Генерациска разлика е во прашање. 8v е користен генерално до 2004-2005 а 16v од тогаш. Развиван од PSA/Ford. Разлики кои што успеав да ги најдам е во турбината - 8v стандардна кај форд без интеркулер,цитроен со интеркулер, 16v варијабилна геометрија сите со интеркулер.Сакам да прашам?
кои дизел мотори се подобри, 8 или 16 вентилските дизел коммон реил мотори?
Што е предност, а што е мана?
Ја запалив денес и си работеше и течеше некаде од ваму:Proveri si go uljeto dali ti e pokaceno, moze da e izgoren dihtung na glava pa da ti otisla nataka vodata, ako ne mozno e da prsnala glavata ili blokot, a moze i nekoe crevo da pocnalo da pusta. NAjubavo turi mu pak antifriz i voda i denski upali ja u mesto kolata i gledaj dali i od kade ke tece.
Уште со шкодата се мачиш? Дефинтивно треба главоболката да му ја отстапиш на некој друг...Ја запалив денес и си работеше и течеше некаде од ваму:
Нити да ја фарбаш нити ништо. Застава од 1985 единствено можиш да ја џитниш в отпад. 250 евра можда нема да ти дат, ама 200 ќе земиш сигурно.Dali znae nekoj kolku bi me kostalo otprilika, krpenje i spricanje na Zastava 101, sakam da ja prodavam i kako bi i zel poveke pari motorot i e dobar ama ima korozirano na mnogu mesta taka da mora da ja prodavam za edno 250 evra, kako bi mi bilo poisplatlivo da ja prespricam i da ja teram na pazar ili da ja nosam vaka kako sto e, Zastavata e od 1985 god. temno kafeava boja...
Абе едно ке направиш друго ке се заебе...Нека се стопли малку па ке размислам која од 2те да ја дадам,со оглед на тоа дека двете ми правеа проблеми оваа зима како никогаш до сега.Уште со шкодата се мачиш? Дефинтивно треба главоболката да му ја отстапиш на некој друг...
Користат само ист мотор и мењач со Opel Vectra и други автомобили, а инаку не се воопшто исти една со друга, плус тоа тој мотор што го користат SAAB и Opel го користат и Ford, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Suzuki, Cadillac така да како сега, сите се копирале едни од други или што?Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).
Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет.
Твое си е тоа во што ти ке веруваш а во што нема да веруваш, само едно ке ти кажам не знам дали некогаш си возел SAAB, еве јас ке ти дадам една идеја, влези во Opel и влези во SAAB па ке ја видиш разликата на квалитетот, и дали е со катастрофален квалитет или е стварно со врвен квалитет, нема потреба од многу само влези во SAAB и сврти едно кругче со неа, и се ке ти стане јасно.Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.
Генерациска разлика е во прашање. 8v е користен генерално до 2004-2005 а 16v од тогаш. Развиван од PSA/Ford. Разлики кои што успеав да ги најдам е во турбината - 8v стандардна кај форд без интеркулер,цитроен со интеркулер, 16v варијабилна геометрија сите со интеркулер.
кхм кхм... се е ок, само една мала корекција... волвото не е продадено на кинези туку на форд...Така, јас се распрашав добро за SAAB 9-3 2.2 TiD, со еден добар автомешаничар специјализиран за Шведските автомобили, горе доле неговите одговори се слични со одговорите на форумов, дека колата за квалитет е топ, од каросеријска страна нема мака, машина топ, но само проблем дека е тешка за одржавање од страна на резервни делови како предница, дискови и сл дефекти, и бог да џува од електрониката што било многу ретко, а уствари и кој автомобил од таа клапа не е скап за оджавање пр (BMW, Mercedes и сл).
Значи сума сумаро колата не е лоша за зимање, мое размислување!
Е сега малку ке се вклучам и јас во дебатата.Овде на неколку места прочитав постови како фабриката бакнотирала, ставила катанец на производството, како банкнотирала дека не била квалитетна, биле добри па сеа не се добри и сл муабети.
Така јас искрено не се замарам дали фабриката банкнотирала или не, т.с не банкнотирала туку фабриката Швеѓаните ја продале на Кинези, па и Волвото е продаден на Кинези, а сеуште е една од најбезбедните и најдобрите коли во светот.Мене ми е битен клавилтетот на моделот што јас сакам да го земам, а не нејзината моментална финанскиска состојба.Така ако гледаме и Land Rover беше во тешка финансиска криза и стави катанец на прозиводството некое време па потоа ја продадоа на BMW па на Ford Motor Company па на Tata Motors и Mahindra and Mahindra па сега целосно заедно со Jaguar Cars се продадени на Tata Motors.ПА ШТО, да бидам искрен денеска Land Rover повторно е во ирга и не само што е во игра и е продолжено производството, туку е и една од најпродаваните и најдобрите брендови и е избор на многу купувачи.
верувај ти во што сакаш, само немој мене да ме убедуваш, а токму тоа го правиш веке со последниве 4 поста... сааб, фабриката пропаднала заради лош квалитет на возилата... и тоа биле како опел, ама уште полоши... напорен си и го вреѓаш интелектот на останатите членови на форумот кои се разбираат во автомобилизам...Абе ако биле квалитетни и со лошо финансиско работење немале да банкротираат.
Оној квалитетен и познат Сааб престана да постои уште во 90тите кога ГМ ја купи и почна да го менува производството, трет пат ќе кажам, произведува Опели (катастрофален квалитет) за Сааб цена (изгор скапи).
Така што квалитетот на тие возила не може да се спореди со приказните кои ги кажувате...
Сааб банкротира бидејќи продажбата им опадна толку ниско што последните серии им беа буквално Опел Вектри со Сааб знакчиња...И тоа уште покатастрофални него стандардниот Опел квалитет.
Е сега некој ќе филозофира како уствари квалитетот на Сааб е митски и нема поиздржлива кола, како парите и ги украле па банкротирала... Јас во такви приказни не верувам.