Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
16 ноември 2011
Мислења
222
Поени од реакции
67
Сакам да прашам?
кои дизел мотори се подобри, 8 или 16 вентилските дизел коммон реил мотори?
Што е предност, а што е мана?
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
Сакам да прашам?
кои дизел мотори се подобри, 8 или 16 вентилските дизел коммон реил мотори?
Што е предност, а што е мана?
Генерациска разлика е во прашање. 8v е користен генерално до 2004-2005 а 16v од тогаш. Развиван од PSA/Ford. Разлики кои што успеав да ги најдам е во турбината - 8v стандардна кај форд без интеркулер,цитроен со интеркулер, 16v варијабилна геометрија сите со интеркулер.
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
toa sto fabrikata bankrotirala nema nikakva vrska so kvalitetot na kolite
taka da ako sakas da se pomacis so popravki na kolata i naoganje rezervni delovi togas zemisi SAAB, za kvalitet e top
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.106
Поени од реакции
11.558
Мислам дека само во Македонија може да се установи дека

- toa sto fabrikata bankrotirala nema nikakva vrska so kvalitetot na kolite

Па со што има врска банкротот на фабриката?!

Да не банкротирала бидејќи била премногу квалитетна?

Како што реков претходно, Сааб важеше за високо квалитетна марка се до 1990 кога беше купен од ГМ и почна да прави Опел-квалитет коли (срање квалитет) со Сааб цена (изгор скапи).

Инаку Сааб автомобили нема никаква врска со останатите компании како Сааб Аеро итн...
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.901
Поени од реакции
722
Proveri si go uljeto dali ti e pokaceno, moze da e izgoren dihtung na glava pa da ti otisla nataka vodata, ako ne mozno e da prsnala glavata ili blokot, a moze i nekoe crevo da pocnalo da pusta. NAjubavo turi mu pak antifriz i voda i denski upali ja u mesto kolata i gledaj dali i od kade ke tece.
Ја запалив денес и си работеше и течеше некаде од ваму:

1.Под каишите




 

MajMyH

EngineereD Fr0m DarknesS proTected by Divini✞Y ☤
Член од
11 септември 2011
Мислења
2.630
Поени од реакции
2.256
Dali znae nekoj kolku bi me kostalo otprilika, krpenje i spricanje na Zastava 101, sakam da ja prodavam i kako bi i zel poveke pari motorot i e dobar ama ima korozirano na mnogu mesta taka da mora da ja prodavam za edno 250 evra, kako bi mi bilo poisplatlivo da ja prespricam i da ja teram na pazar ili da ja nosam vaka kako sto e, Zastavata e od 1985 god. temno kafeava boja...
 
Член од
12 декември 2011
Мислења
175
Поени од реакции
25
bankrotirala zaradi loso vodenje na finansiskata politika , ova prv pat go slusam nesto da bankrotira zaradi nemanje kvalitet :tapp:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ја запалив денес и си работеше и течеше некаде од ваму:
Уште со шкодата се мачиш? Дефинтивно треба главоболката да му ја отстапиш на некој друг...
Dali znae nekoj kolku bi me kostalo otprilika, krpenje i spricanje na Zastava 101, sakam da ja prodavam i kako bi i zel poveke pari motorot i e dobar ama ima korozirano na mnogu mesta taka da mora da ja prodavam za edno 250 evra, kako bi mi bilo poisplatlivo da ja prespricam i da ja teram na pazar ili da ja nosam vaka kako sto e, Zastavata e od 1985 god. temno kafeava boja...
Нити да ја фарбаш нити ништо. Застава од 1985 единствено можиш да ја џитниш в отпад. 250 евра можда нема да ти дат, ама 200 ќе земиш сигурно.
 
Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.901
Поени од реакции
722
Уште со шкодата се мачиш? Дефинтивно треба главоболката да му ја отстапиш на некој друг...
Абе едно ке направиш друго ке се заебе...Нека се стопли малку па ке размислам која од 2те да ја дадам,со оглед на тоа дека двете ми правеа проблеми оваа зима како никогаш до сега.
 

A__

Супер модератор
Член од
16 март 2005
Мислења
5.106
Поени од реакции
11.558
Абе ако биле квалитетни и со лошо финансиско работење немале да банкротираат.

Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).

Така што квалитетот на тие возила не може да се спореди со приказните кои ги кажувате...

Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет. :)

Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.
 
Член од
11 декември 2010
Мислења
408
Поени од реакции
210
Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).

Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет. :)
Користат само ист мотор и мењач со Opel Vectra и други автомобили, а инаку не се воопшто исти една со друга, плус тоа тој мотор што го користат SAAB и Opel го користат и Ford, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Suzuki, Cadillac така да како сега, сите се копирале едни од други или што?

Пријател таа била политиката на GM ист мотор на повеке марки, и оставри ти го купиваш името и квалитетот на брендот, а не моторот исто како и кај други прозиводители на коли пр (Mercedes со SsangYong, VW и Audi со Skoda и Seat и сл).А не како што ти велиш, прозиведувале Опели со катастрофален квалитет со SAAB знак и SAAB цена, ма немој!

И да SAAB бакнотира, бидејки го задржиле квалитетот а ја намалиле драстчно цената на автомобилите, а не дека продажбата паднала!

Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.
Твое си е тоа во што ти ке веруваш а во што нема да веруваш, само едно ке ти кажам не знам дали некогаш си возел SAAB, еве јас ке ти дадам една идеја, влези во Opel и влези во SAAB па ке ја видиш разликата на квалитетот, и дали е со катастрофален квалитет или е стварно со врвен квалитет, нема потреба од многу само влези во SAAB и сврти едно кругче со неа, и се ке ти стане јасно.
 
Член од
16 ноември 2011
Мислења
222
Поени од реакции
67
Генерациска разлика е во прашање. 8v е користен генерално до 2004-2005 а 16v од тогаш. Развиван од PSA/Ford. Разлики кои што успеав да ги најдам е во турбината - 8v стандардна кај форд без интеркулер,цитроен со интеркулер, 16v варијабилна геометрија сите со интеркулер.

ме интересира за 1.5 дци рено меган 60 кв 2003 год.
како шо видов, тие се 8 вентилски
сакам да купам па не знам што да правам.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Во контекст на муабетов :)

Застанува едно Рено на семафор до едно Бентли. Возаче на Реното отвара џамо и му свирка на Бентлито и он да го отвори.
Возаче на Реното му вика:
- Абе, да те питам задоволен ле од таа машина?
- Задоволен сам!
- Оти гледам не го возат ногу…
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
310
Поени од реакции
101
Уф јака кола било ова,особено за оваа цена. од 4500 евра.Ако е уште на наши таблици за таа цена,едноставно колата е топ.
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Така, јас се распрашав добро за SAAB 9-3 2.2 TiD, со еден добар автомешаничар специјализиран за Шведските автомобили, горе доле неговите одговори се слични со одговорите на форумов, дека колата за квалитет е топ, од каросеријска страна нема мака, машина топ, но само проблем дека е тешка за одржавање од страна на резервни делови како предница, дискови и сл дефекти, и бог да џува од електрониката што било многу ретко, а уствари и кој автомобил од таа клапа не е скап за оджавање пр (BMW, Mercedes и сл).

Значи сума сумаро колата не е лоша за зимање, мое размислување!

Е сега малку ке се вклучам и јас во дебатата.Овде на неколку места прочитав постови како фабриката бакнотирала, ставила катанец на производството, како банкнотирала дека не била квалитетна, биле добри па сеа не се добри и сл муабети.

Така јас искрено не се замарам дали фабриката банкнотирала или не, т.с не банкнотирала туку фабриката Швеѓаните ја продале на Кинези, па и Волвото е продаден на Кинези, а сеуште е една од најбезбедните и најдобрите коли во светот.Мене ми е битен клавилтетот на моделот што јас сакам да го земам, а не нејзината моментална финанскиска состојба.Така ако гледаме и Land Rover беше во тешка финансиска криза и стави катанец на прозиводството некое време па потоа ја продадоа на BMW па на Ford Motor Company па на Tata Motors и Mahindra and Mahindra па сега целосно заедно со Jaguar Cars се продадени на Tata Motors.ПА ШТО, да бидам искрен денеска Land Rover повторно е во ирга и не само што е во игра и е продолжено производството, туку е и една од најпродаваните и најдобрите брендови и е избор на многу купувачи.
кхм кхм... се е ок, само една мала корекција... волвото не е продадено на кинези туку на форд...
--- надополнето: 20 февруари 2012 во 00:25 ---
Абе ако биле квалитетни и со лошо финансиско работење немале да банкротираат.

Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).

Така што квалитетот на тие возила не може да се спореди со приказните кои ги кажувате...

Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет. :)

Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.
верувај ти во што сакаш, само немој мене да ме убедуваш, а токму тоа го правиш веке со последниве 4 поста... сааб, фабриката пропаднала заради лош квалитет на возилата... и тоа биле како опел, ама уште полоши... напорен си и го вреѓаш интелектот на останатите членови на форумот кои се разбираат во автомобилизам...
колкав контакт ти си имал со сааб возила па да знаеш колку се или не се квалитетни? а мислиш ли дека ако сааб се продал ја затвориле фабрката во шведска? саабот сеуште излага како продукт од шведска, исто и волвото

да те потсетам (или да те подучам) дека единствено швеѓаните даваат 40 години гаранција за нивниот челик дека нема да направи замор на материјал и дека нема да има никакво оштетување при нормална работа... истото важи и за волво... колку даваше мерцедес и бмв? 15 или 20 години беше...? а фолксваген и опел? дефинитивно 15 беше...

и пази молим те, сеуште важи истата гаранција иако сааб го поседува веке незнам кој а волво е во сопственост на форд. сеуште даваат 40 години гаранција на нивниот челик... да да... стварно се со лош квалитет... полоши дури и од опел... ма јас мислам дека рамни се на застава :facepalm: :tapp:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom