќе се полнел буџет од казни. Нека се полни буџетот, ако тоа ви пречи не плаќајте струја ем нема да полните буџет ем нема да ве читаме.
И никој не ја зема во предвид безбедноста на најранливите во сообраќајот.
Тоа прашање го решивме ќе им направиме подвозници или надвозници
Работата е следна според мене, сега е до 50км/ч на булевар и заради тоа има луѓе кои возат со 30км/ч, ако се направи на булевар да се вози до 70км/ч, тој што претходно возел со 30-35км/ч сега ќе вози со 50 - 55км/ч пак ќе кочи сообраќај али не до толку затоа што со таа брзина ќе се фаќа зелениот бран и ќе има помалку гужва во споредба со денес, затоа што гужвата се прави од возачи кои се плашат да стиснат гас, тие истите да си возат по булевари и денес со 50км/ч јас гарантирам дека за едно 30-40% ќе се намали гужвата и ќе се стигнува побрзо за 1/3 од времето за кое денес се стигнува од една до друга локација, затоа што не е еден на 1000 да се влечка со 35км/ч, буквално секој трет вози со 30-35 км/ч на булевар, а пред него чист пат.
Вака е исто и на автопат има лудаци кои возат со 70-80 км/ч на автопат, на автопат минимум 100 км/ч треба да биде ако тоа го дозволуваат временските и патните услови, а според мене најдобро е кога се вози со 120-130 км/ч на автопат, јас пример на автопат си возам толку зависи од ограничувањето али пак ќе кажам на десна лента има многу кои возат со 70-80 км/ч.
Не е проблем ако се синхронизираат семафорите на зелен бран да бидат со 50км/ч.
Моментално трета македонска бригада, на пример од Центар за јавно здравје до крстот во Лисиче како и да возиш (освен со 200км/ч) на зелено го фаќаш само семафорот кај Хемиско/ПТТ, сите други се наместени тргни-застани. Логиката у минус, таму кај што е школо и треба да застанеш е зелен бран.
Кога го правеа булеварот не им текна да го направат со кружни, а место имаше колку сакаш. Сега ќе застануваме на секој 30 метри за секоја мала раскрсница.
Тоа прашање го решивме ќе им направиме подвозници или надвозници
Работата е следна според мене, сега е до 50км/ч на булевар и заради тоа има луѓе кои возат со 30км/ч, ако се направи на булевар да се вози до 70км/ч, тој што претходно возел со 30-35км/ч сега ќе вози со 50 - 55км/ч пак ќе кочи сообраќај али не до толку затоа што со таа брзина ќе се фаќа зелениот бран и ќе има помалку гужва во споредба со денес, затоа што гужвата се прави од возачи кои се плашат да стиснат гас, тие истите да си возат по булевари и денес со 50км/ч јас гарантирам дека за едно 30-40% ќе се намали гужвата и ќе се стигнува побрзо за 1/3 од времето за кое денес се стигнува од една до друга локација, затоа што не е еден на 1000 да се влечка со 35км/ч, буквално секој трет вози со 30-35 км/ч на булевар, а пред него чист пат.
Вака е исто и на автопат има лудаци кои возат со 70-80 км/ч на автопат, на автопат минимум 100 км/ч треба да биде ако тоа го дозволуваат временските и патните услови, а според мене најдобро е кога се вози со 120-130 км/ч на автопат, јас пример на автопат си возам толку зависи од ограничувањето али пак ќе кажам на десна лента има многу кои возат со 70-80 км/ч.
Нема да им направиме подвозници и надвозници, туку со сила ќе ја промениме возачката култура во државава. Не знаете на дожд да возите, влегувате во крстосница и го блокирате сообраќајот. Свирите на автошкола и непрописно ги претицувате (еј автошкола бе, со кандидат возач зад волан), свирите на џандари кои регулираат сообраќај при сообраќајна незгода. За возење под дејство на алкохол да не зборуваме. 70км/х? Дој на Нирбугринг ќе возиме колку ни сака душа.
Телефоните во сообраќај се шлагот и не зборувам за говорна комуникација туку возење и типкање.
1. Психолошки тест на 3 години, непојавување значи одземање на дозвола за управување пмв/тмв и повторно полагање возачки испит.
2. Ограничување на движењето на сите моторни возила на 40км/во урбана средина. 10км/х повеќе дозволено, над тоа казна 500еур и одземање возачка дозвола на 3 месеци.
3. Поминување на црвено светло, одземање возачка дозвола и повторно полагање на возачки испит.
4. Непропуштање пешак на пешачки премин, одземање возачка дозвола и повторно полагање возачки испит.
5. Непрописно престројување, одземање возачка дозвола и повторно полагање возачки испит (ќе свртиш некој километар и ќе стигнеш каде што треба)
6. Возење во спротивен правец, парична казна, одземање возачка дозвола и забрана за повторно полагање на возачки испит во рок од 3 години. Ако се повтори делото да следи казна затвор.
Редовна ротација на сообраќајната полиција низ градовите на републиката и директива од БЈБ сите единици на територија на републиката да санкционираат сообраќајни прекршоци. Пешаците, велосипедистите и тротинетџиите да не бидат исклучок.
Rekov, najdobro da se zabranat avtomobili.
I dur sme na muabetot, i ekstremni sportovi. Sve e toa opasno za zivot. I mobilni, i tie zracat...
Ps. I hranata da ja vratat ko pred 100 godini sto bese, mamuimibam...
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.